Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2007, 12:39
kuik
kuik is offline
ik heb me ingeschreven voor het 2e jaar, me ingeschreven voor keuze-onderwijs, mijn werk gemaild, werkbriefjes uitgeprint, een ontwerp voor een shirtje gemaakt, de was gedaan, een cadeau voor mijn verjaardag bedacht, mijn kamer opgeruimd, een paklijst gemaakt en nu ga ik douchen en studeren
Oud 22-07-2007, 12:51
Verwijderd
Ik werd vannacht dronken met Shoarm en ik kon niet wachten tot ik het aan jullie kon vertellen. En daarna sliep ik bij een vriendinnetje en nu kijken we rembo en rembo filmpjes op youtube en om vijf uur ga ik werken en eh, ja.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 13:22.
Oud 22-07-2007, 13:09
vixen
vixen is offline
Wat een kutdag. Van mij mogen zondagen worden afgeschaft.
Oud 22-07-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 21-07-2007 @ 12:28 :
En ik wil ook zalig in het zonnetje ontbijten met een jointje, een leuke jongen, verse jus, een zak magnetronpopcorn en aardbeien.
Hu wat?

- - -
Ik heb vannacht de nacht doorgehaald met Hertog Jan en MSN en internet. Dus nu ben ik brak en daarom ging ik net met mijn moeder op de bank hangen, want zij is ook brak. We keken sterren.nl op nederland 1 en lachten al die mensen uit en toen kwam mijn vader die zei van 'WAT LACHEN JULLIE NOU IK WIL OOK EEN ROZE HEMD EN KUTLIEDJES ZINGEN VOOR EEN KUTPUBLIEK' waarop ik een lachstuip van tien minuten kreeg en van de bank af viel. Bijna op de kat! Maar die wist nog op het laatste moment te ontsnappen dus all is well. Verder heb ik Chinese recepten opgezocht want die hebben van die malle namen en Harry Potter-spoilers gelezen zodat ik nu tegen mij bekende Potterfans kan zeggen van 'huhu wil je weten wie er allemaal doodgaan' en dan naar hun panische reactie kijken HIHII. Hoewel ik het ze natuurlijk niet vertel, want dat is gemeen.
Nu ga ik ijs eten want onze vriezer lag opeens vol met driehonderd kilo ijs.
Oud 22-07-2007, 13:27
Bumber
Bumber is offline
Sorry hoor, maar driehonderd kilo ijs past dus echt never nooit niet in één vriezer.
Oud 22-07-2007, 13:29
Verwijderd
Hier regent het harder dan iedereen hebben kan maar ik vind het eigenlijk wel leuk want ik lig ziek in bed, kijk dvd's en hoef toch niet meer naar buiten toe.
Oud 22-07-2007, 13:50
lapin
lapin is offline
Gisteren ben ik naar landgoed amelisweerd geweest en dat was een ware ontdekking, daarna naar de parade alwaar ik lam werd van geschooide drank en joints. Nu onweert het keihard maar dat weerhoud mij er niet van om met pieter naar museum en sterrewacht Sonnenborgh te gaan yess.
Oud 22-07-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Bumber schreef op 22-07-2007 @ 14:27 :
Sorry hoor, maar driehonderd kilo ijs past dus echt never nooit niet in één vriezer.
Een gedurfde aanname. Jij weet immers helemaal niet hoe groot mijn vriezer is.
Oud 22-07-2007, 13:56
Bumber
Bumber is offline
Ik durf te wedden da t je niet zo een vriezer hebt waar echt tweehonderd kilo ijs in kan, laat staan dat het met driehonderd wel lukt!
Oud 22-07-2007, 14:07
Drez
Drez is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-07-2007 @ 17:46 :
Gisteren viel mijn tv om toen ik iets wou doen met een kabeltje, en nu is m'n antenne ingang afgebroken waardoor ik geen tv meer heb. Niet dat ik veel keek, maar toch. Nu moet ik een nieuwe kopen of doe het zelven.

Vandaag ben ik te laat wakker geworden, heb ik de aller ranzigste AH salade ooit op (met kip, pasta en fruit. Gadver) en heb ik weer eens een poging gedaan tot Geschiedenis leren.
Ik heb nu nog een maand tot de herkansingen en ik zie het steeds somberder in. Wat is het veel en wat is het moeilijk! Het doorlezen alleen al kost me heel veel tijd, laat staan het allemaal onthouden. En dan heb ik straks ook nog es een drukke werkweek met oa het zomercarnaval, dus ik ben even erg pessimistisch. Ik MOET dit gewoon halen. Het MOET!!!
samenvatten helpt echt, serieus.

ot, ik ben harry potter aan het lezen ahahah en eigenlijk wilde ik niet online tot ik em uit heb ivm spoilers maar het gaat me te langzaam erd:.
Oud 22-07-2007, 14:17
botulismf
botulismf is offline
Lekker luie zondag en geen enkele ambitie om daar verandering in te brengen. Vanavond chillen + schaken met een vrind in de Ierse Pub en veel verder reiken mijn plannen niet.

En gisteren sushi gemaakt met tonsillitis en hij zag er redelijk uit en smaakte VOORTREFFELIJK. En er is nog een bitteke over.
Oud 22-07-2007, 14:34
Verwijderd
eergisteren feestje met mijn vrienden
gisteren feestje met mijn vrienden
vanavond wellicht ook weer
morgen uitslapen
Oud 22-07-2007, 14:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Drez schreef op 22-07-2007 @ 15:07 :
samenvatten helpt echt, serieus.
Aye, daar ben ik ook mee bezig, maar ik ben een hele dag bezig geweest met 1 hoofdstuk. Het is heel veel info in een keer. Zo staan er zinnen in met minstens 4 namen en tig jaartallen en dan raak ik de draad een beetje kwijt.
Maar goed, ik ga m'n best doen.

ot:
Gisteren dus geleerd/geschreven en tussendoor even op mijn nichtje gelet, die echt met de dag bijdehanter wordt. 'Onder de tram' gekeken (leuk programma!) en nog meer geleerd.
En om half 12 kreeg ik ineens een vreetkick van jewelste, dus toen heb ik extras gekeken en een bakje instant chili con carne naar binnen gewerkt.
Oud 22-07-2007, 15:28
Verwijderd
Gisteren veel bier met vandaag als resultaat een kater.
Dus maar even naar de shop geweest en in het park ff wezen uitgaren met een stick. Een jezus wannebe eendje leek op het water te staan, maar stiekem stond ie op een steen
Oud 22-07-2007, 15:30
Verwijderd
Gisternacht gewerkt met mijn manager en dat was eigenlijk wel heel erg leuk ondanks dat het erg rustig was. Had eigenlijk nog een afterparty na mijn werk maar daar had ik geen zin had ook omdat ik eerder op de middag mijn band had lek gereden. Gelijk maar even geregeld dat een vaste klant in ruil voor drie flesjes Grolsh mijn band even gaat plakken vanmiddag. Aan het einde van mijn dienst smste Wen me dus toen kwam ze nog even barhangen na sluitingstijd. Effe naar de Appie zo en dan weer een avond werken om vervolgens vier dagen vrij te hebben. Ohw ja, dat mijn huis er zo mooi uitziet met al die bloemen en planten!

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 15:34.
Oud 22-07-2007, 15:47
Verwijderd
ik ben vanmorgen tegen een plank aangevlogen en nu heb ik een hersenschudding en een dikke bult op m'n voorhoofd zo groot als een ei en een afdruk van een plank oops. nu ga ik slapen.
Oud 22-07-2007, 15:54
woezel
woezel is offline
ik was pas om 10 thuis en ik ben net wakker maar ik ben nog steeds even bezopen.
Oud 22-07-2007, 16:08
Verwijderd
vandaag is het een doodnormale zondag, iedereen houd hier nu een siesta en het is te dood op straat dus ben ik maar weer naar mijn beste vriend de pc gevlucht. verder ga ik vandaag een jurk zoeken , JAJA een marokkaanse, want woensdag gaat er een nichtje van mijn vader trouwen en daar moet ik er wel een beetje uit zien. morgen ga ik naar het strand en daar blijven ik en mijn zusje dan ook overnachten bij een duitse vriendin van ons, verder gaan we daar dan ook uit en lelijke marokkanen uitlachen.
Oud 22-07-2007, 16:11
Crimson
Crimson is offline
is er op zondag een supermarkt open in GRONINGEN???
Oud 22-07-2007, 16:30
Drez
Drez is offline
Citaat:
Crimson schreef op 22-07-2007 @ 17:11 :
is er op zondag een supermarkt open in GRONINGEN???
jumbo euroborg geloof ik
en de ah in het ziekenhuis.
Oud 22-07-2007, 16:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Drez schreef op 22-07-2007 @ 17:30 :
jumbo euroborg geloof ik
en de ah in het ziekenhuis.
jumbo euroborg is volgens de website niet open :/
Oud 22-07-2007, 16:48
Verwijderd
brak, barhangen, tour

had ik al gezegd dat ik brak was?
Oud 22-07-2007, 16:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren Tokyo Ska in de melkweg, daarna heel lang zitten gamen en zuipen met maten. nu brak en zo de keuken cleanen. vanavond naar Inner Terrestrials in dordt en daar lekker feesten.
Oud 22-07-2007, 16:54
Verwijderd
en nu ga ik weer lekker naar huis, een bruine trui breien.
Oud 22-07-2007, 16:55
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 22-07-2007 @ 17:48 :
brak, barhangen, tour

had ik al gezegd dat ik brak was?
fijne etappe
Oud 22-07-2007, 18:34
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-07-2007 @ 16:54 :
ik was pas om 10 thuis en ik ben net wakker maar ik ben nog steeds even bezopen.
en nu denk ik over de absurditeit van fora als deze.
Oud 22-07-2007, 18:55
Verwijderd
Ik heb me net geërgerd aan neukende huisgenoten met de deur op een flinke kier waardoor ik niet naar beneden durfde.
Dat was het punt waarop ik besloot dat ik weer moet gaan verhuizen.
Oud 22-07-2007, 18:57
Verwijderd
afgelopen nacht gefeest in amsterdam. nu brak en ik ga vandaag lekker helemaal niks doen. en editors. <3
Oud 22-07-2007, 19:00
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-07-2007 @ 19:34 :
en nu denk ik over de absurditeit van fora als deze.

en nu ga ik terug naar het centrum. brakfeest.
Oud 22-07-2007, 21:42
Verwijderd
superuitbrakdag was het

lang geslapen, met vrienden aan een bar gehangen om de kater weg te drinken, niet gelukt.. op de bank geslapen, eten bestellen en nu klaarwakker
Oud 22-07-2007, 22:02
Metal
Metal is offline
Vannacht uitgeweest, in een cafe een gast tegen de grond gewerkt die een andere dude begon te meppen/duwen. Verder was het gezellig, vandaag heel lang uitgeslapen, een uurtje geleden met mijn buurvrouw buiten gegeten met hamburgers, kroketten en frikandellen. Toennet even getraind en ik had ook nog een geniale ingeving. Over een uurtje ofzo slapen. En ik lust wel een pilsje eigenlijk. Misschien even de biertaxi bellen zo.
Oud 22-07-2007, 22:06
Verwijderd
eh, hm, ik dacht ik warm even een soepje op in mijn nieuwe tweedehands magnetron, komt er een enorme flits uit dat apparaat nu durf ik hem niet meer aan te zetten
Oud 22-07-2007, 22:21
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag gewerkt zzz en zometeen heroes (herhaling) !!
Oud 22-07-2007, 22:22
11
11 is offline
Hmm ik probeer te slapen maar mn huisgenoten + wat vrienden zjin de resultaten van de verkiezingen aan het bespreken. Ofja eerder te discussieren en ze vinden het nodig om te schreeuwen. Volgens mij gaat dit nog een lange nacht worden. Wat ik trouwens grappig vind is, als je hebt gestemt hier,wat inkt op je vinger wordt gesmeerd. Iedereen kan dus zien of je hebt gestemt of niet. Alleen nu lijkt het of ze met hun vinger tussen de deur hebben gezeten en hun nagel binnenkort gaan verliezen
Oud 23-07-2007, 00:38
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 22-07-2007 @ 23:21 :
Ik heb vandaag gewerkt zzz en zometeen heroes (herhaling) !!
Kutserie.... man ben ik nou de enige die niks met de helft van de 'hippe' series van tegenwoordig kan. The OC, Heroes, Lost, bah! Prison Break en 24 heb ik nog nooit goed gekeken though.
Oud 23-07-2007, 00:45
lapin
lapin is offline
ik zou bij lost niet afhaken voor halverwege season 2

ik bleek vandaag een onverwachte pooltalent te zijn en heb daarna de benodigde alcohol weer genuttigd voor vandaag
Oud 23-07-2007, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 22-07-2007 @ 22:42 :
klaarwakker
wel potjandorie!
Oud 23-07-2007, 04:41
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 22-07-2007 @ 20:00 :
en nu ga ik terug naar het centrum. brakfeest.

en ik nu ben ik terug thuis.
Oud 23-07-2007, 04:57
Verwijderd
Vanavond kwam ik onderweg naar werk mijn ex vriendin tegen en daar schrok ik onopgemerkt toch wel heel erg van. Ze was nochalant wat aan het smsen voor de Westerkerk ( vast met een jongen die natuurlijk stukken minder leuk is als ik ben ) en ik fietste er in een behoorlijke vaart langs. Wat is het toch met ex vriendinnen, waarom lijken ze alleen maar knapper te worden als het eenmaal uit is? Verder gewerkt vannacht, onrustig, veel dronken en vervelende mensen gehad. Onderweg naar huis kwam ik weer langs de Westerkerk en even fantaseerde ik dat ze er weer zou staan. Morgen zijn mijn rozen op hun top denk ik.
Oud 23-07-2007, 07:16
Verwijderd
Vanacht redelijk vaag geslapen, last van kriebel keel dus bijna elke 10 min leek het of mijn long er uitvloog
Vanmorgen weer om half 6 er uit, alles bij elkaar gepakt en weer met de auto richting werk. Waar ik verblijf tot half 4
Oud 23-07-2007, 08:11
botulismf
botulismf is offline
Ik ben al twee uur wakker.
Oud 23-07-2007, 08:59
Sade
Sade is offline
Ik ben ook al een uurtje wakker, en nu moet ik tot vanmiddag wachten tot alle centjes weer op de bank staan. Dan ga ik weer naar Den Haag en misschien naar het strand en lekker uit eten enzo ja

Tot die tijd ga ik maar even in bad en bedenken hoe ik het voor elkaar krijg om drie dates in 1 week af te spreken.
Oud 23-07-2007, 09:19
botulismf
botulismf is offline
Nou ik luisterde net Ted EP van Clark en toen kwam de loodgieter beneden en hij vroeg wat voor muziek het was. En of het een band was. Dus ik een en ander uitgelegd en toen concludeerde hij: 'Het klinkt alsof hij muziek maakt met gebruik van een bepaald frequentiebereik'. Ik knikte maar instemmend, om hem te troosten.
Oud 23-07-2007, 09:58
botulismf
botulismf is offline
De loodgieter is weg, de problemen zijn gefixt, ik voel me VOLMAAKT.
Oud 23-07-2007, 10:17
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik was gister naar de zussen van mijn vriendje, die met zn 2en al 6 kinderen hebben.
toen gingen ze een toneelstuk doen met kniepoppen (?), met een tentdoek met gaten waar je je onderbeen doorheen moest steken, een gezicht op je knie tekenen, en een soort jurkje met handen eraan huuu? door het vrijeschool gehalte van al die beebies ging ik ervan uit dat het een niet bestaand iets was, maar nee:

oftewel marionnette aux genoux

daarna smickelden we gore vega gehaktballetjes.
thuis keek ik familyguy in bed, en vouwde ik de was van rox en matt op aww.
en nu ben ik aan het bedenken hoe ik voor vanmiddag aan geld kom.
Oud 23-07-2007, 10:27
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 23-07-2007 @ 01:38 :
Kutserie.... man ben ik nou de enige die niks met de helft van de 'hippe' series van tegenwoordig kan. The OC, Heroes, Lost, bah! Prison Break en 24 heb ik nog nooit goed gekeken though.
Heroes vind ik wel ok, maar ik had er wel meer van verwacht. De rest kijk ik niet.
Oud 23-07-2007, 10:30
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 23-07-2007 @ 01:38 :
lost is zo tof pliees.
prison break ook maar wel minder.
24 alleen seizoen 1 gezien was ook wel spannend.
heroes ben ik mee bezig maar vind ik eigenlijk best boring.
en the oc past volgens mij niet echt in dit rijtje.

maar iedereen ga lost kijken en beebies maken!
Oud 23-07-2007, 10:48
DeadNation
DeadNation is offline
Heroes word steeds beter. Hou vol, het is de moeite waard!
Oud 23-07-2007, 10:55
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb er nu 8 gezien, vanaf wanneer moet ik gaan opletten?
Oud 23-07-2007, 11:22
11
11 is offline
Het ıs verdomme 35 graden (of warmer) en ık ben verkouden geworden. Hoe krıjg ık dat nou weer voor elkaar

Regels voor berichten