Advertentie | |
|
![]() |
|
Anneka's idee vind ik ook wel goed.
Nouja, zelf ben ik voor twee, misschien in combinatie met Anneka's idee. Dat scheelt een hoop rondsturen, waarschijnlijk. ![]() En morgen een kleine gig. <3 Ben ik waarschijnlijk weer de hele avond zoet mee, maar de mensen waarmee ik ga, zijn gezellig. ![]()
|
Ik heb gewoon een uur in de boekhandel rondgelopen vanavond. Ik wilde even snel een boek ophalen dat ik besteld had, maar er liggen altijd zulke leuke boeken en ik moet nog een aantal cadeautjes. Uiteindelijk behalve dat ene boek niks gekocht, maar wel weer wat ideetjes opgedaan.
En jee ik ben niet afgebeld om te werken morgen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wil niet meer, ik wil écht niet meer. Het heeft ook allemaal geen zin. Het komt niet goed. Als ik mn best doe gaat alles toch niet door. En nieuwe mensen ontmoet ik ook niet, want tja, als je nooit de deur uitkomt dan ontmoet je die niet en als ik ze wel zou ontmoeten kan ik er toch niks mee vanwege mijn achterlijk fucking kut onzekerheid. Ik wil dood. Kian ik niet gewoon dood gaan? Zo gaat het niet.
|
Verwijderd
|
De eerste stap is gemaakt. Soms doe ik gewoon te moeilijk en moet ik even ophouden. Ik ben er best trots op dat ik gewoon eerlijk ben geweest, en dat ze nog goed reageerden ook. Hoera!
![]() En oh, tis lekker dattie reageert zoals ik dat nodig heb. Soms is t even nodig om te horen dat iemand vertrouwen in je heeft en dat is tof. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, laat me dan ook maar doodvallen, niemand mist me hoor.
ja, die twee rare mensen die ik niet wil kennen, ze noemden zich 'ouders', maar das alweer jaren geleden allemaal, gelukkig. 'Wie ben ik ook alweer? ja, jij was die ene vage gast toch? die niet normaal kon doen toch, hahaha, nu weet ik het weer' O, en S. haar moeder is overleden, maar mij iets vertellen? neeeee. F. is verhuisd, zonder enig bericht. wie was ik ook alweer, nou, wis me maar in je telefoonboek. jezus..16 jaar verneukt en ik wil gewoon dat er eindelijk iemand van me houd, alsjeblieft. ik geef echt alles wat ik heb voor mn vrienden. maar ik ben maar een vage kennis. ik heb heel erg snel een menselijke knuffel nodig. Ik mis een leven dat niet van mij is, sorry als mijn dromen al mijn hele leven zo realistisch zijn, ik wil daar zijn, laat me maar in bed liggen. laat me maar in bed vallen. Alles aan me voelt kapot, mn hypermobiele handen die zo droog zijn dat je gekras hoort als ik ze over mn houten bureau strijk. 4 ingrijpende psygische aangeboren aandoeningen. zware stofallergie, extreme kippenverenallergie. ook nog eens half verwijfd. nee, wie wil er ook van zulke genen houden. Ja, ik kan nog steeds liefde geven, en dat doe ik ook. knuffel me, kus me, wandel met me, ik ben een psygische patiënt die zn dagelijke loopje door het park niet mag missen. |
![]() |
||
Citaat:
Als de oude contacten die je hebt opgedaan niets anders dan vluchtigheden zijn gebleken, ga dan op zoek naar nieuwe. Twee jaar geleden zat ik thuis verdrietig te wezen dat mijn gehele bestaan maar uit één persoon bestond. Nu heb ik soms teveel mensen die met me willen afspreken. Het kan anders worden, echt. En, hij is weliswaar niet in real life, maar toch... *knuffel*. "Because you're worth it" ![]()
|
Verwijderd
|
Ook op onzin gepost, maarja.
![]() Vanochtend in de trein: Omroepbericht in trein: Wil de reizigster die mijn reisplanner heeft er goed op letten? Vrouw naast me: Ja, zal ik doen, haha. Wat zou je er allemaal mee kunnen? Meteen daarna, weer omroepbericht: Er zitten geen spelletjes op! ![]() |
![]() |
|
Ah, een veel te rustige dag vandaag. :\ Ik ga lekker mijn compensatieuren gebruiken en om een uur of vier weg. Like Hell dat ik hier blijf op een saaie, dode dag als deze.
Verder gaat alles eigenlijk prima. Goed geslapen en precies genoeg. En zelfs een beetje motivatie. Yatta!
|
Verwijderd
|
Mjuh. Vandaag maar tot acht, das wel lekker. Daarna met de jongens naar de bios, ik heb er zin in. Even helemaal niks. En dan weekend! Ja, niet helemaal. Zaterdag en zondag van 11 tot 4, maar ik ga evengoed uit en heb evengoed het gevoel dat t weekend is, hoe fout ook. Ik eb duisentzin in zaterdagavond want een vriendin gaat met mijn vaste groepje mee en het word een groot succes! Me even niet druk om hoeven maken om wat ik zeg, waar ik naar toe loop en wie ik aan de telefoon krijg. Gewoon lekker niks. Jeuj!
@Rob: Omg, je had vanmorgen nog batterij! ![]() |
![]() |
|
@SA: Nu nog, zelfs!
![]() Ik vind 't wel vervelend dat ie leeg is, eigenlijk. Ben gelijk niet meer bereikbaar. Nouja, duurt toch maar een minder dan een dag en zoveel gebeurt er dan toch niet. Maar ik heb ook zin in 't weekend. ![]()
|
Verwijderd
|
@Rob: Doe je goed! Ik was al wakker, maar laat mijn telefoon altijd boven liggen, tot het moment dat ik ga. Heb je smsje dus wel al gelezen, maar nog niet beantwoord. Datzelfde geldt voor dat gisteravond, maar daar zat de gedachte achter: hij zal m toch wel niet meer kunnen lezen.
![]() En begrijp me niet verkeerd, mijn weekend begint ook al vroeg, om 8 ipv 10. Dat ik in het weekend ook moet werken, is zo'n ramp niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik heb maar de helft vluchtig doorgelezen *ljh verwaarlozer* Little_Lady heel veel sterkte gewenst. Een kaart sturen vind ik een leuk idee, maar allemaal eigen kaartjes misschien nog wel leuker, dan krijg je er een heleboel...
En *knuff* voor nijn*, kom op meissie, en voor Yana en kwast en vogevrij en repelsteel en lentekriebel en iedereen die ik nu vergeet te noemen. Oh en ontopic: ik ben bang, alleen maar heel erg bang. De therapie heeft alles overhoop gehaald en nu zit ik met de angst en woede en verdriet, maar wat ik er mee moet? Over drie weken ga ik waarschijnlijk met ontslag en dan? Dan laten ze me stikken. Ach wat boeit het ook. "Overall zit ze er echt veel beter bij." Waar baseren ze dat op? Zien ze niet dat ik veel angstiger, somberder en gespanender ben? Zien ze het niet? Het kleine kindje in mij voelt zich weer heel erg niet gezien en onbegrepen. Gatver, oude gevoelens. ![]() Nou ja, nu maar gezellig naar college... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mooi, toch? ![]() ![]() @sonho: Knuffel! Komt wel goed! Is er niemand in de buurt waar je mee kan praten, dan?
|
Verwijderd
|
Goed, één uurtje college overleven moet wel lukken. En dan naar Maastricht! Lekker winkelen, uit eten en naar het theater met m'n vriendinnetjes en dan bij m'n zusje logeren. En zaterdag komt m'n vriendje misschien wel hierheen en dat is lief! En ik denk dat ik mijn vulpen bij mijn ouders heb laten liggen en dat is minder lief.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ergens heb ik het idee dat alles wel goed gaat. Dat ik het allemaal wel aankan. Deze winter niet zo erg wordt. Ik heb mensen om mij heen, hele lieve vrienden. Ik ben niet meer het kleine meisje dat ik vroeger was, het komt allemaal wel goed. Vast wel.
En een hele dikke *knuff* aan iedereen die hem nodig heeft.
|
Ik stond dus niet ingepland, maar gelukkig mocht ik wel naar de afdeling.
Ik ga het uitzendbureau er nog 'van op de hoogte stellen', dat ik wel uitbetaald krijg natuurlijk. Ik sta niet voor m'n lol om 5:45 op om 5 uur te werken. En nu moet ik de tandarts bellen, ik durf eigenlijk niet, want ik ben bang dat ze gaan zeggen dat het niet kan. En ik hang daar ook altijd zo lang in de wacht, heb ik net moed om te bellen. Hopen maar dat er direct wordt opgenomen. En over de LJH-kaart: ik wil ook best zelf een kaartje sturen, maar hoe komen we aan het adres van Little_lady? Edit: praktijk is gesloten op vrijdagmiddag...maandag maar bellen dan. Shit. Laatst gewijzigd op 23-11-2007 om 11:46. |
![]() |
|
Knuffel terug voor sonho
![]() OT: 28 euro voor de kapper en je ziet nauwelijks verschil ![]() ![]()
|
Zo....ik ben een paar dagen niet op het forum en in die dagen gebeurt er nogal wat...
![]() @rare kwast: Bedankt voor je reactie. ![]() @redhair: Super, wat een positief bericht! Ergens had ik altijd wel het idee dat het goed met je zou komen. Jij bent gewoon ontzettend sterk en er zit heel veel energie en kracht in je en dat weet je om te zetten in iets positiefs en niet meer in negatieve dingen en....wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen: Ik heb bewondering voor je! @*Nijn: Meid wat ontzettend knap van je dat je dit verhaal in therapie verteld hebt! Heel dapper van je. Dat je je nu niet goed voelt is opzich wel begrijpelijk, want het maakt natuurlijk heel veel los om zoiets te vertellen. Je moet het jezelf niet kwalijk nemen en doen alsof het niets is. Jij stelt wel wat voor en je verhaal mag gehoord worden! Kom op meid, je bent op de goede weg, al voelt dat nu miscchien anders. *Sterkte en knuff*! @little_lady: Jeetje dat is wel even schrikken zeg! Het is moeilijk om in deze situatie de juiste woorden te vinden. Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte en kracht toe en ik bewonder je positieve houding! ot: Ja het gaat, maar ik ben extreem gevoelig. Ik huil om alles, ik huil voor mensen die zelf niet hoeven te huilen ![]()
||
Citaat:
En ik ben het echt zat voor deze week. Nutteloze vrijdagen hier altijd. Nog even de backup-tape regelen en er dan lekker vandoor naar huis. <3 En Little_lady moet het natuurlijk wel zelf willen en het moet natuurlijk mogen. ![]() ![]()
||
Citaat:
OT: wow ik ben echt goed bezig op belgebied. Het gaat goed met m'n belangst, of eigenlijk, slecht. ![]() Nu moet ik van de vervelende dingen alleen nog een docent mailen over m'n scriptie. En nog wat aan de studie doen, maar dat valt niet onder déze vervelende dingen. |
![]() |
|
@ Sonho: ben je misschien ook wat angstiger/emotioneler omdat je er nu meer op gaat letten omdat je ontslag nadert? En kan het niet zijn dat je juist door het naderende ontslag je wat minder goed gaat voelen omdat het gewoon eng en onbekend is? Of staat het daar helemaal los van? Ik kan me wel voorstellen dat je je hierdoor namelijk nog wat minder goed gaat voelen. *knuff*
Over de LJH-kaart, het is handiger om een iemand een kaart te laten kopen en dan stukjes mailen die erop moeten komen, MAAR het is leuker om hem steeds door te sturen en iedereen een persoonlijk stukje te laten schrijven, MAAR omdat dit zo lang duurt, is het misschien nog leuker om allemaal individuele kaartjes te sturen? Krijgt ze er wel lekker veel!! OT: De Alympiade is voorbij. Hmpf. Aan het begin dachten we dat alles mis ging maar we waren uiteindelijk ruim op tijd klaar en de docent die het even vluchtig doorkeek zei dat het er goed uitzag. Dus hopen op een voldoende!! Voor de rest voel ik me wel ietsje beter dan gisteren, heb niet ge-amt maar me netjes aan m'n preventieplan gehouden, maar het is lang geleden dat ik het zo moeilijk vond om het niet te doen.. Ik durf niet naar C. te mailen, dat wist ze denk ik ook al van te voren, al zou ik het wel graag willen. Tja, dan maar tot maandag wachten.. Nu een ietsiepietsiebeetje rust, moet onwijs veel doen dit weekend maar nu eventjes niets. Helaas is de rust in mijn kop ver te zoeken. ![]()
|
@kwast:*knuffel*
Ben nu bij J. maar J. is even weg dus dat geeft mij de mogelijkheid om ff snel mijn hart te luchten. Zat net een half uur in de trein met een manische jongen die een baan voor mij wilde gaan zoeken, die me 50 euro wilde geven (die ik uitraard niet aangenomen heb) en die mij bij een volgende ontmoeting wilde trakteren op een etentje....was heel apart. Toen kwam ik bij J. maar was met mijn hoofd nog bij die jongen. Nou ik werd wel even hard wakker geschud toen J. ineens zei dat hij S. en L. aan elkaar wilde koppelen. Nu voel ik me echt kut. Ik heb het gevoel dat J. dit expres doet en ook expres aan mij vroeg: "Vind je het geen geweldig plan?". J. voelt best wel aan dat ik wat voor S. voel en is waarschijnlijk jaloers. J. probeert altijd het leven naar zijn hand te zetten en vaak lukt hem dat nog ook. Ik ben pissig maar laat dat natuurlijk niet merken. Dit keer gaat het J. niet lukken om alles te controleren. Mij krijgt hij namelijk niet, dat kan hij echt vergeten.
|
het psychologie tentamen wat ik niet geleerd had (alleen zondagochtend een samenvatting gelezen + op weg naar school in de trein)... Heb ik een zeven voor
![]() M'n dieet gebeuren lukt niet. Ik beweeg meer, snoep niet, eet gezond en veel minder dan normaal... En toch kom ik aan??? Niet echt motiverend, aangezien ik super veel van chocolade, pasta's, patat, wijn et cetera houd en dit laat staan.
|
Kyra is ziek... ze heeft de kattenziekte.
Ze was niet ingeent bij 9 en 12 weken en ik wilde het deze week doen, totdat ze vandaag ziek werd. Ik naar de dierenarts.. Nu kan het niet meer, het is kijken of ze opknapt of dat ze dood gaat. | Het is ook besmettelijk voor tommy, tommy is nu apart van Kyra.. in het ergste geval ben ik sraks mijn beide katten kwijt... ![]() ![]() Ik haat mezelf. het is mijn eigen schuld., ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jaa net een lang mailtje naar mijn beste vriendinnetje gestuurd. Ik mis dr wel een beetje.. beetje boel. Hè potverdikkie.
Maar ik had een 80 voor mn mondeling engels en een 89 en een 95 voor nederlands! <3 En ik heb over een uurtje paardrijles en dat is fijn. Maarr. Nja, niets maar. Ik weet het allemaal ook niet. Ik wil dat mijn vriendje hier alvast is. Morgen een jaar! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Nog twee-en-een-half-uur ![]() ![]() ![]()
|
het is allemaal zo dubbel. ik zit gewoon echt wonderbaarlijk goed in mn vel, maar ik mis hem wel. aan de ene kant zou ik hem echt zooo weer bij me willen hebben, aan de andere kant heb ik me er echt al bij neergelegd dat dat niet kan. het is raar.
mn werk is wel onwijs gezellig ![]() ![]() ja, t leven is soms ook wel erg leuk.. t voordeel is dat ik nu al mn vriendinnetjes die ik lang niet heb gezien weer zie!! ![]() ![]()
|
![]() |
Dank je Moon.
Brr, het begint nu wel lastig te worden, het is best moeilijk. Ik zie ook steeds meer in hoe slecht en stom het is, en wat de eventuele gevolgen kunnen zijn. Misschien komen die gevolgen niet, maar de kans is groot dat het wel zo gaat uitpakken. Wat moet ik er nou mee?
|
Mijn huisgenootje is mijn irritatiegrens aan het uit proberen...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
@Anneka: Gaaf man dat je een kamer hebt!
![]() @Heksjuh: Genieten van die bios-date. Echt leuk dat je zomaar bent gevraagd! En voor de LJH-kaart. Ik vind het eigenlijk allemaal wel een leuk idee. Allemaal op 1 kaart (en stukjes naar iemand sturen) is wel het snelste, doorsturen gaat wel lang duren. Vooral als iemand het per ongeluk een paar dagen vergeet. En allemaal een kaartje is ook wel leuk, alleen voor Little_lady wat onpersoonlijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je ueberhaupt wel tijd gehad om alles goed te bekijken daar? Pfff, ik vergeet echt nooit meer dat ik mijn zware reiskoffer van de ondergrondse tot aan de thalys heb getild.. damn, duurde dat lang. Als ik ooit weer op vakantie ga, koop ik eerst een nieuwe koffer ![]() |
![]() |
|
@ ********: ik denk dat ze niet over hét gare du nord heeft, want ze postte om iets voor 8en pas dat ze er zo naar toe ging en om half twaalf was ze weer terug. Kan dus nooit dat ze daar naartoe is gegaan én alles heeft bekeken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Gister heb ik haar nog even gesproken dat was fijn. Ze verlaat me niet, dat weet ik en toch ben ik zó bang. Gister ook hele spannende onverwachtse eetuitdagingen gehad die redelijk goed gingen. En vandaag zie ik m'n zusje voor het eerst sinds een tijdje weer, we hebben elkaar niet meer gesproken sinds mijn mailtje, ik ben zo bang voor hoe het gaat. Als ze me negeert vind ik dat niet leuk maar als ze doet alsof er niks aan de hand is vind ik dat ook niet leuk. Dus ja... Ik ga me maar eens in mijn feestjurk hei/ijsen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |