Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2007, 10:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Anneka schreef op 19-08-2007 @ 18:59 :
@Dott:
echt een klootzak zeg die ex, ik denk dat ie ineens veeel spijt kreeg van zn actie tegen jou en dus toen maar dat kettinkje stuurde? Ik zou m idd terugsturen, of langsgaan en m dan uitleggen dat er zo niet met mensen wordt omgegaan.
hij woont op 2 en half uur reizen, dus nee die moeite neem ik er niet voor.. terugsturen dus!!
Oud 20-08-2007, 10:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
Rob schreef op 19-08-2007 @ 16:02 :

Asje. Ik geef je trouwens geen ongelijk. Ik zou 't dan ook uitgemaakt hebben.
that's why I did it
Oud 20-08-2007, 10:40
Verwijderd
@ S/-\nne: succes

@ x-spekkie-x: gefeliciteerd!

Ontopic: het gaat een stuk beter dan gister. Ik heb alleen geen idee wanneer ik hem weer zie, en als ik hem ga smsen of bellen om af te spreken, denk ik niet dat het dan goed gaat. Of moet ik dat toch gewoon maar doen? Twijfel
Oud 20-08-2007, 10:58
Yana
Yana is offline
Stiekem ben ik gewoon even heel blij dat hij mijn vriend is. Geen moeilijk gedoe, geen twijfels.. gewoon alleen maar even blij
Oud 20-08-2007, 11:02
miekmuis
miekmuis is offline
Ja nou weet ik niet het niet meer. Ik heb hem een paar weken geleden, nadat we hadden gezoend, gezegd dat ik verder niks met hem wilde, maar nu krijg ik weer kleffe smsjes over hoe gezellig zijn avond is, maar dat hij toch liever naast mij had geleden. Is ie nu gewoon aan het klieren, of denkt hij dat ik in een paar weken tijd ineens wel interesse in hem heb?
Oud 20-08-2007, 11:10
Qimm
Qimm is offline
Mijn vrienden zijn echt het allerbeste Verjaardag was echt heel gaaf met een maffe twist

Schoonfamilie echter... ik ben ze echt hélemáál spuug en spuugzat! Gadverdamme.
Oud 20-08-2007, 11:14
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-08-2007 @ 11:22 :
Hm, uitgenodigd voor feestje van vrienden van ex. Ik ben benieuwd, lijkt me op zich leuk, maar volgens mij is dat echt nog een stap te ver. Heel raar om op een feestje van zijn vriendengroep te komen zonder aanhang van hem te zijn. Bovendien kan ik nu nog helemaal niet inschatten of het contact over een maand ofzo nog goed is. Maar ik vind het wél heel leuk om die mensen weer te zien.
Bij onze vriendengroep zit een jongen die de ex is van een vriendin uit de groep. Maar dat meisje zien we nooit meer, en die jongen is meegeweest nog op vakantie (2 jaar nadat het uit is nu)met ons en ookal zien we hem niet vaak; het is altijd heel gezellig en hij past er gewoon bij. Dus, misschien kan je die vrienden wel gewoon houden?

OT: ik begin wat minder onzeker te zijn over hem, en te wennen aan hoe het met ons gaat. Ik had mn twijfels, maar ik denk dat het wel goed gaat komen zo .
Oud 20-08-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 20-08-2007 @ 12:14 :
Bij onze vriendengroep zit een jongen die de ex is van een vriendin uit de groep. Maar dat meisje zien we nooit meer, en die jongen is meegeweest nog op vakantie (2 jaar nadat het uit is nu)met ons en ookal zien we hem niet vaak; het is altijd heel gezellig en hij past er gewoon bij. Dus, misschien kan je die vrienden wel gewoon houden?

OT: ik begin wat minder onzeker te zijn over hem, en te wennen aan hoe het met ons gaat. Ik had mn twijfels, maar ik denk dat het wel goed gaat komen zo .
Nou ja, punt is dat ze wel echt zijn vrienden zijn en niet mijn vrienden, daarvoor heb ik ze veel te weinig gezien. Maar ik mag ze wel heel graag. Maar goed.
Oud 20-08-2007, 11:35
Dott
Dott is offline
Ik mis mijn beste vriendinnetje.. zucht, heb dr gister ff gesproken, maar ze zat op lowlands, en ik heb haar al zo lang niet gezien.

Juist nu heb ik dr zo hard nodig.

het is gewoon zo'n grote chaos in mijn hoofd, maar ergens wel een fijne chaos.
Niet te veel nadenken dan komt alles goed

Morgen lekker naar a'dam, ff lekker weg van alles en lekker shoppen waar werk je anders voor he?
Oud 20-08-2007, 13:57
Verwijderd
Ik ben blij, alhoewel we eigenlijk nog steeds niet echt een relatie hebben volgens mij. Maarja, daar gaat het ff niet om nu
Oud 20-08-2007, 15:45
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-08-2007 @ 12:10 :
Hier nog 1. Zet ze anders te koop op MP...
Oud 20-08-2007, 18:07
luchtballon
luchtballon is offline
hij mag niet meer thuiskomen
en ik weet niet waarom, want zaterdag toen hij ruzie had, had hij geen zin om te vertellen en nu ben ik 150km verderop.

humm, ohja, zn moeder is idd ook niet alles. (vader ook niet naar het schijnt, maar das geen schoonfamilie)
Oud 20-08-2007, 18:21
Verwijderd
* heeft klein hartje en lichte neiging tot dramatiseren *

stoem wijf begot
Oud 20-08-2007, 18:28
Verwijderd
zin in morgennnn want dan zie ik hem weer!
Oud 20-08-2007, 18:38
langejongen
langejongen is offline
Goed
Oud 20-08-2007, 19:07
Drez
Drez is offline
oeeeh het gaat zo goed <333.
Oud 20-08-2007, 19:19
I C U
I C U is offline
Citaat:
__ schreef op 20-08-2007 @ 00:24 :
ergens heb je wel gelijk maar je bent ook niet zomaar al zolang samen natuurlijk, als ie echt zó'n ontzettende hufter was geweest hadden ze t sowieso nooit al zolang uitgehouden samen.
Tuurlijk, is ook zo... Maar sommige dingen kunnen ook niet, je kan ook te bot naar elkaar toe worden, lijkt me. En juist na zo'n lange tijd lijkt zo'n actie me nogal stompzinnig Neemt niet weg dat er vast ook een hoop moois is/was.

OT: Oh lala. Hij is leuk, iig op MSN. Waarom woontie nu helemaal daar? Nerd... En waarom heb ik geen tijd de komende weken? Echt drama, dat tijdmanagement!
Oud 20-08-2007, 19:50
ST*R
ST*R is offline
Zelfs hem missen voelt anders dan bij andere jongens, op een positieve manier
Ga deze week ook weer veel leuke dingen doen met mn beste vriendin, en hopelijk reageert ze niet weer jaloers als hij er ook weer is en ik ook dingen met hem wil doen..
Oud 20-08-2007, 20:29
Verwijderd
Hij kwam thuis met een big smile, toen ik ernaar informeerde vertelde hij dat we op 15 september naar The Blue Man Group gaan!!! Een extra verjaardagscadeautje <3

Wat een snoes is 't toch
Oud 20-08-2007, 20:37
luchtballon
luchtballon is offline
Ok, het gaat dus om geld. Was te verwachten maar toch. Door je moeder uit huis gezet worden terwijl je in totaal 600 euro per maand aan haar betaalt en ze ook je spaarrekening plundert
Toen hij thuis kwam stond er een koffer en zaten zn tante en oom in de kamer en was zn vader gebeld of hij niet daar kon wonen, terwijl ze al 17 jaar geen contact hebben....

iig, hij komt hier slapen vannacht. Hij wordt ws gebracht zodat hij niet met 180 tegen een boom rijdt, ook wel fijn. Hoeveel moeite hij ook heeft met dat hij het niet allemaal zelf kunnen oplossen. Eigenwijs!
Oud 20-08-2007, 20:43
Verwijderd
2,5 week onafgebroken samengeweest, en dat is heel fijn. Nu moet ik morgen weer alleen naar huis en daar heb ik helemaal geen zin in.
Hoop dat ik m deze week nog een keertje kan zien, want hij is heel lief en leuk. <3
Oud 20-08-2007, 20:46
Nuck
Nuck is offline
Morgen zie ik hem weer eventjes en dan weer 2 weken niet...Toch een beetje jammer dat we straks in september bijna meer tijd voor elkaar hebben dan in deze vakantie...Maar goed, verder gaat het fantastisch as ever
Oud 20-08-2007, 20:50
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb echt opeens allemaal contact met vriendinnen van de middelbare school. Echt heel bizar dat ik iedereen zo tegelijkertijd weer spreek, en opnieuw weer beginnen met elkaar om te gaan. Ik kwam een oude vriendind tegen, in eindhoven op de dancetour samen hebben we bij een andere vriendin van school gezeten de hele avond. En morgen ga ik bij Nam Kee eten, met een vriendin die ik zelf heb opgebeld.
Wel fijn zo dat ik zo veel tijd steek in vrienden, want tsja een relatie van 4 jaar die over is kom je niet zomaar overheen. Ik heb echt hele lieve vriendinnetjes die allemaal lief en begripvol waren, dat is echt zo fijn. En nu kan ik allemaal leuke dingen met ze doen, en op ze rekenen. Dat allemaal zorgt ervoor dat ik eigenlijk gerust ben op het einde van onze relatie. Maar ja, hoe weet ik of mijn voormalig vriendje er net zo over denkt. Ik zie vriendschappelijke afspraakjes wel zitten nu, zeker met het oog op datie donderdag jarig is. Lijkt me heel leuk en fijn om hem te zien.Maar als hij het er nog moeilijk mee heeft, of helemaal geen vriendschap wilt... Of mischien wilt hij nu nog geen vriendschap maar verandert het wel met de tijd. Je moet toch even ontwennen.

Hoe pakten jullie een vriendschap aan als het uit was? Is dat goed gegaan? hoeveel tijd ging er overheen?
Oud 20-08-2007, 21:06
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ja, eigenlijk best goed We zijn nu 7 maanden bij elkaar en ik krijg nog steeds geen genoeg van um! Met andere jongens had ik dat vrij snel. Meestal gebeurde er na 4 maanden iets waardoor het uit ging...Soms zelfs nog eerder Ik ben heel blij dat het met mijn huidige vriend zo goed gaat. We hebben onwijs veel lol samen en ik voel me helemaal op m'n gemak bij um. Het enige wat ik vervelend vind, is dat hij veel dingen niet lust en dat hij het karakter heeft van alles-of-niets, maar voor de rest is hij echt superlief
Oud 20-08-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-08-2007 @ 12:10 :
Mijn vrienden zijn echt het allerbeste Verjaardag was echt heel gaaf met een maffe twist

Offtopic: Het terugbrengen verliep dus niet zo geslaagd?

Verder idd, weekend was tof, lekker gedanst
Oud 20-08-2007, 21:30
George
George is offline
sodeju,.
Oud 20-08-2007, 22:01
Dott
Dott is offline
zin in morgen
Oud 20-08-2007, 22:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 20-08-2007 @ 22:30 :
sodeju,.
wat?
Oud 20-08-2007, 22:04
Verwijderd
oewwww we blijven toch nog een nachtje langer op texel (A)(L)
Oud 20-08-2007, 22:15
George
George is offline
Citaat:
Dott schreef op 20-08-2007 @ 23:01 :
wat?
nieuwsgierig aagje. ;D
Oud 20-08-2007, 22:23
T!ne
T!ne is offline
Stom datk woensdag al moet gaan werken.. Net als ik hem wou gaan bezoeken en eten wou maken voor hem. Heb dan maar een ouderwetse brief geschreven, een kaartje erbij en straks nog een kikkertje vouwen om er bij te steken (ik ben zijn opkikkertje ). En heb al enkele ideetjes voor het verrassingsweekendje, maar moet er nog wat spulletjes voor kopen
Verder is hij de allerliefste schat en man, ik hou van hem
Oud 20-08-2007, 22:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
George schreef op 20-08-2007 @ 23:15 :
nieuwsgierig aagje. ;D
als altijd
Oud 20-08-2007, 22:43
George
George is offline
Citaat:
Dott schreef op 20-08-2007 @ 23:32 :
als altijd
Leuk lowlands gehad, komt het op neer. :'D
Oud 20-08-2007, 23:22
Neko*
Neko* is offline
Zoooo, je mist een boel hier als je een drukke vakantie boel hebt. Pff.

Weer terug van Lowlands, was zeer zeker geslaagd.

Verder niet zoveel te vertellen. Vriendlief is ziek nu en volgende week weer school. Toch ergens knaagt het wel dat hij nu in Nijmegen studeert. Hij zegt wel dat t niets zal veranderen, hij blijft ook gewoon thuis. Maar universiteit is wel wat anders dan eindexamenjaar middelbare school.. Achja, niet teveel over nadenken. Het komt toch zoals t komt.

Moet weer eens wat afspreken met 't beste vriendinnetje. Het lijkt alweer eeuwen geleden. (Maar zo erg is het gelukkig nog net niet..)

Maar nu eerst slapen, want ik ben steenkapot!

Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 23:26.
Oud 21-08-2007, 06:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-08-2007 @ 21:22 :
Offtopic: Het terugbrengen verliep dus niet zo geslaagd?

Verder idd, weekend was tof, lekker gedanst
Offtopic: opzich ging het niet zo slecht, maar ik ben het zó zat om me iedere keer te gaan verantwoorden om dingen die verkeerd geinterprteerd worden. Argh
Oud 21-08-2007, 08:04
Verwijderd
Eindelijk m'n beste vriendinnetje weer gesproken Zij vertelde dat het volgens z'n beste vriend (haar vriendje) blijft gebeuren omdat hij (nog) wat voor me voelt. Maar hij ontkende dat eigenlijk en heeft gezegd dat "het gewoon soms gebeurt". Dit is dus eigenlijk precies wat ik wel dacht, maar wat niks oplost, omdat ik dus nog niet weet waarom ik het telkens ben.

Dat wordt dus praten, maar wat is het goede moment?
Oud 21-08-2007, 08:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb lieve vrienden, dat merkte ik op Lowlands weer eens.
En ik blijf het knap vinden dat ze niet moe van me worden of me irritant vinden. Of dat iedergeval niet laten merken. Dikke kus aan mijn homies.
Oud 21-08-2007, 08:34
Miek
Miek is offline
alweer een kwart jaar en het wordt steeds leuker nog
Oud 21-08-2007, 08:38
Miek
Miek is offline
oja en een hele lang lieve mail gekregen toen ik nog op lowlands zat ;o
Oud 21-08-2007, 08:47
Verwijderd
Lowlands was bijzonder fijn en ik ben echt blij met de mensen waarmee ik was, die ik nu ook echt wel vrienden durf te noemen. En samen met een vriendinnetje ging het al helemaal goed: ik merkte dat ik het afgelopen jaar wel veranderd ben, wat me vooral duidelijk werd toen ik iemand van vroeger tegenkwam. Het lukte me gewoon niet om het weer op te pikken.
Heel het weekend een beetje met hem gesms't en we hadden eigenlijk vandaag afgesproken, maar gisteren belde hij of hij echt niet langs mocht komen. Ik met mijn brakke hoofd ja gezegd en het was fijn. En er was een dialoog (toen ik haast in slaap viel
Ik: 'Weet je nou al of je je haar af gaat knippen?'
Hij: 'Ik heb besloten dat ik dat doe als ik een vriendinnetje krijg.'
Ik: 'Oh, dus dat duurt nog wel even?'
Hij: 'Is dat zo?'
Ik: 'En stel nou dat zij je juist wil voor je haar.'
Ik: 'Ik ken 'r niet.'
Waarop ik me omdraaide en deed alsof ik in slaap viel. Ik haat dit soort gesprekken echt en het duidelijke aan hem was altijd dat het zo lekker onduidelijk was wat er tussen ons is.
Oud 21-08-2007, 08:50
Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 21-08-2007 @ 00:22 :
Zoooo, je mist een boel hier als je een drukke vakantie boel hebt. Pff.

Weer terug van Lowlands, was zeer zeker geslaagd.

Verder niet zoveel te vertellen. Vriendlief is ziek nu en volgende week weer school. Toch ergens knaagt het wel dat hij nu in Nijmegen studeert. Hij zegt wel dat t niets zal veranderen, hij blijft ook gewoon thuis. Maar universiteit is wel wat anders dan eindexamenjaar middelbare school.. Achja, niet teveel over nadenken. Het komt toch zoals t komt.

Moet weer eens wat afspreken met 't beste vriendinnetje. Het lijkt alweer eeuwen geleden. (Maar zo erg is het gelukkig nog net niet..)

Maar nu eerst slapen, want ik ben steenkapot!
ja, foei we verwaarozen elkaar

ot: shoppen
Oud 21-08-2007, 09:11
miekmuis
miekmuis is offline
Pfff, ik ben op huisjes aan het reageren en ben nu tweede geworden. Als de nummer 1 het huissje weigert gaat ie naar mij, maar hoe ga ik mijn huisgenootje dit vertellen? Die zal niet blij zijn als ze na iets meer dan een maand alweer opzoek moet naar een andere huisgenoot... Maar om nou hier te blijven wonen om haar een plezier te doen lijkt me toch ook niet redelijk.
Oud 21-08-2007, 10:37
Verwijderd
Goed ^^ Vrijdag negen maanden samen
Oud 21-08-2007, 10:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 21-08-2007 @ 09:47 :
Lowlands was bijzonder fijn en ik ben echt blij met de mensen waarmee ik was, die ik nu ook echt wel vrienden durf te noemen. En samen met een vriendinnetje ging het al helemaal goed: ik merkte dat ik het afgelopen jaar wel veranderd ben, wat me vooral duidelijk werd toen ik iemand van vroeger tegenkwam. Het lukte me gewoon niet om het weer op te pikken.
Heel het weekend een beetje met hem gesms't en we hadden eigenlijk vandaag afgesproken, maar gisteren belde hij of hij echt niet langs mocht komen. Ik met mijn brakke hoofd ja gezegd en het was fijn. En er was een dialoog (toen ik haast in slaap viel
Waarop ik me omdraaide en deed alsof ik in slaap viel. Ik haat dit soort gesprekken echt en het duidelijke aan hem was altijd dat het zo lekker onduidelijk was wat er tussen ons is.
Ik vind vooral de 'ik' in deze dialoog lekker vaag...
Oud 21-08-2007, 11:14
metallica
metallica is offline
Echt een fijn weekend samen gehad, het voelt goed ondanks het besef dat hij niet zeker weet wat hij wil en voelt. Al zou ik soms zo graag willen schreeuwen, omdat ik niet de vinger kan leggen op het moment dat het fout gegaan is...
Oud 21-08-2007, 13:16
wup
wup is offline
Wihoe hij is jarig! Gelukkig doen we niet aan kadoo's! Maar heb wel chocoladetaart gekocht die ik straks naar hem toe ga brengen. Maar hij is aan het werk ins koffieshop, dus ik hoop dat het er een beetje rustig is..
En ik vind het zo leuk dat het volgens mij voor het eerst is dat mijn broers en zussen en ik allemaal bezet zijn en iedereen is nog lief en leuk is ook.. Hoop dat het allemaal wat stand houdt

Hij is trouwens wel een beetje een knurft. Feliciteerd hij me met ons andershalfjaar samen zijn.. Lief hoor, maar dat is al meer dan een maand terug haha.
Oud 21-08-2007, 13:48
Verwijderd
Ik ben weer thuis en ik mis m.
Oud 21-08-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 21-08-2007 @ 09:47 :
Uh, potentie voor een grappig, lichtelijk gemeen gesprekje-met-knipoog, en jij gaat doen alsof je in slaap valt?
Oud 21-08-2007, 15:22
Muchacha
Muchacha is offline
Cuddling-mood. Zin om in een heet bad te liggen met badschuim en veel kaarsjes errond en muziek op van Katie Melua... liefst in leuk gezelschap
Oud 21-08-2007, 15:50
luchtballon
luchtballon is offline
Pff, gezeik allemaal zeg.
Acute woningruimte is niet echt makkelijk te vinden? (als je geen 400 euro voor 10m2 wil betalen, en ook geen 800 voor een huis). Misschien kan hij nou wonen in een 3-kamerflat voor 275 euro, maar wel ver weg .
Dan ben ik iig sneller bij hem dan bij zn moeder. Ben benieuwd...

Regels voor berichten