| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Pff, ik naar de bibliotheek voor mijn literatuurlijst van Nederlands. Heb ik eindelijk leuke boeken, zegt ze dat mijn boeken alleen uitgeleend mogen worden als je 18+ ben. Het zijn gewoon normale Nederlandse boeken. Ik zeg er wat van, dat ik het een beetje erg raar vind. Krijg ik ze niet.. Wat een stomme bibliotheek mevrouw! Nu heb ik nog geen boeken..
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel heul stom dat het ook niet mocht toen je er wat van zei. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als je een jaar of vijftien bent dan ga je toch dat soort boeken lezen omdat je de jeugdboeken dan toch echt zat bent. In plaats van lezen te stimuleren... Ik had echt scène geschopt geloof ik als die bibliothecaresse zoiets had gezegd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Het is toch ook gewoon belachelijk dat je ze niet meekrijgt.
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het echt raar, ik heb er nog nooit last mee gehad. Gelukkig zijn nu alle bibliotheken met zelf afstempelen, dat vind ik wel handig.
|
|
|
|
Hey! ook hallo is er weer! Lang niet gezien
![]() Ik heb een tijdje geleden in de vakantie 3 weken achter de telefoon gezeten bij de gemeente Wat voor werk doe je nu?
|
|
|
|
Ik werk in een magazijn van een ziekenhuis. Het verdient goed, maar het werk is verschrikkelijk saai, de tijd gaat langzaam en ik werk echt met een stel debielen
Momenteel werk ik nog met een vriend van me en dat is wel gezellig maar die gaat over 5 weken weg, terwijl ik nog 10 weken moet werken Dus wil over 5 weken graag ook weg, maarja, ik moet wel ander werk vinden
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik was het ook spuugzat op school, maar juist daarom had ik zo'n zin om te studeren. En ik denk niet dat ik na een jaar ertussenuit weer heel makkelijk in het studeerritme zou kunnen komen. En daarbij was ik al een keer gezakt voor mn vwo, dus dat was eigenlijk mijn jaar ertussenuit
![]() |
|
|