Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hij is nog niet geweest. Maar hij gedraagt zich zo kortaf en ontwijkend dat het vrij duidelijk is. Zoals hij ook deed toen hij eerst twijfelde. En ni een mailtje gister zei hij dat ik me niet druk moest maken maar dat geloof ik niet
nog een paar uur?

edit: vriend van hem en mij zegt dat ik straks vast niet meer vrolijk ben, dus het gaat uit, kom maar op, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Wat een raar gedoe . Zeker als hij het echt uit gaat maken en dan eerst zo'n mailtje stuurt.. en dan ook nog die vriend die zoiets zegt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2007, 17:02
Qimm
Qimm is offline
Ja eigenlijk fantastisch, ik heb echt leuke vrienden waar ik heel gek op ben, ik heb een ontzettend leuk vriendje waar ik erg gelukkig mee ben. <3
Oud 02-10-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Totaal nutteloze goser. En ja, ik weet dat het gozer moet zijn, maar ik zeg gewoon goser. Oh zo.
Omfg we zijn weer in Rotterdam, waar elke straat anders stinkt
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha .
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:59
Drez
Drez is offline
.
Oud 02-10-2007, 18:05
I C U
I C U is offline
Citaat:
Omfg we zijn weer in Rotterdam, waar elke straat anders stinkt
En zo is het maar net.
Oud 02-10-2007, 18:55
Antoni
Antoni is offline
Vriendschappen:
Liefde:
Oud 02-10-2007, 19:09
luchtballon
luchtballon is offline
ja, godver ik wilde niet huilen! ik was vrolijk en ik vond het okee.
nou goed. het is uit. en het blijft -tenzij met hele goede redenen- uit. als hij zich weer zou bedenken, nee, ik heb niet weer zin in gezeik. Misschien pasten we toch neit bij elkaar, ik begrijp het wel. Love is not enough.

Maar ik wil niet weer alleen zijn . een knuffel en een kus, iemand die naar je luistert en waar je gewoon tv mee kan kijken ofzo, is zo fijn...
Oud 02-10-2007, 19:19
indigo
indigo is offline
Ahw, naar, luchtballon! Sterkte

OT: okee, yeah, hij doet weer gewoon . En hij komt dit weekend olee.
Oud 02-10-2007, 20:03
Miek
Miek is offline
Soms heb ik wat meer aandacht nodig, en hij snapt dat niet. Achja.. het blijft een man
Oud 02-10-2007, 20:14
Halflight
Halflight is offline
Eerst dacht ik; ach hoe leuk is leuk. Twee uur later was ik weer verliefd. Die aai en die ogen deden het hem toch wel weer. Hoe aantrekkelijk kan je zijn.
Verder voel ik me lichtelijk minder gezegend met mijn vrinden maar heee, positief denken aan de macht
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:42
Dott
Dott is offline
Heb me nog niet kunnen zetten tot een brief aan de IB groep schrijven. moet ik nu toch maar eens doen he?

En verder, op vriendschappelijk en liefdesgebied vrij rustig.. een ruzies, geen aparte dingen ofzo.. gewoon niks..
Maar hoe kan het, dat je hoofd zich wel naar je hart kan gedragen.. maar dat andersom een stuk lastiger is??
Oud 02-10-2007, 21:54
miekmuis
miekmuis is offline
Ieh nou wil hij face to face praten en en *bibber*. Dat kan ik toch helemaal niet? Dat vind ik veel te eng. Ik hou er niet zo van om bij hem kwetsbaar te zijn. En dat ben ik zo verrekte snel
Oud 02-10-2007, 21:57
Fayette
Keislecht..
Ik ben boos op mijn ex omdat ik vind (al dan niet onterecht) dat ie me laat zitten en ik ben boos op mezelf omdat ik verder nog geen actie ondernomen heb.
Ik laat zelfs mijn vrienden een beetje verslonzen omdat ik me zo rottig voel. Domdomdom!

Het enige lichtpuntje van de dag was dat mijn busflirt van de dinsdagochtend en ik eindelijk na 5 weken spieken naar elkaar hebben gelachen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:56
Luna
Luna is offline
hij heeft gezegd dat ie het niet meer wil ontlopen en toch doet ie dat. wat een laffe gast is het toch. bah terwijl het helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn wat mij betreft.

vandaag anderhalf uur met een vriendin gebeld, alles uitgesproken en het was een goed gesprek en ook nog leuk uiteindelijk. dus verder gaat alles goeddd
Oud 03-10-2007, 07:32
WolterB
WolterB is offline
Sterkte luchtballon!

OT: Doods & saai

@Fayette: Moet mijn busflirt ook maar eens doen ja al is t erg dat dat de grootste 'hoop' is op t moment

Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 08:47.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 07:43
farai
farai is offline
@ ICU: beterschap met de enkel
@ luchtballon: *knuff* sterkte meis

OT: whoei, ik heb er sinds gister een vriendinnetje bij. En mn chatvriendinnetjes zijn ook lief.
Oud 03-10-2007, 07:45
stout!
stout! is offline
niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht
Oud 03-10-2007, 07:51
Verwijderd
Ik heb een heeeeeel lief vriendje
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 08:35
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Shit. Denk je dat het allemaal redelijk goedgaat. Dat 1 gesprek alles in je hoofd weer zo heerlijk door de war kan gooien...
Oud 03-10-2007, 09:02
Verwijderd
Hmm...zo'n hele week samen slapen geeft steeds meer het idee van samenwonen.. We komen tegelijk uit school / stage en dan lekker eten en hangen.. Heerlijk!
Helaas vannacht om 02.00 opstaan, ga met school naar disney, heb er 0.0 zin in
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 09:11
Larry Flint
Larry Flint is offline

Rot gesprek gehad vannacht.
Oud 03-10-2007, 10:02
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ook al weet ik wel dat er meerdere redenen zijn dat we op lange beter af zijn als goeie vrienden wil ik momenteel gewoon zijn vriendinnetje weer even zijn...
Oud 03-10-2007, 10:16
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:27
Fayette
Citaat:

@Fayette: Moet mijn busflirt ook maar eens doen ja al is t erg dat dat de grootste 'hoop' is op t moment
Het is niet erg, het is wel lief en spannend.

OT: Ik heb toch maar even vrienden gecontact en even uitgelegd waarom ik zolang niets heb laten horen..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:50
metallica
metallica is offline
En dan opeens realiseer je je dat je je de afgelopen maanden hebt gedragen als een puppy; negen van de tien keer een schop onder je reet krijgen, maar dan toch nog vrolijk kwispelend aan komen rennen in de hoop op een aai over je bol...
Oud 03-10-2007, 11:23
Miek
Miek is offline
Ik wil hem nu zien!
Oud 03-10-2007, 11:30
__
__ is offline
Citaat:
Helaas vannacht om 02.00 opstaan, ga met school naar disney, heb er 0.0 zin in
geen zin, pardon? ik wil wel in jouw plaats

Citaat:
Rot gesprek gehad vannacht.
niet te rot hopelijk?

ot: goedgoedgoed (L)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:38
Lilium
Lilium is offline
Hij ligt in mijn bed te slapen. <3
Oud 03-10-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
geen zin, pardon? ik wil wel in jouw plaats
prima... 03.15 bij de nhtv in breda, 01.00 terug, in 1 dag 2 resorts en 1 park (of andersom) bezoeken en achteraf 2 artikelen schrijven over imagineering en disney. 1 voor recreatie en toerisme, 1 voor de ANB Kampioen..

Have fun
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:39
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
niet te rot hopelijk?
Tis niet uit ofzo, dus zo rot niet nee . Maar we zijn gewoon allebei heel anders en ik vind het soms gewoon moeilijk om zijn manier van doen/denken/omgaan met dingen te accepteren omdat ik het anders zou aanpakken, ofzo. Ennnn dus heb ik gisteren vanalles gezegd en dan voel ik me zo'n zeikerd/afkraker ofzo, alsof alles zijn schuld is. En das voor hem ook niet leuk. Tis mijn probleem, ik moet accepteren dat we gewoon anders zijn.
Dus. Haha, maar goed om te horen dat het tussen jullie weer goed goed goed gaat
Oud 03-10-2007, 12:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond zag ik hem weer, na een paar dagen niet. 's Avonds konden we weer gezellig knuffelen omdat we toen weer alleen waren en het was zo leuk en lief en fijn om weer samen te zijn. 's Middags was het niet helemaal tof gegaan door een niet zo toffe actie van een 'vriend' van ons dus dat zat ons een beetje dwars. 's Nachts in bed wel lekker liggen knuffelen en gewoon lekker tegen elkaar aan gelegen en zoveel lieve dingen tegen elkaar gezegd, echt zo onwijs fijn. Echt zoveel liefde was dat <3
Oud 03-10-2007, 13:05
luchtballon
luchtballon is offline
Tnx iedereen
Ik ben niet blij dat het uit is, maar ik realiseer me nu dat híj helemaal neit perfect is. Ook al voelde het altijd alsof alles mijn schuld was, dat is helemaal neit zo. Nee, zo werkte het niet, en werden we er niet gelukkig van. kost vrij veel energie, en vooral hij heeft dat niet. Ik vond het wel prima verder, en hij kon het er niet bij hebben. Ik zou het gewoon allemaal op mij betrokken hebben, no good. Maar blijft zonde omdat we het in principe nog niet zo slecht deden.

Maar ik wil wel een lief vriendje En ik wil tegelijk niks meer beginnen met iemand voordat ik diegene beter ken en helemaal verliefd ben, en misschien ook wat minpunten al ken. En niet meer iemand die net uit een relatie is, of het niet zeker weet. Alleen IK. Maar ik kan me ook neit voorstellen wat voor iemand ik dan nu zoek?
En ik moet leren vrijgezel te zijn, maar dat vind ik helemaal niet gezellig.
Oud 03-10-2007, 13:10
__
__ is offline
Citaat:
prima... 03.15 bij de nhtv in breda, 01.00 terug, in 1 dag 2 resorts en 1 park (of andersom) bezoeken en achteraf 2 artikelen schrijven over imagineering en disney. 1 voor recreatie en toerisme, 1 voor de ANB Kampioen..

Have fun
oke oke ik kom al terug op wat ik net zei

Citaat:
Tis niet uit ofzo, dus zo rot niet nee . Maar we zijn gewoon allebei heel anders en ik vind het soms gewoon moeilijk om zijn manier van doen/denken/omgaan met dingen te accepteren omdat ik het anders zou aanpakken, ofzo. Ennnn dus heb ik gisteren vanalles gezegd en dan voel ik me zo'n zeikerd/afkraker ofzo, alsof alles zijn schuld is. En das voor hem ook niet leuk. Tis mijn probleem, ik moet accepteren dat we gewoon anders zijn.
Dus. Haha, maar goed om te horen dat het tussen jullie weer goed goed goed gaat
haha wauw dit wat je nu allemaal zegt, klinkt echt heel erg herkenbaar, dat is precies hetzelfde zo bij ons. maar inderdaad, accepteren dat je anders bent en dat soort dingen bespreken etc, dan komt het allemaal goed en ja, soms moet je dat soort dingen gewoon even zeggen ook natuurlijk.
en ja ik ben ook heel blij dat het weer goed gaat! volgende maand 2 nachtjes naar antwerpen omdat we dan 2 jaar (min drie weken, maar dat doet er niet toe ) samen zijn <3
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 13:29
ST*R
ST*R is offline
Hm ik denk dat het hier ook wel binnenkort uitgaat.. we zijn best anders en idd love is not enough. Van mijn kant hangt het er heel erg vanaf hoe het is als ik hem weer zie, wat ik dan van hem vind. Maarja hij reageert niet echt op mijn smsje of ik hem vanavond nog zie, argh.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:44
zeep007
zeep007 is offline
Bleeehhhh. En tussen ons perfect, maar om me heen, bleeeehhh
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
Heel goed, hij was heel lief voor mij op mijn verjaardag
Oud 03-10-2007, 15:16
stout!
stout! is offline
Citaat:
Hm ik denk dat het hier ook wel binnenkort uitgaat.. we zijn best anders en idd love is not enough. Van mijn kant hangt het er heel erg vanaf hoe het is als ik hem weer zie, wat ik dan van hem vind. Maarja hij reageert niet echt op mijn smsje of ik hem vanavond nog zie, argh.
Dit klinkt inderdaad niet als een relatie die je nog 50 jaar volhoudt

OT: ik voel me niet zo goed, ff niet zo lekker in mijn vel ofzo. En hij laat erg weinig van zich horen. Niet zo erg, maar het is geen goede combinatie.
Oud 03-10-2007, 15:24
vixen
vixen is offline
Gisteren maar even verteld dat het toch beter is om elkaar 2 maanden niet te zien. Hij was 'erg verdrietig', maar dat mag ook wel want dat krijg je er nou van.
Oud 03-10-2007, 15:59
Miek
Miek is offline
Weinig tijd maar toch ga ik vanavond even naar hem toe
Gisteren even wat dingen duidelijk gemaakt over hoe ik me nu voel en hij begreep het allemaal
Oud 03-10-2007, 16:34
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jullie kunnen ook samen naar de kermis.
Is er kermis dan? Ik houd niet van kermis, weg met de kermisdrukte!

ot;
goeed, hij bleef slapen en ik sliep eindelijk weer meer dan 2 uur in 'n nacht en hij maakt me blij en ik ben blij en *whaa* Ik voel me net een verliefde puber.
hee, wacht, misschien ben ik dat ook!

En mijn vrienden zijn gewoon de liefsten! Vanavond lekker film kijken met 'n goede vriendin en lekker bijkletsen. Nu alleen eerst nog ff de dingen op m'n kamer íetsje meer aan kant maken.. 't Ziet er nu uit alsof d'r een bom is ontploft. Aan de andere kant... Ze weet hoe ik ben!

Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:23
Verwijderd
Hoe krijg ik het nou weer voor elkaar?! Niet te geloven
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:31
Verwijderd
Omg, ik ben ziek. Ja haha, ik heb vrijdag een date
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:17
Verwijderd
Waarom trek ik me zoveel aan van de mening van anderen. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:19
Dott
Dott is offline
Hele snelle beterschap @Morgan.

*knuffel* aan iedereen die het nodig heeft!!

En ik heb vreselijk zin in morgen.. en dat is FOUT!!
Oud 03-10-2007, 18:39
Fayette
Zijn reactie viel een beetje tegen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:01
miekmuis
miekmuis is offline
Vrijdag als het goed is "het grote gesprek". Hopelijk krijg ik dan iets meer over mijn lippen dan de afgelopen keren, want anders gaat dat heel vervelend worden. Hij is gewoon veel te leuk.
Oud 03-10-2007, 19:47
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hele snelle beterschap @Morgan.
HAhaha, ik las Morgan's post al "Ik ben ziek WANT ik heb vrijdag een date." xD
Sorry Morgan.

Citaat:
Waarom trek ik me zoveel aan van de mening van anderen. *zucht*
Vervelend is dat, ja. Dat deed ik ook. >.<
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
HAhaha, ik las Morgan's post al "Ik ben ziek WANT ik heb vrijdag een date." xD
Sorry Morgan.
Nou ja, het was echt een leuke jongen hoor! Dan ga ik niet ziek worden, als ik het kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:32
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Dit klinkt inderdaad niet als een relatie die je nog 50 jaar volhoudt

OT: ik voel me niet zo goed, ff niet zo lekker in mijn vel ofzo. En hij laat erg weinig van zich horen. Niet zo erg, maar het is geen goede combinatie.
Haha nee 50 jaar gaat het sowieso niet duren, hij komt straks en echt zin heb ik er niet in. Als hij me niet de bevestiging kan geven dat hij me leuk vindt trek ik naar anders jongens toe (ja slecht he) die me wél aandacht geven. En op dit moment naar 1 jongen speciaal.. nee dit gaat helemaal niet goed
En de combinatie van je niet zo goed voelen en weinig aandacht is idd niet echt ideaal. Miss kan je het gewoon tegen hem zeggen, hij is vast wel zo lief dat hij dan even wat dingen zegt die je op dat moment wil horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten