Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Jezus, waarom gaat iedereen dood?
he. wies er dood? mis ik iets? hou je me op de hoogte?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2007, 07:39
Roosje
Roosje is offline
Olee ik moet een miljoen dingen doen maar ik ben een duizendpoot dus het komt allemaal goed. En gisteren was leuk en toen kwam ik thuis en kon ik schrijven maar dat was de schuld van de rosé.
Oud 11-10-2007, 07:48
coopergirl
coopergirl is offline
Nou de huisbaas is geweest (maar een stuk eerder dan afgesproken). Hij begon
zelf niet over dakgoot of de huurverhoging waardoor ik het aansneed. Hij
vond dat ik in mijn brieven van de toren blies, wat betreft de lekkage stel
ik mij aan, ik sta teveel op mijn strepen, het siert me niet (of zo). Hij
wilde tot een compromis mbt huurverhoging komen waarna ik heb gezegd dat er
geen compromis te sluiten valt, aangezien hij de wettelijke verhoging in
juli al had doorgevoerd. Heb gezegd dat ik bij rechtswinkel en juridisch
loket ben geweest.
Nou, dat zou hij nog wel eens zien en hij zou het vuur me aan de schenen
leggen.
Heb hem nog gezegd dat ik mijn bezwaarschrift heb ingediend en het verhaal
nu bij hem ligt. (Verhuurder kan reageren op bezwaarschrift formulieren).

Die dakgoot wilde hij rustig na gaan kijken, dus die brief was onzin
aangezien hij er toch al mee bezig was. Waarop ik reageerde door te zeggen
dat dit (wijzend naar de muur) verschrikkelijk is ("Ach, stel je niet zo
aan"). Hij zei dat er iemand onderweg was en nu staat er inderdaad iemand
die er verstand van lijkt te hebben (hoewel ik ook iets over dakpannen en zo
hoor? Maar goed, volgens mij wordt de boel helemaal dichtgestopt en dat zou
dan een tijdelijk iets zijn?). Ik heb hem ook gezegd dat wanneer het zijn
huis was geweest hij het wel binnen een maand had gemaakt, waarop hij
antwoordde "dit is toch mijn huis", waarna ik terug aan zijn huis in
nieuwleusen refereerde.

Daarna liep hij weg en zei op een mega geërgerde toon "ik ga verder niet in
discussie".

><Gvd, teringlul je wilt een huurverhoging van 34 procent doorvoeren en je hebt het recht er niet voor! En die lekkage waardoor mijn hele muur overnieuw gesaust moet worden en de plassen op het laminaat staan (al 1,5 maand!!!) zijn WEL verschrikkelijk!><
Oud 11-10-2007, 08:56
Verwijderd
Citaat:
he. wies er dood? mis ik iets? hou je me op de hoogte?
Vorige week zo'n jongen op WF had zich doodgereden. En nu weer op WF de moeder van een jongen die ik ken. Beetje veel van het goeie.

OT: Ik had 9 uur college. Het is nu 9.55. Ik word net wakker. *grijns* Eigenlijk wel lekker. *gaaap*
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Hm nouja, hij heeft gebeld, het is niet uit, maar of het nog lang aanblijft is ook maar de vraag geloof ik. Hij twijfelt iig nogal over ons en heeft vooral 'kritiek' op/ moeite met punten van mij waar ik niet echt direct iets aan kan doen... lastig. Ik ben wel heel erg opgelucht dat het bellen voorbij is - ik kon goed mijn antwoorden verzinnen en ik kwam redelijk uit mijn woorden. Een half uur gebeld (=record lang voor ons!). Ik wil echt heel graag dat het aan blijft, en daar wil ik best veel voor doen, maar mezelf veranderen gaat helaas niet zo vlug. Maar wil hij eigenlijk nog wel dat het aan blijft? Dat is wat ik me afvraag, en ik kwam er niet goed achter. Ik zal hem vrijdag nog even mailen of bellen ofzo. Raar gevoel.
1. Ik ben opgelucht dat hij heeft gezegd wat er aan de hand is (en ik had hem ook gevraagd of hij wilde zeggen als hij ergens mee zat, dus dat is fijn).
2. Nu ben ik bang dat het alsnog uitgaat.
Nouja, ik spreek hem dus pas irl volgende week weer op z'n vroegst, nadat ik op vakantie ben geweest, we hebben nog geen duidelijke afspraak. Vaag vaag .

En tegelijkertijd ben ik wel rustig, gerustgesteld. Morgen vroeg opstaan en practica, nog even voorbereiden. Ohh wat fijn dat ik nu weer rustig kan slapen (maar het voelt tegenstrijdig: nu heeft hij alleen maar gezegd dat hij twijfelt over onze relatie en ik ben er opgeluchter over dan toen hij nog niets had gezegd?). Nouja, welterusten iedereen!
Niet om vervelend te doen ofzo, maar uiteindelijk word je er écht niet gelukkiger van als je jezelf moet veranderen omdat hij anders geen relatie met je wil. Echt niet. Ik dacht ook dat het kon, en het waren geen slechte veranderingen maar dingen die ik sowieso wel wilde (rustiger leren reageren enzo), maar de onzekerheid die meekomt met het feit dat hij niet gewoon helemaal jou wil... dat we andere dingen van elkaar wilden leidde er bij ons uiteindelijk alleen maar toe dat we juist naar elkaar ons rottig gedroegen, maar bléven twijfelen.

Soms heb je gewoon andere verwachtingen van een relatie, van iemand. En als dat niet strookt is dat heel kut, maar geloof me, altijd maar twijfelen aan jezelf en je afvragen of je nu wél goed genoeg bent, is echt niet te doen. Dan kan het nog beter uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:21
Heksjuh
Heksjuh is offline
Om 5:51 zat ik in de trein. Het was superkoud buiten. Koeienmelken was wel leuk. Jammer dat het met een melkmachine was, met de hand lijkt me ook wel leuk om te doen. Maar dan gaat het zo langzaam en ze hebben aardig wat koeien.
Daarna gingen we bij een verlossing kijken. Een student had gezegd dat er een koe ging bevallen, dus wij kijken. We hebben niet zo heel lang moeten wachten. Ze hebben wel geholpen met de verlossing. Het is een stiertje en hij is een maand te vroeg geboren. Hij had echt moeite met ademhalen. We mochten hem droogwrijven en hebben nog even gekeken bij hem. De vraag is nog wel of hij het haalt. Ik hoop het wel.

Over een halfuurtje nog driekwartier college (statistiek...), daarna meer dan een uur wachten en vier uur practicum bij de stallen. Weer naar de koeien. Pas om half zes klaar.

Volgens mij ga ik straks of vanavond wel voelen dat ik vroeg ben opgestaan.
Oud 11-10-2007, 09:50
coopergirl
coopergirl is offline
Die huisbaas hangt hier nu al 3 uur rond, ik word gek van die gozer!! De hele tijd op mijn deur kloppen... Houd nou eens op!
Oud 11-10-2007, 09:51
kroot
kroot is offline
ik haat dit grrr
Ben ik al een half jaar niet ongesteld, word ik het net nu, nu ik morgen op kamp ga
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 11:23
Gothic
Gothic is offline
Hmz. Ik ben zo bang dat ik m'n tentamen nie tga halen. Ik heb maar 1 van de 6 weken gevolgd. Maar ja, nog 4 daagjes... ik doe mn best en anders is het mn eigen schuld...

en ik word gek van hem. Ik wil hem zien en spreken, maar dat is maar 1x per week en dan is ie van iedereen... en ondertussen droom is over bijna wel/niet zoenen met iemand anders
Oud 11-10-2007, 11:23
Redhair
Redhair is offline
Ik ben vandaag toch maar weer met ritalin begonnen. Ik slaap weer slechter, tenminste, ik droom weer elke nacht vage, onrustige dromen en kan 's ochtends mijn bed niet uitkomen. Ben vandaag alweer niet naar school gegaan. Dus nu weer ritalin en regelmaat.
Oud 11-10-2007, 12:02
Verwijderd
Van de zestien hokjes op het formulier zijn er 7 vol... Dat voelt als een dikke onvoldoende, alsof ik het niet kan. Ik wil léren voor dit formulier, zodat ik weet wat er in ieder vakje hoort. Maar dat is juist het idee, er hoort wat ik vind dat er hoort, ik ben de stof die ik moet leren... en ik beheers er echt geen ene fuck van
Meer en meer komen er depressieve dingen in me op, alles doet me te veel, ik zou het niet erg vinden als m'n lichaam zich uit een raam zou gooien. Alleen kan ik dat niet, want ik wíl het niet. Maar ergens wil ik niets liever.

Ik faal echt in alles.

edit: is het stom als ik de formuliertjes die ik in moest vullen niet invul, maar gewoon wat ik heb uitprint? (ik heb het op de computer gedaan, vond ik makkelijker dan schrijven)... Ik doe het gewoon

Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:26
IcedEarth
IcedEarth is offline
hahahahha, smsen met ouders is te geniaal<3.
Mijn moeder smste hoe mijn tentamen was gegaan, ik smste wel oké, maar weet niet zeker of ik 'm gehaald heb. Smst ze terug van ooh vast wel, en nog paar minuten later: "Je lieve vader hier zegt dat je hem vast wel hebt, en anders maakt het niet uti want je heb nog tijd zat!!".
<3<3. Maar ik weet niet, bijna niemand haalt die toetsen ooit in 1 x, meestal ben ik een van de enige, of gewoon de enige. haha. Who knows, nu nog even leren voor een tentamen morgen, maar kreeg net een emailtje dat er een extra herkansings mogelijkheid is <3 love my teachers. heheheehheeh. Okeeeeee nu wat nuttigs doen, maar hetl even is veel te mooi, het is zo'n prachtige herfstdag, met oranje bladeren, helder, fris, maar niet te koud. Met een vriend lekker terug gewandeld vanaf school, lekker broodje bij de bakker gehaald, door het prachtige Nijmegen, oranje bomen, oude huizen, kleine parkjes, turkse groenteboeren, het leven is goed hier. Life is okay, i say.

oh en ahhahaha ik ben bijna jarig en heb iedereen uitgenodigd, klasgenoten, exvriendjes, oud klasgenoten, mensen vand e basisschool haahhaha, ben benieuwd, iedereen is verhuisd, weet haast wel zeker dat ze niet komen, maar al komt er 1 onverwachts<3
Oud 11-10-2007, 13:27
indigo
indigo is offline
Citaat:
Niet om vervelend te doen ofzo, maar uiteindelijk word je er écht niet gelukkiger van als je jezelf moet veranderen omdat hij anders geen relatie met je wil. Echt niet. Ik dacht ook dat het kon, en het waren geen slechte veranderingen maar dingen die ik sowieso wel wilde (rustiger leren reageren enzo), maar de onzekerheid die meekomt met het feit dat hij niet gewoon helemaal jou wil... dat we andere dingen van elkaar wilden leidde er bij ons uiteindelijk alleen maar toe dat we juist naar elkaar ons rottig gedroegen, maar bléven twijfelen.

Soms heb je gewoon andere verwachtingen van een relatie, van iemand. En als dat niet strookt is dat heel kut, maar geloof me, altijd maar twijfelen aan jezelf en je afvragen of je nu wél goed genoeg bent, is echt niet te doen. Dan kan het nog beter uit zijn.
Je hebt wel gelijk hoor, ik zie je punt heel goed . Het is niet zo dat ik mezelf volledig wil veranderen, hoewel het ook wel veranderingen zijn die ik sowieso wel wil (en die ook sowieso wel aan het komen zijn) - bv. zelfstandiger worden enzo. Ik word er niet gelukkiger van als ik alleen maar daarom aan het veranderen ben dus dat wil ik ook niet en ga ik ook niet doen. Maarja, dat is het inderdaad: op welk moment vindt hij het wel goed genoeg? Dat is wat ik me afvraag en waar hij ook niet heel duidelijk in is. En tja, is de basis er wel (vindt hij me nog wel leuk?) of is die er niet en denkt hij dat-ie me plotseling weer leuk gaat vinden als ik veranderd ben? (Wat bovendien niet in 1 dag gebeurt, maar wel tijd in beslag neemt.) Ik twijfel trouwens niet zo erg aan mezelf, ik zie heel goed dat die veranderingen wel komen maar dat ik daar lekker mijn eigen tijd voor neem (dat heb ik ook tegen hem gezegd). Nuja, natuurlijk wíl ik liever niet dat uitgaat, maar ik kan wel inzien waarom dat nu beter zou zijn. Morgen ga ik op vakantie (en hem nog een briefje of mailtje sturen hierover) en daarna zien we elkaar weer... om te 'praten'. Dankjewel voor het meedenken

OT: bloed geprikt voor het eerst en ik vond het best spannend maar het ging heel goed! Superfijne begeleiding hadden we ook. Ik ben sinds B. gebeld heeft alleen maar heel opgelucht, ofzo. Ik zat bij een ander groepje met practicum en dat was heel gezellig. Zometeen ga ik even naar de winkels, lekker even relaxen. Vanmiddag nog leren en dan vanavond naar L., weer even bijkletsen. En morgen op vakantie!!
Oud 11-10-2007, 14:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
hahahahha, smsen met ouders is te geniaal<3.
Mijn moeder smste hoe mijn tentamen was gegaan, ik smste wel oké, maar weet niet zeker of ik 'm gehaald heb. Smst ze terug van ooh vast wel, en nog paar minuten later: "Je lieve vader hier zegt dat je hem vast wel hebt, en anders maakt het niet uti want je heb nog tijd zat!!".
Mijn moeder zei ook, toen ik zei dat ik niet zeker wist of ik wel een voldoende had voor m'n tentamen, dat ik dat vast wél had en het anders niet erg was. Dat ik nog tijd zat had. Hihi.

@Heksjuh: Wat klinkt jouw studie leuk zeg. Koeien melken, bevallingen, practica met dieren. Ik heb het volgende blok ook heel veel practica, maar dan met allemaal dode dieren.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:42
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben toch wel trots op mezelf, over wat ik de afgelopen dagen gedaan heb en gepresteerd heb .

Helaas moest ik toch weer terug naar de tandarts. Mijn tanden staan nu toch weer ietsje scheef, en nu kirjg ik over twee weken een draadje achter mijn tanden. Echt heel jammer want ik wilde zo graag dat het gewoon recht bleef staan. Nu loop ik voor lange onbepaalde tijd met zo'n ding achter mijn tanden . Nouja, ik weet wel van mezelf dat ik er niet laks mee ben, en er mee oppas, dus het moet lukken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:10
Verwijderd
ha, ik heb vandaag een rokje aan en iedereen vindt dat heel opvallend
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wow, ik ben vet goed aan het studeren in de bieb.
Vanmorgen college gehad, ik had alles voorbereid, maar nog had ik de helft niet uit de artikelen gehaald..nouja jammer dan. Ik heb ze wel gelezen en dat ging me makkelijker af dan verwacht. Duits ligt me gewoon beter dan Engels ofzo.

Nu nog 2 uurtjes leren en dan eten in de mensa hier en dan de trein in naar vriendje, waar ik dan om 21:15 aankom als de NS mee werkt. Nuttig dagje.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:21
Redhair
Redhair is offline
Wat een geweldige dag weer. Mooie zon, fijne temperatuur, de kleuren. Mijn katje speelt gezellig met mijn ratje, die twee zijn zo leuk samen. Mijn andere ratje slaapt op de bank, mijn hond ligt naast me, bright eyes knalt uit de boxen, wat een leuke dag.
Vanavond komt D. haar hond hier brengen. Hij woonde eerst bij haar vriendje maar dat is nu uit en haar ouders willen hem niet in huis 'omdat hij lelijk' is dus ik heb gezegd dat hij wel tijdelijk bij mij mag komen. Moet wel duidelijk met haar afspreken dat ze zo snel mogelijk een andere oplossing zoekt, want ik heb dan wel een grote kamer, hij is denk ik te klein voor twee honden en een vreselijk actieve kat. Daarnaast weet ik niet of mijn hond een loge wel leuk vindt, een andere hond bij haar bank en bed en mandje en baasje en kat. Maar voor even moet het maar, ze kan moeilijk haar hond weer terug naar het asiel doen.
Oud 11-10-2007, 15:47
Verwijderd
Nieuwe telefoon, en ik ben misselijk.
En oja, ik ben in sociaal opzicht een absolute kluns.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:49
Verwijderd
Het gaat wel goed en ik ga nu Latijn doen en dan scheikunde.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:52
IcedEarth
IcedEarth is offline
haha, redhair, je kamer wordt nu echt een dierentuin!

