![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, na hele tijd gezeik hadden we gemaild en dat ging goed. Tot ze ineens niet meer antwoordde en mij de schuld daarvan gaf. Weer een hele hoop gezeik. Toen ging ik naar Engeland (voor school) en aangezien ik op kamertraining zit nu en niet heel erg veel geld heb vroeg ik haar om zakgeld. (in het mailtje stond duidelijk zonder verplichtingen etc) In de tussentijd heb ik haar gebeld om te zeggen dat het me spijt dat het allemaal zo heeft moeten lopen en dat ik het heel erg jammer vind. Gewoon puur om het te zeggen. Maar ze kwam meteen met beschuldigingen van dat ik alleen maar aan mezelf gedacht zou hebben en dat ik hartstikke egoistisch ben. Ik zei toen dat ik geen ruzie wilde maken en dat ik alleen mijn excuses wilde aanbieden, verder niets. En dat ik nu zou ophangen, dat het nu genoeg is. Toen zei zij: "Het is zeker goed zo, laat maar zitten. Misschien snap je me als je een paar jaar ouder bent" geen antwoord. prima. Ze is jarig, ik stuur een mailtje. Geen antwoord. Ik krijg te horen dat ik eindelijk over ben naar 5 Havo en ik mail mijn cijfers etc door. Geen antwoord. Vanmorgen kwam de begeleider van het gezin even langs om wat spullen te geven die ik nog kreeg van mijn oude kamer met het nieuws dat mijn moeder geen contact meer met me wilt en dat het bij mij alleen maar om geld gaat. Ze wilt verder na mijn 18e mij niet meer financieel steunen etc. Maar het verdriet komt toch nog wel doordat ik zovaak mijn nek heb uitgestoken en zonder resultaat. Ofja, het resulteert in alleen maar meer pijn. Maar de grap is, mijn zussen hebben ook geen contact meer met mijn moeder om hun redenen. Maar onze redenen zijn wel zowat gelijk aan elkaar. Mijn moeder beschuldigt mij ervan dat zij geen contact meer met haar willen, niet ziende dat IK wel contact met haar wilde. Pff ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik ga overigens uit huis net nu het echt super gaat tussen mijn ouders en mij. Ze laten me daadwerkelijk los en ik lijk wel minder puberaal te zijn volgens de rest van de familie ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |