Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 09:17
Verwijderd
gisteravond was stom.we vonden elkaar stomstomstom. en toen lagen we in bed en toen wilde hij het ook niet uitpraten, stommerd. uiteindelijk toch gedaan, beetje knuffelen, zoenen, .... GAAT IE WEER BOOS WORDEN. aargh, sfeerverpesterd. Uiteindelijk wel allemaal goed gekomen gelukkig en wel lekker geslapen en vanochtend nog lief geknuffeld. Maar toen hij er uit moest en ik nog in slaap gevallen en net werd ik heel kut wakker en ik voel me naar enzo
Oké ik moet straks werken en daarvoor ontslag nemen of ontslagen worden dus dat is niet cool. en ik moet nog duizend dingen doen voor mn tentamen van donderdag. maar ik hou er niet van om me naar te voelen. ik wil terug in bed. met hem. de hele dag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2007, 09:56
I C U
I C U is offline
Skiën gisteren was echt zó lekker. Ik moet echt meer gaan sporten.

Soms ben je in een knuffel mood en dan is er niemand om mee te knuffelen enzo. Beetje jammer.
Oud 06-11-2007, 11:27
stout!
stout! is offline
Ik hoop dat je het zelf nog snapt
Oud 06-11-2007, 11:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik hoop dat je het zelf nog snapt
+1, want ik volg 't echt niet Teveel hij's...
Oud 06-11-2007, 13:02
Optima
Optima is offline
Ik geef het
Oud 06-11-2007, 13:05
trondant
trondant is offline
Citaat:
Wat een feestdag verhalen. Ik moet zeggen dat vorig jaar voor het eerst was dat ik Sinterklaas met vriend vierde. Kerst is elk jaar beetje hetzelfde liedje, en elk jaar even gezellig, dus of het nu met of zonder vriend is; ik vermaak me wel.

Zijn tentamens gaan goed tot nu toe, en dat maakt hem helemaal hyperig en knuffelig en dan is hij toch echt wel op z'n leukst. En oehww, vrijdag samen naar de sportschool, en 's avonds themafeest van een ondertussen wederzijdse vriend. (thema is Valhalla, dus nog ff bedenken wat ik aan moet doen. ) Zaterdag uni bezoeken, en 's avonds uit. Leuk weekend zit er aan te komen dus. Helaas duurt het nog zo langgg.
Eerst die schoolexamens nog doorkomen. Dus nú nog even doorlezen en straks goed maken. Hah, ik voel me fijn, gelukkig, zoals ik me in jaren niet gevoeld heb.
en zondag D&D...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 13:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
+1, want ik volg 't echt niet Teveel hij's...
Ik volg t wel, lijkt me niet echt slim wat gothic nu aan het doen is
Oud 06-11-2007, 13:22
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ik volg t wel, lijkt me niet echt slim wat gothic nu aan het doen is
ik vind het anders puur begrijpelijk, alleen wel sneu voor de galadate aaaah ik heb echt met hem te doen!
en ik had pietjes beste vriend wel uuh mee naar huis genomen!
Oud 06-11-2007, 13:24
luchtballon
luchtballon is offline
Dan moet hij niet doen alsof hij een leven heeft en niet reageren
Ik wil gewoon verliefd wordeennnnn
Oud 06-11-2007, 13:44
metallica
metallica is offline
Citaat:
Zullen we het samen vieren? Ik ben ook alleen
Ik ben ook alleen Kunnen we gaan kerstavond-meeting houden voor de mensen die helemaal allenig zijn met kerst?
Oud 06-11-2007, 13:52
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben ook alleen Kunnen we gaan kerstavond-meeting houden voor de mensen die helemaal allenig zijn met kerst?
ik ben voor
Oud 06-11-2007, 13:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
ik ben voor
Al is het alleen maar voor de gezelligheid.
Oud 06-11-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ik ben voor
+1

ot: Ik wil mijn beste vriendje even zo gek krijgen dattie van de zomer met mij gaat interrailen! Hip!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:21
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik hŕd een antwoord op je PM, maar drukte op de verkeerde knop. Zucht. -_-' Nouja, hij komt eraan, in ieder geval.
Oud 06-11-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ik hŕd een antwoord op je PM, maar drukte op de verkeerde knop. Zucht. -_-' Nouja, hij komt eraan, in ieder geval.
Dat geldt hier ook. Maar dan voor jou.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:35
WolterB
WolterB is offline
Ik wil ook pms

Offtopic: En nu stop ik met offtopic gaan
Oud 06-11-2007, 14:37
IcedEarth
IcedEarth is offline
^haha ik dacht even aan pms als in premenstrueel syndroom
Oud 06-11-2007, 14:41
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat geldt hier ook. Maar dan voor jou.
Ohoh! Nouja, 'k heb de tijd.
Ik had 't ook al een keer of 2 met jou. Poef: 6 paragrafen brief weg. Gelukkig had ik een draft.

@Iced Earth:

Dat denk ik soms ook.
Oud 06-11-2007, 15:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kerstavond is de enige dag dat ik wel wat te doen heb

tweede kerstdag meeting?
Oud 06-11-2007, 15:19
*** is offline
Citaat:
haha ik ook

alleen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:26
Morri
Morri is offline
Ik ben ziek en daardoor loop ik m'n afspraakje met m'n bijna-vriendje mis. Hij is nog steeds wel heel verlegen, maar ik merk dat we er allebei in groeien. Hij stuurde net een heel lief smsje, ik wil hem zo graag weer zien. Hoop echt dat ik morgen naar school kan.. Hij is lief.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:49
waves
waves is offline
wat wil ik nou? iK vermaak me prima in mijn eentje, t gaat zo echt best goed. We smsen weer op een vriendelijke manier en dat is leuk.

Maar soms lijkt het alsof we nooit samen zijn geweest, soms lijkt het alsof we nog samen zijn op een bepaalde manier. Op de een of andere manier is het over, maar niet afgelopen tussen ons. Niet af. Wat wil hij nou eigenlijk?

Ik wou dat ik een nieuw vriendje had zodat ik de oude op waarde kon schatten

En mijn vriendinnetjes spreken af maar ik kan niet want ik moet werken en ik wou vrij vragen maar mijn baas was ziek dus dat ging niet.
Oud 06-11-2007, 15:53
Verwijderd
Whoei, allereerste tentamen gehaald
En hij is nog steeds suuuuperlief.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:54
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff, onzekerheid is zo vervelend Ik maak me veel te druk om alles, terwijk ik gewoon moet genieten van de tijd samen. Hij is lief
Oud 06-11-2007, 15:58
Verwijderd
We begrijpen elkaar verkeerd, en we zitten qua reacties op dingen anders in elkaar, maar toch heb ik het idee dat we zo veel op elkaar lijken, en elkaar heel mooi aanvullen. Gelukkig hebben we over die kleine dingetjes gepraat, dat vond ik wel heel fijn. Ben er blij mee dat we zo rustig kunnen praten Morgen is Oma jarig en gaan we lootjes voor Sinterklaas trekken, en hij komt ook mee. <3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:01
Verwijderd
Hoe romantisch, samen ziek. Hij heeft mij aangestoken alleen ben ik er natuurlijk weer veel zieker van dan hij! Dat is nou altijd zo, echt oneerlijk!

Nou ja.. niet heel oneerlijk, want ik hoefde toch al nergens heen deze week (alleen een heleboel huiswerk maken) en hij moet gewoon werken. Ik ga maar heeeel lief voor hem zijn vanavond <3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
</quoten random post>

PM!
Oud 06-11-2007, 16:57
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik ook en ik dacht; dat wil je echt niet.
Ik ben dus ongesteld en ik mis hem en voel me slecht omdat ik heel veel koekjes aan het eten ben maar wil er ook niet mee ophouden..
Oud 06-11-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Soms ben je in een knuffel mood en dan is er niemand om mee te knuffelen enzo. Beetje jammer.
Dat. Ik kan er bijna een smartlap over componeren.
En áls je dan eens iemand in zo'n bui spontaan een knuffel geeft is de kans ook weer zo groot dat daar meteen andere bedoelingen aan vastgeknoopt worden en dat is ook niet alles.

En jeej voor A, ik ben zo trots op dr. Ze heeft een date, en nog wel met een meisje, en nog wel zelf geregeld. Ik vind het gewoon óók spannend, haha.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:51
Halflight
Halflight is offline
Oh jee oh jee, de liefde.
En wat zijn mijn vrienden fantastische mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:06
Verwijderd
Ja hoor, dat heb ik weer lekker verknald.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:22
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me slecht, en heb zin om dond en vrijdag helemaal dronken te worden, al zal mn ziekige lichaam dat niet helemaal op prijs stellen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:46
WolterB
WolterB is offline
Sorry voor de verwarring

OT: mensen kijken in de trein of op het station
Oud 06-11-2007, 18:55
ocean flower
ocean flower is offline
Ben bijna jarig
Mja verder niet veel nieuws, zaterdag/maandag nog naar 'm gebeld maar mobiel staat uit en verder neemt ook niemand op
Had eigenlijk limiet gezet op vandaag..als ik 'm niet kon bereiken
dan maar uitmaken met voicemail en/of sms en/of mail.
Bel dalijk nog eens maar verwacht niks meer..weet alleen niet wat ik zou moeten inspreken ofzo..had gister al ingesproken datk vandaag terug zou bellen maar als ie dan zijn mobiel niet meer aan heeft gehad heeft dat ook zoveel zin.
Minder nieuws gehad thuis, maar komt hopelijk allemaal goed.
Donderdag jarig, vrijdag feestje met vrienden en zaterdag familie dus wordt wel leuk
Maarja nu dus in twijfel of ik morgen moet bellen als ie vandaag niet opneemt, weet echt niet wat ik zou moeten zeggen of typen
L
ps. Weet iemand wann de inkomst van sinterklaas is?
Oud 06-11-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
vertelll!

@ ocean flower; zaterdag de 17e.. Enne, wat doet hij, als JIJ niets meer van je laat horen? Bloedt het dan vanzelf dood of wat...?

OT: IK MAG OP GESPREK!!! Ik ben echt zoooo hyper, maar moet veel te veel nog doen en dat soort dingen. Maar IK MAG OP GESPREK!! (In de Zoo in Antwerpen) en en en, gewoon, ik ben er happy mee. En nu ga ik mn vriendje eens even vergezellen op de bank en gaan we samen de laatste DH voor een hele tijd kijken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wat is er?

Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nou ik ben er klaar mee, want ik bleef maar bezig... Dott, Thee Muts en Rob: ik heb jullie ge pm't. dit is wel heel erg eng hoor
Je hebt nu ook mijn reactie binnen als het goed is
En ik vind je dapper hoor
Oud 06-11-2007, 20:33
Signy
Signy is offline
jeeej ik heb mn her gehaald. Phoe
iedereen leefde mee dat was fijn.
Oud 06-11-2007, 21:13
luchtballon
luchtballon is offline
@oceanflower: heb je wel eens geprobeert anoniem te bellen of vanaf een ander nummer? Als hij niet weet dat jij het bent moet hij misschien wel opnemen. Mja, veel heb je ook niet te melden behalve dat het een hufter is door zo makkelijk niks meer te laten horen. En alvast gefeliciteerd!

En ik post al zoveel, maar nu moet ik ook maar ontopic posten : Er is geen nieuws en ik stress. Ben ik niet te wanhopig geweest door dezelfde dag te reageren? Hoe vaak kijkt hij eigenlijk mail? Gaat het lukken om af te spreken en wat verwacht ik daar eigeniljk van, en hij dan, en ENG. en stress dus. Maar tegelijk zijn dit soort dingen veel leuker om over na te denken dan leren voor een vak waar je toch geen fuck van begrijpt.
Oud 06-11-2007, 22:10
Verwijderd
Had ik maar een vriendje dat niet ver weg woonde met een drukke baan, zodat ie af en toe even langs kon komen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
ik ben voor
+ nog een!

Ontopic: vandaag m'n hele agenda volgepland met allemaal leuke dingen met vrienden die ik al veel te lang niet gezien heb en die wél gezellig doen Het enige minpuntje is nu nog steeds meneer de ex, die zich ondertussen zo belachelijk tegen me gedraagt dat het zelfs anderen opvalt. Nou ja zelf weten, your loss
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 22:42
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is zo lief Hij is naar mijn kamer komen kijken en hij voelde zich al helemaal thuis. Omdat ik geen tweepersoons dekbed heb in Nijmegen (hoogslaper, met daaronder tweepersoons-slaapbank), wil hij samen met mij een dekbed kopen. <3
Oud 06-11-2007, 22:47
metallica
metallica is offline
Ik kan maar niet blijven benadrukken hoe super lief ik het van jullie vindt dat jullie naar mn mailtje gekeken hebben. Ik heb jullie berichtjes binnen en ga er morgen wat beter naar kijken want ik ga nu maar slapen anders wordt het te laat. Jullie reacties zorgen er iig voor dat ik wat minder zenuwachtig ben
Oud 06-11-2007, 23:26
Verwijderd
Ik voel me vandaag fekking goed en dat komt door een groot gedeelte door hem
En ik zat net met mijn zusje in de auto, zei ze tegen me: Ik heb bij mijn vriendin en haar man het idee dat ze een schijnwereldje hebben. Geen idee of het nu eigenlijk goed gaat tussen hun of niet. Bij jou en Menahem heb ik dat gevoel helemaal niet. Jullie zijn tenminste een echt en prettig gestoord stel.'
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:47
Stefanie
Stefanie is offline
Pietje is een schuilnaam neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat, terwijl je nog niet over de een heen bent iets met een ander wilt en bij een weer iemand anders blijft slapen.
Oud 07-11-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Vergeef me mijn niet-politiek-correcte opmerking en het spijt me ten zeerste als ik hier iemand pijn mee doe, dat is niet mijn bedoeling.
Maar
SOMMIGE MENSEN VERDIENEN ECHT EEN NEKSCHOT. Achterlijke kloothomo, leer eens te zeggen wat je denkt en niet alleen maar als het jou uitkomt. Werkelijk, wat ben jij een laf, zielig en triest persoontje. Iets anders kan ik er niet van maken. En maar ruig doen. Wat ben jij ongelooflijk simpel. Heb je dat zelf uberhaupt wel in de gaten?
Ik blijf hierbij. Wanttttt 'omdat dat niet het enige is en ik ga niet weer zo'n verhaal tegen je beginnen zoals laats want daar voel ik mij te goed voor' is een groot klote argument om ze met me om te gaan. Jongen, val even lekker dood ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 09:59
Verwijderd
Kan iemand me even uitleggen hoe het volgende mogelijk is: Een jongen zegt dattie me mist, wil seks maar niet alleen dat [zegtie]. Hij komt hiernaar toe, tis gezellig, maar zodra dattie in de gaten heeft dat er echt geen seks (maar wel zoenen) inzit, laattie drie weken niks van zich horen. Als ik hem er naar vraag zegtie: 'Ik ben geen superman' en 'ik drink atm iig geen alcohol'.

Mijn vraag is: hoe wordt het met een non-alcoholisch leven gerechtvaardigd dat je zo met iemand omgaat?

And on the other hand; waarom zou ik me daar nog druk om maken? Iemand die zo ongelooflijk simpel denkt. Ik verdien toch wel zeker veel beter.

Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 10:03
Rob
Rob is offline
Ik voel mij eigenlijk redelijk blergh op het moment, om de één of andere reden.
Ik wil weer iemand.
Reageren

Regels voor berichten