Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag om 3 uur werken ![]()
||
Citaat:
![]() Jeej. Ik heb mijn werkrooster voor volgende week en ik mag ook duisentveel gaan werken, maarja dan verdien ik wel geld. ![]()
||
Citaat:
![]() Nou beter van dan, als ik bij een beetje aardige mensen werk is het ook niet erg, maar sommige zijn vaag enzo en ik wil geen koffie. ;x XRay en Biertank 52, pixeldiss ook nog. :')
||
Citaat:
![]() Waarom moet je koffie? Mjin werk mensen zijn leuk en mijn werk is leuk ![]() Show me?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- Wat was je OMG-moment?
Iets dat Soija/Yoshimare deed vandaag. ![]() - Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niks, ik krijg bijna nooit post. Alleen van instanties als de universiteit en de IB-groep, of als ik zelf iets besteld heb. - Wat is de mooste jongen/meisje die je zag? Geen, ik ben vandaag niet mijn huis uitgeweest. ![]() - Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Niks, ik heb niet aan zo heel veel dingen gedacht vandaag. ![]() - Wat ga je vandaag nog doen? Slapen, 't is de hoogste tijd. ![]() - Wat is het laatste dat je in je mond had? Een knackebröd met fijne leverworst erop. ![]() - Waar werd je blij van? Dat er gelijkspel was bij het weerwolfspel en ik niet dood ben gegaan. ![]() - Waar werd je niet blij van? Dat die kutvliegen me hier de hele tijd lastigvallen! ![]() - Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? "Goedenacht," zei mijn moeke tegen me voordat ze ging pitten. ![]() - Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat het Lud- in de namen Ludwig en Ludger van elkaar verschillen in herkomst en betekenis (ik ben met naamkunde bezig op het moment). Dit levert voor mij een paar moeilijkheden op bij het toevoegen van namen op www.behindthename.com en nu moet ik die namen en soortgelijke namen (Ludolf, etc.) nader onderzoeken. Dat kost wat tijd, en daar heb ik nu niet echt zin in. ![]() - En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? [/B] Ik heb: * me met naamkunde beziggehouden * op dit forum gezeten * Urban Dead en Vampires, The Alleyway gespeeld * "Charmed" gekeken * gegeten en gedronken * gepoept en geplast ![]() * slapen (ga ik nu doen). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeger verfde ik het heel vaak, maar voor mooi blauw had ik drie flesjes nodig en dan bleef het nog maar een paar dagen mooi. ![]() en toch mis ik mijn baby-alto tijdperk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic: er zijn twee mensen jaloers op mijn vriendje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat maakt jouw dag? Benj@min | 8 | 05-06-2015 18:48 | |
De Kantine |
Jouw dag #6 Verwijderd | 60 | 12-10-2008 17:42 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Wat maakte jouw dag helemaal goed? TheRedArrow | 500 | 21-08-2005 20:59 | |
Psychologie |
Wat neemt jouw dag in beslag? Anno 1986 | 55 | 08-06-2004 14:17 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 |