Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 18:26
Verwijderd
Ik voel mezelf goehoed! Ik denk dat ik weer beter ben. Oke, ik hoest en proest nog een beetje maar dat gaat vanzelf wel weer over. En ik ga morgen weer naar school, dat weet ik heel zeker. Morgen is hij jarig. Als ik het lef had zou ik hem feliciteren, maar ik durf niet. Ik heb heel veel zin in morgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2007, 18:50
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hehe, redhair, onze scharrelchick.

aaaight, mijn vader wil ook een paar weken mee lopen! Niet het eerste stuk, maar later met de bus/trein ergens meeten en dan een stukje samen lopen . En mijn moeder ook, allebei een andere etappes. Dat zou het wat minder eenzaam maken misschien? Maar ik wil geen vast gezelschap, ik denk dat dat meer last dan plezier oplevert, ik ben toch wel een beetje een einzelgänger, hoe sociaal ik ook kan doen. Dit is meer iets dat ik liever alleen doe. Ik kan altijd nog terug.
Mijn exvriendje zijn heel heel heel heel heel heel heel erg lief. De een, uit de brugklas, heeft me geholpen met mijn stageshizzle, en mijn allerliefste ex doet nu heel lief omdat het zo herfstig is, en ik daar nooit tegen kon.
Kón, inderdaad. Nu weet ik beter, ben ik sterker. Niet iedere dag even sterk, maar dat is niet erg. Niet meer zo slap, ik ken amper zelfmedelijden, ergens is iets in mij altijd vrolijk en gelukkig lijkt het wel. Vanmiddag sprak ik met mijn ex, over elkaar missen, de herfst, hoe het ging. Ergens kreeg ik een beetje een brok in mijn keel, en was ik "melancholisch", maar het is niet alsof zo'n vlaag mijn hele gemoedstoestand veranderd, ik me echt rot voel ofzo. Nee, dat helpt niet, daar schiet je niet veel mee op.
Oud 04-11-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Op je fotoboek lijk je anders niet allergisch?
Dat komt omdat ik op bijna alle foto's alcohol had gehad. Dan is het minder.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:05
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat komt omdat ik op bijna alle foto's alcohol had gehad. Dan is het minder.

Nou, vooruit dan. Omdat ik dat zelf ook zo erg heb.
Oud 04-11-2007, 19:23
Verwijderd
Het verrotte van de feestdagen vind ik altijd dat er weken van te voren al over gepraat moet worden. Van de week begon het alweer op m'n werk. Of ik al wist wat ik ga doen met kerst en oud en nieuw. Nee, daar houd ik me nu nog niet mee bezig. Dat zie ik over een aantal weken wel. Voorlopig weet ik niet eens of ik de feestdagen alleen vier of niet.

Kut.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:31
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
het ging de hele dag wel goed,ik voelde me nog in een roes dus dat was fijn.

Nu ben ik alleen. Heb net een 2e katje bij. Maar ik vind het maar niks. Ze is heel mooi en lijkt sprekend op Tommy (mijn andere kat) Tommy vindt het prima allemaal, is nieuwsgierig en gromt of blaast helemaal niet.
Maar die kleine. Die gromt en blaast de hele tijd als ze tommy ziet. En tommy vind dat natuurlijk niks en gaat weg
Oh, dit word wat hoor
En k voelde me al k*t. en t eten gaat ook niet goed, in de zin van dat ik vandaag echt veel te veeel heb gegeten. Great. Kom ik dinsdag bij die groep, ben ik de dikste van het stel. Juist. Misschien ga ik wel niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 19:41
Roosje
Roosje is offline
Haha jaja.

Ik ken KCV nu goed genoeg voor een acht, denk ik. Maar neem ik daar genoegen mee? En hoe gaat dat eigenlijk, schoolexamens? En kun je een schoolexamen Nederlands maken zonder ervoor te leren? Als het poëzie-en-proza-analyse is? En wat wil ik eigenlijk wel niet?

Dat cijfer is fokking 60% van mijn eindcijfer en ik vertik het om er hard mijn best voor te doen en het leerlingennet ligt plat. Ik wil jaren slapen.
Oud 04-11-2007, 20:04
Verwijderd
@ roosje: voor een analyse is het enige dat je kunt doen de begrippen uit je hoofd leren, dus je kunt gerust gaan slapen!

Morgen begin ik met een nieuw blok en aan de ene kant heb ik zin om nieuwe dingen te leren, maar die paar dagen vrij bevielen me ook wel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Haha jaja.

Ik ken KCV nu goed genoeg voor een acht, denk ik. Maar neem ik daar genoegen mee? En hoe gaat dat eigenlijk, schoolexamens? En kun je een schoolexamen Nederlands maken zonder ervoor te leren? Als het poëzie-en-proza-analyse is? En wat wil ik eigenlijk wel niet?

Dat cijfer is fokking 60% van mijn eindcijfer en ik vertik het om er hard mijn best voor te doen en het leerlingennet ligt plat. Ik wil jaren slapen.
Een 8 voor KCV zou netjes zijn hoor Roos. En misschien valt het zelfs hoger uit, wie weet. Nederlands maken zonder te leren als het een poëzie-en-proza-analyse is moet lukken als je wat verstand hebt van poëzie en proza. Ik vond dat altijd goed te doen, omdat ik veel wist van literatuur dan noodzakelijk was. Voor de zekerheid nog even doorlezen wat je ongeveer moet weten. Verder is het toch gewoon goed lezen tijdens het schoolexamen zelf.

Oh, en een schoolexamen lijkt nu zo anders dan een repetitie, maar als je de eerste hebt gemaakt zul je merken dat het qua gevoel geen verschil meer maakt. Behalve dat je nu werkt voor cijfers op je eindexamenlijst.

Ik zag dat je bmw hip vind. Is het ook.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:14
Verwijderd
Goooed het weekend is alweer voorbij, ik vind zondagavond misschien wel de lekkerste avond van de week. Ik hoef nog niet echt iets te doen, immers het is nog weekend. Maar als ik dan toch wat heb gedaan voelt het gelijk goed. Daarbij is het morgen weer maandag en begint de week weer <3.

En ik moet echt keihard gaan blokken om mn tentamens nog te halen. Want A ik moet nog veeel lezen en herhalen voor planologie en B ik snap nog niet zo veel van statistiek. *schop onder kont geeft*

oh en mn nieuwe laptop is zo fijn (L)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:26
Little_lady
Little_lady is offline
Weer een weekend zonder haar te hebben gezien, en weer een weekend zonder haar te hebben gesproken. Het voelt nog steeds zo gek dat ik haar anderhalf jaar lang zo goed als ieder weekend gezien, gesproken en geknuffeld heb en dat dat nu niet meer zo vanzelfsprekend is. Het voelt helemaal gek dat ik hem in het laatste half jaar zó vaak tegen kwam als ik weer eens bij haar vandaan kwam, en dat dat helemaal niet meer kan. Ik kan er niet aan wennen, maar ik geloof ook niet dat ik het wil.

En ik vraag me zo af wat er gister voor zorgde dat ik niet geraakt werd door dat 'projectiel' waardoor ik nu dus niet hartstikke dood ben, want wat moet ik hier nu nog?

*dipje.. *
Oud 04-11-2007, 20:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Goooed het weekend is alweer voorbij, ik vind zondagavond misschien wel de lekkerste avond van de week.
Ik vind de zondagavond misschien wel de meest vervelende avond van de week, omdat dan de overgang van weekend naar week is en de doordeweekse stress me dan altijd al weer bekruipt.

Ik heb hoofdpijn, maar ik vertik het om een paracetamol te pakken. Sowieso doet alles zeer, dus het komt van de stress. En misschien heb ik ook wel te weinig gedronken vandaag.
Ik ben wel tevreden over de wedstrijd, maar ik hoop dat ik door mijn aanwezigheid geen andere mensen voor het hoofd stoot. Als ik beter ben dan een aantal andere dames, zorg ik er misschien wel voor dat zij minder vaak mee mogen met wedstrijden, en dat wil ik niet. Sowieso niet omdat ik vooral train voor het trainen zelf en minder voor de wedstrijden, maar ook omdat ik weet hoe vervelend het voelt als je afvalt omdat er een betere buitenstaander ineens bij je ploeg komt. Misschien moet ik het er binnenkort toch maar eens met de trainer over hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:43
Mara
Mara is offline
Wij hebben twee konijntjes en ze zijn te schattig <3

Verder voel ik me niet zo best over m'n opleiding enzo want ik krijg niks gedaan blah.

En morgen ben ik jarig en ik voel me nog helemaal niet verjaarderig. Misschien omdat ik 't niet vier
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:13
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Wij hebben twee konijntjes en ze zijn te schattig <3

Verder voel ik me niet zo best over m'n opleiding enzo want ik krijg niks gedaan blah.

En morgen ben ik jarig en ik voel me nog helemaal niet verjaarderig. Misschien omdat ik 't niet vier
En ik ga je lekker alvast nu feliciteren want morgen vergeet ik het vast
Dus, van harte!!!
Oud 04-11-2007, 21:25
Rob
Rob is offline
Citaat:
ik vind zondagavond misschien wel de lekkerste avond van de week.
De zondag is niets voor mij. Einde van het weekend, weer een stagewerkweek die er aankomt, teruggaan naar het wekelijkse patroon, etc..
Ik vind dat de hele zondag afgeschaft mag worden en gewoon een tweede zaterdag moet worden.
Oud 04-11-2007, 21:36
Redhair
Redhair is offline
Secret Agent,
IcedEarth, hehehe. Cool van je ouders!

Zoo, er is een eind aan de ruzie om geld en stroom met de buren. We hebben een goede afbetalingsregeling. Hij en zijn huisgenoot en ik met een paar huisgenoten hebben eindelijk een goed geprek gehad. Geen ruzie, geen gescheld, we hebben eindelijk wat bereikt en dat voelt heel goed.
Ik heb besloten de stroomrekening te nemen, nu degene die dat had in Mexico zit. Iemand moest het overnemen, anders worden we over een maand afgesloten. Heb een goede afspraak met de buurman gemaakt. Als hij een keer niet betaald ga ik er direct naartoe om te vragen waarom niet en een oplossing te zoeken. Als er onduidelijkheden zijn meteen naar elkaar toe gaan. Communicatie, goede communicatie, zodat het eindelijk een keer goed loopt. Het is een hele grote verantwoordelijkheid, als het fout loopt kom ik in de schulden, maar niemand wou die rekening op naam nemen en de meeste huisgenoten van mij willen allemaal verhuizen. Alleen ik wil sowieso blijven en ik wil stroom.
Onder het gesprek zaten hij en ik steeds te flirten. Knipoogjes, een hoofdbeweging maken van 'kom, laten we hem smeren', gewoon lachjes.
Na het gesprek liepen hij, zijn huisgenoot en ik even naar boven. Ik kreeg het nummer van zijn huisgenoot, toen ging 'ie weg. Hij bleef nog even om me kusjes te geven. Ook vroeg hij of ik nog uitging vanavond.
Ben net even bij mijn moeder geweest om wat voor school te doen, ga nu hem maar bellen of hij nog in de kroeg zit. Lekker biertjes drinken en lief zijn voor elkaar.
Alles is goed, alles is geregeld. Ik ben superblij.
Oud 04-11-2007, 21:36
kroot
kroot is offline
leerlingenpresentatie was leuk! Alleen balen dat er zo weinig mensen waren.
En ik ben net een half uur thuis, en beginnen ze hier te zeuren dat voor morgen mijn troep opgeruimd moet zijn. Ja hallo, zij willen die hoek verven waar al mijn instrumenten staan, en ik ben ongeveer de hele week weggeweest
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 22:07
Gaara
Gaara is offline
Het weekend was leuk<3 Veel gedaan, samen naar de VU kijken voor een studie voor haar, mijn ouders die langskwamen, ze heeft veel geleerd. Alleen het is zo kort Maar wel super<3 Met mijn mamapapa gaat het ook goed, had ze twee maanden niet gezien, mijn zusje was knuffelig en mijn broertje wilde dat hij in Utrecht woonde zodat we elkaar meer zouden zien

Oh en mijn phonerekening was 111 euro ;x
Oud 04-11-2007, 22:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de zondagavond niet leuk want dan zit ik of weer als eerste avond alleen op m'n kamer zonder m'n vriend of we moeten heel vroeg naar bed omdat we er allebei weer vroeg uit moeten.

Ontopic: Familieweekend bij m'n vriend gehad. Was erg leuk, zijn familie is echt leuk. Ik vond het heel gezellig allemaal Had echt wel het gevoel dat ik er ook bij mocht horen en dat is tof Voor mij is dit wel een beetje een teken dat zijn ouders en familie het ook echt serieus zien, onze relatie en dat doet me goed. Tussen ons gaat het ook onwijs goed en na dit weekend nog beter denk ik, ook voor ons was dit wel goed. Volgend weekend alweer vier maanden Heb alleen wel beetje veel gedronken en weinig geslapen en morgen tentamen dus ik duik nu lekker m'n bedje in
Oud 04-11-2007, 22:13
Redhair
Redhair is offline
Ik kreeg hem niet te pakken, maar hij belde mij net. Ging nu naar de kroeg, maar er was jam, dus hij ging een beetje drummen. Ik blijf maar thuis, heb dan toch weinig aan hem. Het is leuk hem te zien drummen, ik heb nog nooit naar hem gekeken, al wou hij dat vroeger wel vaak. Maar ik weet niet of er dan nog andere leuke mensen zijn en het is ook al laat.
Hij zei dat we vlug wat moesten afspreken, hij het gezellig vond gister, misschien iets te gezellig. Hehehe, achja, een keertje zo bezig zijn in de kroeg mag best.
Oud 04-11-2007, 22:27
Little_lady
Little_lady is offline
Binnen 2 uur 4 keer hoog nodig moeten plassen is echt niet leuk meer... Als het morgen op school maar niet zo is, ik denk namelijk niet dat de leraren me 2 keer per uur naar de wc laten gaan... En het voelt heel anders dan de blaasontstekingen van laatst, maar wat moet het anders zijn??
Oud 04-11-2007, 22:47
Verwijderd
haha, wat krijgen we nou, kríebels!
beetje raar van mezelf
maarja, gevoelens kan je niet sturen. bizar. ik .. zij ..
tsk, repel toch .. nietdatzo'ngevoelooitergisgeweestmaarwaaromkomthetaltijdzosnelopzetten
o en neopets <3
en ik voel me gelukkig.
ik kan namenlijk wel janken.
ja, snap je het zelf nog repel, je doet moeilijk, accepteer jezelf nou gewoon, je bent altijd zo eerlijk, laat dat gevoel nou maar toe, dan ebt het misschien ook weg, de kans dat het wederzijds is is toch miniem, hoe graag je ook alle opgespaarde dromen wilt delen. sorry jochie. maar ik zal niet te hard zijn, want niet geschoten is altijd mis. geef het de tijd, het is nu goed, en hoemeer je probeert normaal te doen, hoe stommer je overkomt, wees jezelf.
zúcht..
maar ik ben wél gelukkig vriendschap is iets bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 22:59
Rob
Rob is offline
Verdomme, ik moet slapen anders ben ik morgen veel te brak!
...Nog één nummertje spelen, dan en dan ga ik slapen. Beloofd!

En ik heb weer 's leesvoer voor in de trein. Hell yeah.
Oud 04-11-2007, 23:05
kroot
kroot is offline
Sommige mensen.....

@ Sonho & Meelfriek: gefeliciteerd

Nu even dwerghamster aandacht geven.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 04:41
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd, Sonho en MeelFriek!
*gooit taarten in jullie richting*

omg, veel te vroeg. :\ Dit soort stages zijn niet geschikt voor iemand die geen ochtendpersoon is (hi thar!).
Zometeen weg met frisse tegenzin.

gvd, gekloot. Mijn sleutels zijn weg. Gewoon nergens te vinden terwijl ik ze net nog had. 't Is weer zo'n dag. -_-'
Gevonden. Aangezien ik weg moet, copy paste ik mijn klunzigheid maar.

[06:12:00] Ninja Rob says:
...Sigh
[06:12:20] Ninja Rob says:
Apparently, in my groggy state, I put them in a pocket of my bag where I never put anything, at all.
So it never occured to me look there until just now.

En dat gebeurt dus wel vaker.

Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 05:15.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 06:48
Miracle
Miracle is offline
Gvd, ik ben chagrijnig.
Gisteravond f*cking laat thuis, door die kut-ns of die kut-lui die een ongeluk veroorzaken. Toen kwam de bus ook nog niet eens niet, echt grrr!

En vanmorgen gaat het ook niet lekker. Kun je allergisch zijn voor soja-melk? 't Voelt niet echt goed namelijk.

Bah, ik ga vandaag op tijd naar bed en geen gekke dingen meer doen.
Oud 05-11-2007, 06:58
Verwijderd
vannacht was er een vriendinnetje bij mij, en we hebben echt fijn gepraat over van alles en nog wat in mijn leven.

het blijft een moeilijke beslissing, maar ik ga hoe dan ook, wat dan gebeurt zien we dan wel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 07:37
Missy
Missy is offline
Citaat:
Haha jaja.

Hé, dat heb ik ook. Ik heb over precies 25 minuten een tentamen Nederlandse Literatuur. Ik heb het zondag vertikt om te leren. Vanochtend om half zeven mijn bed uit. Een uurtje geleerd. Ik vertrouw maar een beetje op mijn algemene ontwikkeling en wat ik in de les heb opgestoken. Ik ben benieuwd hoe ik het er van af breng.
Oud 05-11-2007, 08:27
Verwijderd
Gister was perfect!<3 Kon het maar iedere dag zo zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 08:27
Verwijderd
Dank jullie wel! En gefeliciteerd @ MeelFriek en Leonoor!

Ik voel me helemaal niet jarig, werd echt niet blij wakker en voel me nog steeds heel somber. Gatver. Ben nu op stage maar wil naar huis. Mijn feestje gister was wel redelijk, denk natuurlijk dat iedereen het stom vond enzo... Maar goed, wel leuke cadeautjes gekregen...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 08:43
Verwijderd
@sonho en MeelFriek: Jullie ook gefeliciteerd!

sonho, maar veel naar je cadeautjes kijken, misschien komt er nog iets van een verjaardagsgevoel naar boven.

Ik voel me ook niet echt jarig trouwens...vier het ook niet en misschien hoort het ook wel bij de leeftijd ofzo...? 'Vroeger', toen ik klein was, keek ik er altijd weken naar uit, werd ik 's ochtends om 6 uur wakker, was beneden de kamer en mijn stoel versierd, kreeg ik 's ochtends cadeautjes, daarna op school trakteren en 's avonds mocht ik kiezen wat ik wilde eten. Het was de hele dag echt feest naar mijn gevoel. Nu is het een dag als andere andere dagen, gevuld met huiswerk en verder bijzonder weinig. Alleen het kiezen van het avondeten houd ik persoonlijk in stand.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:20
kroot
kroot is offline
@ Leonoor: ook gefeliciteerd. En wat ga je kiezen voor avondeten?

Weer heftig gesprek gehad bij peute. Wel goed opzich.
Zo nu ga ik wat nuttigs doen!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:31
zeep007
zeep007 is offline
Ik weet niet meer wat ik moet beslissen... Het is hoe dan ook niet goed lijkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:32
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd, Leonoor! *ook een taart naar jou toegooit*

Okay, genoeg zo. Nu maar 's werken. ^_^ Ik heb meer zin dan vanochtend. Soms is motivatie echt een enorme bitch om te verkrijgen. ...Of ben ik nou gewoon zo lastig te motiveren? <_<
Oud 05-11-2007, 09:41
Verwijderd
@Leonoor, Sonho en MeelFriek: Proficiat! Fijne dag vandaag, ondanks het ikbennietjariggevoel. Geniet dr maar van, je wordt maar een keer <vul je eigen leeftijd in>.

ot: EN EN EN EN EN EN EN EN EN JEEEEEEEEEUUUUUUUUJJJJJJJJJ! Ik ga misschien een weekend weg met mijn allerbestigste lieve vriend(innet)jes ennnnnnn we gaan waarschijnlijk naar Les Miserables. Jeuj! Oh man, ik kan nu al niet wachten, te geniaal. Weetje hoe lang ik dat al wil? Eindelijjk alles in het echt zien en meezingen en janken en meeleven en en en en en hoeraaaaaaaaaa!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:42
Missy
Missy is offline
Gefeliciteerd, sonho, meelfriek en Leonoor.

Mijn tentamen ging goed. Het poezie gedeelte ging slecht, maar voor de rest heb ik er - gelukkig - een goed gevoel bij.
Oud 05-11-2007, 09:42
Roosje
Roosje is offline
Gefeliciteerd Leonoor!
@ Duivelaartje: ja je hebt gelijk, ik had kcv daarnet en het was teh easy. En dat noemen ze dan schoolexamens. Waar maak ik me dan toch druk om. (a)
@ Missy: Ik ken het gevoel. Hoe is het gegaan? Ik moet over tweeënhalf uur Nederlands doen!

En hahahaha. Ik heb dezelfde trui als mijn zusje en ik vind het geniaal ook al issie rose. En ik ken mijn vriendje een jaar en een dag vandaag. En als alle schoolexamens zo makkelijk blijven ben ik nu al benieuwd naar mijn cijfers. Ohohoh ik voel me zo'n stom kind af en toe met alles makkelijk vinden. Maar praktisch is het wel!
Oud 05-11-2007, 10:03
Missy
Missy is offline
Citaat:
@ Missy: Ik ken het gevoel. Hoe is het gegaan? Ik moet over tweeënhalf uur Nederlands doen!
Het ging - eigenlijk nog best wel aardig -. Het poeziegedeelte snapte ik geen hol van, maar dat waren maar twee vragen van de 28. Er wordt vooral op je algemene kennis gemikt. Vragen als: Wat is het verschil tussen zakelijke en fictioneleteksten? Fictioneel is fictie, zakelijk is doelgericht. Dat kan je zelf ook wel bedenken, dus er zit hopelijk een zes in. (Ik weet als ik geleerd had, dat ik best wel een zeven had kunnen halen. Maar ik heb echt zoiets van, voor die ene punt hoger ga ik geen paar uur extra leren. Stom van me, I know).

Jij ook heel veel succes!

Om half twee nog even mijn best doen voor AK.
Oud 05-11-2007, 10:07
indigo
indigo is offline
Wowie, het is verjaardags-dag vandaag! Van harte gefeliciteerd sonho, MeelFriek en Leonoor!

OT: Dit weekend was tof maar nu ben ik moe. Dus maar goed dat ik vandaag vrij heb. En vanavond met vriendinnetje bij andere mensen eten die ik niet ken en dat wordt vast gezellig. Mijn vaste voornemen is om dit blok niet achter te gaan lopen zodat ik alles relaxed op tijd af heb voor m'n tentamen. Dus dan moet ik nu wel een beetje beginnen. Schiet niet op als al mijn weekenden zo vol zitten
Oud 05-11-2007, 10:20
Roosje
Roosje is offline
@ Missy: Dat is helemaal niet stom, dat denk ik ook altijd. Zonde van je tijd, uren leren voor een puntje hoger. (a) En ik hoef echt alleen maar een verhaal te lezen en dan te zeggen Ja dit is een informatieve opening en een gesloten einde en het is een auctoriaal vertelperspectief etc etc dus eigenlijk hoef ik er ook niets voor te kennen, geloof ik. Moeilijkmoeilijk. (a) *nu braaf geschiedenis gaat doen* Succes met Aardrijskunde trouwens!
Oud 05-11-2007, 10:22
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Meelfriek, Sonho en Leonoor gefeliciteerd!

@ Little_lady: misschien toch nog een keer naar de dokter gaan? Het klinkt niet echt goed, helemaal niet als je net een kuur achter de rug hebt.

OT: Weekend was leuk. Zaterdag wezen stadten en nog wat Sinterklaasideetjes opgedaan. En gister niet veel gedaan, nog even naar m'n ouders gegaan en bij hen in de buurt in het bos gewandeld. Ik vind de herfst dit jaar voor de verandering eens leuk! Alle bomen zijn nu zo mooi en het is gewoon nog redelijk weer ook. En toen gisteravond met m'n vriend mee naar zijn huis gereden, nog even langs zijn ouders gegaan, het gaat enorm goed met z'n vader, na zijn operatie. Alleen dan zijn ze weer zo negatief, dat er vast nog wel een terugslag komt, want het gaat eigenlijk veel te goed. Mag het dan nooit goed gaan? Maar we zullen wel zien.

En vanaf vandaag ga ik een snoeploze periode instellen. Gister spande echt de kroon. Gelukkig heeft m'n vriend amper snoep in huis en ben ik nog net niet zo erg dat ik er speciaal voor naar de winkel ga.

En nu aan de studie, ik moet weer Plato doen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 10:37
Nijn*
Nijn* is offline
@ MeelFriek, Sonho en Leonoor: gefeliciteerd allemaal!

OT: Dat was SE 1. Het ging kut. Ik voel me een randdebiel, ik snapte niets. Kon van geen enkele opgave echt iets maken. Nja, dan maar herkansen. En nu weer leren voor morgen
Ik wou dat ik het verstand van Roosje had, een week lang alleen maar hoefde te slapen, dvd's kon kijken en kilo's chocolade naar binnen kon werken zonder aan te komen. En ik wil sigaretjes en glaasjes wijn op een terrasje ergens ver weg met mijn vriendinnetjes. En ik wil taart.
Maar dat kan allemaal niet want ik heb SE's. GRR, word er zo chagerijnig van.
Oud 05-11-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Binnen 2 uur 4 keer hoog nodig moeten plassen is echt niet leuk meer... Als het morgen op school maar niet zo is, ik denk namelijk niet dat de leraren me 2 keer per uur naar de wc laten gaan... En het voelt heel anders dan de blaasontstekingen van laatst, maar wat moet het anders zijn??
Blaasontstekingen kunnen pijn doen, maar het kan ook zijn dat het helemaal geen pijn doet maar je gewoon heel vaak heel nodig naar de wc moet. Ik dacht dat ik ineens incontinent werd toen ik voor het eerst een pijnloze blaasontsteking had

OT:
Ik weet niet wat ik wil. Wil ik dit niet omdat ik het niet durf? Of wíl ik het gewoon niet? Argh, ik dwing mezelf gewoon en dan zien we wel..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 10:59
Verwijderd
Iedereen dank je wel.

Citaat:
@ Leonoor: ook gefeliciteerd. En wat ga je kiezen voor avondeten?
Vegetarische chinees. En ijs als toetje.

@indigo: Lekker kleuren. (Ik zei gister nog tegen iemand "vroeger was cadeautjes bedenken simpel, dan vroeg ik gewoon nieuwe stiften". )

@Nijn*: En zo zou ik jouw verstand wel weer willen hebben. Heel veel dingen kunnen ook als je SE's hebt. Ik heb ook tentamenwe(e)k(en), taart eten gaan dan bv. prima. En ik heb toevallig net (hele lekkere ) taart gekocht, kom maar een stukje halen als je wilt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:02
Verwijderd
Oh, gefeliciteerd Leonoor, sonho en MeelFriek
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:19
IcedEarth
IcedEarth is offline
gefeliciteerd jarigen!
Oud 05-11-2007, 12:26
Verwijderd
@alle jarigen: gefeliciteerd!

OT: Eh, ja, en wat nu?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:33
Verwijderd
gefeliciteer allemaal!
happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday happy birthday happy birthday to you

er is er een jarig hoera, hoera
dat kun je wel zien dat zijn zij (zij zij zij)
dat vinden wij allen zo prettig jaja
en daarom zingen wij blij (blij blij blij)
zij leven lang hoera, hoera,
zij leven la-ang hoera, hoera
zij leven lang hoera, hoera

ei ei ei en we zijn zo blij
want er zijn er weer 3 jarig en dat vieren wij
ei ei!

lang zullen ze leven
lang zullen ze leven
lang zullen ze leven in de gloria
in de glooooorieieieiejaaaaa
in de glooooorieieieiejaaaaa!
hierperdepiep, hoera!
hierperdepiep, hoera!
hieperdepieperdepiep, hoeraaaaaaaaa!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:36
Verwijderd
ik heb nu groene vrijheden, dat betekent dat ik van de afdeling af mag wanneer ik wil. wel fijn dus. vandaag de laatste dag seroxat. Ik hoop dat ik niet weer van die afkickverschijnselen krijg, maja, ik zie wel. verder moet ik beslissen of ik de risperdal terug wil. Ik probeer het nog even zonder, maar het is wel gigantisch druk in mijn hoofd. ze zingen steeds liedjes enzo, en dan zing ik mee endan ben ik weer druk. nouja.... echt geweldig voel ik me niet. Ik ga zometeen maar even dat foldertje over schizofrenie doornemen, kijken of ik daar iets mee kan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:42
Verwijderd
@ de jarigen: Gefeliciteerd!

OT: Ik heb een middagje vrij en dat is eigenlijk wel erg lekker rustig voor een keertje.
Lijstje:
- een hoop achterstallig huiswerk maken
- een docent mailen over mijn voorkeuren voor een opdracht
- mijn administratie regelen
- agenda voor de vergadering schrijven
- boodschappen doen
- was doen

- strijken??
- sporten vanavond, ik ga iets nieuws doen, een combi van dans en yoga ofzo
- gesprek
- alvast eten maken zodat het als ik thuiskom alleen maar in de oven hoeft.
- afwassen

Dit is geen 'ieder een andere kant op', we mochten nooit hetzelfde pad.
En geen 'ineens liet ik jouw hand' los, nee ik heb jouw hand nooit vastgehad.
Ik zal je jaren ver van hier, misschien vertellen hoe verliefd ik op je was.

Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 14:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten