Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmorgen wakker geworden met een dikke kater en volgens mij ben ik gisteren ook nog op mn bek gegaan aangezien ik een blauwe plek op mn heb ![]() |
![]() |
|
ik ging gister naar arnhem of all places en het was gezellig en ik rookte sinds 3 jaar een joint dus toen werd ik lijp maar het was wel grappig. en vandaag met de trein terug en nu thuis chillen met mn huisgenoten want we hebben er een nieuweling bij, we zijn hem even aan het ontgroenen. en straks uit
![]()
|
Ik was blijkbaar ook bij Storm aan de gothixxx bij de oever te zien, alleen was ik bezig met andere nare praktijken (niet gothic). Vandaag ging ik naar Her Dick en die had ze ook en mijn bingokaart was erg verantwoord (niet dick). Toen ging ik naar huis en mijn minnaar ging nog even de fiets van onze mattie maken maar dat was 1 uur geleden en een half uur geleden belde ik en toen vroeg ik waar hij was en toen zei hij 'NOU IN DE AUTO WAAR ANDERS KAN JE NOOIT EENS SERIEUS DOEN' en toen ging ik zoeken en ik kon niets vinden en nu heb ik heel heel heel heel erg veel kanker en ik snap er geen fakking fukking fokking kankerkloot van en ik kan hem niet meer bereiken en nu wil ik dood of liever die kikakankerkuthomo eigenlijk HA HA HA nou jolig straks moet ik nog een begrafenis betalen ook en zal ik nooit weten wat ik nu weer heb misdaan. Ach ja, ik ben ook maar een nare westerse vrouw met bruine ogen gadver
![]() ![]()
|
Ik ben gister op een afscheidsfeestje geweest van een vriendin die een jaar naar Australië gaat maar ik hang tegen een griepje aan dus ik was vroeg thuis. Vandaag ben ik vroeg opgestaan omdat ik dacht dat ik omkwam in studiezooi maar ik ben nu al klaar dus nu kan ik zondag vieren.
|
ik had dit weekend inwerkweekend bij de thuiszorg en ik moest gister en vandaag om half 8 beginnen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wellicht had ik vannacht niet uit moeten gaan want ik ben nu echt kapot. Bovendien moet ik zo werken en moet ik voor morgen iemand regelen die iemand anders moet interviewen maar het is zondag dus dan is het niet echt netjes om te bellen en ieh, ik heb best een kutleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kwam urm gisteren tegen in de stad, en dat was gezellig! verder had ik voor de eerste keer in m'n leven een jurkje aan, en dus ook voor de eerste keer een panty, en na 2 uur had ik er al een gat in gebrand
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net terug van de commercial shoot voor het aankomend festival "Come out and play" (http://www.comeoutandplay.org/), jullie zullen mijn koppie kunnen spotten op TMF, MTV, Comedy Central (geloof ik), online en waarschijnlijk ook op AT5.
Best leuk, het spelletje snake met mensen. Tig keer over moeten doen onder het toeziend oog van toeristisch/nieuwmarkt bezoekend Amsterdam. |
![]() |
|
Nou mijn weekend was leuk!! vrijdag ging ik met mijn huisgenootjes naar een 3voor12 feest in de effenaar en toen we aan het dansen waren werden we steeds door vervelende nerds aangesproken zzzz en zaterdag heb ik sushi gegeten (L) en vannacht sliep ik sament met mijn vriendje in een eenpersoonsbed en ik ben 3 keer uit bed gevallen want hij is een aso
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Nou ehhh ik heb eigenlijk niet zoveel gedaan. Gisteren uitgeslapen, tv gekeken en ontbeten, naar huis gefietst en aan het eind van de middag naar een optredentje van een vriendin en een ander meisje dat ik ken. Toen naar huis te koken & eten en de rest van de avond eigenlijk niets meer gedaan. Vandaag weer uitgeslapen, uitgebreid ontbijt voor mn vriendje en mezelf gemaakt en toen er de hele dag over gedaan om mn kamer op te ruimen en te stofzuigen, terwijl het ook in een half uur gekund haha. Nu koffie drinken en straks gooische vrouwen kijken whoohoo. En morgen ALWEER werken
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gister in adam rondgelopen en wat shit aangeschaft en 's avonds naar pete philly geweest, en dat was dope. Toen veel bier en tequila gedronken en dat hakte erin, derhalve was ik vandaag niet helemaal mezelf en ging ik met vrienden rondlopen op het UITfeest in Utrecht en dat was echt driewerf kut.
|
![]() |
|
Ik heb ook niet zoveel gedaan omdat ik zou studeren vandaag maar dat zat er blijkbaar niet in. Misschien straks. Nou behalve dat heb ik series en filmpjes gekeken en eiersalade op de grond laten vallen. En er kwam nog een vriendinnetje langs en dat was tof. En straks belt mn vriendje nog en ik kijk nu extreem make-over.
![]()
||
Citaat:
Kan het kloppen dat ik je op de Dam zag vanmiddag?
||
![]() |
Citaat:
toekijken bij de baggerwerken is veel leuker dan dingen in de gracht gooien. een keer hadden ze een porsche gevonden, dan ben je wel een held, als je een porsche in de gracht gooit. oja. zaterdag heb ik gewerkt en daarna was ik te moe om nog naar amsterdam te reizen wat eigenlijk mijn plan was dus ging ik thuis voetbal kijken, gelukkig maar, want op station roosendaal liep een psychopaat rond en die had iemand dood gehakt met een bijl. vandaag ging ik dan naar de culturele zondag in utrecht met mn broer en zn vriendin en dat was heel gezellig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaat nergens over dus. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||