Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2008, 16:58
Verwijderd
dus 23/24?? maar die moet ik ook eerder weer verkopen
ik zie wel, ben tevreden met mn team zoals t nu is, maar t kan natuurlijk altijd bter
ik heb bijvoorbeeld als tweede aanvaller eentje met redelijk scoren, die moet ook snel vervangen worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2008, 08:50
Methuselah
Methuselah is offline
Ja, maar dat is juist 't idee: je koopt redelijk goedkope spelers van 23-24-25, die evt zwakke vorm hebben, je laat ze veel spelen gedurende 1-2 seizoenen en daarna moet je ze verkopen omdat je in 'n hogere divisie speelt. Ondertussen zijn die spelers normaal gezien in 'n betere vorm, zijn ze misschien gepopt qua XP of op 'n bijstat en kan je ze nog met winst verkopen.
Oud 25-01-2008, 08:50
Methuselah
Methuselah is offline
TSI:
+880/-550
Vorm:
+3/-9
Conditie:
+2/-1
Loon:
+173
Scoren:
+1

Baltasar Pardo:
Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn scoren verbeterd van goed naar uitstekend.

Vrij desastreuze training qua vorm, voor de rest ça va nog. Vorm is onder andere te wijten aan vormdaling van -2 bij nieuwste aankoop en ook van -2 bij 'n reserve-speler... Heb m'n eerste uitstekende spits, wat altijd wel leuk is!
Oud 25-01-2008, 10:40
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ben nu opzoek naar een bovennatuurlijke vleugelspeler, goed positiespel, goed passen.. onder de 25, het liefst met wat ervaring, een specialiteit en Nederlands.. never nooit dus dat ik die ga vinden .. max 3 miljoen te besteden

Zet eenzelfde zelf op de lijst voor 2 miljoen, 28 jaar
Oud 25-01-2008, 10:48
Methuselah
Methuselah is offline
Dat gaat 'n mooie zoektocht worden ja, vrees dat je ook naar buitenlanders zult moeten zoeken.
Oud 27-01-2008, 10:55
twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb van de week, mijn jeugdopleiding maar gesloten. Kost teveel geld naar mijn zin om mijn niveau. En heb daarvoor in ruil 4,5 jonge spelers van rond de 18 jaar gekocht. Met stats rond de zwak,matig,redelijk zo hebben ze allemaal minimaal 3,4 stats van die kwaliteiten. hoop dat dit een beetje een boost voor me team word, of iedergeval qua economie. Want ze hebben me volgens mij allemaal max. 10.000 gekost. Neem aan dat ik ze later wel voor meer kan verkopen.
Oud 27-01-2008, 12:59
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Het jeugdteam kan zeker winstgevend zijn, maar je moet er wel wat tijd in stoppen.
Ik heb na 5 weken mijn 1e goede vleugelspeler gepopt met matig passen en daarvoor 100 000 gekregen.. nu alweer een 7 sterren vleugelspeler en 6,5 in opkomst
Oud 27-01-2008, 14:28
Methuselah
Methuselah is offline
Ik sta nu al meer dan 'n half uur 9-0 voor, had gehoopt op 'n 11/12-0.

Wel vier goals van m'n topscorer, 22 goals in 12 matchen, beat that.
Oud 27-01-2008, 20:47
Verwijderd
wat speel je, als je zo ver voor staat? zit je met een te goed team in IX ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:29
Methuselah
Methuselah is offline
Mijn team is inderdaad te goed voor IX, speel in 'n reeks met allemaal bots dus tja.

Maar m'n team is bijna klaar voor VIII, moet enkel nog 'n keeper en 'n middenvelder bij en dan kan ik mits wat geluk zelfs meedoen voor de titel.
Oud 28-01-2008, 01:08
Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, keeper is al binnen.

Klein gokje gewaagd met deze keeper: gekocht voor 189k, maar is wel uitstekend met formidabel ervaring en heeft nog genoeg skills die kunnen droppen voor z'n keepen, dus hopelijk doen ze dat...

Zou misschien z'n conditie nog wat omhoog moeten krijgen, ga misschien conditiepercentage in tussenseizoen wat verhogen naar 30% ofzo. Daarna terug gewoon 15% en dan moet ik hem wel minstens op redelijk kunnen houden, evt. 'n keer een weekje terug 30% tijdens 't seizoen, na 8 weken ofzo...

Goeie aankoop of niet?

Norm Coulter [playerid=24619097]
34 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Zijn ervaring is formidabel en zijn leiderschap waardeloos.

Volgende verjaardag: 19-05-2008
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 644 €/week inclusief 20% bonus
Club: Methuus Boys
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: matig Keepen: uitstekend
Spelmaken: rampzalig Passen: onbestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: onbestaand Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oud 28-01-2008, 11:52
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hmm hij is wel al erg oud (kijk uit voor blessures)
en denk dat zn keepen toch wel flink zal droppen in in ieder geval twee seizoenen
Oud 28-01-2008, 21:43
Methuselah
Methuselah is offline
Ja, ik heb net nog 'n drop gehad in z'n verdedigen. Maar ik denk dat hij zelfs na één skilldrop nog goed gaat presteren, gezien z'n ervaring...
Oud 28-01-2008, 23:39
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik hoop het voor je, maar zou in de toekomst mij niet meer richten op oude rotten al zijn ze vaak wel goedkoop ja
Oud 29-01-2008, 11:56
Verwijderd
Mocht wel zeggen dat ik me niet meer op het sportieve zou richten dit seizoen.. 3-4 gewonnen van de nummer 1. Sta nou derde met 2 puntjes achterstand op de nr. 2..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 15:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik hoop het voor je, maar zou in de toekomst mij niet meer richten op oude rotten al zijn ze vaak wel goedkoop ja
Mja, maar ik denk dat deze gok nog wel goed gaat uitpakken: verdediging en keeper zijn beter dan dit seizoen én ik heb nu meer geld over voor 'n uitstekende middenvelder met goed vleugelspel (die ik dus op verschillende plaatsen kan gebruiken).
Oud 31-01-2008, 08:27
Mitros
Mitros is offline
Gisteravond Methuus verslagen, 1-2 maar toch
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 14:01
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Muhahahaha
Oud 01-02-2008, 08:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gisteravond Methuus verslagen, 1-2 maar toch
Nu ja, is logisch gezien je keeper en die ene middenvelder, die maken 'n enorm verschil hé.

Net trainingsupdate bekeken:

TSI:
+730/-370
Vorm:
+7/-4
Conditie:
+2
Spelhervatten:
+8

Gustav Jespersson:
Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn spelhervatting verbeterd van waardeloos naar slecht.
Baltasar Pardo:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelhervatting zijn gestegen van uitstekend naar formidabel.
Batista Méndez:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn slecht spelhervatting mag nu zwak genoemd worden.
Sibbert Vanopstal:
Hij heeft duidelijk flink wat spelhervatting bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van goed naar uitstekend.
Roland Maton:
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn zwak spelhervatting mag nu matig genoemd worden.
Brandon Braeckeveldt:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua spelhervatting zijn gestegen van waardeloos naar slecht.
Massimiliano Marco Di Gaetano:
Hij heeft duidelijk flink wat spelhervatting bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van zwak naar matig.
Benny De Munter:
Verhoogde zijn vaardigheid in spelhervatting van matig naar redelijk.

M'n spelhervatter en reserve-spelhervatter meteen gepopt naar formidabel en uitstekend, is leuk!

Voor de rest: m'n nieuwe keeper is naar goede vorm gestegen en zou daardoor 4* moeten kunnen halen nu zondag en mijn nieuwste trainee Ulhoa blijft zakken in vorm en haalt nu nog slechts slechte vorm en blijft hangen op matige conditie.
Oud 01-02-2008, 15:39
Verwijderd
hoe snel traint spelhervatting ongeveer? poppen ze snel daarop of duurt dat net zo lang asl bijv. verdedigen? want anders heeft t naar mijn mening weinig zin
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 17:07
Methuselah
Methuselah is offline
Normaal gezien om de twee weken poppen ze.

Erg snelle training dus, maar vanaf over twee seizoenen gaat 't veranderen en gaat 't normaal gezien trager trainen, vandaar dat ik dit en volgend seizoen mijn trainees minstens 3 levels hoger wil krijgen op spelhervatten...
Oud 02-02-2008, 21:10
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik ga 2 a 3 weken spelhervatten trainen per seizoen
dus nog 6 weken voor de verandering.. ik denk dat veel teams dat doen en dat die tactiek best gewild gaat worden..
Oud 03-02-2008, 01:12
Methuselah
Methuselah is offline
Mja, inderdaad, gewoon ook omdat 't nu nog zo snel traint...

Nu ja, als ik nog drie pops voor elke speler krijg ga ik net redelijk gemiddeld halen denk ik... Weet niet of dat goed genoeg gaat zijn!
Oud 03-02-2008, 18:20
Verwijderd
hoe belangrijk is spelhervatting in een wedstrijd dan? ik heb namelijk eentje met goed, maar wat zou het me opleveren mocht ik m gaan trainen op spelhervatting? merk ik er iets van in de wedstrijd? anders kan ik beter verdedigen trainen ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 20:34
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hehehe, bij deze stand blijf ik in de VII.
Oud 06-02-2008, 11:40
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
hoe belangrijk is spelhervatting in een wedstrijd dan? ik heb namelijk eentje met goed, maar wat zou het me opleveren mocht ik m gaan trainen op spelhervatting? merk ik er iets van in de wedstrijd? anders kan ik beter verdedigen trainen ofzo
Een goed voorbeeld kan je opmaken uit mijn laatste wedstrijd
(Iron Dragon United - henverboys) --> ik ben IDU

Leif Fjeld is mijn spelhervatter (zie hoe vaak hij in wedstrijdverslag voorkomt, hij heeft 'goed' spelhervatting)

en Sorrenson/Bergamio (die de corner neemt) kreeg een spelhervatting Special Event waaruit hij een teamgenoot laat scoren uit een corner (hij heeft 'redelijk' spelhervatting)

tsjah, deze wedstrijd kwam spelhervatting veel voor.. maar is niet altijd zo en mijn spelers hebben de kansen afgemaakt die zijn gecreerd door redelijk en goed spelhervatting.. das niet eens zo hoog
Oud 06-02-2008, 21:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Je kan als hoofdtraining inderdaad 't beste een hoofdskill nemen als beginneling, maar 'n paar weken per seizoen spelhervatten trainen om zo je beste spelhervatter 'n paar niveaus hoger te krijgen is nooit 'n slecht idee, aangezien 10% van de kansen stilstaande fases zijn en dat vanaf over twee seizoenen nog belangrijker wordt...

Ik heb trouwens 'n goeie CM te koop staan en ik heb 'n openingsbod nodig van 50k om 'n vervanger aan te kunnen trekken: kan iemand me daar aan helpen?

Moisés Flora [playerid=172174559]
20 jaar en 26 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Portuguęs!

Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 02-05-2008
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 2 210
Loon: 612 €/week inclusief 20% bonus
Club: Methuus Boys
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

Doelpunten in carričre: 9
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 9
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oud 07-02-2008, 06:47
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
voor deze krijg je wel 50 000 denk ik
Oud 07-02-2008, 15:31
Methuselah
Methuselah is offline
Heb inderdaad al 'n bod binnen van 50k, zal normaal gezien nog wel overgegaan worden.
Oud 08-02-2008, 16:50
Verwijderd
krijg je makkelijk een a twee ton voor denk ik, hij is nog relatief jong, en goed positiespel is altijd in trek
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:55
Methuselah
Methuselah is offline
Hij is gepopt op conditie naar uitstekend en op passen naar zwak, dus nu ben ik er wel héél zeker van dat ik minstens 100k moet kunnen krijgen voor hem...

Heb trouwens 'n erg leuke friendly geregeld gekregen, tegen 'n Belgische eersteklasser.
Oud 08-02-2008, 23:19
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Leuke friendly idd!

Ik heb mijn vleugelspeler binnen
conditie uitstekend,
positiespel goed,
passen goed,
vleugelspel bovennatuurlijk,
matig ervaring
en 22 jaar!
Oud 09-02-2008, 00:17
Methuselah
Methuselah is offline
Ik ben nog op zoek naar 'n nieuwe CM, heb al eentje binnen met matig ervaring, uitstekend positiespel, matig passen, zoek er nu nog eentje met redelijk vleugel erbij en min slecht ervaring...
Oud 10-02-2008, 08:07
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
OH oh....

Kapitaal: -167 446 € (-420 483) €
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 2174 leden
Supporters: in de wolken
Oud 11-02-2008, 07:01
twinkebel
twinkebel is offline
uiteindelijk met 4 punten verschil op de nr 2. 3de geworden.
Oud 11-02-2008, 08:35
Verwijderd
4e geworden in VIII, stond even eennalaatste, maar heb ook tweede gestaan dus al met al best aardig, nu snel mn stadion uppen naar 23000
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 08:38
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
2e geworden in de VI helaas weer.. volgens supporter hebben 3 teams in mijn divisie de beste stats van de VI, waaronder ik
Oud 11-02-2008, 19:28
Verwijderd
welke hattrick-hulpen gebruiken jullie eigelijk? ik gebruik zelf tomattrick, maar het nadeel ervan is dat ik bij lange na niet zoveel info over mn spelers heb als jullie
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 21:16
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik gebruik niets, kladblok.. hou ik handmatig veranderingen per week bij, training pops, economische uitgaven en nog een aantal dingen
Oud 15-02-2008, 19:48
Mitros
Mitros is offline
Mijn 1ste degradatie is een feit, keer terug naar de IV.30.
Vanaf morgen heb ik wel 31 mln te besteden, maar dan is ook echt alles van waarde weg
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 08:10
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Nou inkopen dan maar

Ik heb een briljante vleugelspeler te koop, 1 250 000
moet ik wel 1,5 mil voor kunnen krijgen
Oud 18-02-2008, 08:56
Methuselah
Methuselah is offline
Gestegen naar VIII.1811, 605 supporters en sta nog maar -71k ongeveer...

En mijn nieuwe reeks is er eentje met 2-3 bots en voor de rest nieuwe spelers waar ik dus gemakkelijk van kan winnen...
Oud 20-02-2008, 15:19
Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag twee toekomstige coaches gekocht voor in totaal 4000: allebei redelijk ervaring en redelijk leiderschap, eentje heeft al 8 officiële wedstrijden gespeeld sinds de pop naar redelijk ervaring en de andere nog geen: over twee seizoenen wordt de ene mijn coach, over 5 seizoenen de andere.

Gaat me toch 'n miljoen besparen ongeveer, niet slecht dus!

En mijn supportersverwachtingen: lekker laag doordat ik in de min sta en nog maar net gepromoveerd ben:

Supportersclub: 605 leden
Tevredenheid: dansend op de straten
Verwachtingen voor het seizoen: elke dag in deze reeks is mooi meegenomen

Gaat niet moeilijk zijn om aan die verwachtingen te voldoen: ik ga kampioen spelen.
Oud 23-02-2008, 03:55
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Dat zijn doelstellingen mijne willen dat ik kampioen wordt en dat ga ik maar even doen.. leuk die fan pagina!
Oud 23-02-2008, 12:14
Methuselah
Methuselah is offline
Word.

Mijn doelstellingen zijn:

kampioen worden zonder puntenverlies
topscorer in huis hebben
stadion uitbreiden naar minstens 20k
paar trainees optrainen naar formidabel en met hun opbrengst team versterken voor VII
op 't einde van week 16 meer dan 1000 supporters hebben (ik heb er nu 616 en er komen er 22 bij per week voorlopig, dus da's wel netjes , zeker icm promotie en dus 10% extra moet 't wel te doen zijn denk ik)

Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 10:01
Methuselah
Methuselah is offline
Fuck, ga ook 'n nieuwe keeper moeten halen vrees ik. Is net gezakt van uitstekend naar goed.

Nu ja, dit seizoen gaat hij nog wel goed mee en volgend seizoen reserve dan maar...

Krijg ook maar 5 supporters bij vandaag, lichte tegenvaller!
Oud 28-02-2008, 09:48
Verwijderd
Aantal spelers te koop staan.. meeste uitsluitend geschikt voor de lagere divisies..

er zit echter ook een goede verdediger bij, met uitstekend spelhervattingen..

Kijk eens bij bredamaniacs zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 11:12
Methuselah
Methuselah is offline
Nand Eygel is wel 'n spelertje dat potentie heeft, maar ik zit momenteel goed qua trainees én ik heb al 'n zevende op 't oog, maar die wil ik eigenlijk enkel omwille van zijn naam, maar staat veel te duur te koop...
Oud 28-02-2008, 13:54
MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik heb ook mijzelf als speler
Oud 28-02-2008, 15:38
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik niet.

Ik heb de tweede ronde van de beker gehaald. En volgende week ga ik mijn stadion uitbreiden. Daarna een middenvelder verkopen die nu tegen de anderhalf miljoen aanloopt. Kprima. En zorgen dat ik niet degradeer.
Reageren

Regels voor berichten