Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vandaag moest ik weer eens werken, maar ik had het gisteren veels te laat gemaakt dus kwam ik aan als een soort zombie. Gelukkig was dat met koffie gauw verholpen en toen was alles weer superduper. Verder heb ik nog een nieuwe collegin ingewerkt, een broodmand op m'n vinger laten vallen waardoor m'n nagel nu blauw is en het heugdelijke nieuws gekregen dat een van m'n liefste colleginnen zwanger is. Yay!
Nu kijk ik 'de nieuwste show' en dat is echt ontzettend lame, dus ik ga zo maar slapen. Morgen weer vroeg aan de arbeid en daarna partyen in LVC.
|
Verwijderd
|
ik was net bij 'vrienden' (ik vind ze eigenlijk niet meer aardig) en daar ging ik een fles wijn leegdrinken en voor de 3e keer transformers kijken. maar eigenlijk was ik nog brak, dus nu zit ik thuis nacho's met dipsaus te eten en te wachten tot m'n vriend klaar is met repeteren en dan ga ik daar slapen. wel zonde van de wijn.
|
![]() |
|
ik zit nu op mijn werk en ik wil slaaaapen want ik was dansen gister en mijn hersens functioneren niet op dit moment HAHAh . oh en volgens mij zag ik Skincorps bij het spui gisteren
![]()
|
gister ging ik aan mn essay over shakespeare wat echt heel kut is. en s'avonds ging ik voor het eerst pilates doen, en dat was supergaaf en nu heb ik duizend spierpijn.
![]() toen wouden we naar een letterenfeestje hier maar er stond een dikke rij, en na 3 kwartier buiten in de rij te hebben gestaan hebben we ons kaartje maar weggegooid en zijn we gaan zuipen in ons stamkroegje. en vanochtend moest ik naar college maar dat heb k geskipped want ik ga andere nuttige dingen doen!! ![]()
|
Ik ging gisteren naar school voor coaching en om een dummy in elkaar te flansen yeey, en 's middags hadden we nog les alleen die heb ik overgeslagen want een huisgenootje had via hollands diep een kortingsbon voor Boijmans voor de tentoonstelling surrealisme en design en we wilde daar naar toe en kwamen daar blij aan en toen bleek het na zaterdag pas geldig te zijn och en toen hebben we onszelf op een een stukje taart van DUDOK getrakteerd
![]() Vanochtend kwam ik vroeg thuis want ik was bij mijn vriendje blijven slapen en hij moest aso vroeg op en ik kon niet blijven liggen want ik had geen sleutel bij me och ingewikkeld dus heb ik net nog een dutje gedaan en straks ga ik voor 10 euro per uur flyers uitdelen bij zorginstellingen ha ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 09:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder ben ik net terug van een feestje en ben behoorlijk van het padje, maar jaaaa.. Morgen weer college dus dolle pret ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |