Advertentie | |
|
![]() |
|
@ IcedEarth: gefeliciteerd!! (K)
@ coopergirl: volgens mij heb jij echt een vreselijk humeurige huisbaas, ik word al chagerijnig van hem als ik je verhalen lees (over dat lek bijvoorbeeld) OT: Brak of niet, ik heb al heel hard gewerkt! Twee hoofdstukken van wiskunde al geleerd/gemaakt en één geleerd en gelukkig heb ik zometeen bijles want ik heb genoeg vragen voor 2 uur geloof ik. Nou, morgen dan even die hoofdstukken samenvatten en dan zit ik al bijna op de helft!! Gaat goed! Ga me nu eerst normaal aankleden en m'n kamer een beetje opruimen en dan aan een ander vak beginnen, yeah volgens mij heb ik m'n concentratie/motivatie weer gevonden! En I <3 The Monkeys / The Doors (omg, ik ben weer terug bij m'n oude muzieksmaak! ![]()
||
Citaat:
OT: Zo, de telefoontjes zijn gepleegd. Ik vind bellen inmiddels niet meer zo eng, maar toch zat ik het maar uit te stellen. Ik heb nu 5 december een afspraak voor het trekken van m'n verstandskies, gewoon bij de tandarts. Gelukkig vieren wij Sinterklaas pas in het weekend erna, dus dan kan ik tenminste weer een beetje eten ![]() En nu maar eens beginnen met de studie, ik heb deze week geen colleges, dus er ligt niet zo'n druk op om wat te doen, maar laat ik m'n tijd maar nuttig besteden. |
![]() |
|
![]() |
Oooh morgen is het eindelijk stufi-dag, ik heb te lang geen geld gehad. Ik wil allemaal dingen kopen. Cd's van Elliott Smith en Norah Jones en Maria Mena en ik wil een broek en rokjes en shirtjes met lange mouwen, ik moet nog een winterjas en wil een haarbandje, zodat ik mijn haar eens strak in een staartje kan doen. Ohoh, dat geld is in mijn hoofd al op. Ik hoop dat ik dit weekend in Berlijn nog even tijd kan vinden om naar de H&M te gaan, daar is zo'n vette en een heel andere collectie dan in Nederland. Toen ik vorig jaar met D. in Berlijn was heb ik daar zo'n vet rokje en blousje gehaald, nu wil ik daar een winterjas halen. Ooh morgen geld, vrijdag naar Berlijn, whooee.
|
Gefeliciteerd, IcedEarth!
OT: Het gaat wel. Ik zit gigantisch in de knoop met mijn leerwerk, want het schiet gewoon niet op op deze manier, terwijl ik normaal altijd ruim voor mijn tentamen klaar ben. Concentratie opbrengen is lastig, omdat ik aan andere dingen denk en omdat het gewoon stomme stof is. Ik kan het niet uitstaan van mezelf dat ik niet gewoon aan het werk ben ![]() Maar hihi, mijn nichtje op msn is zo grappig, ze is heel geinteresseerd en zo lief. Echt wel leuk dat ik zo'n goede band met haar en m'n neefje heb, ook al zijn ze dan een stuk jonger ![]()
|
Verwijderd
|
@IcedEarth: Proficiat.
![]() ![]() ot: Vandag best goed bezig geweest. Ruim twee en een half uur gewandeld, had, ondanks de wind, het zweet op mijn kop staan. Daarna lekker lang onder de douche gestaan, boodschappen gedaan, gekookt en nu is t wachten tot de rest thuis komt. Ik ben hier niet zo heel goed in, maar vandaag ging t redelijk. ![]() Alleen echt geen ruk zin in die cursus. Ik zie de rest al zo weinig, en dan ben ik eens een avond vrij, heb ik die schijtcursus. Bah. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik jou was zou ik of een andere woonruimte zoeken, of wat veranderen aan mijn assertiviteit. Het zit in je hoofd ook niet lekker, dus ik zou er zeker wat aan doen ![]() (Eigenlijk zou je moeder eens toevallig op je kamer moeten zitten... ik weet hoe ze kan reageren als ze pissed is ![]() Vandaag voelde ik me weer een beetje normaaltjes op mijn werk. Nog steeds een beetje druk en assertief, maar veel minder. Het komt er ook door omdat ik best vermoeid was en me lichamelijk niet helemaal lekker voelde. Op het moment heb ik even een kleine terugslag... ik heb vooral last van verwardheid, dus manisch is het momenteel zeker niet. Er is niks speciaals gebeurd, dus opzich hoeft dit geen negatief teken te zijn. Ik heb ook tijd nodig om bepaalde dingen te verwerken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik heb zin in een jointje en om tegen hem aan te hangen op de bank. Nou kan ik hem natuurlijk bellen, maar ik weet niet of dat wel zo slim is. Dan zien we elkaar opeens wel heel veel en ik wil niet verliefd op hem worden.
Wil nu gewoon even gezelligheid, intimiteit. Gewoon samen wat hasj roken, tegen hem aanzitten, zijn arm om me heen. Beetje ouwehoeren en tv kijken en stoned worden.
|
@ Ave: hallo doe es niet zo raar, jij bent vet mooi, ga normaal eten!
![]() ![]() @ Ifeellikerain: ja 3 november geloof ik, en ik heb me helemaal ingeschreven dus. ![]() ![]() @ IcedEarth: feli! ![]() ![]()
|
nou dat waren mijn paardrij avonturen..
nu kan ik weer gaan twijfelen zucht.. eerst stond het paard op mijn voet.. auw hij heeft mij twee keer tegen de muur geschaaft me er bijna afgebokt.. wat overigs bijna lukte, hing al scheef en 1 voet hing uit de stijgbeugel en me bijna tegen de buur gesmeten.. nou ik word echt een talent ![]() daarvoor ging het al zwaar kut op mn werk.. ach het heeft toch geen nut
|
Verwijderd
|
@ IcedEarth: gefeliciteerd!
@ Kroot: Sterkte en beterschap, doe rustig aan. @ Little_lady: *knuff* OT: Het gaat al stukken beter dan zaterdagavond. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Morgen tentamen, eerste tentamen op de universiteit, en ik weet al dat ik 't niet ga halen. Niet zoals normaal op de middelbare school, dat er wel een kans was dat 't wel lukte en ik gewoon bloedzenuwachtig was (leve m'n faalangst!) maar nu wéét ik 't gewoon, geen gevoel erbij. Ik kan 't gewoon objectief zeggen. En op de een of andere manier geeft dat rust?
Nouja, het maakt ook niet uit. Ben aangemeld voor 't afstudeerfonds wegens m'n dysthyme stoornis, dus ik mag d'r wat langer over doen ![]() |
![]() |
|
Ik heb geen zin in morgen. Ik wil er niet over praten.
Ik wil me alleen maar verstoppen voor alles en iedereen. Het gaat niet meer zo. Ik word er zo moe van. Ik kan het gewoon niet meer. Het spijt me.
|
Joepie, donderdag begint mijn therapie
![]()
|
Verwijderd
|
Het gaat een weekje goed en dan bots ik weer keihard tegen de realiteit op en het is nog niet eens vrijdag.
![]() En daar zit het grote probleem. Je bent wat je uitstraalt. Ik vind het zo kut niemand te hebben om te bellen, niemand te hebben om mee te praten. Geen vrienden, een volslagen gestoorde familie... ik zou zo een hoofdrol in een dramedy kunnen krijgen. Ik ben echt compleet de weg kwijt en wanneer krijg ik nou eens psychische hulp? Ik vond naar de studentenpsycholoog gaan al een veel te grote stap en ik heb het toch gedaan, maar als ik nog maanden moet wachten zoek ik maar een macabere uitweg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben eindelijk eens aan die megastrijk begonnen die hier al weken lag vies te worden. Maar het is veel en ik ben moe en ik heb geen zin meer en ik ben verdrietig. En ik wil praten, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. En hoe en wanneer en wat en enzovoort.
En ik denk te veel en ik heb teveel gegeten vandaag. "Je hoeft niet voor alles een plek te vinden. Ik walg van die uitdrukking. Laat sommige dingen gewoon verstopt zitten. Ze hoeven niet elke keer weer opgerakeld te worden. Je mag ook best een keer zeggen dat je niet weet hoe je verder moet. En je moet zeggen dat je daarmee zit. Je moet zeggen hoe verscheurd je je voelt. Dat je aan de ene kant dit wil en aan de andere kant dat." Morgen ga ik naar Tahiti verhuizen. Tahiti dat is een droom en altijd schijnt de zon.. Als ik maar beslissen kon, hoe ga ik erheen? Tahiti dat is een droom en altijd schijnt de zon.. Als ik het missen kon, dan ging ik erheen.. Tahiti dat is een droom en altijd schijnt de zon.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu heb ik besloten dat ik wél naar het buitenland ga volgend jaar. Een kennis van me is vandaag voor een jaar vetrokken naar Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. Ze gaat echt zoveel avonturen beleven en ik ben zó jaloers. Dit wil ik ook, maar ik doe het niet omdat onbekende dingen eng zijn en ik mijn mama en hondje niet kan missen. Maar daar mag ik me niet door laten tegenhouden. Yay ik ga. Puh.
||
Citaat:
|
ffe een vraagje:
hebben jullie ook wel eens dat je je de ene dag helemaal gelukkig voelt en de andere dag iedereen je leterlijk laat vallen? of hebben vrienden je ooit wel eens zo hard laten vallen dat je gewoon nergens meer zin in had? ik heb het nu met 9 mensen gehad en ik ben nu gewoon egt diep ongelukkig
|
![]() |
@ IcedEarth: nog gefeliciteerd
![]() @ iedereen die meeleeft: dankjewel. Het doet hetzelfde/zo niet meer pijn dan gisteren, maar ik weet dat ik rustig aan moet doen en geduld moet hebben. Net wezen wokken. En shiiitt ik heb mezelf zo hard moeten tegenhouden om dat eten er niet uit te gooien. Ik voel me zo vol/vies/vet/dik. Ga maar gauw slapen, voordat ik me bedenk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister werkbespreking was geweldig ;x De tijdelijke vestigingsmanager uit Nijmegen maakte even duidelijk dat ze een aantal mensen een vast contract (max 24 uur) aanbieden en de rest gaat eruit, dus ik mag binnenkort een nieuw baantje zoeken want met een 24uurs contract kom ik niet rond ;x Ahwell, niet dat het zo vreselijk is want post bezorgen met deze kou is nou niet echt een feest, maargoed.
Gelukkig is vandaag wel heel gaaf want Roos en ik zijn 11 maanden bij elkaar (en over precies anderhalve week kennen we elkaar een jaar! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk helemaal niets om te luchten.
![]() ![]() Ohoh, wat ben ik soms toch simpel en kan ik toch lekker genieten van simpele dingetjes. <3
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik heb echt een zwaar hoofd in vrijdag. Over twee dagen is de deadline voor de presentatie, folder, poster, verslag (helemaal af) en niéts is nog af. Aagh, ik baal er zo van. Ik hoef me hier verder niet meer te bemoeien, ze moeten het zelf maar uitzoeken. Ik ben alleen nog bezig met de inleiding, maar daarmee zit ik nu al te prutsen omdat ik de echte indeling niet weet omdat niets nog af is. Samenwerken, echt wat een drama. ![]() En dan loop ik ook nog achter met hoorcolleges uitwerken en moet ik vanmiddag presentatie voor morgen leren en wilde ik eigenlijk ook alvast beginnen met leren voor de eindtoets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Gisteravond D. maar gebeld, we zijn naar een cafe geweest. Daar wat biertjes gedronken en wiet gerookt. Was wel gezellig, ben tenminste blij dat ik me niet de hele avond verveeld heb.
En we zouden over twee weken naar underworld gaan maar de zanger heeft keelontsteking zag ik gister. Godver, we keken er al sinds juni naar uit. Nu wordt het optreden verschoven naar januari of februari. Ach ja, weer wat nieuws om naar uit te kijken. En straks komt ze hier en gaan we een taart bakken, iets wat op ons tien-jaren-plan stond. Whooee. Overmorgen naar Berlijn, morgen sms ik hem of hij langskomt, en dan is de vakantie alweer afgelopen. Moest heel veel voor school doen maar heb niets gedaan, wil even geen school aan mijn hoofd.
|
Ik ben echt weer veel te laat opgestaan. Ik moet nu echt keihard beginnen met leren, gister ook al niks gedaan. Maar ik ben zo zenuwachtig/bang voor vanavond, dat spookt steeds door m'n hoofd. Ik heb nu nog de intentie te gaan en dan maar de hele avond zenuwachtig te zijn en dan als het afgelopen is wél te weten hoe alles moet...maar het zou me ook niks verbazen als ik om half 8 een smoes bedenk en niet ga.
En ik zou morgenavond met een vriendin naar Alles is liefde gaan, dus ik had alles al uitgezocht, hoe laat, waar enzo en dat naar haar gemaild, krijg ik een mail terug dat ze vandaag bij een vriendin in Groningen is en met haar vanavond daar naar die film gaat ![]() ![]() Ik denk dat ik maar terug ga mailen dat we dan wel een andere keer gaan. Ik ga wel met m'n moeder naar Alles is liefde, die had al gevraagd of ik daar met haar heen wilde. Maar lekker afgesproken ofzo. |
![]() |
|
Ik heb hem gevraagd of ie naar het gala ging, maar weet ie niet. Of ik hem er tegen die tijd aan wilde herinneren... damn zeg dan gewoon nee.
Gister echt gezellig weer zitten kaarten, echt leuk. Was wel super moe, blij dat ik vannacht ff lekker thuis heb geslapen en uitgeslapen heb. Vanavond wordt natuurlijk weer laat. Maar ja. Een kamer zou wel handig zijn... Zo maar ff douchen, wat samenvatting afmaken en dan lekker weer naar Rotterdam ![]()
|
![]() |
Ja, dat kon er ook nog wel bij. Zolang ik haar maar kon bellen was het nog net te doen om hier te zitten, maar dat kan nu ook 2 weken niet. Wat is het toch een gigantische puinhoop......
![]()
|
Joepie! Zie je nou wel dat psychologie net geschiedenis is, net een 8 gehaald ondanks het feit ik maar drie uurtje geleerd heb
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |