Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - - - Ik heb vannacht de nacht doorgehaald met Hertog Jan en MSN en internet. Dus nu ben ik brak en daarom ging ik net met mijn moeder op de bank hangen, want zij is ook brak. We keken sterren.nl op nederland 1 en lachten al die mensen uit en toen kwam mijn vader die zei van 'WAT LACHEN JULLIE NOU IK WIL OOK EEN ROZE HEMD EN KUTLIEDJES ZINGEN VOOR EEN KUTPUBLIEK' waarop ik een lachstuip van tien minuten kreeg en van de bank af viel. Bijna op de kat! Maar die wist nog op het laatste moment te ontsnappen dus all is well. Verder heb ik Chinese recepten opgezocht want die hebben van die malle namen en Harry Potter-spoilers gelezen zodat ik nu tegen mij bekende Potterfans kan zeggen van 'huhu wil je weten wie er allemaal doodgaan' en dan naar hun panische reactie kijken HIHII. Hoewel ik het ze natuurlijk niet vertel, want dat is gemeen. Nu ga ik ijs eten want onze vriezer lag opeens vol met driehonderd kilo ijs. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot, ik ben harry potter aan het lezen ahahah en eigenlijk wilde ik niet online tot ik em uit heb ivm spoilers maar het gaat me te langzaam ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar goed, ik ga m'n best doen. ot: Gisteren dus geleerd/geschreven en tussendoor even op mijn nichtje gelet, die echt met de dag bijdehanter wordt. 'Onder de tram' gekeken (leuk programma!) en nog meer geleerd. En om half 12 kreeg ik ineens een vreetkick van jewelste, dus toen heb ik extras gekeken en een bakje instant chili con carne naar binnen gewerkt. ![]()
||
Citaat:
en de ah in het ziekenhuis.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en nu ga ik terug naar het centrum. brakfeest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik nu ben ik terug thuis.
||
Citaat:
||
Citaat:
prison break ook maar wel minder. 24 alleen seizoen 1 gezien was ook wel spannend. heroes ben ik mee bezig maar vind ik eigenlijk best boring. en the oc past volgens mij niet echt in dit rijtje. maar iedereen ga lost kijken en beebies maken! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |