Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff. ik heb niet alles bij gelezen hoor
![]() Druk weekend gehad! Meegedaan met Dickens, dus ik vermoed dat mijn tenen ernstige chornische bevriezingsverschijnelen gaan vertonen ![]() ![]() Gister gelukkkig maar half dagje, dus gistermiddag beetje bijgeslapen. Van zaterdag op zondag maar 3,5 u geslapen. Eerst met vrienden beetje bankhangen, tequila en thee drinken, stomme films kijken. Daarna met 1 vriend nog heel lang gepraat over onzekerheden en verlangens en het ikweetnietwatikwil-principe. Het is fijn om met hem te praten, omdat hij zo op mij lijkt. Omdat hij begrijpt wat ik bedoel, en daar niet over oordeelt. maar goed, om 8u ging de wekker wel weer ![]() En afgelopen nacht echt verrot geslapen. De hele nacht heeft mijn buik/maag/darmen lopen krampen. niet leuk. Gister nog gesprek gehad met vriendje. het is zo verdomd kut en moeilijk. Waarom is hij niet wat jonger? Waarom ben ik niet wat ouder? Ik haat het dat hij verder is, dat hij de dingen die ik nog wil, al gedaan heeft. En andersom heeft hij dat ook met mij. Ik wil volgend jaar een jaar stoppen met mn studie. Wat werken en misschien 8 maand ofzo naar Australië. Vriendje wil niet mee ivm zn baan. En dat snap ik wel hoor, maar ik zou willen dat hij zich nog niet wilde settelen. Hij zegt wel 'ik wíl wel, maar als ik terug ben ben ik 30 en heb ik alsnog ongeveer 0,0 werkervaring en geen baan'. Mja, misschien heb ik er het geld wel niet voor. En ik moet nog even kijken wat ik dan doe met mn huisje, mijn kasteeltje. De 10 miljoen winnen dan maar? Nou goed, dat zorgde gister (voor ik ging slapen...) voor een boel gehuil en gesnotter. Houden van is nooit ons probleem geweest. We zien wel hoe het gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hij kwam uiteindelijk wel, en toen gingen we eten bij mensen die ik niet kende, toen we onderweg waren met de trein viel de spanning van me af en het eten was gewoon érg leuk ![]() |
![]() |
|
@Ave: Wat leuk dat je meegedaan hebt met Dickens, wat was je? En ja, als houden van nu eens garant kon staan voor een succesvolle relatie hè, dat zou wel handig zijn
![]() OT: Ik voel me verliefderig en ik heb geen zin in college presentatie kerstmis en al die zooi, maar het zal wel weer goedkomen. Niemand begrijpt ons maar het kan me niet schelen.
|
Zo, intussen hardgelopen, decemberzegels gekocht en boodschappen gedaan. En net me helemaal gek gelikt aan al die enveloppen van de kerstkaarten. Gelukkig zijn de decemberzegels stickers
![]() Het schrijven van die kerstkaarten is zo maf, dat maakt dat ik me volwassen ga voelen ![]() Ik heb geen zin in de kerstviering vanavond op school. We gaan een lied zingen wat ik niet echt ken. Ik zal vast ook wel aangesproken worden op de mail die ik gestuurd heb aan de hele klas, want onze klas is zo lui dat ze niks willen doen, maar wel commentaar geven op de mensen die dan wel iets doen. En ik heb al helemaal geen zin om vanavond mee naar dat cafe te gaan, als afsluiting, met de hele klas en onze mentoren... Maar Vriendje vindt dat ik moet gaan, maar ik mag niet (alleen) fietsen. Mjah, hoe doe ik dat dan?! Ik heb maar twee klasgenootjes aan wie ik redelijkerwijs kan vragen of ik met ze mee kan (i.v.m. hoeveel ik met ze omga en waar ze wonen), en de ene gaat niet naar het cafe en de andere gaat op de fiets, maar dan zou ik alsnog 10 minuten alleen moeten fietsen vanavond laat. |
![]() |
|
Mijn lieve vriendje, van wie ik helemaal niet gewend ben dat hij huilt, had zo'n verdriet zaterdag. Wat moeten we nou doen samen? Ik herken wel wat Ave schrijft... we hebben andere ideeën. We schelen niet zoveel in leeftijd, maar wel qua wat we met ons leven willen. Hij heeft het idee dat hij mij belemmert in mijn idealen en ik snap wat hij bedoelt. Ik laat me ook belemmeren door hem, maar is dat zijn "schuld" of de mijne? Hij kan me niet meer geven dan wat hij doet en het is maar afwachten of het genoeg is. We moeten hier samen doorheen komen, ik móet voor mezelf leren kiezen binnen onze relatie.
Oh...en blijkbaar had ik hem met mijn defensieve houding zo erg van me afgeduwd dat hij dacht dat ik serieus twijfelde aan onze relatie. Ik had het idee dat ik hem toch nog best wat intimiteit gaf, maar hij voelde zich behoorlijk afgewezen. