Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dp eruit ;x
De theorie dat dabo een wolf is, en daarom dp eruit heeft gestemd kan ik volgen, maar de andere kant : dat een wolf er gebruik van gemaakt heeft, kan ik ook volgen....idd wat pixeldansje zegt. 50/50. Ik vind dit een teringmoeilijk spelletje ![]() De theorie van trophus kan ik ook volgen. Kazet is nog steeds m'n hoofdverdachte, omdat hij geen theorieen geeft/heeft. Maar goed, die heb ik zelf ook niet dus dat is een pot ketel verhaal. Kazet zegt wel dat ik hem eruit probeer te werken, maar heeft nu zelf al 2x gepost dat hij mij eruit wil hebben... Nou ik ben er nog niet helemaal uit dus :') |
![]() |
||
Citaat:
"Maar daboman wordt verdachter dus ik denk dat het beter is om met die winden mee te waaien". Verraders truuk imo om mij opgehangen te krijgen, al vind ik het best goed geformuleerd. Want lisaaah en pixeldansje wisten niet hoe snel ze van die kans gebruik moesten maken ![]() Het zit er dus dik in dat ik vanavond voor Kazet ga.
|
Ik blijf bij pixeldansje. Heb mijn theorie hier al 2 keer neergegooid en elke keer wordt er omheen gedraaid
![]() Tevens blijf ik iets verdachts vinden aan zoemzoem dit spel, geen zin om nu alle lapjes text op te halen. Maar het hele "random iemand selecteren" klinkt ook wat vreemd op dit punt v/h spel. En er waren nog wat dingetjes....
||
Citaat:
![]() Ach je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. Ik zou zeggen zet de voor en de nadelen van mij eruit en kazet eruit eens op een rij. Voor mij is de keuze in ieder geval makkelijk ![]()
|
Lijstjes mensen, lijstjes! Zonder orde kunnen we nooit de wolven verslaan! Zoals het er nu uit ziet:
Daboman Lisaaah Kazet Nagorra PixelDansje Trophus Kazet Nagorra Daboman Pippeloen? Flowtje Zoemzoem Zelf vind ik vooral Daboman en Kazet Nagorra verdacht. Ik wacht nog even af met stemmen tot ik weet wat de rest gaat doen, het begint nu naar een gelijkspel te neigen, en dat is alleen maar in het voordeel van de wolven.
|
Ik verdenk Pixeldansje
Pixeldansje stemt Daboman Kazet Nagorra stemt ook Daboman Terwijl Kazet Nagorra eerst keihard beweerde dat Pippeloen een wolf was!!!!!! Ik vertrouw Kazet niet meer helemaal. Dit keer stem ik dus pixeldansje (heb mn stem al verzonden) Maar volgende keer is Kazet toch echt mijn hoofdverdachte
|
Rio de Janeiro, gistermorgen
Zoemzoem zat in zichzelf te mokken. Twinkebel had de hele groep meegenomen naar het voetbalstadion en wie mocht er weer niet mee? Precies: Zoemzoem. Hij was weer op zo’n saaie rekruteringsmissie gestuurd. Ergens in Rio bevond zich iemand die hij moest zoeken en benaderen. En hij had geen idee hoe die gast eruit zag, hij wist alleen dat ie Sterrenmeisje heette. Precies op dat moment werd hij op zijn schouder getikt. Met een vloeiende beweging draaide hij zich om en had hij zijn zwaard getrokken. Voor hem stond een bloedmooie, zongebruinde Braziliaanse. Ze was slechts gekleed in een piepkleine bikini in de kleuren van de Braziliaanse vlag. ‘Jij bent Zoemzoem?’ zei ze. De stokoude Japanner probeerde zijn blik los te rukken van haar borsten en antwoordde: ‘Dat ben ik. Met wie heb ik de eer?’ ‘Ik ben Sterrenmeisje’ antwoordde ze. ‘Ik volg je al vier uur. Je valt namelijk nogal op hier in Rio’ ‘Dat kan ik van jou ook zeggen, Sterrenmeisje’ zei Zoemzoem terwijl hij naar de bikini wees. Sterrenmeisje begon te lachen. ‘Jij bent zeker nooit in Brazilië geweest he? Hier lopen alle vrouwen in bikini. Je zal als vrouw pas opvallen zónder. Maar alle gekheid op een stokje, jij bent hier om mij uit te nodigen voor jullie D-team.’ Zoemzoem zette grote ogen op. ‘Hoe weet jij dat nou weer?’ Sterrenmeisje begon weer te lachen. ‘Laten we het er maar op houden dat ik goed geïnformeerd ben’ zei ze geheimzinnig. ‘Zullen we gaan?’ Monaco, gistermiddag Twinkebel liep te ijsberen. Hij kon er niet tegen dat een goed teamlid was vermoord door de vijand. Op dat moment kwam Kaz binnen. ‘Hmm, kameraad? Ik was nog vergeten te zeggen dat ik een hele grote man heb gezien van ‘Det Øje’. Misschien hebben we daar wat aan.’ Kazet wilde Twinkebel graag opvrolijken, ook al vond hij het zelf ook niet leuk dat die grappige Afrikaan met zijn peniskoker dood was. Twinkebel keek meteen een stuk blijer. ‘Kun je hem beschrijven? Misschien kunnen we zelfs een positietekening van hem maken’ Kaz antwoordde bevestigend ‘Ik denk dat ik hem wel goed genoeg heb gezien voor zo’n rare tekening.’ Twinkebel liet meteen een tekening maken en stuurde deze rond over de hele wereld. Het zou niet lang duren voordat ze wisten waar die terroristen vandaan kwamen. Monaco, vanmorgen ‘Kom snel binnen, we weten waar de vijand zit en we moeten dus snel ingrijpen. De compositietekening van Kaz heeft goed geholpen. Vannacht heb ik een reactie gekregen uit Finland, om precies te zijn uit Rovaniemi.’ Twinkebel stond opgewonden te springen op zijn podium. ‘We gaan naar Rovaniemi mensen. Kazet, jij vliegt. We vertrekken nu meteen.’ Kazet mopperde ‘Ik vlieg niet in zo’n stomme kapitalistische F16.’ Han zag het ook niet zitten. ‘Ik vertrouw het niet hoor. Waarom moeten we die vuile communist laten vliegen?’ Twinkebel sprak ze sussend toe: ‘Jongens toch, geen ruzie maken. Kazet is de enige met genoeg vliegervaring. Kazet vliegt dus en hij hoeft niet in een F16 te vliegen. Ik regel wel een MiG voor hem. Han, kun jij voor de bommen zorgen? Mensen, zorg dat je gereed staat. Over een uur vliegen we richting Finland.’ Iedereen rende de kamer uit en Twinkebel bleef tevreden achter. ‘Eindelijk verloopt alles volgens plan.’ Rovaniemi, vanmiddag ‘5 minuten tot doelwit kameraad. Coördinaten Brezjnev, Kalashnikov, Chroetsjov’ zei Kaz door de comlink. ‘Flikker op stomme Rus!’ brulde Han. ‘De doelcoördinaten zijn Beta, Kappa, Charlie!’ Kaz rolde met zijn ogen. ‘Ik gebruik jullie kapitalistische code niet. Doelwit is in zicht.’ De Rus drukte een knopje in op zijn controlepaneel. ‘B52 clusterbom’ verscheen op het schermpje. Toen hij precies in het midden van het doelkruis vloog, wierp hij de bom af. Enkele seconden later verdween Rovaniemi in een vuurzee. ‘Kameraden, missie voltooid. Het doel is vernietigd.’ Monaco, vanavond Twinkebel kwam mopperend de zaal binnen. ‘Godverdomme! Hebben jullie de krant al gezien?!’ Hij wierp een krant op tafel. Er was te lezen: ‘Wordt het ooit nog kerstmis? Deze middag heeft een nog onbekende terrorist het dorp van de kerstman in Rovaniemi geheel vernietigd. In de vlammenzee zijn op tragische wijze de elven en de rendieren omgekomen. Pas na autopsie kon worden vastgesteld dat de kerstman ook is omgekomen. Deze man was zeer geliefd bij kinderen over de gehele wereld en de dood van deze man wordt dan ook als een groot verlies voor de mensheid beschouwd. De kerstman, ook wel Daboman genoemd, heeft tot zijn dood elk jaar miljoenen kinderen op kerstnacht van cadeaus voorzien. Het is de vraag of iemand zijn taak op zich neemt en vele kindergezichten weer vrolijk laat zijn tijdens kerstmis…’ Deelnemers 01) Daboman (weerwolf) 02) Martino87 03) Flowtje 04) Mohammed '95 05) Trophus 06) zoemzoem 07) Biertank 52 08) Lisaaah 09) Maxwell 10) drukknoopje (dorpeling) 11) Pippeloen 12) death-tears (cupido) 13) Kazet Nagorra 14) Darkiekurd (dorpeling) 15) Tink* (weerwolf) 16) Femic (jager) 17) Hanneke 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix (dorpeling) 20) PixelDansje 21) flyaway (heks) 22) crazygirlsacha Blauw=gedood Rood=opgegeten Groen=meegesleurd in de val van de jager 2 dood, nog 2 te gaan. De weerwolven mogen weer toeslaan. Ze hebben tot morgenavond 20:30 om een slachtoffer uit te kiezen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
De Kantine |