Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-06-2007 @ 21:35 :
*jaloers is op faded-away*
fotoooooooooooooooo

ot ik ben zoooooooo moe, ik wil zo lang slapen
Ik wil wel een foto posten, maar ik moet eerst ff zorgen dat ik mijn bluetooth-usbding hier heb dan. Ze is wel erg speels, like bijten enzo, maar dat moeten we haar nog afleren. Ze luisterd al wel best goed naar haar naam en ze kan gewoon in de tuin los lopen, want ze loopt niet weg.
Advertentie
Oud 27-06-2007, 20:56
Aurora
Aurora is offline
Hoe erg kan je verlangen naar iets wat je (voorlopig?) niet zal krijgen.
Oud 27-06-2007, 20:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 27-06-2007 @ 21:42 :
Ik wil wel een foto posten, maar ik moet eerst ff zorgen dat ik mijn bluetooth-usbding hier heb dan. Ze is wel erg speels, like bijten enzo, maar dat moeten we haar nog afleren. Ze luisterd al wel best goed naar haar naam en ze kan gewoon in de tuin los lopen, want ze loopt niet weg.
*nog jaloerser wordt.. ik wil ook*
Oud 27-06-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-06-2007 @ 21:58 :
*nog jaloerser wordt.. ik wil ook*
*Geeft kwast een pixelhond*
Oud 27-06-2007, 21:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ann schreef op 27-06-2007 @ 20:15 :
Hoera precies 1 tiende hogergehaald voor Frans waardoor ik nu een 7 sta Inmiddels weer thuis, mijn zus achtergelaten in Tilburg. Er zitten maar rare huisgenoten bij waaronder een vrouw van 33, maartoch... ze heeft dr kamer
Yeah, jou is het ook gelukt. Gefeli.
Oud 27-06-2007, 21:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 27-06-2007 @ 22:02 :
*Geeft kwast een pixelhond*

jeeeeeej
Oud 27-06-2007, 21:32
Yana
Yana is offline
Zo gaat dat dus. Het ene moment ben je negentien, het andere moment ben je twintig. Al een dag, inmiddels.

Heel even zag het er naar uit dat het weer gigantisch kut zou worden op mijn verjaardag, want ik kreeg gigantische ruzie met mijn vriend 's avonds voordat ik echt jarig was.. en echt uitgepraat is het nog steeds niet, maar inmiddels is het wel weer *goed*, geloof ik. Eten gaat totaal niet goed, maar mijn nieuwe psycholoog is wel fijn. En verder baal ik, want ik zit vanaf nu 3.5 week hier ipv op mijn kamer ivm vakantiewerk en andere bezigheden. Maar ik wil hier niet zijn. Ik wil eigenlijk gewoon weer verder gaan met verdwijnen.
Oud 27-06-2007, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd Yana
Oud 27-06-2007, 21:50
Lyne
Lyne is offline
Mijn moeder zit me weer aan te praten dat ik haar haat, maar ik heb intussen een muur om me heen, dus dat raakt me niet meer. Verder kom ik erachter dat ik ziek veel moet werken over twee weken, als in 4 dagen achter elkaar, dan 1 dag vrij, en dan weer 6 dagen achter elkaar (en voor die twee weken moet ik ook nog wel werken maar niet zoveel). Damn.
Oud 27-06-2007, 22:17
Verwijderd
Mijn huis, mijn slaapkamer, mijn werk...Het is allemaal niet meer van mij. Het voelt niet meer eigen. Zelfs mijn gedachten zijn niet meer van mij. Heen en weer geslingerd tussen toen, nu en wat komen gaat. Ondanks dat ik zwaar sterk in mijn schoenen sta, wankel ik af en toe door mijn wereldje. Ik voel me zo raar. Ik weet heel goed wat ik doe en toch kan ik er even niet bij.
En daarbij komt dat ik lichamelijk een wrak ben. Alles doet me zeer, het gaat helemaal niet goed met mijn body. En ik loop al bij 3 artsen. Het word nou eens genoeg.

edit: En dan zit ik te praten met hem op msn, en dan weet ik niet meer zo goed wat ik nou moet...

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 23:23.
Oud 27-06-2007, 23:01
Little_lady
Little_lady is offline
Ik liet het natúúrlijk weer allemaal op het laatste moment aankomen, met morgen als uiterlijke inleverdatum, maar het is weer op tijd af dus ik hoef me niet te melden morgen.

