Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 18:48
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Och jezus, hoe verzín je het.
gifted mijns, gifted.
Oud 26-09-2007, 19:31
ZerO
ZerO is offline
Ik had om half 9 een bijeenkomst over afstuderen, nou he daar ben ik zo veel wijzer van geworden verder les gehad en met mijn groepje aan teambuilding gedaan d.m.v een biertje, en toen ik in de trein zat kwam ik tot de conclusie dat ik mijn leesbril op school was vergeten dus toen belde ik naar school en een beveiliger heeft mijn bril gevonden hihi en toen was ik BLIJ en nou ben ik uitgeput en moet nog aan een dummy werken maar ik wil het liefst heel de avond loom tv kijken maar HELAAS ik heb geen bril !!
Oud 26-09-2007, 19:48
Verwijderd
kom er net achter dat mijn lessen voor morgen uitvallen, weekend .
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 20:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
aaaah haligh jij bent echt zo'n irritant ventje
Oud 26-09-2007, 21:01
Haligh
Haligh is offline
ja, hoe verzín ik het toch!
Oud 26-09-2007, 21:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm, doe mij dan maar een dikke schlong, daar heb je meer aan.
Oud 26-09-2007, 21:02
ZerO
ZerO is offline
ik vond het een goeie maar ik ben ook erg subjectief !!!
Oud 26-09-2007, 21:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dolle boel
Oud 26-09-2007, 21:09
Verwijderd
Ik moest er ook om lachen, maar shit, ik heb mijn humor dan ook op vakantie vergeten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:13
Haligh
Haligh is offline
hey hey .
Oud 26-09-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
hey hey .
Ik vond het grappig!

Minder grappig was dat de leuke dame van mijn werk (die ik afgelopen week ontmoet heb) vandaag ziekmelde en haar cursus een 2 daagse bleek te zijn. Dat betekent dat ze niet meer langs komt. Bummer.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik vond het grappig!

Minder grappig was dat de leuke dame van mijn werk (die ik afgelopen week ontmoet heb) vandaag ziekmelde en haar cursus een 2 daagse bleek te zijn. Dat betekent dat ze niet meer langs komt. Bummer.
waar heb je die trui nou vandaan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kankerbrak gewerkt na gisteren veel te veel gezopen te hebben. nu brak bank hangen en strks lekker vroeg mn nest in.
Oud 26-09-2007, 23:23
Verwijderd
ik ga nog wat tv kijken in mijn bedje en lekker uitslapen hmm.,
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 23:53
Verwijderd
Ik ben net naar volbeat geweest en dat was GAAF! Nu zit ik op de kamer van m'n vriendje, en zometeen gaan we slapen op mijn kamer. Yay!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 23:55
kuik
kuik is offline
ik ging net picnic '07 at night met c-mon&kypski vs. lefties soul connection en dat was heel leuk nu ga ik lekker slapen en morgen weer vroeg collegeeee en morgenavond alweer uit eten met mn ouders, yesssss.
Oud 27-09-2007, 08:40
Verwijderd
Ik ging gisteren dus naar Volbeat, en het was DRUK en heel gaaf. Daarna patat gegeten en naar de kamer van m'n vriend gegaan om spullen te pakken, en vervolgens bij mij te gaan slapen? Want dan kon ik 20 min. langer blijven liggen. Net kwam ik erachter dat ik zometeen een heeeeeel erg onbelangrijk college heb, geen idee waarom ik ga. Waarschijnlijk omdat ik nu toch al wakker ben.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 09:01
STP
STP is offline
@uuf: Ik hoorde iets dat er verschrikkelijk mooie vrouwen waren? Bummer dat ik niet mee was.

Ben nu de laatste dingen aan het bij elkaar zoeken. Laatste details en info aan 't uitprinten om dan rond 12 uur opgepikt te worden door een groep Hagenezen. Altijd leuk, een lange weekendtour naar Denemarken met een stel skatepunks! Hopelijk blijft de zon zo schijnen als dat 'ie nu doet!
Oud 27-09-2007, 09:33
Verwijderd
Skincorps, onthul het geheim nu eens!

Ik moet dadelijk naar de Uithof en ik vind dat een naar gebouw Verder partyparty vanavond!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 10:50
chique
chique is offline
ik stond goed vroeg op vandaag om heel veel nuttige dingen te gaan doen, maar ik ben al 3 uur wakker en heb nog steeds niks nuttigs gedaan

gisteren hele dag naar school en s avonds met vriendinnetje gegeten en gedronken

nu zet ik thee en ga ik iets nuttigs doen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 11:49
Verwijderd
ik ga zo met een paar matties chillen in breda en ook nog een jas kopen want ik heb geld
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 14:09
Haligh
Haligh is offline
ik ga denk ik toch maar naar uffie & feadz, maar daar moet ik nog even overdenken aangezien mijn geldberekening voor deze maand dan in de - komt pfff.
Oud 27-09-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dadelijk naar de Uithof en ik vind dat een naar gebouw
Huh, sinds wanneer is de Uithof een gebouw?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 16:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Skincorps, onthul het geheim nu eens!
uit een betrouwbare bron met de naam geertje die voor de hva een blend aan me gaf weet ik nu dat zij hem heeft gegeven.

.
Oud 27-09-2007, 16:33
Haligh
Haligh is offline
en ik ga vanavond met otis uit.
Oud 27-09-2007, 17:22
botulismf
botulismf is offline
Ik ben zojuist natgezeken na een dag die sowieso al bijzonder enerverend was dus ik ben nu ook het laatste beetje levensvreugde dat me nog restte kwijt.
Oud 27-09-2007, 18:02
Verwijderd
ik ben uitgeweest en toen was er een (ex-)forumster, mortischia ofzo. en toen dacht ik jeetje wat ben ik een nerd. en toen heb ik wat nummers gescored, een fietsslot doorgezaagd en een date in de herfstzon gehad, WAT EEN HEERLIJK WEER
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Huh, sinds wanneer is de Uithof een gebouw?
Ja, ehm, ik vind die gebouwen allemaal daar allemaal zo'n nietszeggend zooitje. Het lijkt me echt saai als je daar studeert, aber goed ik ben natuurlijk ook een hippe tcs-er.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 19:13
Verwijderd
Werkgroep, koffie, chillen, The IT Crowd, sokkengevecht.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 19:16
Moustache
Moustache is offline
Ik ben lam omdat we het wel een goed idee vonden op de Singel te drinken op een boot ipv gewoon netjes naar college te gaan en nu moet ik nog een presenteatie voor morgen voorbeireiden jeeej
Oud 27-09-2007, 19:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga vanavond naar het posh & spoiled gala van de pabo opleiding dus ik ben helemaal in jurkje met parelketting en rode lippenstift en mn huisgenoten vonden me mooi
zo indrinken bij een vriendin, compleet lam worden, en dan op hopelijk goede muziek dansen
Oud 27-09-2007, 19:19
ZerO
ZerO is offline
IK HEB HET KKKKKK KOUD en ik ga meedoen aan de grote filmquizzzz als grote film nerd
Oud 27-09-2007, 19:35
Kaps
Kaps is offline
Ik heb daarnet een vaatwasblokje in de vaatwasser gedaan en mijn handen niet gewassen.
Nu lik ik aan mijn vingers en kijk ik of ik dood ga.
Oud 27-09-2007, 19:58
vixen
vixen is offline
Citaat:
uit een betrouwbare bron met de naam geertje die voor de hva een blend aan me gaf weet ik nu dat zij hem heeft gegeven.

.
graag gedaan he. de trui is van yc clothing, www.ycclothing.nl, via de Fietsenfabriek in Amsterdam door Tirza van Hensbergen.
Oud 27-09-2007, 20:14
Moustache
Moustache is offline
Tering wat duur. NU hoef ik hem niet meer.
Oud 27-09-2007, 21:23
Narziss
Narziss is offline
Gisteravond was ik naar een of andere voorstelling van een vereniging (Particolarte?) en het was tergend slecht (ik hoop dat ik niemand hiermee kwets). In de pauze duizend wijntjes gedronken en toen was het wel weer grappig. In Leiden bij m'n vriend geslapen, vanochtend hoofdpijn, toch mezelf maar naar het Rijksmuseum geschlept om mezelf daar tussen de stinkende Amerikanen en flitsende Japanners te wringen en een schilderij te beschrijven. 's Middags veel te lang over de ramadan gepraat met mijn huishoudster en nu ben ik net terug uit A'dam. Oh en ik kreeg vandaag een ontdeugende PM van mijn celeb crush dus ik ben nu zo blij als een kind.
Oud 27-09-2007, 21:41
Verwijderd
ik zal het doorgeven aan mijn particolarte klasgenootje
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:43
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ik heb daarnet een vaatwasblokje in de vaatwasser gedaan en mijn handen niet gewassen.
Nu lik ik aan mijn vingers en kijk ik of ik dood ga.
Die tweekleurige blokjes zagen er wel altijd erg eetbaar uit. Houd me op de hoogte.

Ik heb interessante dingen, gematigd interessante dingen en volstrekt oninteressante dingen gedaan.
Oud 27-09-2007, 21:49
Narziss
Narziss is offline
Citaat:
ik zal het doorgeven aan mijn particolarte klasgenootje
Is goed dan kunnen ze er misschien wat aan gaan doen in het vervolg!!

Nee doe toch maar niet want ik ken er nu ook een stel enthousiastelingen die mijn telefoonnummer hebben .
Oud 27-09-2007, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag moest ik weer eens werken, maar ik had het gisteren veels te laat gemaakt dus kwam ik aan als een soort zombie. Gelukkig was dat met koffie gauw verholpen en toen was alles weer superduper. Verder heb ik nog een nieuwe collegin ingewerkt, een broodmand op m'n vinger laten vallen waardoor m'n nagel nu blauw is en het heugdelijke nieuws gekregen dat een van m'n liefste colleginnen zwanger is. Yay!
Nu kijk ik 'de nieuwste show' en dat is echt ontzettend lame, dus ik ga zo maar slapen. Morgen weer vroeg aan de arbeid en daarna partyen in LVC.
Oud 27-09-2007, 22:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind alles grappig.

morgen ga ik haarverf kopen en mijn vanilleblonde lokken met kilometers en kilometers uitgroei weer in een donker kleurtje verven, want ik ben bang dat nog een bleeksessie mijn hersens nog verder aantast.

oké, dat was het weer.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 22:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Die tweekleurige blokjes zagen er wel altijd erg eetbaar uit.
die livejournalpost herinner ik me nog wel.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 22:53
Broeder
Broeder is offline
Laten we niet nostalgisch worden.
Oud 27-09-2007, 23:32
Verwijderd
ik was net bij 'vrienden' (ik vind ze eigenlijk niet meer aardig) en daar ging ik een fles wijn leegdrinken en voor de 3e keer transformers kijken. maar eigenlijk was ik nog brak, dus nu zit ik thuis nacho's met dipsaus te eten en te wachten tot m'n vriend klaar is met repeteren en dan ga ik daar slapen. wel zonde van de wijn.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 23:50
Metal
Metal is offline
ja, die gaat op tour he? ga je niet mee?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 07:43
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit nu op mijn werk en ik wil slaaaapen want ik was dansen gister en mijn hersens functioneren niet op dit moment HAHAh . oh en volgens mij zag ik Skincorps bij het spui gisteren maar misschien ook niet dan heeft hij een lookalike.
Oud 28-09-2007, 09:07
tuttebel
tuttebel is offline
gister ging ik aan mn essay over shakespeare wat echt heel kut is. en s'avonds ging ik voor het eerst pilates doen, en dat was supergaaf en nu heb ik duizend spierpijn.
toen wouden we naar een letterenfeestje hier maar er stond een dikke rij, en na 3 kwartier buiten in de rij te hebben gestaan hebben we ons kaartje maar weggegooid en zijn we gaan zuipen in ons stamkroegje.
en vanochtend moest ik naar college maar dat heb k geskipped want ik ga andere nuttige dingen doen!!
Oud 28-09-2007, 09:07
Carn
Carn is offline
lekker in het OV gezeten, kwam ons aller Freek nog tegen; waardfł ftw.
Oud 28-09-2007, 09:14
ZerO
ZerO is offline
Ik ging gisteren naar school voor coaching en om een dummy in elkaar te flansen yeey, en 's middags hadden we nog les alleen die heb ik overgeslagen want een huisgenootje had via hollands diep een kortingsbon voor Boijmans voor de tentoonstelling surrealisme en design en we wilde daar naar toe en kwamen daar blij aan en toen bleek het na zaterdag pas geldig te zijn och en toen hebben we onszelf op een een stukje taart van DUDOK getrakteerd

Vanochtend kwam ik vroeg thuis want ik was bij mijn vriendje blijven slapen en hij moest aso vroeg op en ik kon niet blijven liggen want ik had geen sleutel bij me och ingewikkeld dus heb ik net nog een dutje gedaan en straks ga ik voor 10 euro per uur flyers uitdelen bij zorginstellingen ha !!

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 09:49.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 09:18
innogen
innogen is offline
Citaat:
Vandaag moest ik weer eens werken, maar ik had het gisteren veels te laat gemaakt dus kwam ik aan als een soort zombie. Gelukkig was dat met koffie gauw verholpen en toen was alles weer superduper. Verder heb ik nog een nieuwe collegin ingewerkt, een broodmand op m'n vinger laten vallen waardoor m'n nagel nu blauw is en het heugdelijke nieuws gekregen dat een van m'n liefste colleginnen zwanger is. Yay!
Nu kijk ik 'de nieuwste show' en dat is echt ontzettend lame, dus ik ga zo maar slapen. Morgen weer vroeg aan de arbeid en daarna partyen in LVC.
Is mijn kamer nog heel??

Verder ben ik net terug van een feestje en ben behoorlijk van het padje, maar jaaaa.. Morgen weer college dus dolle pret
Reageren

Regels voor berichten