Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, godver ik wilde niet huilen! ik was vrolijk en ik vond het okee.
nou goed. het is uit. en het blijft -tenzij met hele goede redenen- uit. als hij zich weer zou bedenken, nee, ik heb niet weer zin in gezeik. Misschien pasten we toch neit bij elkaar, ik begrijp het wel. Love is not enough. Maar ik wil niet weer alleen zijn ![]()
|
Heb me nog niet kunnen zetten tot een brief aan de IB groep schrijven.
![]() En verder, op vriendschappelijk en liefdesgebied vrij rustig.. een ruzies, geen aparte dingen ofzo.. gewoon niks.. Maar hoe kan het, dat je hoofd zich wel naar je hart kan gedragen.. maar dat andersom een stuk lastiger is??
|
Keislecht..
![]() Ik ben boos op mijn ex omdat ik vind (al dan niet onterecht) dat ie me laat zitten en ik ben boos op mezelf omdat ik verder nog geen actie ondernomen heb. ![]() Ik laat zelfs mijn vrienden een beetje verslonzen omdat ik me zo rottig voel. Domdomdom! Het enige lichtpuntje van de dag was dat mijn busflirt van de dinsdagochtend en ik eindelijk na 5 weken spieken naar elkaar hebben gelachen vandaag. ![]() |
![]() |
|
hij heeft gezegd dat ie het niet meer wil ontlopen en toch doet ie dat. wat een laffe gast is het toch. bah
![]() ![]() vandaag anderhalf uur met een vriendin gebeld, alles uitgesproken en het was een goed gesprek en ook nog leuk uiteindelijk. dus verder gaat alles goeddd ![]()
|
Sterkte luchtballon!
OT: Doods & saai ![]() @Fayette: Moet mijn busflirt ook maar eens doen ja ![]() ![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 08:47. |
![]() |
|
En dan opeens realiseer je je dat je je de afgelopen maanden hebt gedragen als een puppy; negen van de tien keer een schop onder je reet krijgen, maar dan toch nog vrolijk kwispelend aan komen rennen in de hoop op een aai over je bol...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Have fun ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus. Haha, maar goed om te horen dat het tussen jullie weer goed goed goed gaat ![]() ![]()
|
Gisteravond zag ik hem weer, na een paar dagen niet. 's Avonds konden we weer gezellig knuffelen omdat we toen weer alleen waren en het was zo leuk en lief en fijn om weer samen te zijn. 's Middags was het niet helemaal tof gegaan door een niet zo toffe actie van een 'vriend' van ons dus dat zat ons een beetje dwars. 's Nachts in bed wel lekker liggen knuffelen en gewoon lekker tegen elkaar aan gelegen en zoveel lieve dingen tegen elkaar gezegd, echt zo onwijs fijn. Echt zoveel liefde was dat <3
|
Tnx iedereen
![]() Ik ben niet blij dat het uit is, maar ik realiseer me nu dat híj helemaal neit perfect is. Ook al voelde het altijd alsof alles mijn schuld was, dat is helemaal neit zo. Nee, zo werkte het niet, en werden we er niet gelukkig van. kost vrij veel energie, en vooral hij heeft dat niet. Ik vond het wel prima verder, en hij kon het er niet bij hebben. Ik zou het gewoon allemaal op mij betrokken hebben, no good. Maar blijft zonde omdat we het in principe nog niet zo slecht deden. Maar ik wil wel een lief vriendje ![]() En ik moet leren vrijgezel te zijn, maar dat vind ik helemaal niet gezellig.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en ja ik ben ook heel blij dat het weer goed gaat! volgende maand 2 nachtjes naar antwerpen omdat we dan 2 jaar (min drie weken, maar dat doet er niet toe ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik voel me niet zo goed, ff niet zo lekker in mijn vel ofzo. En hij laat erg weinig van zich horen. Niet zo erg, maar het is geen goede combinatie.
||
Citaat:
![]() ot; goeed, hij bleef slapen en ik sliep eindelijk weer meer dan 2 uur in 'n nacht en hij maakt me blij en ik ben blij en *whaa* Ik voel me net een verliefde puber. hee, wacht, misschien ben ik dat ook! ![]() En mijn vrienden zijn gewoon de liefsten! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 17:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de combinatie van je niet zo goed voelen en weinig aandacht is idd niet echt ideaal. Miss kan je het gewoon tegen hem zeggen, hij is vast wel zo lief dat hij dan even wat dingen zegt die je op dat moment wil horen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|