Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2007, 19:35
Verwijderd
gdvrdmm. niet alweer!!
Advertentie
Oud 09-12-2007, 19:37
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Tussen mij en Minke dus...

Minke is wolf dus ik ben de zak. Bah
Oud 09-12-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Als je even de moeite had genomen om terug te lezen dan had je gezien dat ik één van de weinigen ben dit spel die géén schaapgedrag vertoont en regelmatig met theorieën ed kom, dus je redenen slaan weer helemaal nergens op.
Hmm;

MadameMinke 36
Magican 23
sterrenmeisje 23
Sherco 19
TRA 10
Martino87 10
Eye of Sauron 8
drukknoopje 3
Rubykuby 3

Dan heb je in elk geval weinig gezegd. Zoals ik al zei; je viel me gewoon echt niet op. En daarin viel je me op, omdat je normaal veel meer post, volgens mij. Maargoed, ik zal eens teruglezen dan. Als dat tenminste nog zin heeft...
Oud 09-12-2007, 20:07
Verwijderd
De Spelleider is online, ik hoop dat hij de uitslag heeft.
Oud 09-12-2007, 20:44
Spelleider
Spelleider is offline
In de toren
Het leek wel alsof het gat steeds groter begon te worden. Martino, Rubykuby en magican zaten daar, nog steeds opgesloten. Het zwart kwam ook steeds dichterbij. Meneer martino, zei magican, ik ben bang… Stil, stomme idioot, zei martino. We kunnen veel beter proberen te bedenken hoe we hier in godsnaam uit kunnen ontsnappen. Hmm… Ik zie geen ramen. Ik zie ook niets in dat stomme gat. Maar erin springen zou haast wel moeten, uiteindelijk zal de vloer verdwijnen. De grond kan toch ook niet zomaar verdwenen zijn? Waar zijn die verdomde trappen gebleven? En het is hier wel verrekte donker! Martino kwam tot de conclusie dat het raam dat er eerst was ook was verdwenen.

Ze hadden nog maar een klein stukje vloer om op te staan. Aan de ene kant stonden martino en magican. Aan de andere kant stond Rubykuby. Hij hield het niet meer. Hij verloor zijn evenwicht toen hij nog maar 3 centimeter had om op te staan. Hij viel. En viel. En viel. En viel nog wat verder. Neeee…. Gilden martino en magican die aan de andere kant stonden en nog wat meer ruimte hadden. Binnen een paar seconden sloot het gat zich. Ineens waren de trappen er ook weer. Daarom besloten ze maar snel naar beneden te gaan, voordat er meer gewonden zouden vallen.

Ondertussen was Rubykuby nog steeds in het zwarte gat aan het vallen. Hij vroeg zich af waar hij in godsnaam naartoe zou vallen en of hij de klap zou overleven. Hij was toch bang van niet.

Op het kamp
Sterrenmeisje en drukknoopje waren nog steeds op het kamp. Zij waren druk bezig om zich te verstoppen. Ze hadden besloten om toch maar naar de uitgang te gaan. Nu moesten ze daar alleen stilletjes zien te komen. Kospo kwam nog steeds hun kant op. De uitgang was aan de andere kant van de kamer. In de kamer stonden een tafel en een paar kasten. Ook was er een keuken. Een stukje verderop was er een trap naar boven. Stilletjes slopen ze naar de andere kant, waardoor kospo hen op een haar miste. Eerst kwamen ze in de keuken terecht. Wat een geluk, daar was een raam, waar ze ook door naar buiten konden. Maar drukknoopje stootte per ongeluk een glas om dat op het aanrecht stond. HAHA, lachte kospo maniakaal. Ik weet dat jullie er zijn.

Drukknoopje en sterrenmeisje besloten daarop alle subtiliteit overboord te gooien. Ze deden snel het raam open en sprongen naar buiten en verstopten zich in de eerste de beste struik. Kospo kwam er ook aan. Maar wat ze zagen deed ze aardig schrikken. Kospo gleed gewoon door de muren heen. Hij hoefde kennelijk niet de moeite te nemen om door het raam te klimmen.

Vluchten voor Trophus
Sterrenmeisje en drukknoopje waren niet de enige die op de vlucht waren voor hun vijand. Een heel stuk verderop was sherco ook op de vlucht voor haar vijand. Haar lukte het wel om Trophus ongezien te ontkomen. Maar goed, zij hoefde dan ook niet te vluchten voor een machtige demon, zij hoefde alleen te ontkomen aan een van zijn pionnen.

Terwijl ze richting het kamp liep, liep ze daboman tegen het lijf. KOSPO DAAR ZIJN, zei daboman. IK JOU AANRADEN DAAR NIET NAARTOE GAAN. JIJ OP ZOEK GAAN NAAR ANDERE LEERLINGEN. IK JOU WILLEN HELPEN!!! JOELLIE WETEN VAN KOSPO TOCH? Kospo? Vroeg sherco. En daboman vertelde het hele verhaal. Kospo die graag zielen wilde hebben. WIJ DE ANDERE KANT OP GAAN, zei daboman. IK WETEN WAAR EYE OF SAURON EN YOSHIMARE ZIJN… En sherco besloot hem maar te vertrouwen. Hij had haar per slot van rekening wel gewaarschuwd dat er gevaar dreigde op het kamp. Volgens haar was het beter om naar daboman te luisteren. Haar wantrouwen voor het kamphuis was nu groter dan haar wantrouwen voor daboman.

Nog meer romeo en juliet
Omdat hij even genoeg had van sterrenmeisje en drukknoopje besloot Kospo zich weer bezig te houden met TRA en Minke het deden. Hij besloot het vuur tijdelijk weg te halen. Hahaha, zei kospo. Ik vind het veel te leuk zo… Trouwens he, kennen jullie dat sprookje wel? Van romeo en Juliet bedoel ik? Maar TRA en minke waren veel te druk met elkaar bezig. Ze stonden in vuur en vlam, dat had ook nog de reden kunnen zijn dat dit rare hotel het Urvu hotel werd genoemd.

Kospo besloot de betovering even op te heffen. Ik zal mijn vraag nog een keer stellen, zei hij. Weten jullie hoe het sprookje van romeo en Juliet afloopt? TRA en minke werden bleek. Ze wisten het maar ze durfden het niet te zeggen. Omdat de liefde in het sprookje onmogelijk was, hebben ze allebei zelfmoord gepleegd. De manier waarop was ook heel melodramatisch. Romeo had een klein drankje om zichzelf te vergiftigen. Hij drinkt het op als hij Juliet ziet liggen. Juliet is gewond, maar Romeo schat de situatie verkeerd in en denkt dat ze dood is. Uiteraard had hij geprobeerd haar wakker te maken, maar dat lukte niet. Na een half uur tranen besloot hij zichzelf te vergiftigen omdat hij de grootste vlam uit zijn leven kwijt was. Even later slaapt hij in door de vergiftiging. Dan wordt Juliet wakker. Ze ziet Romeo liggen, met het drankje en trekt de conclusie dat Romeo zelfmoord had gepleegd. Na een half uur in stilte gehuild en gerouwd te hebben drinkt ze het restje van het drankje op. Dan slaapt ook zij in.

Haha, lachte Kospo weer maniakaal. Jullie weten hoe het eindigt he? Het lijkt me leuk om te zien hoe jullie elkaar op dezelfde manier de dood in helpen… TRA en minke werden zo mogelijk nog bleker. Kospo zette de betovering weer in. Plotseling hoorde hij geritsel. Blijkbaar hadden sterrenmeisje en drukknoopje geprobeerd te ontkomen. Nou, veel plezier mijn vlammetjes, zei hij nog tegen TRA en minke, maar die waren alweer alleen met elkaar bezig.

Nog meer liefde
Eye of Sauron slenterde enigszinds doelloos door het bos. Plotseling kreeg hij enorme pijn in zijn borst. Aargh. Mijn geliefde Rubykuby zit in de problemen. Wat een rotcupido dat die ons bond. Verbonden worden is leuk, maar niet als de levens ook verbonden zijn. Dat is een tikkeltje overdreven. De pijn. Hij kon niet meer verder. Plotseling verscheen er een gat in de grond onder hem.

Ook hij viel. Terwijl hij viel kwam hij rubykuby weer tegen. Samen vielen ze. Tot in de eeuwigheid. In een bodemloze put, waar ze niet meer uit konden.

Een tragische dag voor de liefde. Zullen TRA en Minke elkaar ombrengen zoals Romeo en Juliet dat in het sprookje ook deden? Zullen Sterrenmeisje en Drukknoopje ontsnappen? En wat komt er van Martino en Magican terecht. Gelukkig is sherco bij daboman, maar wat is daboman van plan? Lees de volgende keer meer…

01) Yoshimare (dorpeling)
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje (dorpeling)
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje (dorpeling)
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x (verrader)
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic (cupido)
22) Rubykuby (dorpeling) (geliefde)

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager
Paars=Gestorven aan liefdesverdriet

Eye of Sauron is opgehangen deze keer. Hij was geliefde, samen met Rubykuby Met de geliefden eruit lijken de wolven op de overwinning af te gaan. Ze morgen morgen weer eten, tot half negen

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4 Flowtje
5 December: Hangronde #5 gelijkspel tba
6 December: Eetronde #5 x-spekkie-x & pixeldansje
7 December: Hangronde #6 Yoshimare
8 December: Eetronde #6 Cupido
9 December: Hangronde #7 Eye of Sauron & Rubykuby
10 December: Eetronde #7
Oud 09-12-2007, 20:48
Verwijderd
Geliefde! Dus toch! Maar dat komt nu dan helemaaaaaaal niet goed uit dus, want dan moeten we overmorgen goed hangen anders zijn we verloren!

Grappig wel dat ik net even Femics posts aan het doorlezen was en opmerkte dat zij Ruby erg vaak noemde als verdachte. Zij als cupido moest natuurlijk weten wie geliefden waren dus ik wilde al posten dat Ruby wel eens geliefde kon zijn...
Oud 09-12-2007, 21:04
Verwijderd
hmmm... ik weet nou niet of ik dit leuk vind of niet... de geliefden eruit *jeej*
twee 'dorpelingen' dood. nee...

morgen wordt er weer een dorpeling opgegeten, dan zijn er nog drie wolven en drie dorpelingen en dan is het ongeveer een afgelopen zaak. nu maar hopen dat de wolven proberen de wolfsbane op te eten, dan maken we nog een kans.

er was gelijkspel tussen EoS en minke denk ik, en ws hebben dus EoS én ruby op minke gestemd. en dan hebben ik en nog iemand voor gelijkspel gezorgd door op EoS te stemmen.

van mijn lijstje van 5 zijn er nog drie over, waarvan dus twee wolf zijn volgens mij: Magican, Sherco en/of Minke.
Oud 09-12-2007, 21:12
Verwijderd
Ik had ook op EoS gestemd.
En wat je zegt is waar ja. Ik ben aan de ene kant blij en trots dat ik het goed gegokt had, van de geliefden, maar het is wel weer twee spelers minder...
Oud 09-12-2007, 21:12
Femic
Femic is offline
Citaat:
Grappig wel dat ik net even Femics posts aan het doorlezen was en opmerkte dat zij Ruby erg vaak noemde als verdachte. Zij als cupido moest natuurlijk weten wie geliefden waren dus ik wilde al posten dat Ruby wel eens geliefde kon zijn...
En niemand die met mij meeging.
*Kruipt terug onder de aarde.*
Oud 09-12-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
En niemand die met mij meeging.
*Kruipt terug onder de aarde.*
Sorry!
Hij heeft wel vaak door mijn hoofd gespookt maar iedere keer was er wel iemand (ik zal de naam Soija niet noemen ) die ik verdachter vond. Dus ja...
Oud 09-12-2007, 23:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Bah, ik ben dood..
En het is niet de manier waarop ik had verwacht dood te gaan eigenlijk, ik dacht meegesleurd te worden door Ruby maar het bleek dus andersom te zijn...
Maar goed, ik heb het toch nog lang volgehouden voor iemand die al in de eerste ronde eruit dacht te vliegen.
Tot over vier weken maar weer!
Oud 10-12-2007, 10:15
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Update:
Er zitten nog in:
3 wolven
1 wolfsbane
2 dorpelingen.
Kans van 2 op 3 dat de wolven vandaag winnen.
Oud 10-12-2007, 10:23
Yoshimare
Yoshimare is offline
Nee hoor, dan zijn de dorpelingen nog aan zet.
Oud 10-12-2007, 10:28
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik hoop dat ze de wolfsbane nog pakken, die kans is best groot.
Oud 10-12-2007, 10:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bah, ik ben dood..
En het is niet de manier waarop ik had verwacht dood te gaan eigenlijk, ik dacht meegesleurd te worden door Ruby maar het bleek dus andersom te zijn...
Maar goed, ik heb het toch nog lang volgehouden voor iemand die al in de eerste ronde eruit dacht te vliegen.
Tot over vier weken maar weer!

Ik heb medelijden met je EoS, ik zou persoonlijk ook niet graag aan Ruby gekoppeld worden.

Verder, ga zo door wolven.
Oud 10-12-2007, 10:49
Yoshimare
Yoshimare is offline
Een sudden death tot het eind is wel leuk.
Oud 10-12-2007, 16:19
Verwijderd
Jakkiebah....
Oud 10-12-2007, 17:11
Magican
Magican is offline
Citaat:
Jakkiebah....
Pas als jij dood ben leef je weer?
Oud 10-12-2007, 17:45
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Update:
Er zitten nog in:
3 wolven
1 wolfsbane
2 dorpelingen.
Kans van 2 op 3 dat de wolven vandaag winnen.
Foute update Er zitten nog 3 dorpelingen, 1 bane en 3 wolven in.

Als de wolven vandaag niet op bescherming stuiten en de dorpelingen hangen geen wolf op winnen de wolven morgen.
Oud 10-12-2007, 19:42
Spelleider
Spelleider is offline
Kospo’s transformatie
Nou sterrenmeisje en drukknoopje, riep Kospo. Nu zal ik jullie laten zien waarom jullie mij toch niet kunnen ontkomen. Hij begon te groeien. 2 meter. 3 meter. 5 meter. 10 meter. Hij werd enorm. Sommige bomen in de buurt vlogen spontaan in de brand. Verder begon het te onweren, maar het regende niet. Verder je niet meer door hem heen kijken.

Sherco en daboman zagen hem ook, omdat hij inmiddels al 15 meter was. Meer bomen begonnen spontaan vlammen te vatten. Het kospo bos veranderde langzaam maar zeker in een hel. Daboman wist wel wat er aan de hand was. KOSPO AAN HET TRANSFORMEREN, riep hij kwaad. IK TROPHUS MOET VERSLAAN!!!!!! WAAR TROPHUS IS? EN DAN IK KOSPO VERSLAAN!!! Sherco had totaal niet in de gaten dat Daboman tegen haar praatte. Ze had ontzag voor kospo, die steeds verder groeide.

Magican en Martino waren ook weer in het bos. Zij zagen ook de enorme gedaante, die al 20 meter was. Ook bij hen begonnen de bomen plotseling vlam te vatten. KIJK UIT, riep magican, toen er een tak viel op martino. Hij sprong nog maar net op tijd opzij. Toen vroeg martino, voel jij ook niet die enorme haat? Het lijkt van kospo te komen. Zijn haat is bijna tastbaar. Hoe kan iemand zo veel haat voelen? Magican haalde zijn schouders op. Het is geen mens, zei hij.

In het Urvu hotel kwamen TRA en minke ineens uit hun betovering. Ze voelden ook dat er wat mis van. Mijn god, zei TRA, wat voelt dat verschrikkelijk. Minke knikte. TRA dacht dat dit waarschijnlijk wel het einde was. Maar we moeten positief blijven, zei minke, alsof ze TRA’s gedachte had gelezen. Juist nu moeten we sterk zijn, dan kunnen we misschien nog uit dit verschrikkelijke bos ontsnappen. Maar minke, dan moeten we eerst uit dit maffe hotel zien te komen, merkte TRA terecht op. Minke knikte. Maar ze hadden allebei geen idee hoe ze konden ontsnappen. De gangen veranderde steeds, als een betoverde doolhof.

De hel in het kospo bos?
Kospo was maar liefst 25 meter geworden en begon het hele bos toe te spreken. Nou, mijn pionnen. Jullie hoeven mij nog maar 2 zielen te leveren voordat jullie je aan jullie deel van het contract hebben gehouden. Dan krijgen jullie de macht over het bos. De 3 pionnen herinnerden zich het contract. “Tevens heb ik een cadeau voor jullie als jullie slagen in je missie. Ik zal Dark Phoenix weer tot leven wekken. Maar als jullie falen zal mijn wraak zoet zijn…

Er bleven spontaan branden uitbreken. Niemand wist meer welke kant ze op konden. Alleen dat ze dit alleen konden overleven als ze elkaar weer zouden vinden. Maarja, TRA en minke zaten in het urvu hotel. Martino en magican hebben vastgezeten in de toren. Sherco was oorspronkelijk op onderzoek uitgegaan wat betreft pippeloen. Ook het groepje van yoshimare, eye of sauron en twinkebel was op onderzoek uitgegaan, maar daar was al niet eens iemand meer van over.

Drukknoopje vroeg zich af hoe die branden zomaar konden uitbreken. Ineens vatte sterrenmeisje vlam. Ze schreeuwde het uit. AU AU, IK STA IN DE HENS!!! riep ze uit. Drukknoopje reageerde instinctief en keek of er water in de buurt was. Maar er was geen water te vinden. Sterrenmeisje rende ook, waardoor ze het vuur alleen maar aanwakkerde. Ze bedachten allebei niet dat het beter was om op de grond te rollen om het vuur uit te maken, omdat ze allebei in paniek waren.

Plotseling viel sterrenmeisje neer. NEEEEEEEEEEE, gilde drukknoopje. Kospo hoorde het en keek direct hun kant uit. Drukknoopje probeerde daarop weer te vluchten. Hoe zinloos dat misschien ook was. Maar kospo had meer aandacht voor sterrenmeisje. Hij liep naar haar toe en pakte haar lichaam. Hij deed zijn mond open en hing met zijn hand boven zijn mond. Vervolgens begon hij te eten. De (het?) nog tegenspartelende sterrenmeisje had totaal geen kans.

MIJN PIONNEN…. NOG MAAR 1 ZIEL, riep Kospo enthousiast.

Daboman begon in zichzelf te vloeken. Wel verdraaid, dacht hij. Ik moet die Trophus vinden. Hij vergat Sherco totaal. Nog 1 ziel en het was voorbij. Nog een geluk dat hij die ziel echt op moet eten. En dat het niet de mensen mogen zijn met wie hij het contract had afgesloten. Er was niet veel tijd meer. Woest rende hij door het bos, zo stevig dat de vlammen van het bos geen vat op hem kregen. Toen liep hij Trophus tegen het lijf…

Nu breekt de hel echt los. Bijna letterlijk. Zullen de dorpelingen nog kunnen ontsnappen uit het kospo bos? En hoe kunnen ze in godsnaam kospo tegen houden? Verder lijkt er een episch gevecht tussen daboman en trophus te gaan beginnen. De pionnen staan aan de kant van trophus en de anderen aan de kant van daboman. Hoe gaat dit verder? Lees de volgende keer meer…

01) Yoshimare (dorpeling)
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje (dorpeling)
07) sterrenmeisje (dorpeling)
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje (dorpeling)
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron (dorpeling) (geliefde)
16) Twinkebel (tovenaar)
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x (verrader)
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic (cupido)
22) Rubykuby (dorpeling) (geliefde)

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager
Paars=Gestorven aan liefdesverdriet

Sterrenmeisje is de ongelukkige. Zij werd vandaag als maaltijd gekozen door de wolven.

DORPELINGEN OPGELET!!!
Als jullie morgen geen wolf ophangen is het voorbij. Dan hebben de wolven gewonnen. Maar jullie kunnen het nog winnen. Ik raad jullie aan om eens flink de hoofden bij elkaar te steken, te luisteren naar elkaar en vervolgens de juiste conclusie te trekken. Jullie hebben nog niet verloren, laat je niet kennen! Succes! Stemmen kan tot half negen

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4 Twinkebel
4 December: Eetronde #4 Flowtje
5 December: Hangronde #5 gelijkspel tba
6 December: Eetronde #5 x-spekkie-x & pixeldansje
7 December: Hangronde #6 Yoshimare
8 December: Eetronde #6 Cupido
9 December: Hangronde #7 Eye of Sauron & Rubykuby
10 December: Eetronde #7 Sterrenmeisje
Oud 10-12-2007, 19:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
sterrenmeisje

Maar het gaat wel goed
Oud 10-12-2007, 19:56
Verwijderd
jezus dorpelingen
Oud 10-12-2007, 19:58
Daboman
Daboman is offline
Oh en om de dorpelingen wat extra te motiveren. Als de executie nog even wordt uitgesteld zullen trophus en ik de hoofden bij elkaar steken om samen een zo goed mogelijk slotverhaal te schrijven. Morgen kan ik zelf niet, de dagen erna kunnen we allebei wel. Morgen zal het verhaal in ieder geval gemaakt worden door trophus.
Oud 10-12-2007, 20:45
Magican
Magican is offline
Er vanuit gaande dat ik zelf geen wolf ben, heb ik 50% kans om op een wolf te stemmen. Ik heb echter geen flauw idee wie. Kom hier morgen nog op terug
Oud 10-12-2007, 20:59
TopDrop
TopDrop is offline
:')
Oud 10-12-2007, 21:19
Flowtje
Flowtje is offline
Gaat lekker zo.
Oud 10-12-2007, 21:37
Femic
Femic is offline
Citaat:
Er vanuit gaande dat ik zelf geen wolf ben, heb ik 50% kans om op een wolf te stemmen. Ik heb echter geen flauw idee wie. Kom hier morgen nog op terug
Meer zelfs.. 6 spelers. Min jezelf. Is 5. 3 zijn wolf. 3 uit 5 is 60%.

Toi toi dorpelingen!
Oud 10-12-2007, 21:49
Daboman
Daboman is offline
Het is wel gezellig hier

Beetje spoken is wel leuk, misschien kan Trophus er wat mee in het volgende verhaal *hint*
Oud 10-12-2007, 22:31
Verwijderd
succes dorpelingen... ik ben monddood gemaakt
Oud 10-12-2007, 23:32
PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG Sterretje krijgt eindelijk haar verdiende loon voor het op mij stemmen
Oud 10-12-2007, 23:33
Verwijderd
Citaat:
OMG Sterretje krijgt eindelijk haar verdiende loon voor het op mij stemmen
kreng! volgende keer ben ik wolf en dat eet ik als straf jou als eerste op *grom*
Oud 10-12-2007, 23:34
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
kreng! volgende keer ben ik wolf en dat eet ik als straf jou als eerste op *grom*
Dat kan niet want dan word ik samen met jou wolf!
Oud 11-12-2007, 00:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik lach me kapot als jullie nu allebei de eerste ronde eruit gaan
Oud 11-12-2007, 00:26
PixelDansje
PixelDansje is offline
Hahah ja dan zijn we geliefden
Oud 11-12-2007, 01:17
TopDrop
TopDrop is offline
Het zou best interessant worden als 2 wolven geliefden zijn. Dan hebben ze nog een serieuze kans om te winnen ook. En krijgen die andere twee wolven het nog lastig.
Oud 11-12-2007, 06:43
Daboman
Daboman is offline
Trouwens he, even aan de 2 dorpelingen en de wolfsbane. Het is wel belangrijk dat jullie ook echt stemmen he
Oud 11-12-2007, 09:13
Verwijderd
Sterrenmeisje.
Fuck, ik heb echt geen idee meer.
Misschien ga ik dan maar voor een stille speler. Drukknoopje ofzo. Eigenlijk zijn de andere allemaal stille spelers, ze zouden allemaal wel stiekem wolf kunnen zijn.
Oud 11-12-2007, 09:16
trophus
trophus is offline
yay mijn ban is voorbij

nu kan ik weer een bijdrage leveren als spelleider
Oud 11-12-2007, 09:23
Verwijderd
Ik wist helemaal niet dat jij een ban had.
Maar yay
Oud 11-12-2007, 09:27
Sherco
Sherco is offline
Hmm, toch geen wolf dus, Sterrenmeisje. Nu ben ik blij dat ik toch niet op jou gestemd heb
Ik wacht tot het hoofden bij elkaar steken en nieuwe theorieen spuien voorbij is met stemmen, want ik wil wel ZEKER weten vanavond een wolf eruit te gooien!
Oud 11-12-2007, 09:36
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat jij een ban had.
Maar yay
Maar mijn liefste Minke toch ge weet toch dak tuig van den richel ben? ik moest gestraft, want mijn baldadige forumgedrag kon uiteraard niet door de beugel ;x
Oud 11-12-2007, 10:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Sterrenmeisje een dorpeling
Ik zou echt zweren dat zij een wolf was
Oud 11-12-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Sterrenmeisje een dorpeling
Ik zou echt zweren dat zij een wolf was
nee.. gewoon een dorpeling die een beetje langzaam van begrip is en soms iets te eerlijk over wat ze denkt
Oud 11-12-2007, 13:36
Verwijderd
voor een pot fluff vertel ik wie de wolven zijn.
Oud 11-12-2007, 13:48
trophus
trophus is offline
Citaat:
voor een pot fluff vertel ik wie de wolven zijn.
foei, dode zieners spreken niet
Oud 11-12-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
foei, dode zieners spreken niet
ik heb maar 1 keer een functie opgevraagd hoor, en toen ging ik dood :')
maar ik heb zo mijn bronnen en die geef ik prijs in ruil voor een pot fluff
Oud 11-12-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ja en ik voor koekjes!
Oud 11-12-2007, 13:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik bied 6 mandarijntjes, wnat koekjes heb ik niet.
Oud 11-12-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik bied 6 mandarijntjes, wnat koekjes heb ik niet.
jij moet bepaalde bronnen gewoon dwingen
Oud 11-12-2007, 14:09
trophus
trophus is offline
Citaat:
I know ;P Ik ben spelleider weet je nog?
Topic gesloten

Regels voor berichten