En waarom melden ze dat soort dingen niet gewoon van te voren? Lekker handig weer.
Oud 27-06-2007, 23:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
De halve avond al aan het freubelen, en ik zit vol nieuwe ideen. Ik ben nu een schets aan het maken voor een muur schildering... En druk met de schetsen voor een najaarscollectie. *zucht* Op een onzeker moment komt de grootste creativiteit in me naar boven, en dat is zo vreselijk tof.
Oud 27-06-2007, 23:26
Verwijderd
ruige seks en daarna goede gesprekken
<3
mijn buurvrouw is heet
Oud 27-06-2007, 23:37
rensd
rensd is offline
Morgen weer werken. Heb er totaal geen zin in want alle toffe collega's zijn met vakantie. Het wordt dus lekker saai allemaal zeik-klanten helpen.
Maargoed, er zijn wel weer dingen om naar uit te kijken: morgenavond laatste examenfeestje en vrijdagavond diplomauitreiking.
Oud 28-06-2007, 08:07
Dvine
Dvine is offline
Nou, het is over. Er zit geen kans van contact meer in. En dat krijg je dan op de vroege ochtend te horen =/

Pff, ik kan wel janken.
Oud 28-06-2007, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 28-06-2007 @ 09:07 :
Nou, het is over. Er zit geen kans van contact meer in. En dat krijg je dan op de vroege ochtend te horen =/

Pff, ik kan wel janken.
Knuf! wat is over als ik vragen mag?
Oud 28-06-2007, 09:41
Verwijderd
Lekker geslapen, alleen werd ik wakker van mn pa die de voerbakken van de honden, van metaal, naast mijn kamer uit z'n handen liet vallen. ¬.¬

Maar goed, nog maar een poging dan
Oud 28-06-2007, 09:47
Verwijderd
Ze is naar school om haar cijfers op te halen en ik ben benieuwd, want het zit vast goed
Oud 28-06-2007, 10:40
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Zeh hipheid, ik heb keigoede cijfers!

Oh en ik doe echt raar en vreemd en het is grappig .
Oud 28-06-2007, 10:54
Verwijderd
Ik heb vandaag al best veel in het huishouden gedaan, zonder dat mijn moeder het eerst duisent keer moest vragen (ze is er momenteel niet eens).*trots* Het is iets kleins, maar voor mij is het al heel wat.
Oud 28-06-2007, 12:25
Nienna*
Nienna* is offline
Pff... wat een feest.
Ik vertel het zusje (en tevens een soort vriendin van me) van mijn ex over zijn huidige vriendin... dat ze vreemdgegaan zou zijn, ook al ontkent zij dat tegen hem op alle mogelijke fronten, maar dat ik haar niet geloof, omdat die jongen met wie ze is vreemdgegaan zegt dat ze wél hebben gezoend. Tegen iemand van wie hij niet wist dat ik die ken.
Vervolgens vertelt zusje dat even lekker tegen huidige vriendin. Lekker. Ze haat me al en nu dus nog meer, en het ergste is dat zij het nu zó kan draaien, dat zij hier niet het pathetische wijf is, maar ik.. zij denkt dat ik mijn ex niet los kan laten, terwijl we gewoon goede vrienden zijn. Ze kan daar absoluut niet tegen, maar het is al meer dan twee jaar uit er is niets meer... maar zij denkt van wel. En dit werkt het lekker in de hand en dat is dus wat ik juist níet wilde. Ik had niet verwacht dat zusje dat tegen haar zou zeggen, want ze zei tegen mij ook allerlei dingen.. maar ik zei dat ik het met rust zou laten. Ik heb mijn ex niet eens verteld dat ik heb gehoord dat die jongen wél bekent, omdat ik niet allerlei problemen wil veroorzaken.

Dat heb ik nu dus wel gedaan. En ik zit er verdomme mee. Ik had mijn mond moeten houden, maar ik zit er gewoon mee... is dat nou zo erg?
Ik heb dat meisje echt als enige door volgens mij.. en nu kan zij het weer zo draaien dat alles mijn schuld is en dat ik de jaloerse ex ben. Fijn. Hij gelooft haar toch. VERDOMME
Oud 28-06-2007, 12:28
Verwijderd
Ik had het hoogste van iedereen voor Aardrijkskunde een fucking negen-en-een-half!

De rest ging wel echt heel slecht.
Misschien wil ik wel blijven zitten Is dat gek? Ik wil een jaar alles wat ik nu half heb gemist ophalen en straks in Atheneum 6 goed mijn examen in.

Weet iemand trouwens wat 'gunstiger' is om te blijven zitten? Atheneum vier of vijf? Nu ga ik de nieuwe tweede fase googlen.

Oja ik ga volgend jaar (helpen) een schoolkrant oprichten en dat is leuk.
Oud 28-06-2007, 12:32
Verwijderd
ik moet eigenlijk slapen nu. En ik mag niet meer eten van mezelf nu.Getverdemme.
Oud 28-06-2007, 12:41
Nijn*
Nijn* is offline
Geweldig. Ik vraag het me af hoe ik het nu weer voor elkaar heb gekregen. Was ik maar op die verdomde havo gebleven, waarom moest ik dit nu weer zo nodig? Ik ben soms ook zo'n domme trien. En ik stel ze allemaal teleur, vooral L. Bah.
Oud 28-06-2007, 13:23
Verwijderd
Waarom ben je nou niet online verdomme? Ik heb je nodig. Alle emoties vreten me op. Waarom moet dit nou toch? Het is toch het verleden, ja toch? Gewoon één dagje vrolijk zijn, is dat nou teveel gevraagd?
Oud 28-06-2007, 13:25
Verwijderd
Ik ben nu gewoon voor de vierde keer in zes weken ziek (nu nog slecht ''heel verkouden'' maar het zal wel weer ziek worden) en ik kan er gewoon niks aan doen. Geen student die gezonder leeft dan ik. Bah, ik haat mijn lichaam.
Oud 28-06-2007, 14:05
Verwijderd
Ik ben echt fucking chagrijnig vanwege alles. Mn zusje zeikt alleen maar, mn moeder dito, mn pa is weg, mn vriendje lijkt me te ontwijken en niet expres want hij heeft ook andere dingen te doen maar het draagt niet erg bij aan mn goede humeur. Leuk, vakantie - ik kan niet wachten tot ik weer naar school mag.

Edit: Maar wel Irish language and Literature afgesloten met een 7, ole.

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 14:08.
Oud 28-06-2007, 15:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb het LJH-topic vandaag al een paar keer geopend, maar weet niet zo goed wat ik op wil schrijven...

Ik heb net nog maar een mail met 'sollicitatie' naar de thuiszorgorganisatie de deur uit gedaan, al verwacht ik niet dat ik nog een reactie krijg. En morgen ga ik maar even naar een paar uitzendbureaus in de stad... Verder zou ik ook niet weten hoe ik nu nog aan vakantiewerk zou moeten komen, in een stad waar ik (nog) vrij weinig ken en vrij weinig connecties heb... Maar goed, ik ga ook niet op de camping werken waar ik de afgelopen jaren heb gewerkt, want dan moet ik een paar weken bij mijn ouders logeren en dat vertik ik.
Over ouders gesproken, die zijn stom. Maar goed, dat wist ik al. Ik zie wel hoe het lopen gaat, of ik ze uberhaupt nog "ooit" ga zien. Initiatief tonen ze in ieder geval vrij weinig en mijn verplichting om iedere 2 weken naar hen toe te komen, is voorbij, dus ik ga alleen als ik zin heb (en dat zal een stuk minder vaak zijn).
Ik kwam gisteren op de pabo een van de invalkrachten van mijn vorige stageschool tegen en zij vertelde dat ze voor een half jaar fulltime groep 3 krijgt en daarna in ieder geval nog 2 dagen in de week. Super als je er op zo'n manier tussen kunt komen! Ik hoop dat dat mij ook lukt, als ik eenmaal mijn diploma heb.

Ik ga maar weer eens verder met het opruimen van het bureau, want dat moet af vandaag
Oud 28-06-2007, 15:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hopelijk in september beginnen als vrijwilligster bij de kindertelefoon, lijkt me best leuk om te doen voor een tijdje. En god nu ik zoveel nieuwe ontwerpen heb, baal ik dat ik het geld even mis om ze uitvoerbaar te maken, argh hatelijk!
Oud 28-06-2007, 15:12
Verwijderd
Ik wil gamen, maar ik ben bang dat mijn controller het niet overleefd icm puppeh.
Oud 28-06-2007, 15:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dinsdag ga ik beginnen werken. Ik ben nu al zenuwachtig, maar niet rampzalig zenuwachtig. Mijn maag houdt zich staande En morgen voor het eerst naar de psycholoog, maar ik ben drukker in mijn hoofd met vakantiewerk dan daarmee, geloof ik. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan.
Oud 28-06-2007, 15:58
Verwijderd
Ik wil aan de pil (vanwege vakanties enzo) maar ik durf dat niet tegen m'n ouders te zeggen en al helemaal niet tegen de huisarts. Dat is zo'n eikel. bah
Oud 28-06-2007, 16:01
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Ave schreef op 28-06-2007 @ 09:32 :
Knuf! wat is over als ik vragen mag?
Nou, een jaar geleden ben ik weggegaan van huis, omdat het daar al tijden niet boterde en ik het niet meer aankon. (nadat mijn beste vriend was overleden kwam de druppel dat mijn moeder verdrietiger deed als ik was terwijl zij hem haatte..voor aandacht natuurlijk)

Maarja, na hele tijd gezeik hadden we gemaild en dat ging goed. Tot ze ineens niet meer antwoordde en mij de schuld daarvan gaf. Weer een hele hoop gezeik. Toen ging ik naar Engeland (voor school) en aangezien ik op kamertraining zit nu en niet heel erg veel geld heb vroeg ik haar om zakgeld. (in het mailtje stond duidelijk zonder verplichtingen etc)

In de tussentijd heb ik haar gebeld om te zeggen dat het me spijt dat het allemaal zo heeft moeten lopen en dat ik het heel erg jammer vind. Gewoon puur om het te zeggen. Maar ze kwam meteen met beschuldigingen van dat ik alleen maar aan mezelf gedacht zou hebben en dat ik hartstikke egoistisch ben. Ik zei toen dat ik geen ruzie wilde maken en dat ik alleen mijn excuses wilde aanbieden, verder niets. En dat ik nu zou ophangen, dat het nu genoeg is.

Toen zei zij: "Het is zeker goed zo, laat maar zitten. Misschien snap je me als je een paar jaar ouder bent"

geen antwoord. prima. Ze is jarig, ik stuur een mailtje. Geen antwoord. Ik krijg te horen dat ik eindelijk over ben naar 5 Havo en ik mail mijn cijfers etc door. Geen antwoord.

Vanmorgen kwam de begeleider van het gezin even langs om wat spullen te geven die ik nog kreeg van mijn oude kamer met het nieuws dat mijn moeder geen contact meer met me wilt en dat het bij mij alleen maar om geld gaat. Ze wilt verder na mijn 18e mij niet meer financieel steunen etc.

Maar het verdriet komt toch nog wel doordat ik zovaak mijn nek heb uitgestoken en zonder resultaat. Ofja, het resulteert in alleen maar meer pijn.

Maar de grap is, mijn zussen hebben ook geen contact meer met mijn moeder om hun redenen. Maar onze redenen zijn wel zowat gelijk aan elkaar. Mijn moeder beschuldigt mij ervan dat zij geen contact meer met haar willen, niet ziende dat IK wel contact met haar wilde.

Pff 't zit niet zo mee ofzo
Oud 28-06-2007, 16:26
Verwijderd
net naar de diplomauitreiking geweest, het was leuk, maar och, wat ga ik ze ammel missen. wat werd me dat duidelijk zeg en dan zingt een klasgenoot 2 zelfgeschreven liedjes *dat deed ze echt goed * en zie ik in mn ooghoek mama half huilen, goede vriendin 2 rijen voor me ook en pfff, ik schoot ook half vol. maar dat wilde ik helemaal niet, gelukkig niet gebeurd ook

maar bah, wat ga ik ze missen
Oud 28-06-2007, 16:26
Verwijderd
Ik stuurde net een sms'je naar m'n zus; ontvang ik precies op het moment dat ik op 'versturen' druk een sms'je van haar

Zaterdag ga ik haar zeer waarschijnlijk zien
En ik heb zo'n zin om m'n nichtje weer te zien
Oud 28-06-2007, 17:00
darkfairy
darkfairy is offline
en toen ging het weer mis met am
Oud 28-06-2007, 17:11
Verwijderd
Hee, Darkfairy, knuf. Dat soort dingen gaan met vallen en weer opstaan. Zolang je maar vol houdt.

Nog een beetje administratieve rompslomp en ik heb mijn propedeuse van psychologie binnen, gelukkig. Ik heb ook het pakket met aanmeldingsformulieren (plus handleiding) voor UC van de buitenlandcoordinator gekregen, daar gaat nog wat tijd in zitten, ben ik bang. Het is echt onwijs onhandig dat ik straks niet meer in Leiden zit, maar ja.

En ik heb besloten dat een luie zomer ook nog niet zo'n gek idee is.
Oud 28-06-2007, 17:16
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Friday schreef op 28-06-2007 @ 18:11 :
Hee, Darkfairy, knuf. Dat soort dingen gaan met vallen en weer opstaan. Zolang je maar vol houdt.

Nog een beetje administratieve rompslomp en ik heb mijn propedeuse van psychologie binnen, gelukkig. Ik heb ook het pakket met aanmeldingsformulieren (plus handleiding) voor UC van de buitenlandcoordinator gekregen, daar gaat nog wat tijd in zitten, ben ik bang. Het is echt onwijs onhandig dat ik straks niet meer in Leiden zit, maar ja.

En ik heb besloten dat een luie zomer ook nog niet zo'n gek idee is.
ik weet het eerst ging het 4 weken goed zonder en toen ging het vorige week 1 keer mis en deze week 2 keer maarja ik probeer het en maandag weer ggz dankje en jij ook een *knuf*
Oud 28-06-2007, 17:56
da leentjuh
da leentjuh is offline
Morgen krijg ik mijn (waarschijnlijke) opnamedatum te horen en nu ben ik in shock.
Oud 28-06-2007, 17:58
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dvine schreef op 28-06-2007 @ 17:01 :
*knip*
Jeetje, dat is wel heftig hoor. Op je 17e al geen contact meer met je moeder, dat is niet makkelijk. Wel knap dat je nu op jezelf woont, maar ik kan me voorstellen dat het zwaar is. Heel veel sterkte!
Oud 28-06-2007, 17:59
Gothic
Gothic is offline
WIEH hij mailde alweer terug vandaag, echt een kwartier ofzo nadat ik hem had gemaild ... ik had netjes tot vanavond gewacht (een hele dag, wilde niet te gewillig overkomen ), maar nu heb ik toch maar meteen teruggemaild ...

Damn. Hij had met zijn moeder over mij gehad zelfs, maakte ik op uit z'n mailtje

Maar ja, nu eerst mn presentatie goed doen morgen. Hoe belachelijk ook, het telt net zo zwaar als mn review waar ik 4 weken keihard aan gewerkt hebt en dan moet je daar in een presentatie van 10 min iets over vertelen. Stelletje debielen, geef ons dan tenminste genoeg tijd om iets te vertellen, dan kun je tenminste een fatsoenlijk cijfer geven... maar ja, er gaat hevig geevalueerd worden morgen, reken maar !

Zucht. En ik heb vandaag weer ongezond gegeten, niet normaal. Ik heb in een week 4x patat gegeten ... MAAR, ik heb net wel 25 min hard gelopen . Alsof dat ook maar in de buurt komt, maar ja, gaat ook om m'n conditie, that's it.
Oud 28-06-2007, 18:18
Verwijderd
Sterkte @ Dvine *knuf*
Oud 28-06-2007, 18:33
Verwijderd
Uh-huh, uh-huh, ik heb het gehaald!
Ohja, dat wil dus zeggen dat ik mijn P heb!
uh-huh, uh-huh

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 18:36.
Oud 28-06-2007, 18:39
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-06-2007 @ 18:58 :
Jeetje, dat is wel heftig hoor. Op je 17e al geen contact meer met je moeder, dat is niet makkelijk. Wel knap dat je nu op jezelf woont, maar ik kan me voorstellen dat het zwaar is. Heel veel sterkte!
Het is ook niet gemakkelijk, maar ik heb het beter nu dan toen. Maar het is niet dat ik het niet kut vind dat ik geen contact met mijn moeder heb. Ik durf eigenlijk ook niet eens meer echt te hopen, omdat mijn hoop eigenlijk altijd wordt afgekapt

Citaat:
Faded-Away schreef op 28-06-2007 @ 19:18 :
Sterkte @ Dvine *knuf*
Dankje *knuf*
Oud 28-06-2007, 18:52
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mijn broertje die ik te logeren heb verveelde zich: de achtertuin is leeg. We hebben de bovenverdieping geverfd en vandaag heb ik mijn haartjes geverfd. Mijn broertje heeft me daar natuurlijk niet bij geholpen maar het was wel ook voor mezelf een welkome afleiding.

Vandaag tijdens therapie veel over Pim gehad. Mijn peutje vertelde dat ze wel veel dingen van een "psychopaat" herkende in hem zoals ik over hem vertelde. Nou weet ik niet goed wat dat woord betekent buiten de betekenis die de samenleving daaraan geeft.. dus dat ga ik zometeen toch maar eens opzoeken.

Maandag weer een gesprek op de Wende. Er is nog een kleine kans dat ik afgewezen kan worden en die kleine kans brengt toch redelijk wat spanning met zich mee. En inmiddels kan ik eigenlijk niet meer wachten tot ik in opname terecht kan.
Oud 28-06-2007, 18:59
Verwijderd
Ooooh alles gaat mis vandaag. En het ergste is, ik had een verkeerde tijd van de bijeenkomst voor mijn werk in mijn hoofd en nu heb ik hem gemist... ik hoop maar dat ze een beetje aardig doen morgen en dat ik toch nog kan komen werken. Morgen vroeg maar even bellen.
Oud 28-06-2007, 19:05
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 27-06-2007 @ 19:45 :
Stel je voor dat ik niet over ga.
Wat dan nog? Dan ga ik daarna een jaar hard werken en met mooie achten over. Uiteindelijk ga ik dan alleen maar mooier mijn eindexamen in.

Ik probeer het nog wel, maar niet meer zo hard.
Toch maar doen, ik ben een aantal keer net aan over gegaan en mijn eindlijst is echt formidabel vind ik zelf. Gewoon het volgend jaar je PTA cijfers mooi houden

En ik ga overigens uit huis net nu het echt super gaat tussen mijn ouders en mij. Ze laten me daadwerkelijk los en ik lijk wel minder puberaal te zijn volgens de rest van de familie

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 19:08.
Oud 28-06-2007, 19:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dvine schreef op 28-06-2007 @ 19:39 :
Het is ook niet gemakkelijk, maar ik heb het beter nu dan toen. Maar het is niet dat ik het niet kut vind dat ik geen contact met mijn moeder heb. Ik durf eigenlijk ook niet eens meer echt te hopen, omdat mijn hoop eigenlijk altijd wordt afgekapt

Dankje *knuf*
heftig verhaal (dat wat je eerder schreef) ^^. Ik hoop dat je je door andere mensen (zussen/vader) wel gesteund voelt.. Succes..
Oud 28-06-2007, 19:20
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 28-06-2007 @ 13:28 :
Ik had het hoogste van iedereen voor Aardrijkskunde een fucking negen-en-een-half!

De rest ging wel echt heel slecht.
Misschien wil ik wel blijven zitten Is dat gek? Ik wil een jaar alles wat ik nu half heb gemist ophalen en straks in Atheneum 6 goed mijn examen in.

Weet iemand trouwens wat 'gunstiger' is om te blijven zitten? Atheneum vier of vijf? Nu ga ik de nieuwe tweede fase googlen.

Oja ik ga volgend jaar (helpen) een schoolkrant oprichten en dat is leuk.
Hoe oud ben je als je je diploma hebt? Ik ben 17 als ik klaar ben, en ik doe ook VWO. Als ik een jaar zou blijven zitten, zou ik in principe niets verliezen op de rest, want die zijn dan allemaal 18 of zelfs 19 als ze hun diploma halen. Ik denk btw dat de 5e makkelijker is, ik heb nu erg veel vakken, en volgend jaar minder.
Oud 28-06-2007, 19:22
Verwijderd
Ik ben ook 17 als klaar ben, nouja een maandje later 18.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten