Advertentie | |
|
![]() |
|
Moest gisteren draaien op een afscheidsfeestje voor een militair die volgende week naar Afghanistan gaat. Kende de beste jongen zelf, z'n vrienden én z'n familie niet. Best een raar sfeertje om dan in terecht te komen. Ik heb highway to hell maar even uit de set geschrapt.
||
Citaat:
|
ik ben echt pischagerijnig, want een vriendin die mijn reservesleutel van mijn kamer 'in beheer' heeft is mijn reservesleutel kwijt geraakt, terwijl ik al 39865985657 keer tegen haar heb gezegd dat ze die sleutel op moet bergen ipv aan haar eigen sleutelbos hangen. als ik nu zelf mn sleutel kwijt raak ben ik dus mooi het zakje
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben lekker al 4 jaar gestopt met roken
![]() Vandaag heb ik college gehad (boring) en eindelijk een afspraak gemaakt met de loodgieter want de radiator (hehe, ik typ steeds radiotor) in de badkamer is alweer stuk. Daarna heb ik boodschappen gedaan en nu zit ik maar weer Cold Case te kijken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging vanmorgen werken en dat was leuk, daarna naar school gegaan en ik was een half uur te laat maar de les was toch niet zo bijzonder. Daarna informatie over buitenland gehad en dat wordt echt nog lastig allemaal dus ik denk dat ik daar vanaf zie en voor iets anders kies waarmee ik ook naar het buitenland kan maar niet zo lang en minder geregel.
Net in het heuse schoolcafe wat gedronken en nu ga ik eens koken. |
![]() |
|
hmm ik ben een beetje aan het inpakken voor een tripje naar berlijn maar ik weet zo 1 2 3 niet meer waar ik m'n paspoort voor het laatst had gezien...
|
Ik moet morgen een opdracht inleveren, maar omdat ik me nu pas heb ingetekend kan ik mijn opdracht niet lezen. Verder ben ik vandaag naar college geweest en heb ik samen met twee collega's allerlei studieverenigingen afgestruind opzoek naar kaartjes voor het alfabetfeest. Maar niet gelukt. Nu kijk ik hntm en straks nog even bij een vriend langs, die in een kamer van een andere vriend is gaan wonen. Morgen dus feestje, donderdag borrel en zaterdag uit met vriendinnetjes, dus een drukke week.
|
Ik heb gewerkt en toen gegeten in het lokale kraakpand en dat was erg lekker.
![]() ![]()
|
Ik ben dezen middag van m'n ouders naar huis vertrokken, in Leiden gezocht naar een verjaardags cadeautje voor m'n nichtje die woensdag 2 wordt, en gechild met een vriendin.
We hebben wraps gegeten, een poging gedaan tot muziek maken, baco's gedronken en Human Traffic gekeken en dat heeft gezorgd voor een zeer geslaagde avond. Morgen 'vroeg' op want ik moet werken en daarna Minus the Bear.
||
Citaat:
- Ik had vandaag weer eens een misantropisch GVB avontuur waar ik niemand mee lastig zal vallen. ![]()
|
Ik heb me vanochtend ziekgemeld voor werk want koorts en misselijk en toen heb ik nog vijf uur geslapen en kippensoep gegeten en thee gedronken en mijn broer heeft sinaasappelsap voor me geperst en zijn vriendin eitjes voor me gebakken en nu voel ik me een heel stuk beter. Dus morgen ga ik wel weer werken denk ik. En vanavond lezen en bedenken hoe ik aan avondeten kom.
|
Gisteren met mn huisgenoten en aanhang voor de zoveelste keer ex drummer gekeken. Deze keer met commentaar van de aanhang, wat het kijkplezier significant verminderde. Vandaag een vrij saaie dag met saaie dingen. Straks wel lekker eten en dan vanavond afspreken met een vriend die ik toch echt te weinig zie.
||
Citaat:
oh da's balen, dan mag je nog maar 1 keer ziek zijn ![]() ![]() ik kocht vandaag voor het eerst in twee jaar een donut en toen kreeg ik een gratis koek! en ik ging ook voor het eerst in een half jaar met de bus want ik had gisteren een klapband. en nu ga ik mijn backpack inpakken want morgen ga ik naar berlijn.
|
![]() |
ik heb gewerkt en het was chaos en veel te druk want we stonden maar met 3 man en dat was dus eigenlijk te weinig, dus nu ben ik kapot. zometeen ga ik nog een poging doen tot hardlopen, dan komt mn vriendje nog even langs en daarna ga ik mezelf er toe proberen te zetten vroeg naar bed te gaan. morgen weer hetzelfde feest
![]() ![]()
|
Ik ging boodschappen doen en toen hadden ze de roltrappen van richting gewisseld en ik liep instinctief naar de rechter want die gaat normaal omlaag maar nu dus niet. En ik merkte het pas toen ik zowat tegen de man die net naar boven kwam opknalde. Ik snap niet waarom ze dat soort fratsen uithalen.
![]()
||
Citaat:
volgens mij krijgt ie gewoon geld van de programmamakers?
|
Ik heb bijna niet geslapen vannacht want ik moest vanmorgen om 8 uur naar de tandarts en dat vind ik eng. Daarna heb ik opdrachten gemaakt, is een artikel van me afgekraakt bij college en toen moest ik ook nog werken en het waaide hard en ik had vandaag eigenlijk vrij GRR dus nu ben ik heel erg dood en straks ga ik eindelijk weer eens de stad in want er is weer geld.
|
Verwijderd
|
Ik had vandaag stage en ik ben bezig met mijn afstudeerproject wat een soort van festival binnen de stad wordt en waarschijnlijk kan het niet op de locatie die ik wil en nu kwam mijn stage dat het misschien wel in een buurthuis kan maar dat wil ik niet godverrrrrrrr. Morgen eerst maar es met de gemeente praten. En nu kijk ik dwdd met mijn vriendje en typ ik dit op een MacBook ladieladieladie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha dus toch! als je de jumbo bedoelt had ik vandaag het zelfde, maar ik dacht dat het aan mij lag... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |