Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2007, 19:55
*oma*
*oma* is offline
Gisteren gewerkt en "gemeet" met Jan de Vries en daarna de stad ingegaan. Vandaag moest ik weer werken en dat was niet zo fijn. En dan in het bijzonder voor mijn collega's. Nu naar een verjaardag.
Oud 18-11-2007, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb me dit weekend de tering verveeld, want bij m'n ouders heb ik geen fiets meer en kan ik dus niet bij het station komen. Vrienden zijn allemaal ergens anders en dat is kut.
Vandaag even naar de stad geweest voor een verjaardags cadeautje, maar niks gekocht omdat het teringdruk was ivm sinterklaas.
Morgen maar weer naar huis, shoppen in Leiden en 's avonds wat zuipen met een vriendin.
Oud 18-11-2007, 20:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mijn moeder en broer waren jarig en mijn vriend kwam langs. toen gingen we een poging doen om in 1 keer van de grote markt in breda bij de fellenoordstraat te geraken waar mijn broer woont maar dat viel nog niet mee. 3 keer moeten bellen en 40 gelopen. we liepen wel steeds in de goeie richting uit onszelf, maar mijn broer zorgde steeds voor een geloofwaardig dwaalspoor.
toen thuis planet terror gekeken maar ik heb in totaal maar iets van 20 minuten van de film gezien, de rest heb ik liggen slapen hahaha. nouja ik had hem toch al gezien.
en vandaag taart gegeten en ohja alfred hitchcock's the birds gekeken want mutti had een Alfred hitchcock box gekregen maar omg wat een melige film hahaha
muuuh en mijn vriend is weer naar huis
Oud 18-11-2007, 20:30
botulismf
botulismf is offline
muuuh idd.
Oud 18-11-2007, 21:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb echt het tofste weekend ooit gehad, dus ben gelukkig.
Oud 18-11-2007, 22:20
Verwijderd
ik heb vandaag NIETS gedaan behalve slapen, laptoppen, eten en tv kijken. nu is m'n vriend hier en zo slapen want morgen begint m'n nieuwe blok en dan moet ik om 9 uur beginnen. kut.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 22:30
Moustache
Moustache is offline
Ik sliep tot laat, ging naar een zwembad met een huisgenoot en speelde de rest van de avond Fifa '07 met diezelfde huisgenoot. Nu zit ik een beetje te niksen achter mn pc en ik ga zo slapen. Topdag
Oud 18-11-2007, 23:22
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
De hele middag geen flikker gedaan. Daarna naar de oefenruimte geweest voor drie uurtjes, nieuwe nummers gemaakt met nieuw bandje. En ben ik muziek aan het downloaden van Mewithoutyou en The Dwarves
Oud 18-11-2007, 23:59
asjdfl
asjdfl is offline
ik word een beetje gestoord van de hysterische dronken kutwijven hier en ik het enige wat je hier kan doen is alcohol drinken en dat kan ik dan weer niet en ik mis drop, oh en de muziek zuigt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 01:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren met huisgenoot de hoer opgegaan en zat geworden in de stad. Dikke lol gehad en daarvoor nog This is England gekeken. Wel een toffe film iig niet zo stereotyp als American History X. Wakker geworden en brak bank hangend X files gekeken. daarna een gigantische afwas gedaan. Bourne Ultimatum gekeken. Sopranos eindelijk afgezien, wel tof maar minder gaaf dan verwacht. Nu nog wat Hunter S Thompson interviews kijken en morgen weer aan het werk. Hopelijk niet ontslagen worden.
Oud 19-11-2007, 10:17
Verwijderd
ik heb net een college gehad van onderzoek & analyse en het lijkt me eigenlijk best oké. zometeen MOET ik afwassen en de keuken schoonmaken, maar dat stel ik natuurlijk zo lang mogelijk uit. daarna ga ik waarschijnlijk tv kijken ofzo hmmm.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Gisteren met huisgenoot de hoer opgegaan en zat geworden in de stad. Dikke lol gehad en daarvoor nog This is England gekeken. Wel een toffe film iig niet zo stereotyp als American History X. Wakker geworden en brak bank hangend X files gekeken. daarna een gigantische afwas gedaan. Bourne Ultimatum gekeken. Sopranos eindelijk afgezien, wel tof maar minder gaaf dan verwacht. Nu nog wat Hunter S Thompson interviews kijken en morgen weer aan het werk. Hopelijk niet ontslagen worden.
Ik ben weg van This is England. Niet omdat jongetje maar omdat Combo zo goed wordt gespeeld en er zo veel emotie in het verhaal zit. Heerlijke film.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 10:49
STP
STP is offline
Moest gisteren draaien op een afscheidsfeestje voor een militair die volgende week naar Afghanistan gaat. Kende de beste jongen zelf, z'n vrienden én z'n familie niet. Best een raar sfeertje om dan in terecht te komen. Ik heb highway to hell maar even uit de set geschrapt.
Oud 19-11-2007, 11:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik ben weg van This is England. Niet omdat jongetje maar omdat Combo zo goed wordt gespeeld en er zo veel emotie in het verhaal zit. Heerlijke film.
Erg goed gespeelde rol idd. Ook tof dat dat ventje nooit eerder geacteerd had en zelfs 5 pond wou zien om uberhaubt auditie te doen. Wat een awesome chav!
Oud 19-11-2007, 12:16
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben gestopt met roken en ik heb al 91 eurocent en 20 minuten van mijn leven bespaard. YES.
Oud 19-11-2007, 12:45
capibara
capibara is offline
Ik ben vrij, paf de hele dag lekker door, en ga nu maar eens downloads re-organiseren.
Oud 19-11-2007, 14:15
ragdoll
ragdoll is offline
studie en werk fuck wat zijn maandagen toch stom. en het wordt nu al donker yesss winterdepressie
Oud 19-11-2007, 14:28
idontcare
idontcare is offline
nou ik was dit weekend naar keulen wat sehr toll was en straks moet ik werken gatver. maar m'n geld is wel op dus misschien is het juist wel chill hmm.
Oud 19-11-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gestopt met roken en ik heb al 91 eurocent en 20 minuten van mijn leven bespaard. YES.
Join the club, ik zit nu op 3 weken en het is best goed te doen. Het scheelt vooral zo in de pegels.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 15:04
kuik
kuik is offline
ik ben echt pischagerijnig, want een vriendin die mijn reservesleutel van mijn kamer 'in beheer' heeft is mijn reservesleutel kwijt geraakt, terwijl ik al 39865985657 keer tegen haar heb gezegd dat ze die sleutel op moet bergen ipv aan haar eigen sleutelbos hangen. als ik nu zelf mn sleutel kwijt raak ben ik dus mooi het zakje dus nu ga ik even regelen dat ze een nieuwe sleutel regelt en die laat ik dan mooi achter bij mijn ouders, beter dan bij haar aangezien ze altijd dingen kwijtraakt. voor de rest had ik vandaag bonuspuntentoets en college en nu ga ik maar eens studieren. nerdalert.
Oud 19-11-2007, 16:07
Verwijderd
ik ben laatst OOK gestopt met roken, en het bevalt me wel. neemt niet weg dat ik af en toe nog wel eens in het weekend rook (maar ik koop zelf niet meer ). ik had een 7 op sociologie, yay. vandaag 9 maanden samen met m'n boi dus zo daar eten and all.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 16:48
Verwijderd
Ik ben lekker al 4 jaar gestopt met roken

Vandaag heb ik college gehad (boring) en eindelijk een afspraak gemaakt met de loodgieter want de radiator (hehe, ik typ steeds radiotor) in de badkamer is alweer stuk. Daarna heb ik boodschappen gedaan en nu zit ik maar weer Cold Case te kijken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 18:58
Verwijderd
Ik ging vanmorgen werken en dat was leuk, daarna naar school gegaan en ik was een half uur te laat maar de les was toch niet zo bijzonder. Daarna informatie over buitenland gehad en dat wordt echt nog lastig allemaal dus ik denk dat ik daar vanaf zie en voor iets anders kies waarmee ik ook naar het buitenland kan maar niet zo lang en minder geregel.
Net in het heuse schoolcafe wat gedronken en nu ga ik eens koken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 19:15
vixen
vixen is offline
Lekker drama vandaag, maar ook gezellig gegeten en geroddeld en morgen weer college.
Oud 19-11-2007, 19:50
STP
STP is offline
Ik heb net ook maar This Is England gekeken. Heel mooi hoe dat beeld van het oude Engeland in beeld hebben gebracht, heel triest. Erg toffe film!
Oud 19-11-2007, 20:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmm ik ben een beetje aan het inpakken voor een tripje naar berlijn maar ik weet zo 1 2 3 niet meer waar ik m'n paspoort voor het laatst had gezien...
Oud 19-11-2007, 20:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh sjonge ik heb 'm al, hij zat in de tas waar hij altijd in zit als ik hem kwijt ben
Oud 19-11-2007, 20:16
*oma*
*oma* is offline
Ik moet morgen een opdracht inleveren, maar omdat ik me nu pas heb ingetekend kan ik mijn opdracht niet lezen. Verder ben ik vandaag naar college geweest en heb ik samen met twee collega's allerlei studieverenigingen afgestruind opzoek naar kaartjes voor het alfabetfeest. Maar niet gelukt. Nu kijk ik hntm en straks nog even bij een vriend langs, die in een kamer van een andere vriend is gaan wonen. Morgen dus feestje, donderdag borrel en zaterdag uit met vriendinnetjes, dus een drukke week.
Oud 19-11-2007, 21:00
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gewerkt en toen gegeten in het lokale kraakpand en dat was erg lekker. En vanochtend ver voor zonsopgang is mijn adoptie-Australiër vertrokken en toen kwam hij rond half twaalf ineens terug want hij was 38 minuten voordat zijn vlucht vertrok bij de checkin na een NS-vertraging, en hij mocht er niet meer in want ze sloten 40 minuten voor vertrek en het maakte niet uit dat het vliegtuig gewoon klaarstond en nog een half uur klaar zou blijven staan. Schandalig echt. Nou is hij alsnog weg want hij had maar vanavond een andere vlucht geboekt maar hij komt in januari nog even langs hier voordat hij naar Egypte emigreert dus dat valt dan weer mee.
Oud 19-11-2007, 21:30
idontcare
idontcare is offline
ik was aan het werk en toen belde een vriend over hoe laat we morgen afspreken om naar jose gonzalez te gaan. en ik was al helemaal vergeten dat dat morgen was shitttt. maar ik heb er wel zin in
Oud 19-11-2007, 22:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben dezen middag van m'n ouders naar huis vertrokken, in Leiden gezocht naar een verjaardags cadeautje voor m'n nichtje die woensdag 2 wordt, en gechild met een vriendin.
We hebben wraps gegeten, een poging gedaan tot muziek maken, baco's gedronken en Human Traffic gekeken en dat heeft gezorgd voor een zeer geslaagde avond.
Morgen 'vroeg' op want ik moet werken en daarna Minus the Bear.
Oud 20-11-2007, 09:11
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Join the club, ik zit nu op 3 weken en het is best goed te doen. Het scheelt vooral zo in de pegels.
Ik vind het ook niet zo lastig. Het kan nooit erger zijn dan Sonja Bakker, ja toch.

-

Ik had vandaag weer eens een misantropisch GVB avontuur waar ik niemand mee lastig zal vallen. . Verder ben ik aan het werk en zijn er mensen aan het schreeuwen in mijn oor.
Oud 20-11-2007, 09:35
STP
STP is offline
Ik wil ook stoppen met roken, maar het is zo lekkerrrr...

OT: Prison Break S3E08, godverdomme zeg! En nu moeten we echt een eeuw wachten op hoe het afloopt.
Oud 20-11-2007, 09:49
Verwijderd
Degene die het als eerste minstens een maand volhoud, krijgt van mij een fles wijn
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 11:48
Verwijderd
gelukkig dat het niet controleerbaar is, kom maar op met die fles

ik heb gisteren gezellig gedaan met m'n vriend. vanmorgen werd ik om 11 uur wakker, en nu zit ik thuis niets te doen. zo meteen weer les van half 3 tot half 7 oid, veel te laat.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 12:01
Verwijderd
yeah stakingen in heel frankrijk dus geen les voor mij
ik heb het hier vet leuk nu enzo maar toch kan ik niet wachten terug te gaan, raar is dat
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 15:07
botulismf
botulismf is offline
Ik heb me vanochtend ziekgemeld voor werk want koorts en misselijk en toen heb ik nog vijf uur geslapen en kippensoep gegeten en thee gedronken en mijn broer heeft sinaasappelsap voor me geperst en zijn vriendin eitjes voor me gebakken en nu voel ik me een heel stuk beter. Dus morgen ga ik wel weer werken denk ik. En vanavond lezen en bedenken hoe ik aan avondeten kom.
Oud 20-11-2007, 15:13
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ben ik uit eten geweest met twee vriendinnen en ik heb van hen alvast verjaardags kado's gekregen Vandaag ben ik ongesteld en dus verdrink ik in zelfmedelijden, OH en ik blijf lekker roken, ik denk dat ik er nu eentje opsteek
Oud 20-11-2007, 15:42
vixen
vixen is offline
Gisteren met mn huisgenoten en aanhang voor de zoveelste keer ex drummer gekeken. Deze keer met commentaar van de aanhang, wat het kijkplezier significant verminderde. Vandaag een vrij saaie dag met saaie dingen. Straks wel lekker eten en dan vanavond afspreken met een vriend die ik toch echt te weinig zie.
Oud 20-11-2007, 15:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb me vanochtend ziekgemeld voor werk want koorts en misselijk en toen heb ik nog vijf uur geslapen en kippensoep gegeten en thee gedronken en mijn broer heeft sinaasappelsap voor me geperst en zijn vriendin eitjes voor me gebakken en nu voel ik me een heel stuk beter. Dus morgen ga ik wel weer werken denk ik. En vanavond lezen en bedenken hoe ik aan avondeten kom.

oh da's balen, dan mag je nog maar 1 keer ziek zijn nouja je bent wel goed verzorgd

ik kocht vandaag voor het eerst in twee jaar een donut en toen kreeg ik een gratis koek! en ik ging ook voor het eerst in een half jaar met de bus want ik had gisteren een klapband. en nu ga ik mijn backpack inpakken want morgen ga ik naar berlijn.
Oud 20-11-2007, 18:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb gewerkt en het was chaos en veel te druk want we stonden maar met 3 man en dat was dus eigenlijk te weinig, dus nu ben ik kapot. zometeen ga ik nog een poging doen tot hardlopen, dan komt mn vriendje nog even langs en daarna ga ik mezelf er toe proberen te zetten vroeg naar bed te gaan. morgen weer hetzelfde feest !! lang leve salaris en het weekend .
Oud 20-11-2007, 18:25
vixen
vixen is offline
Sinterklaas is nu bij Boulevard, maarr wie betaalt (de echte) sinterklaas? Is dat de overheid of doet zou 'ie dat gewoon uit liefhebberij doen?
Oud 20-11-2007, 18:30
botulismf
botulismf is offline
Ik ging boodschappen doen en toen hadden ze de roltrappen van richting gewisseld en ik liep instinctief naar de rechter want die gaat normaal omlaag maar nu dus niet. En ik merkte het pas toen ik zowat tegen de man die net naar boven kwam opknalde. Ik snap niet waarom ze dat soort fratsen uithalen.
Oud 20-11-2007, 18:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Sinterklaas is nu bij Boulevard, maarr wie betaalt (de echte) sinterklaas? Is dat de overheid of doet zou 'ie dat gewoon uit liefhebberij doen?

volgens mij krijgt ie gewoon geld van de programmamakers?
Oud 20-11-2007, 18:39
ragdoll
ragdoll is offline
vannacht lag ik weer vrolijk wakker tot drie uur en toen heb ik maar lijstjes gemaakt en die ook nog nageleefd vandaag CONTROL FREAK en uhm nu moet ik eigenlijk opruimen maar ik ben dus moe.
Oud 20-11-2007, 19:11
Drez
Drez is offline
Ik heb bijna niet geslapen vannacht want ik moest vanmorgen om 8 uur naar de tandarts en dat vind ik eng. Daarna heb ik opdrachten gemaakt, is een artikel van me afgekraakt bij college en toen moest ik ook nog werken en het waaide hard en ik had vandaag eigenlijk vrij GRR dus nu ben ik heel erg dood en straks ga ik eindelijk weer eens de stad in want er is weer geld.
Oud 20-11-2007, 19:17
Verwijderd
Ik had vandaag stage en ik ben bezig met mijn afstudeerproject wat een soort van festival binnen de stad wordt en waarschijnlijk kan het niet op de locatie die ik wil en nu kwam mijn stage dat het misschien wel in een buurthuis kan maar dat wil ik niet godverrrrrrrr. Morgen eerst maar es met de gemeente praten. En nu kijk ik dwdd met mijn vriendje en typ ik dit op een MacBook ladieladieladie.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 19:36
Metal
Metal is offline
Buurthuis is niet pretentieus genoeg?
Oud 20-11-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Buurthuis is niet pretentieus genoeg?
sjongejonge moet dat nou

OT: chill ik dacht dat ik 880000 euro moest uitgeven aan skikleding, kan ik een jas lenen en heb ik een tweedehandsbroek gevonden voor 10 euro
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ging boodschappen doen en toen hadden ze de roltrappen van richting gewisseld en ik liep instinctief naar de rechter want die gaat normaal omlaag maar nu dus niet. En ik merkte het pas toen ik zowat tegen de man die net naar boven kwam opknalde. Ik snap niet waarom ze dat soort fratsen uithalen.

haha dus toch! als je de jumbo bedoelt had ik vandaag het zelfde, maar ik dacht dat het aan mij lag...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten