Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Morgan & Sonho & de discussie over een platte buik: ik heb een platte buik maar wel behoorlijk brede heupen en een kont etc en als ik afval gaat het er van mijn buik af en als ik aankom komt het er op mijn kont bij, dat is ook niet alles.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
mn vader is aan het werk, mijn moeder is naar een of andere happening hier in t dorp en mn broertje ook maar dan vanaf de andere kant (de een op de wal de ander op de boot)
en ik dus lekker alleen thuis. zo maar eens naar bed.. morgen weeeeer vroeg op, blegh kan iemand er een rem op zetten.. rottige dagen en dan die klote vreetbuien (ja ik begin dr ook even over) op mn werk kan ik t nog aardig gezond houden of verbergen maar dan gaan alle remmen los.. blegh ik walg van mezelf en hoe slechter het gaat op mn werk hoe meer ik ga eten en hoe meer ik mezelf ga haaten.. dat snap ik zelf ook wel maar zie die geweldige spiraal maar eens te doorbreken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een leed... ![]() ![]() ![]() In de spiegel was ik vandaag best tevreden. Ja die heupen zitten er en ja er zit vet, maar ja m'n heupbotten steken ook nog steeds door m'n vel heen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Kwast: Jezelf niet meer haten en na elke vreetbui weer gezond eten. (En dus ook wat lekkers, want als je jezelf dingen verbied verlang je er alleen maar meer naar.) Sta jezelf toe fouten te maken en lekkere dingen te eten. Stel eisen waar je aan kan voldoen.
(Hoor mij! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kan het proberen?) *Knuffel* Ik ga naar bed, zo. Laatst gewijzigd op 18-09-2007 om 20:39. Reden: @Kwast er bij zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de rest al best aardig gestudeert vanavond zeg. Begin er eidenlijk weer een beetje in te komen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stoppen met roken gaat goed
![]() ![]() Vanavond geroeid, het ging niet echt geweldig, ik zat voor op slag en ik kan gewoon geen tempo houden, volgende keer weer lekker achterin! Na het roeien met 2 meisjes van mijn roeiploegje en nog een jongensroeiploeg gezellig zitten kletsen in de kantine. Zo leer je nog eens mensen kennen! |
![]() |
|
Ugh, dit heb ik weer eens. Net op de twee belangrijkste dagen van de week, ben ik ziek. Moet vandaag de hele dag naar school, daarna veel huiswerk maken en dan moet ik om 8 uur vanavond op het afscheidsfeestje van T. zijn, ook niet echt iets wat ik kan overslaan en haar cadeau is nog niet eens in orde, dus wordt het allemaal haasten. Ik mag toch hopen dat ik in Antwerpen niet ook nog ziek ben, of op mijn verjaardag zelf, dat is echt al zooo vaak geweest! Voel me echt beroerd, keelpijn, hoofd vol watten, de hele tijd niezen/hoesten, misselijk, maar ik blijf echt niet thuis, god wat haaaaat ik het om ziek te zijn. Best een goede tijd eigenlijk om te stoppen met roken..? Hmpf, ik voel mezelf echt zielig
![]()
|
Verwijderd
|
Inderdaad lekker, een dagje geen gezeik. Net kwam mn moeder even thuis, telefoon vergeten, "zo, jij hebt het druk zie ik." Ja, ik voer even geen reet uit want ik heb er de energie niet voor, sorry dat ik nog niet het hele huis aan kant heb om 10 uur. Zucht.
Net pasta met champignons en fruit en salade en hmm <3 lunchhh en dan de honden uitlaten en huiswerken. Het gaat wel wat beter, al is dat ook omdat ik het mezelf niet toesta te gaan zitten sippen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Sonho en de rest: Die brede heupen zijn juist wel mooi! Hoewel ik het herken dat broeken om de benen los zitten en bovenaan niet dicht kunnen ![]() En OT: Hmm ik moet er eigenlijk nog niets over zeggen maar de stagecoordinator gaat kijken of hij iets voor me kan vinden in de VS. De VS, weet je hoe ontzettend gaaf. En dood- en doodeng. Maar wel gaaf. Ik moet toch eigenlijk wel tijdens mijn studie naar de VS want anders bestudeer ik literatuur uit een land waar ik nog nooit geweest ben. En anders een stage in NL bij een uitgeverij of tijdschrift, ook zwaar tof ![]() En toneel in oktober, heuj. Ook spannend. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Moet je ook niet doen. Als ik dat doe, dan gaat 't helemaal downhill met mij. >.< |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een beetje een gebutste derrière, na 28 km fietsen. Maar ik heb wel alles overleefd waar ik vanochtend zo zenuwachtig voor was. Nu kan ik dus lekker ontspannen de rest van de dag doorkomen, met boodschappen, huiswerk, koken en trainen (of de nieuwe koelkast en vriezer sjouwen, ik weet nog niet of ze mij daar bij nodig hebben). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tsja, inderdaad. Al zou erover praten ook wel helpen, maar dat zit er even niet in ben ik bang. |
![]() |
|
Ik voel me niet zo goed, beetje rusteloos ofzo. En voel me nutteloos als ik niet werk of niks aan mn studie doe, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om 1 van die 2 te doen. Verder weet ik dat iemand waar ik veel om geef (mn ex) ongelukkig is, en dat deels door mij komt.
Ik wil nu gewoon mn bij mn vriend zijn, en dat hij lief is en me laat geloven dat hij me écht heel erg leuk vindt. Maar eigenlijk is hij helemaal niet zo'n lief vriendje en volgens mij vindt hij me ook niet écht leuk. Dus tja ![]() |
![]() |
|
Ik had echt meteen dat ding voor vriendlief moeten regelen en laten drukken, want nu zit ik maar de hele tijd te denken dat het niet leuk genoeg is en dat ik het toch maar niet doe en maar wat anders moet verzinnen. Ik haat deze onzekerheid, ik haat het echt.
En ik ben doodmoe en ging het laatste uur school dan ook maar weg, en nu heb ik ineens, omdat ze alles veranderd hebben op school, een handtekening nodig van m'n ma! Grmble. Naja, nu maar hopen dat ze niet al te boos wordt ofzo. ![]() En nu eerst huiswerk! En dan vanavond op tijd naar bed, en morgen een hele lange dag, maar daar gaan we nog niet aan denken, omdat de moed me al in de schoenen zinkt als ik eraan denk.
|
OH MAN!
![]() Op kamers wonen is heel leuk, behalve het feit dat je nu zelf ranzige beesten weg moet halen. Toenet had ik een aanvaring met een spin, niet zomaar een spinnetje maar een reuzachtig exemplaar.. Ik denk dat ie met poten en al net zo groot was als mijn handpalm! ![]() Ik zat op de wc en ik zag dat bij de muur dat beest zat.. dus ik fluister zoiets als: 'godverdomme' Had ik beter niet kunnen doen want dat ding komt naar me toen gerend, dus ik begin te gillen en trap m weg. Alleen toen flikte ie t om bij de deur te gaan zitten, dus durfde ik de badkamer niet meer uit. Uiteindelijk met mn pleeborstel de deur opengeduwd, dus ik kon in ieder geval rennen ![]() ![]() Die spin is weg maar ik voel het nog steeds overal kriebelen en no way dat ik nog ga douchen..eerst ROKEN (en roken, roken roken)
||
Citaat:
![]() ![]() Er over praten is iets heel anders dan jezelf toestaan te sippen over iets. ![]() ![]() |
![]() |
|
*voelt diepe medelijden met Thoughtful en Maanmeisje*
Kom ik na vier uur Turks vermoeid thuis, zit er ineens een gigantische spin in mijn kamer, zo'n dikke aan een draadje en ieuw. Mijn huisgenootje bood vriendelijk haar vliegenmepper aan, maar dat leek me toch niet zo'n handig idee want dadelijk gaat het mis en het is ook een beetje zonde van de muur. Maar gelukkig heb ik het liefste vriendinnetje ooit en kwam zij net thuis en die durfde hem te vangen met alleen een papiertje en hem buiten te zetten. Geweldig was het, zulk soort mensen heb ik echt nodig ![]() Verder heb ik veel zin om op te geven, maar dat doe ik lekker niet. Alles komt goed het duurt alleen te lang.
|
Verwijderd
|
Zucht, ik begreep er vandaag helemaal niks van en toen heb ik rond 3 uur maar besloten om naar huis te gaan ipv nog twee uur voor me uit te staren en mezelf toch alleen maar verder te frustreren.
![]() Morgen een nieuwe poging maar ik ben zoooo bang dat ik er helemaal niet uitkom en dat ik het niet op tijd afkrijg en en en en en.... Nu ga ik om een beetje te ontspannen Joe Speedboot lezen en dan koken enzo en vanavond nog wat boeken inkijken. Misschien dat ik daar ergens een hint vind. En oja, ik moet volgende week een presentatie houden en ik begin nu al gespannen ervoor te worden.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Aaaaah. Fuck, ik heb mijn uitgeprinte artikelen gegeven aan een meisje omdat zij geen printer heeft en ze ook nodig heeft. Maar nu heb ik niets en moet ik ze weer helemaal opzoeken om internet, opnieuw onderstrepen en grrr printen. Kost zoveel tijd en ik ben chagerijnig en dat kut-engels kan de pot op. Aaaagh.
![]() |
![]() |
|
@ BleuEyes: gecondoleerd...
Ha, geslaagd voor de theorie van m'n auto, nu nog ff de papieren binnenbrengen op het gemeentehuis en dan mag ik al (met een L + begeleider) autorijden! ![]() ![]() En ik moet mezelf herpakken op schoolgebied. Ik heb m'n huiswerk al meer níét gemaakt dan wel en moet me dringend eens aan het werk zetten! En nu wordt het weer uitgesteld, tot volgende maandag of dinsdag. Mja, ik ben het wel gewoon, maar toch. Elke keer weer zorgt het ervoor dat ik me een tijdje slecht voel. En nu ga ik mezelf dwingen om op z'n minst de commentaartekst voor Nederlands te schrijven. ![]()
|
Opzich gaat alles best goed: ik voel me goed, t is gezellig met me vriendinnen, k heb een heel lief vriendje... toen k wam k er vmiddag 8er dat de levenloze persoontjes op mijn school alweer over me aant roddelen zijn.. k hoop so dat de leraren niks opvangen en me ouders weer op school moeten komen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Okéé, m'n stage was wel okéé, de dag is iig snel gegaan. Morgen weer therapie en ik heb ook twee idividuele gesprekken en moeilijke lunch en 's avonds pizza. Maar ach, wat kan het me schelen. Een paar onsjes erbij kan geen kwaad. Nu nog even m'n huiswerk afmaken, zo met R. bellen en dan vroeg naar bed.
|
![]() |
|
![]() |
Er is nog zoveel leuks te doen
en zoveel moois te beleven. Nog even en dan is het alweer vakantie, het kan me niet snel genoeg gaan. Maar waarschijnlijk gaat de vakantie wel weer veel te snel voorbij, zoals gewoonlijk. I long to the place where I belong En @ BlueEyes, gecondoleerd... ![]()
|
Verwijderd
|
Bwuh, nou, ik kom er echt niet uit.
Ik laat het nu ook verder, anders frustreer ik mezelf alleen maar... ![]() Morgenochtend therapie... Hoop dat het gesprek van vorige week wat 'ruimte' geeft om op door te gaan, zeg maar. Dat het me lukt om aan te snijden wat volgens mij op dit moment belangrijk is. |
![]() |
|
![]() |
Het had allemaal zo perfect kunnen zijn, hoe wij uit elkaar gingen. Het had zo mooi kunnen zijn, zo zonder pijn, zonder erge verdriet. Gewoon nog even bij elkaar wonen, tot een huisgenoot helemaal verhuisd was en J. in die kamer zou gaan wonen.
Maar zo is het toch niet gegaan. Vrijdagochtend maakten we het uit, vrijdagavond zoende hij een ander meisje. Zondagavond had ik een vaag vermoeden, ik vroeg of er iemand anders was, gaf hem de ruimte om het te vertellen. Maar nee, het was niet zo. Maandagochtend, net op school, kreeg ik een smsje waarin hij zei dat hij vrijdagavond iemand was tegengekomen. Ik ben overstuur naar huis gegaan, voelde me zo waardeloos. 'Zo, van haar zijn we af, vrijheid, energie, blijdschap, op naar de volgende!'. Zo waardeloos. Heb twee uur gejankt, hij troostte me lief. Ze msnen veel, ze bellen elkaar. Het is net uit en hij is alweer aan het scharrelen. Ik heb gezegd dat hij maar tijdelijk naar een andere kamer moet gaan. Ik kan dit niet. Ik wil niet dat we weer bij elkaar komen ozo, maar dit is te snel. Zondag komt ze misschien langs. Godverdomme, het is dan negen dagen uit. Ik probeer het allemaal te accepteren, dat het uit zou gaan zat er al lang aan te komen, maar dit is te snel. We wonen nog samen nota bene, en hij is alweer met iemand anders in zijn hoofd. Het doet pijn. We gaan nog normaal met elkaar om, hij troost me als ik moet huilen, maar het doet pijn. Ik voel me waardeloos. Zondag komt ze misschien, dan loop ik haar misschien wel op de gang tegen het lijf. Waarom kan het niet wat rustiger? Ik weet het allemaal niet meer. Nu heeft hij zijn computer en tv enzo in een andere kamer gezet. Nu wonen we niet meer echt samen, al staan hier nog bijna al zijn spullen en de koelkast. Zondag komt ze misschien, wat moet ik nou doen? Het is zo snel, het doet pijn.
|
Idd, Redhair sterkte!
Ontopic: ik heb enorm veel spierpijn, ik ga er vrijdag wel wat van zeggen want fysiotherapie is allemaal wel heel leuk enzo, maar dit is ook niet de bedoeling. Ik kan niet eens normaal lopen. En verder heb ik zin in dit weekend, het is alleen net of er daarna minder leuke dingen komen. Tot nu toe heb ik alle weekenden wat gehad, sinds school is begonnen. Maar hé, verder gaat alles eigenlijk erg goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |