Advertentie | |
|
![]() |
|
Hebben jullie wel eens op www.fashionoverzicht.nl gekeken? Daar kan je vrij veel vinden. Ik vind het zelf altijd een makkelijk site.
![]() ![]()
|
In welke winkel vind ik heel veel cheapo tijdelijke vlinder tattoos? Ik weet niet of ik ze van EBay op tijd binnen krijg namelijk.. speelgoedwinkels? Ik bedoel gewoon echt van die plakplaatjes.
|
Waar vind ik fatsoenlijke regenjassen? Ik bedoel dan een regenjas die er én niet al te lelijk uit ziet (geen vreemde kleuren), die goed van kwaliteit is en niet te duur is.
Ik zag dat ze regenjassen bij de Hema hadden laatst, maar dat is niet wat ik zoek (ze waren overigens ook lelijk en duur). Ik heb keken bij de Perry sport en bij de Intersport, maar deze waren allemaal lelijk en extreem duur. Ik weet dat regenjassen niet echt modeartikelen zijn, maar heeft iemand enig idee? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hey medeforummers! Bij deze heb ik jullie echt heel hard nodig! Mijn vriendin studeert op dit moment in het buitenland en komende dinsdag ga ik naar haar toe. Ze vroeg mij echter vandaag of ik dan een jeanslegging voor haar mee kan nemen omdat zij die daar niet kan vinden, geen leuke althans. Ze is op zoek naar zo'n soort model: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/297415886/3 (gewoon strak dus en zonder kontzakken) zodat ze er een leuk lang shirtje overheen kan dragen. Iemand enig idee in welke winkel ik die maandag nog kan vinden? Moet werken tot 5 uur dus ik heb ongeveer een half uurtje aan tijd om nog op zoek te gaan. Vandaar dat ik graag weet in welke winkels ik moet zoeken, want ik heb dus geen tijd te verliezen. Liefst tot een euro of 25 max. Oh ja, ik ga hem dus zoeken in Drachten (zou leuk zijn als iemand die daar bekend is mij hiermee kan helpen). Groetjes en bij voorbaat enorm veel dank.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar kan je anders niet gewoon op internet bestellen, bij www.large.nl of www.attitudeholland.nl ofzo?
|
![]() |
|
|