Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net trainingsupdate bekeken: ![]() TSI: +730/-370 Vorm: +7/-4 Conditie: +2 Spelhervatten: +8 Gustav Jespersson: Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn spelhervatting verbeterd van waardeloos naar slecht. Baltasar Pardo: De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelhervatting zijn gestegen van uitstekend naar formidabel. Batista Méndez: De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn slecht spelhervatting mag nu zwak genoemd worden. Sibbert Vanopstal: Hij heeft duidelijk flink wat spelhervatting bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van goed naar uitstekend. Roland Maton: De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn zwak spelhervatting mag nu matig genoemd worden. Brandon Braeckeveldt: De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelhervatting zijn gestegen van waardeloos naar slecht. Massimiliano Marco Di Gaetano: Hij heeft duidelijk flink wat spelhervatting bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van zwak naar matig. Benny De Munter: Verhoogde zijn vaardigheid in spelhervatting van matig naar redelijk. M'n spelhervatter en reserve-spelhervatter meteen gepopt naar formidabel en uitstekend, is leuk! ![]() Voor de rest: m'n nieuwe keeper is naar goede vorm gestegen en zou daardoor 4* moeten kunnen halen nu zondag en mijn nieuwste trainee Ulhoa blijft zakken in vorm en haalt nu nog slechts slechte vorm en blijft hangen op matige conditie. ![]()
|
Normaal gezien om de twee weken poppen ze.
![]() Erg snelle training dus, maar vanaf over twee seizoenen gaat 't veranderen en gaat 't normaal gezien trager trainen, vandaar dat ik dit en volgend seizoen mijn trainees minstens 3 levels hoger wil krijgen op spelhervatten... ![]()
|
Mja, inderdaad, gewoon ook omdat 't nu nog zo snel traint...
![]() Nu ja, als ik nog drie pops voor elke speler krijg ga ik net redelijk gemiddeld halen denk ik... Weet niet of dat goed genoeg gaat zijn! ![]()
||
Citaat:
(Iron Dragon United - henverboys) --> ik ben IDU Leif Fjeld is mijn spelhervatter (zie hoe vaak hij in wedstrijdverslag voorkomt, hij heeft 'goed' spelhervatting) en Sorrenson/Bergamio (die de corner neemt) kreeg een spelhervatting Special Event waaruit hij een teamgenoot laat scoren uit een corner (hij heeft 'redelijk' spelhervatting) tsjah, deze wedstrijd kwam spelhervatting veel voor.. maar is niet altijd zo ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens 'n goeie CM te koop staan en ik heb 'n openingsbod nodig van 50k om 'n vervanger aan te kunnen trekken: kan iemand me daar aan helpen? Moisés Flora [playerid=172174559] 20 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Portuguęs! Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. Specialiteit: Krachtig Volgende verjaardag: 02-05-2008 Nationaliteit: Portugal Total Skill Index (TSI): 2 210 Loon: 612 /week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: goed Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: matig Doelpunten in carričre: 9 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 9 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Hij is gepopt op conditie naar uitstekend en op passen naar zwak, dus nu ben ik er wel héél zeker van dat ik minstens 100k moet kunnen krijgen voor hem...
![]() Heb trouwens 'n erg leuke friendly geregeld gekregen, tegen 'n Belgische eersteklasser. ![]() ![]() ![]()
|
Ik ben nog op zoek naar 'n nieuwe CM, heb al eentje binnen met matig ervaring, uitstekend positiespel, matig passen, zoek er nu nog eentje met redelijk vleugel erbij en min slecht ervaring...
![]()
|
Gestegen naar VIII.1811, 605 supporters en sta nog maar -71k ongeveer...
![]() En mijn nieuwe reeks is er eentje met 2-3 bots en voor de rest nieuwe spelers waar ik dus gemakkelijk van kan winnen... ![]() ![]()
|
Vandaag twee toekomstige coaches gekocht voor in totaal 4000: allebei redelijk ervaring en redelijk leiderschap, eentje heeft al 8 officiële wedstrijden gespeeld sinds de pop naar redelijk ervaring en de andere nog geen: over twee seizoenen wordt de ene mijn coach, over 5 seizoenen de andere.
![]() Gaat me toch 'n miljoen besparen ongeveer, niet slecht dus! ![]() En mijn supportersverwachtingen: lekker laag doordat ik in de min sta en nog maar net gepromoveerd ben: Supportersclub: 605 leden Tevredenheid: dansend op de straten Verwachtingen voor het seizoen: elke dag in deze reeks is mooi meegenomen Gaat niet moeilijk zijn om aan die verwachtingen te voldoen: ik ga kampioen spelen. ![]()
|
Word.
![]() Mijn doelstellingen zijn: kampioen worden zonder puntenverlies topscorer in huis hebben stadion uitbreiden naar minstens 20k paar trainees optrainen naar formidabel en met hun opbrengst team versterken voor VII op 't einde van week 16 meer dan 1000 supporters hebben (ik heb er nu 616 en er komen er 22 bij per week voorlopig, dus da's wel netjes ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 12:19. |
![]() |
|
Fuck, ga ook 'n nieuwe keeper moeten halen vrees ik.
![]() ![]() Nu ja, dit seizoen gaat hij nog wel goed mee en volgend seizoen reserve dan maar... Krijg ook maar 5 supporters bij vandaag, lichte tegenvaller!
|
Nand Eygel is wel 'n spelertje dat potentie heeft, maar ik zit momenteel goed qua trainees én ik heb al 'n zevende op 't oog, maar die wil ik eigenlijk enkel omwille van zijn naam, maar staat veel te duur te koop...
![]() ![]()
|
Ik niet.
![]() Ik heb de tweede ronde van de beker gehaald. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|