Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dank je. Ik vind het woord ook wat stom, ik heb het maar drie keer gezegd ofzo. De meeste van mijn familieleden zeiden het ook niet. Een omhelzing is wel genoeg, ofzo.
Zijn laatste woorden waren trouwens 'nee, niks' toen mijn oom 'wat zeg je?' vroeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mooie laatste woorden. ![]() ![]() Edit: Oh nee, het was dat als je aan het einde van je leven telt welk woord je het meest gezegd hebt in je leven, dat dát woord dan je leven kenmerkt. Lekker onlogisch... |
![]() |
|||
Citaat:
De leukste woorden van die dag vond ik zijn antwoord toen de zuster vroeg of ze hem moest scheren: "nee, scheer jij je maar weg." Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, zoiets. Zegt misschien over je leven dat je Douwe Egberts koffie drinkt. (flauw!) Ik dacht eerst dat het 'ja' of 'nee' zou zijn, en dat je dan een optimist bent als je vaker ja hebt gezegd, en een pessimist als je vaker nee hebt gezegd, of een of andere nog vagere theorie. |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
Jemig wat kunnen babies toch hard krijsen. Het verbaast me elke keer weer. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niks. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Mijn lief. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Waarom heeft een baby fysiotherapie nodig? Wat ga je vandaag nog doen? Kletsen met mijn beste vriendin die op visite komt. Wat is het laatste dat je in je mond had? Raspatat. Waar werd je blij van? Van mijn oppaskindje en zijn moeder. Waar werd je niet blij van? Van alle was die ik nog moet doen ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? "tot woensdag" Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Hoe je een baby van zijn rug op zijn buik hoort te draaien en weer terug. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Opgepast en verder iemand niet teruggebeld wat ik eigenlijk vrijdag al had moeten doen.
||
Citaat:
Hij werd naar mijn mening steeds lastiger.. Ik had mijn eerste vraag waarschijnlijk fout, want ik kreeg een hele makkelijke tweede. Namelijk: welk product kost het meeste geld, en dan stonden er allerlei prijskaartjes bij ![]()
|
Wat was je OMG-moment?
vergeten de kraan dicht e doen gisteravond!! Wat had de postbode je te bieden vandaag? Geen postbode gezien, jetzt. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? De Spaanse soldate op telegraaf.nl Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Of google in het woordenboek staat en wat voor broodje ik zou nemen op t tankstation. Wat ga je vandaag nog doen? Naar huis, het is bijna vijf uur ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Chococrême Waar werd je blij van? Helemaal nergens, eigenlijk is het best n (..)dag tot nu toe Waar werd je niet blij van? dat de dag vandaag zo lang duurt Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? wil je nog wat drinken ... .. nu wel ... .. alstjeblieft Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat google idd in het woordenboek staat en dat in ziekenhuizen xenongas ook wel gebruikt wordt voor verdovingen. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Opgestaan, ontbeten, naar mn werk gefietst, gewerkt ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
omg allevier de katten sliepen bij me op bed vanmorgen Wat had de postbode je te bieden vandaag? niks Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? vriend Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Welk merk brokjes de kat van Kazet krijgt Wat ga je vandaag nog doen? series kijken Wat is het laatste dat je in je mond had? een nibbit Waar werd je blij van? muziek, poezen als welkomstcomité, en ook het tarwebollejte met vega gehakt met bieslook dat ik at, want ik had brute honger Waar werd je niet blij van? dat het hier zo'n zwijnenstal is, en dat $%&$#^%&( uitzendbureau Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? doei Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? dat de regeling rond de kapitaalverzekering eigen woning een bitch is En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? College gehad en in de trein gezeten |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG zei die dat nou serieus? Wat had de postbode je te bieden vandaag? De rekening vd NRC-Next Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Oehw, ik belde aan bij een huis en er deed een klein meisje open. Zegt ze, OHW ik haal ze wel! Komen er 2 super mooie jongens aan de deur ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Welk merk brokjes de kat van Kazet krijgt, Komt door de vorige post!!! En ik vraag me af wat bepaald of mensen wel of niet gelukkig zijn! En ik vroeg me af waarom mensen nee dankjewel zeggen als je vraagt of ze wat geld over hebben voor een goed doel. Wat ga je vandaag nog doen? Slapen, misschien ga ik toch uit.. Zal ik uit gaan? (ook een vraag) Wat is het laatste dat je in je mond had? Een chocopepernoot ![]() Waar werd je blij van? Slechte flims, vriendinnetjes, gouden bomen, lieve mensen, kleine kindertjes en mooie muziek. Waar werd je niet blij van? Dat ik zo vaak ruzie heb met mijn moeder, dat die meneer niet lief was, mensen die niet open deden, slechte flims en huhm dat mijn telefoon de hele dag bijna niet afging! Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Byebye, Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dingen over de cartaren ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ben naar een landhuis geweest, de videotheek, collecte gelopen (3 uur lang!), boodschappen gedaan, satc gekeken, een slechte flim gekeken en er was een vriendinnetje langs gekomen! Ohwja ik heb ook soep gegeten.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG het was warm. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Dat ik me OV voor volgend jaar kan ophalen. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Somewhere toen ik de tramhalte passeerde. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Is er leven op een ander planeet? Wat ga je vandaag nog doen? Slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? Crackers met hagelslag. Waar werd je blij van? Sounds weird op school-holic, maar toen ik me messchien toekomstige school zag ging er wel een vreugde door me heen. Like: Next level! Waar werd je niet blij van? Niks. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? De koelkast slaat op slot. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat er waterdamp is gevonden is in de atmosfeer van Venus. (National geographic Channel) En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ging vandaag naar de opendag Hoge School Rotterdam
||
Citaat:
![]() Ontopic: Mijn zusje is vandaag 13 geworden. Ik ben tot 11 uur vrij. Staat mijn jongste zusje om half zeven: 'Wendy, wakker worden! We moeten ontbijt op bed maken. ' Daar gaat mijn uitslaapperiode. Ach, in plaats daarvan heb ik al de macerena (ofzo) gedanst en taart gegeten. Vanmiddag paard rijden met sport. Ik ben benieuwd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |