Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2008, 17:37
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik zal wel even alle info op een rijtje setten in een spoiler:

De intro. Natuurlijk een paar spoilers.

Characters die niet op de Dojo staan:
Spoiler


Subspace Emissary dingen:
Spoiler


En link naar screens: (photobucket, niet van mij maar van 2 personen)
Nummer 1
Nummer 2

En tot slot een gameplay dingetje dat ook in de Dojo kwam vandaag, maar wel leuk is.
Bij Pokemon trainer en Zelda kan je kiezen waarmee je begint.
(Charizard/Ivysaur/Squirtle en Zelda/Sheik)

Gameplay video's moet je maar zelf zoeken. Er zwerven best wel wat rond op Youtube.
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 20:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2008, 11:47
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 13:23
Verwijderd
Kan je maar 1 kaart per dag kopen in die wii points card shop? Wat stom
Nou ja, morgen nog maar eentje kopen dan.

Was wel een heel gedoe om m'n account gekoppeld te krijgen aan m'n wii; eerst vond m'n wii het adres niet goed, toen lukte het wel en vond de card shop dat ik dat account nog niet aan m'n wii had gekoppeld. Raar gedoe, maar uiteindelijk deed hij het dus wel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 23:18
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
CONFIRMED FOR BRAWL!
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:56
Verwijderd
Budokai 3 gekocht! Al even zitten spelen maar het is wel wennen in vergelijking met 2 qua besturing Wel cool dat er nu een online functie inzit, eens even checken of dat alleen met mensen uit je vriendenlijst kan of ook gewoon met games hosten en joinen en zo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 21:47
Verwijderd
Godverdomme klotebrawl. Zodra bekend is wanneer hij uitkomt ga ik met een slaapzak posten voor de plaatselijke gameszaak.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 00:41
Verwijderd
Mei / Juni toch?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 01:16
Verwijderd
http://www.gamer.nl/doc/44661/Smash-...-door-Nintendo

Niemand durft het te zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 09:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Godverdomme klotebrawl. Zodra bekend is wanneer hij uitkomt ga ik met een slaapzak posten voor de plaatselijke gameszaak.
Dat nog net niet, maar ik vind het wel extreem suf dat het zo lang duurt. Ga 'em meteen kopen en me een paar dagen opsluiten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 10:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, ach, dat heb je met Europa.Veel landen eisen dat alles in hun eigen taal wordt uitgebracht. Want stel je voor dat ze eens Engels zouden gaan leren...
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:40
Verwijderd
Ben ik de enige die niet met z'n broek op z'n knieën wacht op Brawl? Ik heb Melee een aantal maal op de Gamecube gespeeld, maar ik vond er geen zak aan. Vast te weinig tijd in gestoken, maar alle karakters kunnen zo ongelooflijk veel verschillende moves, die allemaal afhankelijk zijn van positie in het level, windrichting, verstreken tijd, maanstand, aantal tanden in je mond, volume van je televisie, kleur van je Gamecube, lengte van je teennagels en gemiddelde penislengte, dat het voor mij godsonmogelijk is om ook maar één keer iets gecoödineerds voor elkaar te krijgen in dat kutspel. Zoals ik het nu ziet, wordt Brawl hetzelfde, maar dan met nog veel meer onwaarschijnlijke combo's en onzin. Jippie?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:56
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Vandaag Dragon Blade Wrath of fire gekocht. Ben benieuwd hoe dit spelletje is.
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ben ik de enige die niet met z'n broek op z'n knieën wacht op Brawl? Ik heb Melee een aantal maal op de Gamecube gespeeld, maar ik vond er geen zak aan. Vast te weinig tijd in gestoken, maar alle karakters kunnen zo ongelooflijk veel verschillende moves, die allemaal afhankelijk zijn van positie in het level, windrichting, verstreken tijd, maanstand, aantal tanden in je mond, volume van je televisie, kleur van je Gamecube, lengte van je teennagels en gemiddelde penislengte, dat het voor mij godsonmogelijk is om ook maar één keer iets gecoödineerds voor elkaar te krijgen in dat kutspel. Zoals ik het nu ziet, wordt Brawl hetzelfde, maar dan met nog veel meer onwaarschijnlijke combo's en onzin. Jippie?
L2p.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 22:42
Verwijderd
dat zijn allemaal ook juist extra redenen waarom het een dope spel is. als je een beetje doorspeelt krijg je je eigen stijl en dan krijg je dus dat soms mensen met dezelfde character spelen maar echt een andere aanpak hebben, en gewoon natuurlijk de snelle gameplay
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 06:47
Verwijderd
Ja, dat zeggen meer mensen, maar ik kan met geen mogelijkheid een ingang vinden in de controls. Zelfs in de oefening, tegen tegenstanders die stilstaan, krijg ik niets klaargespeeld. Goed, ze gaan we dood natuurlijk, maar ik heb nog geen enkele keer het idee gehad dat er een verband bestond tussen welke knoppen ik indrukte en wat mijn mannetje deed.

Dus, learn to play; graag, maar is er een leuke manier om dat te doen?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 10:32
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ben ik de enige die niet met z'n broek op z'n knieën wacht op Brawl? Ik heb Melee een aantal maal op de Gamecube gespeeld, maar ik vond er geen zak aan. Vast te weinig tijd in gestoken, maar alle karakters kunnen zo ongelooflijk veel verschillende moves, die allemaal afhankelijk zijn van positie in het level, windrichting, verstreken tijd, maanstand, aantal tanden in je mond, volume van je televisie, kleur van je Gamecube, lengte van je teennagels en gemiddelde penislengte, dat het voor mij godsonmogelijk is om ook maar één keer iets gecoödineerds voor elkaar te krijgen in dat kutspel. Zoals ik het nu ziet, wordt Brawl hetzelfde, maar dan met nog veel meer onwaarschijnlijke combo's en onzin. Jippie?
Ja, je bent de enige. En terecht.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zeggen meer mensen, maar ik kan met geen mogelijkheid een ingang vinden in de controls. Zelfs in de oefening, tegen tegenstanders die stilstaan, krijg ik niets klaargespeeld. Goed, ze gaan we dood natuurlijk, maar ik heb nog geen enkele keer het idee gehad dat er een verband bestond tussen welke knoppen ik indrukte en wat mijn mannetje deed.

Dus, learn to play; graag, maar is er een leuke manier om dat te doen?
Geloof mij, gewoon blijven oefenen. Even die special moves doorkrijgen en dan gewoon potjes spelen tegen een vriend. Op een gegeven moment krijg je steeds meer het gevoel te pakken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 14:50
Verwijderd
Oe, voor mensen die van knokspellen houden zijn jullie snel op jullie tegen getrapt.

Ik heb inmiddels advies ingewonnen bij een andere SSBM-speler. Kunnen jullie me nog iets aanraden wat betreft 'makkelijk te leren' karakters en leuke spelmodussen? Tegen vijanden die niet bewegen of niet terugslaan oefenen is niet zo boeiend.

(Dit is niet off-topic, als ik SSMB leuk leer vinden, ga ik vast ook enthousiast worden voor SSBB.)

(Wat een bagger-afko's.)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 14:52
Verwijderd
Elk mannetje heeft zo zn eigen speelstijl. Probeer ze allemaal eens en kijk dan wat je zelf het meest bevalt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 22:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Oe, voor mensen die van knokspellen houden zijn jullie snel op jullie tegen getrapt.

Ik heb inmiddels advies ingewonnen bij een andere SSBM-speler. Kunnen jullie me nog iets aanraden wat betreft 'makkelijk te leren' karakters en leuke spelmodussen? Tegen vijanden die niet bewegen of niet terugslaan oefenen is niet zo boeiend.

(Dit is niet off-topic, als ik SSMB leuk leer vinden, ga ik vast ook enthousiast worden voor SSBB.)

(Wat een bagger-afko's.)
Ik ben fan van kirby omdat ik mezelf dan vrij makkelijk kan redden als ik eraf donder.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 22:40
Verwijderd
Bij de oude SSB was ik altijd fan van link.. maar iin SSBM vond ik ze allebei toch te sloom, momenteel toch meer van falco en dinges, god hoe heet ie.. marth?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 23:52
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd ook met marth aan het spelen, best coole gozer.

Maar ik blijf met samus en fox pwnen

Ik speelde vroeger ook met link, kan het ook best redelijk met hem maar ik merk inderdaad dat als je tegen gasten speelt die het spel ook enigzins doorhebben dat ze je te snel af zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:24
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik ga vandaag óf Bully kopen.. óf No More Heroes.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
O ja, omdat iedereen altijd opzoek is naar een wii, intertoys heiligeweg had er nog 15 op vooraad.

Voor de rest heb ik begrepen dat ssbb naar de herfst is gegaan voor europa??
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
O ja, omdat iedereen altijd opzoek is naar een wii, intertoys heiligeweg had er nog 15 op vooraad.

Voor de rest heb ik begrepen dat ssbb naar de herfst is gegaan voor europa??
serieus? bron???
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:06
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ik ga vandaag óf Bully kopen.. óf No More Heroes.
Het is....er geen één geworden. Ik was me pinpas vergeten.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:38
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Er was een gerucht dat SSBB naar de herfst ging en we daarom Mario Kart eerder kregen, maar dat is later weer deels ontkracht. We krijgen wel MK eerder, maar van Brawl blijft 2e kwartaal staan.

Bijna vergeten dat No More Heroes kwam. Maar ik wil ook Fire Emblem halen vrijdag.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:47
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Er was een gerucht dat SSBB naar de herfst ging en we daarom Mario Kart eerder kregen, maar dat is later weer deels ontkracht. We krijgen wel MK eerder, maar van Brawl blijft 2e kwartaal staan.

Bijna vergeten dat No More Heroes kwam. Maar ik wil ook Fire Emblem halen vrijdag.
Fire Emblem is al uit Zag m liggen bij de FRS!
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:09
Verwijderd
No More Heroes wil ik ook wel hebben, maar ik vind het nog steeds flauw dat wij een bloedloze versie krijgen en daarom koop ik hem niet meteen. Ik ben benieuwd hoelang ik koppig blijf.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:52
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Fire Emblem is al uit Zag m liggen bij de FRS!
Maar vrijdag ben ik sowieso in het centrum hier

Net ook een freeloader + Brawl geimporteerd nadat mijn broer me een paar links gaf.
Schijnt dat je dan niet zo'n globale willekeurige Brawl kan doen, maar ik ben het toch alleen maar van plan tegen vrienden te spelen

Edit
En ze zijn verstuurd. Nu afwachten hoe lang de post erover doet vanaf Canada (Brawl) en Engeland (Freeloader)...
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 12:26
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Er was een gerucht dat SSBB naar de herfst ging en we daarom Mario Kart eerder kregen, maar dat is later weer deels ontkracht. We krijgen wel MK eerder, maar van Brawl blijft 2e kwartaal staan.
.
Dan was dat dus verouderde info, al zou het me echt niets verbasen als het nog langer duurt

en nu maar eens mijn wii terugvragen aan mijn broertje, lekker fire emblem spelen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 16:03
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Kheb Rockstar Table Tennis gekocht.. Dagaanbieding bij de Bart Smit voor 15 euro!
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 18:14
Supreme Dutch
Ik heb Bully gekocht.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Bully gekocht.
Hoe is die?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 22:35
Verwijderd
Ben ik ook erg benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 02:12
Orange_Orange
Orange_Orange is offline
Bully is erg gaaf (mits je van GTA achtige games houdt)
Het is namelijk overduidelijk dat het spel van Rockstar af komt, de loading menu's, de chapter aankondigingen, alles is een kloon van GTA...

Neemt niet weg dat het spel redelijk origineel is en erg lekker weg te spelen... Vandaag had ik alleen een freeze... nog niet eerder meegemaakt op mn wii
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 02:40
Supreme Dutch
Citaat:
Bully is erg gaaf (mits je van GTA achtige games houdt)
Het is namelijk overduidelijk dat het spel van Rockstar af komt, de loading menu's, de chapter aankondigingen, alles is een kloon van GTA...
Klopt helemaal. Ik heb net zoals bij GTA altijd de neiging om mensen te gaan slaan. Dan moet je het uiteindelijk weer op een rennen zetten, waardoor het vrij lang duurt voordat je die opdrachten gedaan hebt. Missies doen, items verzamelen, GTA op de middelbare school. Maar dan wel heel tof
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb Bully gekocht.
Oh, dat lijkt me wel een leuk spel.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Klopt helemaal. Ik heb net zoals bij GTA altijd de neiging om mensen te gaan slaan. Dan moet je het uiteindelijk weer op een rennen zetten, waardoor het vrij lang duurt voordat je die opdrachten gedaan hebt. Missies doen, items verzamelen, GTA op de middelbare school. Maar dan wel heel tof
Klinkt tof inderdaad en GTA trek ik wel goed dus als ik weer loon heb gekregen zal ik eens kijken of ze hem hier nog hebben
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:26
Verwijderd
mortal kombat is echt cool btw.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:32
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik zat net een beetje willekeurige sites te bekijken, waaronder gamefaqs, en daar stond vorige week bij Brawl nog 2nd quarter 2008 en nu staat 06/06/08.
De datum?
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 09:59
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik vind Table Tennis een stom spel. Ik ga m vandaag ruilen voor Fire Emblem denk ik.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 14:47
Verwijderd
Zit er soms wel over na te denken om zo'n wii te halen maar uiteindelijk blijft het niets voor mij. ik lack tijd en consoles vervelen me snel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Table Tennis een stom spel. Ik ga m vandaag ruilen voor Fire Emblem denk ik.
dat je zo'n spel uberhaupt serieus overweegt. maar dat ligt vast aan mij. dat table tennis van wii play vind ik wel even leuk. even kort tegen elkaar spelen of een nieuwe record halen. maar no way dat dat me lang genoeg zal boeien als echt spel.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 23:25
jav
jav is offline
Ik heb brawl.... VS versie met freeloader.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 00:25
Crimson
Crimson is offline
brawl is ook echt niet mijn ding. ssb moet je echt liggen, hate it or love it. ik wacht iig met smart op mario kart
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 07:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat soort spelletjes zijn imo ook vooral leuk met een stel mensen op de bank en dan multiplayen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 08:53
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik heb Fire Emblem. Ik vind m opzich wel vet. Maar je doet niks anders dan vechten? Ze lopen zelf overal heen, blijft dat zo in t spel?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 09:49
Verwijderd
Ik had van iemand no more heroes getipt gekregen om even te blijven volgen..
gister reviews gelezen, dat ziet er best wel vet uit eigenlijk.. is weer eens wat anders voor de Wii, en eindelijk ook wat geweldadiger
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 12:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik heb Fire Emblem. Ik vind m opzich wel vet. Maar je doet niks anders dan vechten? Ze lopen zelf overal heen, blijft dat zo in t spel?
Heb em nog niet gespeeld maar lijkt me gewoon inleiding hoor
Maar tja, vechten is idd wel de essentie van het geheeld, waar had je dan op gehoopt?

Citaat:
ssb moet je echt liggen, hate it or love it
Valt met ssb nog wel mee? (denkt aan train simulator)

Laatst gewijzigd op 19-03-2008 om 13:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.