![]() |
||
Citaat:
Ik hoop serieus voor je dat het goed blijft gaan, maar ik snap ook dat mensen het idee hebben dat je op een rose wolk leeft, en je misschien willen beschermen voor de klap als het dan toch uiteindelijk stuk gaat...
||
Citaat:
Er is denk ik geen magische grens waarop het niet meer uit kán gaan. Of het nou je eerste vriend is of je zesde, of je nou een maand hebt of 20 jaar. Dus je kan andere mensen wel willen beschermen voor de klap, maar tenzij het echt overduidelijk is dat de relatie fout zit, lijkt me dat helemaal niet nodig. Ot: 19 en 1 (seks)partner
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien een idee, het feit dat mensen het zo vaak tegen je zeggen betekend misschien dat er iets van waarheid inzit? Mensen verwachten helemaal niet dat je het dan meteen uit gaat maken, ze waarschuwen alleen maar. Realistisch denken is niet slecht. Dus rustig maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het hele punt is juist dat ik niet gewaarschuwd hoef te worden ![]() + wat Syzygy zegt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij misschien niet, anderen wel. En dat van die wildvreemden slaat natuurlijk ook nergens op, waarom is het wel 'normaal' om hier te vermelden met hoeveel mensen je seks hebt gehad, maar een opmerking over dat het naief is om te denken dat je relatie op deze leeftijd voor altijd stand houdt is gek?
Bovendien bemoei ik me helemaal niet met het feit dat jij een superleuke relatie hebt, je moet maar even teruglezen waarop ik toen reageerde. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij of zij wil, maar ik denk momenteel dat ik heeeeeel lang vrijgezel blijf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben ook van mening dat de meeste mensen niet bij hun eerste liefde blijven. Niet omdat de behoefte om 'rond te neuken' op gaat spelen oid, maar gewoon omdat levens en persoonlijkheden ten tijde van eerste liefdes nog heel erg onderhevigd zijn aan verandering. maar het kan ook goed gaan, mijn ouders zijn daar het schoolvoorbeeld van (hoewel ik persoonlijk blij ben dat ikzelf nu al meerdere liefdes gehad heb) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |