Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een vraag over de laatste loonstrook, waar zijn de toeslaguren gebleven? Ik had tot nu toe elke periode de toeslaguren onder mijn "gewerkt" rij zitten maar nu is er helemaal geen sprake van toeslaguren terwijl ik gewoon hetzelfde tijdne ben blijven werken
Ook kreeg ik op een gegeven moment BCD uitbetaald en dan weer niet en dan weer wel. Wat houdt BCD nou in? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een paar vraagjes
![]() - Wat zijn BCD-uren? - Wat zijn de verschillen in taken/verantwoordelijkheden tussen vulploegmedewerker en verkoper A? - Als je in principe werk in de vulploeg, maar op drukke momenten ook assisteerd bij de kassa, ben je dan verkoper of vulploegmederwerker? - Na hoeveel BT-contracten is ah je verplicht een onbepaalde tijd contract te geven? - Mag ah je verbieden vakantiedagen op te nemen in weken voorafgaand aan feestdagen? - Zijn er eisen (als werkervaring of leefijd) de worden gesteld aan teamleiders? - Wanneer (bij welke functie of na hoeveel jaar dienst) hoor je een toegangscode te krijgen voor de handterminals? - Bij ons worden alle afboekingen (breuk, over THT enz.) afgeboekt op reden 1 (vernietigen), gebeurt dit ook zo in andere filialen? - Wanneer krijg je een maaltijd van ah in de middag pauze? - Is het mogelijk producten te bestellen (op verzoek van klanten) die we niet in het vaste assortiment hebben? - Als we in ons filiaal over de geplande tijd heengaan met vullen, dan krijgen we de uitloop niet uitbetaald. Is dit normaal en mag dit? - Hoevaak wordt er in een gemiddeld filiaal gespiegeld? - Is het mogelijk een specificatie te krijgen van de medewerkers voordeel pas (van de 10% korting) Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 14:24. |
![]() |
|
![]() |
- Vulploegmedewerker is in het leven geroepen om niet iedereen de automatische doorstroom van verkoper A naar B te laten maken. Volgens mij is er weinig verschil tussen deze functies.
- Ik denk dat je als je werkt in de vulploeg je gewoon vulploegmedewerkerd bent. - Ik dacht dat ze je BT Contract 3 mogen verlengen daarna moeten ze je een OT contract geven, maar dit weet ik niet zeker. - Bij ons logt iedereen bijna op 1 code in die de terminal gebruikt, en de andere 2 teamleiders hebben nog een eigen code, dat is het. Ik weet niet of je na bepaalde tijd een eigen code kan krijgen. Waar zou je deze voor willen gebruiken dan? - Bij ons worden inderdaad ook alle afboekingen op vernietigen afgeboekt. - Je kan geen maaltijdvergoeding krijgen voor de middag voor zover ik weet. - Als de uitloop aan jou te wijten is, bijvoorbeeld te langzaam gewerkt / te laat gekomen, dan hoeven ze deze niet te betalen. Maar als bijvoorbeeld jou colli aantal hoger lag dan op het rooster stond, dan horen ze deze uitloop gewoon te betalen. Zelf schrijf ik op een avond alles bij aan tijd die ik over me eindtijd heenga. Behalve als dit door mezelf kwam en ik bijvoorbeeld niks extra's heb gedaan die avond. - Er wordt elke dag gespiegeld, voor Vers weet ik dit zeker. Op Houdbaar worden sommige delen elke dag gespiegeld bij ons dacht ik. - Ik weet niet of daar een specificatie van is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BCD is dat je ingeplande uren op wettelijke vrije dagen (zoals kerst en nieuwjaarsdag) door krijgt betaald Ik weet trouwens niet waar BCD precies voor staat maar wel dat het dat inhoudt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Zover ik weet niks - Vulploegmedewerker - Je eerste is een halfjaar, je 2de en 3de zijn een jaar en daarna mag er geen BT-contract worden voorgelegd - Als dat in de huisregels/contract staat, dan wel ja - Je moet altijd een bepaalde werkervaring hebben, ik weet niet of er een leeftijd aan verbonden is - Is geen tijd aan gebonden, hangt er vanaf wat jij met een HT (handterminal) kan en mag doen van je teamleider - Volgens mij wel, al moeten sommige producten (ik weet niet precies meer welke) op een andere reden worden afgeboekt - Je kan geen maaltijdvergoeding krijgen voor de middag voor zover ik weet - Ja dat kan (ik weet zelf alleen niet precies hoe dit moet) - Dit mag, je weet wat je vulnorm is en hoe laat je klaar moet zijn, als dit dan door jezelf later wordt is het logisch dat je het zelf moet opknappen in je eigen tijd. Als je later klaar bent door andere factoren, waar jij niks aan kan doen, dan zou je eigenlijk moeten worden uitgeschreven tot de tijd dat jij bezig bent - Sowieso alles 1x - Zover ik weet niet |
![]() |
|
![]() |
Je kan via MOMO (bestelsysteem) inderdaad producten orderen voor klanten. Dit moet je wel overleggen met je teamleider, want als jij iets ordert wat je niet in het assortiment hebt. En je klant heeft er 1 stuks van nodig, hou je er de rest van de colli van over. Je moet namelijk gewoon 1 colli orderen. Hierom het overleg met je teamleider
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
he allemaal, ik heb de afgelopen 2 ah topics met plezier gelezen.. werk zelf nu al bijna 7 jaar bij AH als parttimer ( 8 uur p.wk.) Ik ben 23 jaar en zou graag meer uren draaien ( heb 2 kindjes te onderhouden en een huis te betalen dat gaat nogal lastig met 8 uur per week! heb daarom ook nog een bijstandsuitkering... daar wil ik zo snel mogelijk vanaf en gewoon lekker meer uren werken..) Maar mijn filiaal werkt echt niet mee ! Ik kan geen extra uren draaien want ben te oud en ook geen contractverhoging.... Heeft iemand een filiaal waar dit wel kan voor iemand van 23 jaar... woon zelf in Zoetermeer.Wil max 45 min reistijd ongeveer... Zou wel graag bij AH blijven werken want heb het er al 7 jaar erg naar mijn zin.
oh en nog even een kort vraagje... ik heb afgelopen week mijn vakantierooster pas ingeleverd omdat ik met zwangerschapsverlof was. Nu zei diegene die het rooster maakt dat ik maar eerder langs moest komen... maar ik ben toch niet verplicht om tijdens mijn verlof langs te komen? ( ik woon 5 km van de AH af en had tot voorkort geen auto... ze kunnen toch niet verwachten dat ik met mijn dochter van 1 en mijn pasgeboren baby door de kou een uur heen en uur terug loop door de kou voor een vakantierooster..?)Ik heb het op mijn eerste werkdag ingeleverd. Heel erg bedankt ! ( oh ja, en de smurfen gaan bij ons heel goed ! vooral smurfin!) |
![]() |
|
![]() |
Sorry het filiaal in Limmen denk ik niet
![]() Hadden er vandaag nog veel mensen last van de serverstoring van vannacht op DCZ (Distributiecetrum Zaandam) onze Vers auto had +- 3 / 3,5 uur vertraging en houdbaar dik een uur. Ik hoorde zelfs dat blok 5 fillialen pas maandag uitgeleverd krijgen, naast hun reguliere vracht... zooitje dus! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Hello,
ik werk bij Albert Heijn 1540 (Lijnbaan te Rotterdam), maar de laatste tijd gebeuren er wat dingen waar ik nogal wat zorg bij baat... Ik ben 17, werk er al twee jaar, en heb aangegeven dat ik graag wat meer uren wil werken (Ongeveer 20, ipv de gebruikelijke 12). Er wordt echter tegen mij verteld dat de bezetting te vol is. Er zijn gewoon te veel mensen, dus kan ik niet meer dan mijn contract uren per week (8) werken. Opzich kan ik dat wel begrijpen, maar... Afgelopen Vrijdag zijn er -26- nieuwe mensen aangenomen. 26! Dat terwijl de bezetting al vol zit. Als gevolg heb ik gemerkt dat bijna 80% van alle mensen die parttime werken, worden ingekort op hun uren. Mensen die al twee jaar lang op Zater- en Zondagen hebben gewerkt, worden nu bijvoorbeeld alleen op Zaterdag ingeroosterd. Ik heb een contract van 8 uur per week, maar zelfs ik wordt nu maar 5 uur per week ingeroosterd, omdat er zogenaamd "Plek moet zijn voor de nieuwe mensen". Nu vroeg ik me dus af of dit toevallig ook gebeurd bij andere AH's? Mensen zomaar aannemen (15 en 16 jarige voornamelijk) en dan de 'vaste' parttimers inkorten op hun uren? Thanks, OmgMewMewCat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Jep, maar officieel volgens ze niet zo goed bij AH hier ook... Niet dat ik er problemen mee heb, maar van 07:30-21:00 werken mag officieel denk ik niet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hou het in de gaten en inderdaad, trek direct aan de bel als ze het niet doen. Doen ze moeilijk: Rechtsbijstand een simpele brief laten schrijven is voldoende. |
![]() |
|
![]() |
Goeden avond,
ik heb een vraag, ik heb 4 jaar lang een 6 uren contract gehad (werkte er altijd 9/12) ik ben vorige week gestopt met mijn werkzaamheden bij Albert Heijn, nu rest mij de volgende vraag; op mijn laatste loonstrookje staat bij vakantierechten Saldo: 74,42 , Gekweekt 27,53. Te kweken 2,22. Totaal 104,17 Opneembaar 104,17 Krijg ik dat totale/opneembare aantal uren nu bij de volgende periode gewoon uitbetaald x mijn uurloon of werkt het anders? Ook is mijn basis vakantietoeslag voor die jaar inmiddels 195, euro. Krijg ik die ook uitbetaald? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Uiteindelijk wel alles erin in één ochtend door een parttimer. Niet echt een al te grote wand. Iets van dertig meter ofzo. Maar ja het vinden van die producten is altijd weer een nieuwe uitdaging. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 |