ot; ik ben lui, heb nog weinig gestudeerd, maar who cares, je mag je boek er bij houden, en er zijn twee herkansingen. Mijn ex kwam langs, dat was lief en te klef, ik heb chille thee, en ga zo met een vriendin wat eten. Van het weekend twee feestjes, life is good. Gaaaaaaap, beetje moe was te vroeg wakker, maa rhet is zo lekker om vroeg wakker te zijn, en vogels te horen ipv de spits. lekker ALLEEN in mijn grote bed, met twee dekbedden en heel veel kussens.
Oud 11-10-2007, 15:53
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me een bezig bijtje vandaag:
- vroeg opgestaan
- aan mijn paper gewerkt
- college gevolgd
- keuken schoongemaakt
- boodschappen gedaan
- was gedaan
- mijn paper afgemaakt
- aantekeningen uitgewerkt
En dan nu de tekst voor het volgende paper lezen!
Oud 11-10-2007, 15:53
moon
moon is offline
Weer een hele slechte dag. Vanochtend therapie en daar heb ik het ook wel verteld. Echt alles lijkt tegen te zitten en het gaat met de dag slechter. Ik heb hier zo geprobeerd voor te waken dat dit mij ooit nog weer zou gaan gebeuren, maar hier zit ik dan toch echt weer met een flinke depressie. Mijn hoofd is gevuld met suïcidalegedachtes en vooral over hoe ik moet tegen zien te houden dat ik die gedachtes niet uit ga voeren. Mijn hoofd is met weinig anders bezig, ja, af en toe (zoals vanmiddag, lekker beschamend, in de bus naar huis) met een huilbui. Misschien zou ik eventjes opgenomen moeten worden. Ik heb het nu nog redelijk onder contole, maar ik vertrouw mezelf toch niet helemaal meer.

Can't live, if living is without you
Oud 11-10-2007, 16:41
Yana
Yana is offline
Nou heb ik vandaag voor het eerst sinds een week weer eens een fatsoenlijke avondmaaltijd gehad (en ook zelf, alleen, in mijn eentje gekookt..) en nu voel ik me echt enorm dik

Ik kan wel janken.

Waarom lukte het nou eerst wel op deze manier? En waarom voelt nu alles teveel, terwijl ik wéét dat het niet veel kan zijn? Ik probeer echt wel om idiote patronen te doorbreken.. ik heb vandaag zelfs weer een boterham op ipv alleen maar lichtgewicht crackers, maar als ik er dan over na ga denken.. hoeveel crackers er in 1 boterham gaan.. dan voel ik me er zo slecht over.

Hoe deed ik dit vroeger? Ik lees terug wat ik schreef in oude LJH topics... en ik snap het niet. Het is net alsof het niet meer over mij gaat.

"Volgens mij ben ik vandaag wel goed bezig met eten, ik heb al zes botehammen op en níet alleen met light beleg. Verder helemaal niks te snoepen meer in huis; alles wegegooid . Kan hooguit nog een kopje soep maken... of straks even een liga kopen (één liga kopen.. )"

At ik écht zes boterhammen met niet alleen light beleg, zonder me daar extreem kut over te voelen??? En dacht ik er dan zélfs nog aan om een liga te kopen???

Where did it go wrong?
Oud 11-10-2007, 17:14
Verwijderd
Vannochtend verteld dat ik heb gekrast. Reacties die ik niet had verwacht enzo, maar wel een extra motivatie om het niet nog eens te doen. Daarnaast heb ik tot ontslag een waarschuwing en als ik het nog één keer doe heb ik time-out. Nu nog de motivatie uit mezelf halen.
Want, pfft, ik voel me heel naar en eenzaam en verdrietig en bang. En er is geen directe aanleiding en ik wil dit gevoel zo snel mogelijk weer weg hebben. Okéoké even aan het gesprek van vandaag denken contact maken. Dus straks eten en dan naar oppassen en vanavond vriendinnetje bellen en aan haar vertellen. Dat hou ik nog wel even vol denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 17:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb heel goed avondgegeten. Of nou ja, ik heb alles gegeten wat ik had opgeschept en dat is al heel wat. Gisteren volgens mij ook al.

Verder is Turks te moeilijk en te veel en ik wilde echt echt echt goed huiswerk maken, maar mijn huisgenoot heeft allemaal mensen te eten en ze maken heus niet zoveel herrie of zo, maar ik kan me niet concentreren en ik snap het ineens helemaal niet meer
Oud 11-10-2007, 17:45
Verwijderd
Oh, ik voel mij best gelukkig. Het is lekker weer buiten, ik heb mijn raam wagenwijd open en kijk uit op de blauwe, blauwe lucht. Straks ga ik zwemmen, morgenavond verjaardagsfeestje van E., zaterdag zwemwedstrijd+feest, zondag uitslapen en luieren. Moet alleen morgen even mijn tentamen maken, maar dat komt vast wel goed, en een statement of interest verzinnen zodat ik kan proberen huisvesting in Irvine te bemachtigen.

Heerlijke heerlijke dag. <3
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 17:57
Verwijderd
Huuh, vandaag is gewoon een rotdag en afgelopen week was een rotweek.
Therapie was kut, ik begon na twee minuten te huilen en dat hield niet meer op, vreselijk. Nu zit ik vol twijfel, studietwijfel, algemene levenstwijfels... *zucht*
Ik moet keuzes maken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:26
Verwijderd
Wel een mop leerlingen die het schoolsysteem gehackt hebben afgelopen dinsdag.
Vanmiddag sessie gehad, en ik weet niet ik praatte iig veel beter dan vorige week
En keek helderder uit mijn ogen volgens haar. Voor de rest is het nu doof
en ben moe, maar de oxapezam doet z'n werk..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 18:53
Angeloooooo
Angeloooooo is offline
Het leek liefde van mij kant, van haar kant was het puur de aandacht. Leuk zo een bevestiging zeg, iemand die zegt dat je mooi bent en leuk.

Noujah zo voelt het voor mij.
Oud 11-10-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
ha, ik heb vandaag een rokje aan en iedereen vindt dat heel opvallend
Dan is het waarschijnlijk te kort
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dan is het waarschijnlijk te kort
Dat zal het zijn ja ;x

Ontopic:
Mijn hoofd zit te vol met gedachten waardoor ik niet aan mijn inlever-studiewerk toekom en dat is stom.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk weer slapen
Oud 11-10-2007, 19:21
Little_lady
Little_lady is offline
Nu ik zijn nummer heb, zou ik hem eigenlijk wel willen bellen. Maar in vredesnaam, wat moet ik dan tegen 'm zeggen? Ik heb 'm zoveel te vertellen, maar ik kan het niet... & hij doet het zo goed! *trots* <3 Verder zit ik aan de antibiotica, ge-wel-dig
Oud 11-10-2007, 19:28
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben helemaal kapot... Vandaag tot kwart voor 5 school, dat ging nog allemaal goed, maar toen dus de terugreis...

Op Nijmegen Heyendaal gingen we precies op tijd weg, maar toen begon het gezeik meteen, omdat we een heel stuk langzaam moesten rijden tussen Nijmegen Heyendaal en Cuijk. Toen moesten we op Cuijk heel erg lang wachten, om de een of andere reden, vervolgens tussen Cuijk en Boxmeer op een zijspoor gezet worden, om vervolgens op Boxmeer en Vierlingsbeek 5 tot 10 minuten te moeten wachten, op Venray aankomen met 20+ minuten vertraging, dan op Blerick voor de gein zeggen: Zul je zien, worden we dadelijk op Venlo allemaal uit de trein gezet en jawel hoor...

Er zou 5 minuten later weer een andere trein richting Roermond gaan, van Veolia uiteraard, maar na 6 of 7 minuten werd er omgeroepen dat die trein niet reed... Toen had ik dus ook nog eens net mijn bus gemist en kwam ik dus bijna een uur later thuis als normaal Kutbedrijf... Mijn hele hoofd in de war geschopt dus...
Oud 11-10-2007, 19:37
moon
moon is offline
Jeetje, ik weet niet meer waar ik met mijn noodkreet heen moet gewoon. Ik bots overal tegen muren op...de grootste is van mezelf. Ik probeer het gewoon tegen iemand te zeggen morgen en dan wacht ik wel af wat er gebeurt, beter dat dan zonder aankondiging iets doen.
Oud 11-10-2007, 19:42
Verwijderd
Nu zit ik me weer druk te maken over iets; ik wil niet dat mensen alleen maar met me kunnen lachen ofzo, maar ik wil ook dat ze me (belangrijke) dingen kunnen vertellen. Meestal ben ik wel een soort 'praatpaal' maar bij m'n beste vriendinnnen heb ik steeds vaker het idee dat dat eigenlijk niet zo is. Ik dacht toch wel dat ik niet kon zeggen dat ik oppervlakkig ben, ik praat alleen niet zo makkelijk over mezelf of over m'n gevoelens (al gaat het volgens mij beter dan vroeger). Maar ja, ik zal me wel weer voor niks druk zitten maken. Met m'n vriendin ging het vandaag wel goed. Het was net of er weer een beetje van de oude T. terug was. Dat was wel leuk, al was ze tijdens het fietsen wel enorm stil. Dat zijn eigenlijk van die momenten en dan even later is zo weer vrolijk. Ik vind het igg wel fijn dat ze over sommige dingen met mij praat. Dat geeft me het gevoel dat ik haar toch een beetje kan helpen. Ik werd vandaag een schat genoemd, om iets heel simpels, maarik vind het eigenlijk toch wel leuk. Verder zit ik helemaal onder de typex. Ik ging het potje schudden en de dop zat er niet goed op. Nu zitten m'n shirt, m'n ketting en m'n handen onder de typex. Dat is echt zo'n typische actie voor mij (heel dom doen). Iedereen die mij ziet vraagt: wat heb jij nou gedaan. Morgen zit ik om 8 uur in de bus en om 12 uur weer. Ik heb echt maar 3 uur les, zo kort en ik vind het echt heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik weet niet meer waar ik met mijn noodkreet heen moet gewoon. Ik bots overal tegen muren op...de grootste is van mezelf. Ik probeer het gewoon tegen iemand te zeggen morgen en dan wacht ik wel af wat er gebeurt, beter dat dan zonder aankondiging iets doen.
Herkenbaar,
Heb je in nood wel iemand om te bellen?
Iemand waarbij je je vertrouwt voelt?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:01
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Pff, zó herkenbaar... *knuff!*
Oud 11-10-2007, 20:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tranen, kut. Ik kan er niet tegen als mensen mij dwingen om de antwoorden van de tussentoets na te kijken. Ik kan het niet. Mijn cijfer wil ik wel weten, maar ik dúrf niet. Als je me dwingt word ik boos en voel ik me een stomme doos. En dan denk ik ook nog aan de vergadering van gister met dat kut-kind waarvan haar groepje al met een onderwerp was begonnen, terwijl die nog niet eens verdeeld waren. Jesus kind, dat is toch geen samenwerking. Nou heeft mijn groepje echt het meest suf onderwerp, terwijl wij als enige groepje heel diep zijn ingegaan op wat allemaal mis kan gaan bij kanker. Ach, boeiend ook. Maar daar kan ik echt om huilen. Ik probeer het allemaal goed te doen, maar het lijkt niet te lukken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 20:47
Neko*
Neko* is offline
Met elke keuze die ik maak, lijk ik hem steeds verder te verliezen... Het is alsof hij voor een tweede keer uit m'n leven verdwijnt.. Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet.

Gelukkig het weekend en de week vakantie erna afleiding genoeg.. Morgen krijg ik m'n rol in het kerstspel! Ookal had ik gezegd dat ik deze kerst niks ging doen.. Ik kan ook nooit nee zeggen als mensen me zoiets vragen! Bah. Achja, misschien een goedmakertje van vorig jaar...

En nu slapen. Of in ieder geval zometeen.. Blugh, ik voel me waardeloos.
Oud 11-10-2007, 21:29
Little_lady
Little_lady is offline
Waarom ben ik om alles zo sentimenteel? Zat net te zappen en ik kwam de Achmea Kennisquiz tegen.. Dus ik ff kijken want het was de laatste ronde, ff de winnaar zien.. Toen moest ik JANKEN verdorie, toen dat meisje die laptop won... Wat is er met me aan de hand??

&

Those we love, don't go away
they walk beside us, every day
unseen, unheard, but always there,
still missed, still loved, still very dear

Maar liefje, waar ben je dan?? Ik mis je zo, wíj missen je zo...
Oud 11-10-2007, 22:13
Roosje
Roosje is offline
Ik heb een stupide kuttelefoon. \o/
Oud 11-10-2007, 22:36
indigo
indigo is offline
@Little_lady: vervelend is dat hè, ik heb het ook heel erg sinds een tijdje, dat ik bij alles wat maar een piepkleinminibeetje ontroerend/verdrietig is moet huilen (of nouja, misschien is tranen laten een beter woord ) - vooral op tv of in een boek. Nu weet ik inmiddels dát het komt, dus vind ik het niet zo erg meer.

OT: hihiii ik ben toch ook gek. Ik heb het liefste beste vriendinnetje van de hele wereld, zo kletsen als vanavond moeten we echt honderd keer vaker doen. Het is goed voor ons, we struikelden de hele tijd over onze woorden omdat we elkaar zo miljoenveel te vertellen hadden. Het was echt ontzettend leuk
En B. heeft nog gesms't, de gek. Dat had ik echt niet verwacht, maar ik vind het wel lief van hem. Nuja, we zien wel wat ervan komt. Nog inpakken voor vakantie, practicum voorbereiden, opdrachten maken... hmm, kort nachtje. Morgenochtend hardlopen en dan lekker naar practicum en dan naar het vliegveld. Yeah tralaa
Oud 11-10-2007, 23:02
Ruudje
Ruudje is offline
en toen was ik jarig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 00:09
coopergirl
coopergirl is offline
na 1,5 jaar bij zwolse poort te hebben gewerkt, was er vanavond het afscheidsetentje. Het was zó super gezellig, zo'n ontzettende lol gehad. Enige minpuntje was dat ik nog 50km moest autorijden en daardoor de hele avond aan de sapjes en fris zat. Dat hoeft geen probleem te vormen maar op een paar glaasjes alcohol gedij ik beter in de kroeg.
Heb leuke cadeautjes gekregen <3 Ze zijn zo lief.. En ik mis ze nu al zo ontzettend...
Als het bedrijf niet in de financiële shit had gezeten en daardoor geen vacaturestop was geweest, was mijn contract gewoon verlengt.. Ze zeiden me te zullen informeren indien er toch een vacature in dag-/ avondsituatie vrijkomt.

Op zich is het goed dat ik nu iets nieuws zie en niet blijf hangen in het vertrouwde werkwereldje... Dat moet ik mijzelf voor ogen houden. Het wordt vast wel leuk, straks wanneer het eenmaal beter loopt..

De avond was leuk, maar doordat ie zo leuk was, lijkt het afscheid moeilijker...
Oud 12-10-2007, 03:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
Een slapeloze nacht, heel veel nadenken, vooral over de mooie dingen, je leven overzien, alles uitschrijven en dat mailen naar de mensen die het meest voor je betekenen... Mooie nacht dus <3
Oud 12-10-2007, 03:48
Verwijderd
En ik weet wel hoe het komt.
Het meisje ligt in het ziekenhuis omdat ze heimwee heeft en dat helemaal verkeerd uitpakt bij haar.
het project met de tienermoeders van 15 jaar die gewerkt hebben als hoertje.
mijn telefoon die maar niet overgaat omdat ie niet belt.
ik ben eigenlijk gewoon moe.
En dan ga ik zo denken. Want ik weet niet wat ik het ergst vind. het feit dat ik geen heimwee heb naar Nederland maar dat is heus wl dingetjes mis, het feit dat er hier een heleboel mensen zijn en dat ik die over 5,5 maand alweer moet achterlaten, en dit keer waarschijnlijk voor altijd. De tijd gaat veel te snel. Soms zou ik willen dat ik al een papiertje op zak had en dat ik kon gaan en staan waar ik maar wilde. Wat er ook gebeurt, ik moet er gewoon niet intrappen. Ik moet blijven nadenken en blijven doen waar ik mee bezig ben. Maar waarom maken ze het je hier zo moeilijk dat je niemand kan vertrouwen?

En nu vooruit kijken: komend weekend Machu Picchu met al mijn collegas. Volgend weekend met een vriend naar Arequipa. Veel gezelligheid en veel leuke dingen in het vooruitzicht.
Dus als ik nu ga slapen dan is het morgen allemaal goed.

Yes you can hold my hand if you want to, cause i wanna hold yours to
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 08:25
Rob
Rob is offline
Citaat:
en toen was ik jarig
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 09:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh ik zie er echt uit als een tutje vandaag met m'n bril en m'n rokje.

Enikweethoehijheet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten