Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2007, 15:46
Vriesbootje
Vriesbootje is offline
Ik ben bijna 17 en heb 5x sex gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 20:02
freakinaround
freakinaround is offline
4 meisjes en ik word overmorgen 20.
Oud 22-09-2007, 08:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
4, met 18 jaar. Waarvan 3 in een (vaste) relatie
Oud 22-09-2007, 11:06
love is life
love is life is offline
2

enben 21
Oud 22-09-2007, 12:58
coopergirl
coopergirl is offline
6 en ik ben 21 jaar
Oud 22-09-2007, 21:30
Supreme Dutch
Wat is eigenlijk de tussenstand?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:32
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
1 en ik ben 20 met de vriend die ik nu nogsteeds heb
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:29
Stt!
Stt! is offline
Citaat:
Ja, dan heb je dus geen ervaring Maargoed, beetje non-discussie dit maar de kans is gewoon erg klein. En dan kan het nog zo enorm goed voelen, misschien is dat over 2 maanden al wel totaal anders, laat staan over 50 jaar.
Ik weet dat dit een oude quote wordt maar moet het echt even kwijt:

waarom moet je nou zoiets zeggen? denk je nu echt dat je Dzjun een nieuw inzicht heeft gegeven, dat ze nu denkt: goh ja, de kans is statistisch inderdáad erg klein dat ik voor altijd met mn vriend samen blijf? laat ik daar maar geen vertrouwen meer in hebben ook al is mn relatie nu nog zo goed? denk het niet he...

serieus, ik heb al vanaf mn 16e een relatie met mijn vriend, en hoe vaak ik al niet heb gehoord 'het gaat toch uit' 'bijna niemand blijft bij zn eerste liefde' 'op een gegeven moment wil je rondneuken' en andere dergelijke opmerkingen. Tsja, ik ben happy met mn relatie, en ja ik denk inderdaad dat we voor altijd bij elkaar kunnen blijven want zo goed gaat het. Ik weet t natuurlijk niet zeker, dat is zo. Maar van die opmerkingen word ik echt zo moe. Alsof ik me moet verdedigen dat ik nog met me eerste vriendje heb. Of dat ze verwachten dat ik zeg 'goh ja je hebt gelijk! Ik bel nú mn vriend om het uit te maken en ga vervolgens elke dag van de week met een andere kerel de koffer in! bedankt voor je verhelderende inzicht!'

Nou ook maar even ontopic;
19 jaar en 1 sekspartner dus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 07:56
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
serieus, ik heb al vanaf mn 16e een relatie met mijn vriend, en hoe vaak ik al niet heb gehoord 'het gaat toch uit' 'bijna niemand blijft bij zn eerste liefde' 'op een gegeven moment wil je rondneuken' en andere dergelijke opmerkingen. Tsja, ik ben happy met mn relatie, en ja ik denk inderdaad dat we voor altijd bij elkaar kunnen blijven want zo goed gaat het. Ik weet t natuurlijk niet zeker, dat is zo. Maar van die opmerkingen word ik echt zo moe. Alsof ik me moet verdedigen dat ik nog met me eerste vriendje heb. Of dat ze verwachten dat ik zeg 'goh ja je hebt gelijk! Ik bel nú mn vriend om het uit te maken en ga vervolgens elke dag van de week met een andere kerel de koffer in! bedankt voor je verhelderende inzicht!'

Dat is natuurlijk ontzettend mooi, maar ik snap ook de andere kant wel. Ik heb zelf van mijn 14e tot mijn 19e een relatie gehad, en dat was mijn eerste echt serieuze vriendje. Ik heb dat ook vaak gedacht, maar ook bij mij kwam de impuls van geen binding meer willen en spelen met het leven zonder gevolgen.
Ik hoop serieus voor je dat het goed blijft gaan, maar ik snap ook dat mensen het idee hebben dat je op een rose wolk leeft, en je misschien willen beschermen voor de klap als het dan toch uiteindelijk stuk gaat...
Oud 24-09-2007, 08:08
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk ontzettend mooi, maar ik snap ook de andere kant wel. Ik heb zelf van mijn 14e tot mijn 19e een relatie gehad, en dat was mijn eerste echt serieuze vriendje. Ik heb dat ook vaak gedacht, maar ook bij mij kwam de impuls van geen binding meer willen en spelen met het leven zonder gevolgen.
Ik hoop serieus voor je dat het goed blijft gaan, maar ik snap ook dat mensen het idee hebben dat je op een rose wolk leeft, en je misschien willen beschermen voor de klap als het dan toch uiteindelijk stuk gaat...
Ik heb nu al meer dan 4 jaar met mijn eerste vriend. Ik ken hem en mezelf goed genoeg om te zeggen dat wij geen van beiden willen rondneuken, of een impuls krijgen geen binding te willen.

Er is denk ik geen magische grens waarop het niet meer uit kán gaan. Of het nou je eerste vriend is of je zesde, of je nou een maand hebt of 20 jaar. Dus je kan andere mensen wel willen beschermen voor de klap, maar tenzij het echt overduidelijk is dat de relatie fout zit, lijkt me dat helemaal niet nodig.

Ot: 19 en 1 (seks)partner
Oud 24-09-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat dit een oude quote wordt maar moet het echt even kwijt:

waarom moet je nou zoiets zeggen? denk je nu echt dat je Dzjun een nieuw inzicht heeft gegeven, dat ze nu denkt: goh ja, de kans is statistisch inderdáad erg klein dat ik voor altijd met mn vriend samen blijf? laat ik daar maar geen vertrouwen meer in hebben ook al is mn relatie nu nog zo goed? denk het niet he...

Ik denk dat dat best mensen een nieuw inzicht kan geven ja. En zelfs als dat niet zo is, who cares? De enige reden dat ik zoiets zeg is omdat ik dat denk, en dat lijkt me afdoende. En ik geef ook duidelijk aan dat er best een kans is dat het lukt, dus als ze door 1 zo'n opmerking gaat twijfelen aan haar relatie zal die relatie vrij bagger zijn. Het is dus helemaal niet de bedoeling dat ze gaat twijfelen ofzo.

En misschien een idee, het feit dat mensen het zo vaak tegen je zeggen betekend misschien dat er iets van waarheid inzit?

Mensen verwachten helemaal niet dat je het dan meteen uit gaat maken, ze waarschuwen alleen maar. Realistisch denken is niet slecht. Dus rustig maar.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 10:50
Stt!
Stt! is offline
Citaat:
Ik denk dat dat best mensen een nieuw inzicht kan geven ja. En zelfs als dat niet zo is, who cares? De enige reden dat ik zoiets zeg is omdat ik dat denk, en dat lijkt me afdoende. En ik geef ook duidelijk aan dat er best een kans is dat het lukt, dus als ze door 1 zo'n opmerking gaat twijfelen aan haar relatie zal die relatie vrij bagger zijn. Het is dus helemaal niet de bedoeling dat ze gaat twijfelen ofzo.

En misschien een idee, het feit dat mensen het zo vaak tegen je zeggen betekend misschien dat er iets van waarheid inzit?

Mensen verwachten helemaal niet dat je het dan meteen uit gaat maken, ze waarschuwen alleen maar. Realistisch denken is niet slecht. Dus rustig maar.

het hele punt is juist dat ik niet gewaarschuwd hoef te worden Ik weet heus wel dat het uit kan gaan, en heb echt geen behoefte dat mensen mij continu lopen te vertellen hoe klein de kans wel niet is dat we bij elkaar gaan blijven. Dat je zoiets nou tegen een goeie vriendin zegt waarvan je ziet dat ze helemaal op een rose wolk zit, gewoon om even realistisch te blijven ok. Maar die behoefte van wildvreemden om zich met het feit dat ik een super leuke relatie heb te gaan bemoeien...

+ wat Syzygy zegt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:36
Verwijderd
Jij misschien niet, anderen wel. En dat van die wildvreemden slaat natuurlijk ook nergens op, waarom is het wel 'normaal' om hier te vermelden met hoeveel mensen je seks hebt gehad, maar een opmerking over dat het naief is om te denken dat je relatie op deze leeftijd voor altijd stand houdt is gek?

Bovendien bemoei ik me helemaal niet met het feit dat jij een superleuke relatie hebt, je moet maar even teruglezen waarop ik toen reageerde.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 15:38
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ik heb nu al meer dan 4 jaar met mijn eerste vriend. Ik ken hem en mezelf goed genoeg om te zeggen dat wij geen van beiden willen rondneuken, of een impuls krijgen geen binding te willen.

Er is denk ik geen magische grens waarop het niet meer uit kán gaan. Of het nou je eerste vriend is of je zesde, of je nou een maand hebt of 20 jaar. Dus je kan andere mensen wel willen beschermen voor de klap, maar tenzij het echt overduidelijk is dat de relatie fout zit, lijkt me dat helemaal niet nodig.

Ot: 19 en 1 (seks)partner
Dat dacht ik ook altijd, dat ik dat nooooit zou doen of willen. Dat alles perfect was en zou blijven. Maar toch, dat was niet zo. Ik zeg niet dat het bij jou ook zo gaat, maar ik dacht het ook altijd te weten, en ik had ongelijk.

Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij of zij wil, maar ik denk momenteel dat ik heeeeeel lang vrijgezel blijf ...
Oud 24-09-2007, 18:14
Pinjata
Pinjata is offline
met 4 mensen..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 23:43
Safraan
Safraan is offline
56 in 7 jaar
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 01:17
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
56 in 7 jaar
And what's your age?
Oud 25-09-2007, 14:11
Rob
Rob is offline
2 en beide in een relatie van +/- 1.5 jaar.
Braaf, hè?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:36
Verwijderd
Citaat:

serieus, ik heb al vanaf mn 16e een relatie met mijn vriend, en hoe vaak ik al niet heb gehoord 'het gaat toch uit' 'bijna niemand blijft bij zn eerste liefde' 'op een gegeven moment wil je rondneuken' en andere dergelijke opmerkingen. Tsja, ik ben happy met mn relatie, en ja ik denk inderdaad dat we voor altijd bij elkaar kunnen blijven want zo goed gaat het.

ik ben ook van mening dat de meeste mensen niet bij hun eerste liefde blijven. Niet omdat de behoefte om 'rond te neuken' op gaat spelen oid, maar gewoon omdat levens en persoonlijkheden ten tijde van eerste liefdes nog heel erg onderhevigd zijn aan verandering.

maar het kan ook goed gaan, mijn ouders zijn daar het schoolvoorbeeld van (hoewel ik persoonlijk blij ben dat ikzelf nu al meerdere liefdes gehad heb)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:27
Verwijderd
Ik ben met ehhm.... Effe tellen hoor...
0 naar bed gegaan....
Enne.... Ik ben ehh.... Weer effe tellen...
11 jaar oud....

WAT DOE IK HIER???
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
0 naar bed gegaan....
11 jaar oud....

WAT DOE IK HIER???
Dat vraag ik me ook de hele tijd af. Ga eens weg van Seksualiteit, dit forum is voor als je ouder bent
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
0 naar bed gegaan....
11 jaar oud....

WAT DOE IK HIER???
En ook nog eens een IE avatar, ga maar gauw van het internet af!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:17
Verwijderd
2 en een half
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 14:23
Verwijderd
*denkt*

echt seks ...5

met 4 daarvan ook echt een serieuze relatie gehad
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 21:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
En ook nog eens een IE avatar, ga maar gauw van het internet af!
Ontopic posten en lief zijn tegen mensen die nog wél de leeftijd hebben om hier legitiem rond te hangen. Een elfjarige is eerder scholier dan jij.
Oud 30-09-2007, 21:57
Verwijderd
oef, die zit

Feit blijft natuurlijk dat jij, kruimel, hier dan ook weinig meer te zoeken hebt
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 16:22
Nona
Nona is offline
Jamaar ik ben lief en zacht tegen kinders.
Oud 01-10-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ontopic posten en lief zijn tegen mensen die nog wél de leeftijd hebben om hier legitiem rond te hangen. Een elfjarige is eerder scholier dan jij.
En als ik je nou bef.... mag ik haar dan pesten?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:35
sweetie_87
sweetie_87 is offline
3 en ik ben 20
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
nee, want dat mag ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 19:29
waves
waves is offline
Om weer even ontopic te komen:

Kreeg een vriendje op mijn 17de, en das net uit.

1 dus, en ik ben 20
Oud 02-10-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
nee, want dat mag ik ook niet
Ik mag Kruimel wel beffen, jij niet. Logisch.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:48
Uice
Uice is offline
Kruimelbeffen, dat klinkt als iets uit de Break out.
Oud 02-10-2007, 23:50
Verwijderd
Tss, dat is niet eerlijk.. ik kan dat veel beter..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:53
Uice
Uice is offline
Een poes likken terwijl je een koekje eet, ofzo.

Maar goed, ontopic: ik heb met drie mensen min of meer seks gehad.
Oud 03-10-2007, 08:07
cobraESN
cobraESN is offline
Met 4 waarvan ik van 1 iemand enorm spijt heb, was in een zatte bui hehe, ben momenteel 23
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:45
senorita_01
senorita_01 is offline
3.. met 2 ervan heb ik een relatie gehad.. met de 3e niet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 13:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jamaar ik ben lief en zacht tegen kinders.
Hoezo dubbelzinnig
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:39
EXBO
EXBO is offline
één (maar een stuk vaker dan één keer )
Oud 09-10-2007, 11:13
vrijgezel
vrijgezel is offline
6
1 relatie van 14mnd
1 relatie van 7 mnd
1 relatie van 3 mnd
1 relatie van 4mnd
1 vakantieliefde
1 relatie van 17mnd (nog steeds gaande)

ben dus 22
Oud 15-10-2007, 13:27
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
1, een relatie van inmiddels 8 maanden. En ik ben zestien.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 20:02
Armoed
Armoed is offline
Meer dan iedereen in dit topic x2.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, er zijn hier mensen die me kennen en die het niet hoeven te weten
Dan weten we al hoelaat het is hoor
Met citaat reageren