Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 18:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
OBV=Onbetaald verlof
Zo gaat er niks van je vakantie uren af en wordt je ook niet betaald.
Bij ons gebeurt het ook altijd als iemand vrij heeft genomen, er wordt eigenlijk niet met ADV uren gewerkt, diegene krijgt die dag gewoon niks uitbetaald. Heel simpel.
Zal komen omdat ADV alleen bestaat voor mensen met meer dan 12 uur contract.

OBV = Onbetaald verlof inderdaad
Oud 16-02-2008, 16:42
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

Wat verdien je als Teamleider als je 20 bent er er 3 jaar werkt?

Gr. Tim
Oud 16-02-2008, 23:10
ikbenschipper1
Citaat:
Hoi

Wat verdien je als Teamleider als je 20 bent er er 3 jaar werkt?

Gr. Tim
8 euro nog wat jaren maken niks uit als je net benoemd bent
Oud 17-02-2008, 14:08
DjMax
DjMax is offline
Een vraag over de laatste loonstrook, waar zijn de toeslaguren gebleven? Ik had tot nu toe elke periode de toeslaguren onder mijn "gewerkt" rij zitten maar nu is er helemaal geen sprake van toeslaguren terwijl ik gewoon hetzelfde tijdne ben blijven werken

Ook kreeg ik op een gegeven moment BCD uitbetaald en dan weer niet en dan weer wel. Wat houdt BCD nou in?
Oud 17-02-2008, 14:18
Mathijsje100
Mathijsje100 is offline
Ik heb een paar vraagjes:

- Wat zijn BCD-uren?
- Wat zijn de verschillen in taken/verantwoordelijkheden tussen vulploegmedewerker en verkoper A?
- Als je in principe werk in de vulploeg, maar op drukke momenten ook assisteerd bij de kassa, ben je dan verkoper of vulploegmederwerker?
- Na hoeveel BT-contracten is ah je verplicht een onbepaalde tijd contract te geven?
- Mag ah je verbieden vakantiedagen op te nemen in weken voorafgaand aan feestdagen?
- Zijn er eisen (als werkervaring of leefijd) de worden gesteld aan teamleiders?
- Wanneer (bij welke functie of na hoeveel jaar dienst) hoor je een toegangscode te krijgen voor de handterminals?
- Bij ons worden alle afboekingen (breuk, over THT enz.) afgeboekt op reden 1 (vernietigen), gebeurt dit ook zo in andere filialen?
- Wanneer krijg je een maaltijd van ah in de middag pauze?
- Is het mogelijk producten te bestellen (op verzoek van klanten) die we niet in het vaste assortiment hebben?
- Als we in ons filiaal over de geplande tijd heengaan met vullen, dan krijgen we de uitloop niet uitbetaald. Is dit normaal en mag dit?
- Hoevaak wordt er in een gemiddeld filiaal gespiegeld?
- Is het mogelijk een specificatie te krijgen van de medewerkers voordeel pas (van de 10% korting)

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 14:24.
Oud 17-02-2008, 14:38
Skater13
Skater13 is offline
- Vulploegmedewerker is in het leven geroepen om niet iedereen de automatische doorstroom van verkoper A naar B te laten maken. Volgens mij is er weinig verschil tussen deze functies.
- Ik denk dat je als je werkt in de vulploeg je gewoon vulploegmedewerkerd bent.
- Ik dacht dat ze je BT Contract 3 mogen verlengen daarna moeten ze je een OT contract geven, maar dit weet ik niet zeker.
- Bij ons logt iedereen bijna op 1 code in die de terminal gebruikt, en de andere 2 teamleiders hebben nog een eigen code, dat is het. Ik weet niet of je na bepaalde tijd een eigen code kan krijgen. Waar zou je deze voor willen gebruiken dan?
- Bij ons worden inderdaad ook alle afboekingen op vernietigen afgeboekt.
- Je kan geen maaltijdvergoeding krijgen voor de middag voor zover ik weet.
- Als de uitloop aan jou te wijten is, bijvoorbeeld te langzaam gewerkt / te laat gekomen, dan hoeven ze deze niet te betalen. Maar als bijvoorbeeld jou colli aantal hoger lag dan op het rooster stond, dan horen ze deze uitloop gewoon te betalen. Zelf schrijf ik op een avond alles bij aan tijd die ik over me eindtijd heenga. Behalve als dit door mezelf kwam en ik bijvoorbeeld niks extra's heb gedaan die avond.
- Er wordt elke dag gespiegeld, voor Vers weet ik dit zeker. Op Houdbaar worden sommige delen elke dag gespiegeld bij ons dacht ik.
- Ik weet niet of daar een specificatie van is.
Oud 17-02-2008, 15:16
tonio
tonio is offline
Citaat:
Een vraag over de laatste loonstrook, waar zijn de toeslaguren gebleven? Ik had tot nu toe elke periode de toeslaguren onder mijn "gewerkt" rij zitten maar nu is er helemaal geen sprake van toeslaguren terwijl ik gewoon hetzelfde tijdne ben blijven werken

Ook kreeg ik op een gegeven moment BCD uitbetaald en dan weer niet en dan weer wel. Wat houdt BCD nou in?
Dan zou ik ff met je loonstrookje naar je teamleider gaan

BCD is dat je ingeplande uren op wettelijke vrije dagen (zoals kerst en nieuwjaarsdag) door krijgt betaald
Ik weet trouwens niet waar BCD precies voor staat maar wel dat het dat inhoudt
Oud 17-02-2008, 15:26
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik heb een paar vraagjes:

- Wat zijn BCD-uren?
- Wat zijn de verschillen in taken/verantwoordelijkheden tussen vulploegmedewerker en verkoper A?
- Als je in principe werk in de vulploeg, maar op drukke momenten ook assisteerd bij de kassa, ben je dan verkoper of vulploegmederwerker?
- Na hoeveel BT-contracten is ah je verplicht een onbepaalde tijd contract te geven?
- Mag ah je verbieden vakantiedagen op te nemen in weken voorafgaand aan feestdagen?
- Zijn er eisen (als werkervaring of leefijd) de worden gesteld aan teamleiders?
- Wanneer (bij welke functie of na hoeveel jaar dienst) hoor je een toegangscode te krijgen voor de handterminals?
- Bij ons worden alle afboekingen (breuk, over THT enz.) afgeboekt op reden 1 (vernietigen), gebeurt dit ook zo in andere filialen?
- Wanneer krijg je een maaltijd van ah in de middag pauze?
- Is het mogelijk producten te bestellen (op verzoek van klanten) die we niet in het vaste assortiment hebben?
- Als we in ons filiaal over de geplande tijd heengaan met vullen, dan krijgen we de uitloop niet uitbetaald. Is dit normaal en mag dit?
- Hoevaak wordt er in een gemiddeld filiaal gespiegeld?
- Is het mogelijk een specificatie te krijgen van de medewerkers voordeel pas (van de 10% korting)
- Lees mijn reactie hierboven
- Zover ik weet niks
- Vulploegmedewerker
- Je eerste is een halfjaar, je 2de en 3de zijn een jaar en daarna mag er geen BT-contract worden voorgelegd
- Als dat in de huisregels/contract staat, dan wel ja
- Je moet altijd een bepaalde werkervaring hebben, ik weet niet of er een leeftijd aan verbonden is
- Is geen tijd aan gebonden, hangt er vanaf wat jij met een HT (handterminal) kan en mag doen van je teamleider
- Volgens mij wel, al moeten sommige producten (ik weet niet precies meer welke) op een andere reden worden afgeboekt
- Je kan geen maaltijdvergoeding krijgen voor de middag voor zover ik weet
- Ja dat kan (ik weet zelf alleen niet precies hoe dit moet)
- Dit mag, je weet wat je vulnorm is en hoe laat je klaar moet zijn, als dit dan door jezelf later wordt is het logisch dat je het zelf moet opknappen in je eigen tijd. Als je later klaar bent door andere factoren, waar jij niks aan kan doen, dan zou je eigenlijk moeten worden uitgeschreven tot de tijd dat jij bezig bent
- Sowieso alles 1x
- Zover ik weet niet
Oud 17-02-2008, 17:01
Skater13
Skater13 is offline
Je kan via MOMO (bestelsysteem) inderdaad producten orderen voor klanten. Dit moet je wel overleggen met je teamleider, want als jij iets ordert wat je niet in het assortiment hebt. En je klant heeft er 1 stuks van nodig, hou je er de rest van de colli van over. Je moet namelijk gewoon 1 colli orderen. Hierom het overleg met je teamleider
Oud 17-02-2008, 18:16
tonio
tonio is offline
Citaat:
Je kan via MOMO (bestelsysteem) inderdaad producten orderen voor klanten. Dit moet je wel overleggen met je teamleider, want als jij iets ordert wat je niet in het assortiment hebt. En je klant heeft er 1 stuks van nodig, hou je er de rest van de colli van over. Je moet namelijk gewoon 1 colli orderen. Hierom het overleg met je teamleider
Je kan dan ook het product opnemen in het assortiment, dan wel een mutatie in die worp doorvoeren en de facings goed zetten
Oud 17-02-2008, 20:48
Skater13
Skater13 is offline
Kan je doen, maar als 1 klant het product nodig heeft voor bijv. een recept lijkt me dit niet meteen nodig. Hier geldt ook, bespreek het even met de leiding/teamleider
Oud 18-02-2008, 14:17
ikbenschipper1
Citaat:
Je kan dan ook het product opnemen in het assortiment, dan wel een mutatie in die worp doorvoeren en de facings goed zetten
Als Filiaal mag dat officieel niet en kan je er problemen mee krijgen met je OM of SM
Oud 18-02-2008, 14:28
ikbenschipper1
Citaat:

Kan het zijn dat je minder dan 12 uur gewerkt hebt een week of dat je contract onder de 12 uur per week staat en je niet meer als 12 uur per week werkt?
Oud 18-02-2008, 14:34
tonio
tonio is offline
Citaat:
Kan het zijn dat je minder dan 12 uur gewerkt hebt een week of dat je contract onder de 12 uur per week staat en je niet meer als 12 uur per week werkt?
Hij zegt dat hij hetzelfde heeft gewerkt als de maand daarvoor en toen kreeg die wel toeslaguren (dus meer dan 12 uur per week). Dus zou die deze keer ook dezelfde hoeveelheid toeslaguren moeten krijgen.
Oud 18-02-2008, 14:38
Skater13
Skater13 is offline
Citaat:
Als Filiaal mag dat officieel niet en kan je er problemen mee krijgen met je OM of SM
Bij Franchise mag ik producten toevoegen aan het assortiment, wel na overleg uiteraard!
Oud 18-02-2008, 14:40
ikbenschipper1
Citaat:
Bij Franchise mag ik producten toevoegen aan het assortiment, wel na overleg uiteraard!
Jeps dat is natuurlijk een verschil ik geef alleen dat het bij filialen niet mag. Of in ieder geval in principe niet mag.
Oud 19-02-2008, 10:07
ikbenschipper1
Iemand al bedacht dat die zich gaat opgeven voor die klankbordgroep dagen?
Oud 19-02-2008, 13:43
Skater13
Skater13 is offline
ik heb er nog niks over gehoord. Kan je me er meer informatie over geven? Moet je ook een bepaalde functie zijn of dat niet
Oud 19-02-2008, 22:42
ikbenschipper1
Citaat:
ik heb er nog niks over gehoord. Kan je me er meer informatie over geven? Moet je ook een bepaalde functie zijn of dat niet
Voor alle functie is er zo'n dag het staat in de aha die je zaterdag hebt ontvangen
Oud 20-02-2008, 13:33
Skater13
Skater13 is offline
Oké, zal vanavond even kijken of ik een Aha kan vinden Als je op AGF staat en verkoper B bent wat is er dan te beleven op die dag(en) ?
Oud 20-02-2008, 14:40
ikbenschipper1
Citaat:
Oké, zal vanavond even kijken of ik een Aha kan vinden Als je op AGF staat en verkoper B bent wat is er dan te beleven op die dag(en) ?
Geen idee want ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Dus afwachten. Er zijn vier dagen " 1 voor overige medewerkers, 1 voor medewerkers verkoop, 1 voor teamleiders en 1 voor SM's/ASM's"
Oud 21-02-2008, 10:33
Skater13
Skater13 is offline
Schipper, vind je die smurfen beetje leuk ? ik vind die buttons wel oké, en al die kinderen die komen voor smurfen voegt toch ook wel iets toe hoe denkt de rest erover?
Oud 21-02-2008, 18:36
DjMax
DjMax is offline
Smurfen zijn vet , wil zelf die grote plouche smurf (als die groot is)
Oud 22-02-2008, 07:50
ikbenschipper1
Citaat:
Smurfen zijn vet , wil zelf die grote plouche smurf (als die groot is)
Jammer dat ze die niet in grote smurf uitvoering hebben

Citaat:
Schipper, vind je die smurfen beetje leuk ? ik vind die buttons wel oké, en al die kinderen die komen voor smurfen voegt toch ook wel iets toe hoe denkt de rest erover?
Ach is wel lachen
Oud 23-02-2008, 10:42
DjMax
DjMax is offline
eigenlijk wel he, of de baby smurf in het groot

Ik ga vandaag voor mijn werk die plouche halen, hopen dat ze niet op zijn
Oud 24-02-2008, 01:41
msc
msc is offline
he allemaal, ik heb de afgelopen 2 ah topics met plezier gelezen.. werk zelf nu al bijna 7 jaar bij AH als parttimer ( 8 uur p.wk.) Ik ben 23 jaar en zou graag meer uren draaien ( heb 2 kindjes te onderhouden en een huis te betalen dat gaat nogal lastig met 8 uur per week! heb daarom ook nog een bijstandsuitkering... daar wil ik zo snel mogelijk vanaf en gewoon lekker meer uren werken..) Maar mijn filiaal werkt echt niet mee ! Ik kan geen extra uren draaien want ben te oud en ook geen contractverhoging.... Heeft iemand een filiaal waar dit wel kan voor iemand van 23 jaar... woon zelf in Zoetermeer.Wil max 45 min reistijd ongeveer... Zou wel graag bij AH blijven werken want heb het er al 7 jaar erg naar mijn zin.

oh en nog even een kort vraagje... ik heb afgelopen week mijn vakantierooster pas ingeleverd omdat ik met zwangerschapsverlof was. Nu zei diegene die het rooster maakt dat ik maar eerder langs moest komen... maar ik ben toch niet verplicht om tijdens mijn verlof langs te komen? ( ik woon 5 km van de AH af en had tot voorkort geen auto... ze kunnen toch niet verwachten dat ik met mijn dochter van 1 en mijn pasgeboren baby door de kou een uur heen en uur terug loop door de kou voor een vakantierooster..?)Ik heb het op mijn eerste werkdag ingeleverd.

Heel erg bedankt !
( oh ja, en de smurfen gaan bij ons heel goed ! vooral smurfin!)
Oud 24-02-2008, 02:35
Skater13
Skater13 is offline
Sorry het filiaal in Limmen denk ik niet Maar ik snap je motivatie om een ander filliaal te zoeken wel, ik zou toch je eigen filiaal nog even harder proberen... als dat kan.

Hadden er vandaag nog veel mensen last van de serverstoring van vannacht op DCZ (Distributiecetrum Zaandam) onze Vers auto had +- 3 / 3,5 uur vertraging en houdbaar dik een uur. Ik hoorde zelfs dat blok 5 fillialen pas maandag uitgeleverd krijgen, naast hun reguliere vracht... zooitje dus!
Oud 24-02-2008, 10:31
ikbenschipper1
Citaat:
Sorry het filiaal in Limmen denk ik niet Maar ik snap je motivatie om een ander filliaal te zoeken wel, ik zou toch je eigen filiaal nog even harder proberen... als dat kan.

Hadden er vandaag nog veel mensen last van de serverstoring van vannacht op DCZ (Distributiecetrum Zaandam) onze Vers auto had +- 3 / 3,5 uur vertraging en houdbaar dik een uur. Ik hoorde zelfs dat blok 5 fillialen pas maandag uitgeleverd krijgen, naast hun reguliere vracht... zooitje dus!
Onze middag vers had 3 uur vertraging en onze houdbaar 1,5 uur. Vers avond hebben we niet gehad (blok 5) Komt maandag om 19:00 betekend dus gewoon een lege winkel maandag Gelkukkig heb ik me vulploeg voor maandagavond verdubbeld.
Oud 24-02-2008, 11:12
tonio
tonio is offline
Vers vracht kwam 's middags volgens mij gewoon op tijd. En maandag krijgen we pas de houdbaar vracht. Dus dat wordt erg druk dan
Oud 24-02-2008, 15:28
ikbenschipper1
Overigens waren de vertragingen van DCZ korter dan van DC Overijsel en DC Tilburg (resp meer dan 4 en 3 uur) DC Zwolle had geloof ik maar ongeveer een uur.
Oud 24-02-2008, 15:39
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Bij ons had vers iets van 2 uur, en houdbaar kwam pas om 11uur (normaal om 5u ofzo). Houdbaar werd naar huis gestuurd en zijn vandaag aan het werk
Oud 24-02-2008, 17:51
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Hello,

ik werk bij Albert Heijn 1540 (Lijnbaan te Rotterdam), maar de laatste tijd gebeuren er wat dingen waar ik nogal wat zorg bij baat...

Ik ben 17, werk er al twee jaar, en heb aangegeven dat ik graag wat meer uren wil werken (Ongeveer 20, ipv de gebruikelijke 12). Er wordt echter tegen mij verteld dat de bezetting te vol is. Er zijn gewoon te veel mensen, dus kan ik niet meer dan mijn contract uren per week (8) werken. Opzich kan ik dat wel begrijpen, maar...

Afgelopen Vrijdag zijn er -26- nieuwe mensen aangenomen. 26! Dat terwijl de bezetting al vol zit. Als gevolg heb ik gemerkt dat bijna 80% van alle mensen die parttime werken, worden ingekort op hun uren. Mensen die al twee jaar lang op Zater- en Zondagen hebben gewerkt, worden nu bijvoorbeeld alleen op Zaterdag ingeroosterd.

Ik heb een contract van 8 uur per week, maar zelfs ik wordt nu maar 5 uur per week ingeroosterd, omdat er zogenaamd "Plek moet zijn voor de nieuwe mensen".

Nu vroeg ik me dus af of dit toevallig ook gebeurd bij andere AH's? Mensen zomaar aannemen (15 en 16 jarige voornamelijk) en dan de 'vaste' parttimers inkorten op hun uren?

Thanks,
OmgMewMewCat.
Oud 24-02-2008, 18:20
Verwijderd
Dat is inderdaad apart. Let er even op dat je wel minimaal wordt uitbetaald naar het aantal uren waarvoor jij een contract hebt (dus in jouw geval 8 uur per week).
Oud 24-02-2008, 18:53
ikbenschipper1
@Dittrich: dat gaat ze niet worden weet ik nu al ja met vakantieuren ofzo.

@mewcat: Vertel je baas dat je minimaal je contract wilt werken en dat ze dat zowiezo moeten uit betalen en doe dat nu direct.
Oud 24-02-2008, 22:35
Skater13
Skater13 is offline
ik denk dat de reden is dat de 15/16 jarige vuller stukken goedkoper zijn.. hierdoor kunnen ze mensen, zoals jij, die meer kosten inkorten op hun werk = minder kosten als AH zijnde. Ik heb hier binnen onze AH geen ervaring mee..
Oud 24-02-2008, 22:35
Skater13
Skater13 is offline
Schipper

Werk jij in een winkel die zo groot is dat jullie 2 vers vrachten op 1 dag krijgen?
Oud 25-02-2008, 07:32
ikbenschipper1
Citaat:
Schipper

Werk jij in een winkel die zo groot is dat jullie 2 vers vrachten op 1 dag krijgen?
In het weekend (op vrijdag en zaterdag) krijgen we 2 vrachtwagens ja. Op maandag t/m donderdag krijgen we er 1 (met +/-1500-2000 colli vers)
Oud 25-02-2008, 07:33
ikbenschipper1
Citaat:
ik denk dat de reden is dat de 15/16 jarige vuller stukken goedkoper zijn.. hierdoor kunnen ze mensen, zoals jij, die meer kosten inkorten op hun werk = minder kosten als AH zijnde. Ik heb hier binnen onze AH geen ervaring mee..
Het is inderdaad waarschijnlijk de reden dat de loonsom niet gehaald word bij jullie, alleen heb ik er zelf geen ervaring mee (en doe ik het zelf ook niet)
Oud 25-02-2008, 10:51
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Ahh, logisch dat ze mensen inkorten... Wel jammer, echter dat ik Zondag niet meer ingeroosterd sta. Zondag werken bij AH zie ik als goud mijnen in een goudmijn. 200% Ftw. >.>
Oud 25-02-2008, 11:53
ikbenschipper1
Citaat:
Ahh, logisch dat ze mensen inkorten... Wel jammer, echter dat ik Zondag niet meer ingeroosterd sta. Zondag werken bij AH zie ik als goud mijnen in een goudmijn. 200% Ftw. >.>
Wat niet wil zeggen dat ze je onder je contract mogen laten werken!!!!!
Oud 25-02-2008, 14:00
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Uiteraard, maar ja 8 uurtjes ingeroosterd op Zaterdag is financieel gezien minder prettig dag 8 uurtjes Zaterdag én 8 uurtjes Zondag
Oud 25-02-2008, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ze je onder je contract mogen laten werken!!!!!
Nou ja, op zich mogen ze je wel minder laten werken als ze je maar niet minder uitbetalen dan het aantal contractueel vastgelegde uren.
Oud 25-02-2008, 15:22
ikbenschipper1
Citaat:
Nou ja, op zich mogen ze je wel minder laten werken als ze je maar niet minder uitbetalen dan het aantal contractueel vastgelegde uren.
Ja daar heb je officieel gelijk in aangezien ik weet hoe dat verder gaat kan ik je melden dat dat dus niet gebeurd (zie eerdere post van me) waardoor ik zeg dat ze daar dus achteraan moet gaan en waarna ze je heel snel weer gewoon 8 uur inplannen. Overigens is de situatie die beschreven word er een waar de vakbonden erg in geintresseerd zijn.
Oud 25-02-2008, 15:37
Skater13
Skater13 is offline
Jep, maar officieel volgens ze niet zo goed bij AH hier ook... Niet dat ik er problemen mee heb, maar van 07:30-21:00 werken mag officieel denk ik niet ach ik verdien het geld hé Hoe ging de ombouw van Medditerane/Oosterse/Internatiole producten? Hier heeft het zo'n +- 60 manuren gekost... Ben je daar eindelijk klaar mee, kom je erachter dat er nog een vleeswarenworpje is deze week Olé olé
Oud 25-02-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ja daar heb je officieel gelijk in aangezien ik weet hoe dat verder gaat kan ik je melden dat dat dus niet gebeurd (zie eerdere post van me) waardoor ik zeg dat ze daar dus achteraan moet gaan en waarna ze je heel snel weer gewoon 8 uur inplannen. Overigens is de situatie die beschreven word er een waar de vakbonden erg in geintresseerd zijn.
Daarom zeg ik ook:
Hou het in de gaten en inderdaad, trek direct aan de bel als ze het niet doen.
Doen ze moeilijk: Rechtsbijstand een simpele brief laten schrijven is voldoende.
Oud 25-02-2008, 15:38
Skater13
Skater13 is offline
Ja vakbonden zullen het wel interessant vinden... mocht je dat nog als enigste middel over hebben om je gelijk te halen
Oud 25-02-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja vakbonden zullen het wel interessant vinden... mocht je dat nog als enigste middel over hebben om je gelijk te halen
Dat "enige middel" is dan altijd nog de rechter en dat zul je altijd winnen
Oud 25-02-2008, 18:15
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoe ging de ombouw van Medditerane/Oosterse/Internatiole producten? Hier heeft het zo'n +- 60 manuren gekost... Ben je daar eindelijk klaar mee, kom je erachter dat er nog een vleeswarenworpje is deze week Olé olé
Bij ons lang niet zoveel en volgens mij 10 meter stelling
Oud 25-02-2008, 18:39
kaasboer
kaasboer is offline
Goeden avond,

ik heb een vraag, ik heb 4 jaar lang een 6 uren contract gehad (werkte er altijd 9/12) ik ben vorige week gestopt met mijn werkzaamheden bij Albert Heijn, nu rest mij de volgende vraag;

op mijn laatste loonstrookje staat bij vakantierechten

Saldo: 74,42 , Gekweekt 27,53. Te kweken 2,22. Totaal 104,17 Opneembaar 104,17

Krijg ik dat totale/opneembare aantal uren nu bij de volgende periode gewoon uitbetaald x mijn uurloon of werkt het anders? Ook is mijn basis vakantietoeslag voor die jaar inmiddels 195, euro. Krijg ik die ook uitbetaald?
Oud 25-02-2008, 19:08
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Citaat:
Goeden avond,

ik heb een vraag, ik heb 4 jaar lang een 6 uren contract gehad (werkte er altijd 9/12) ik ben vorige week gestopt met mijn werkzaamheden bij Albert Heijn, nu rest mij de volgende vraag;

op mijn laatste loonstrookje staat bij vakantierechten

Saldo: 74,42 , Gekweekt 27,53. Te kweken 2,22. Totaal 104,17 Opneembaar 104,17

Krijg ik dat totale/opneembare aantal uren nu bij de volgende periode gewoon uitbetaald x mijn uurloon of werkt het anders? Ook is mijn basis vakantietoeslag voor die jaar inmiddels 195, euro. Krijg ik die ook uitbetaald?
Hmm, voor zover ik weet krijg je gewoon waar je recht op hebt, dus al die vakantie uren krijg je uitbetaald bij de volgende uitbetalingsperiode. Vakantietoeslag... Tja, dat weet ik niet zeker. Bij de volgende periode al of mischien pas wanneer de rest het krijgt? Lijkt me raar... Kijken wat Schipper zegt

Citaat:
Hoe ging de ombouw van Medditerane/Oosterse/Internatiole producten? Hier heeft het zo'n +- 60 manuren gekost... Ben je daar eindelijk klaar mee, kom je erachter dat er nog een vleeswarenworpje is deze week Olé olé
Ahh, die nieuwe worp was in het begin nogal chaos. De schappen stonden twee dagen voor de helft leeg hier.

Uiteindelijk wel alles erin in één ochtend door een parttimer. Niet echt een al te grote wand. Iets van dertig meter ofzo. Maar ja het vinden van die producten is altijd weer een nieuwe uitdaging.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten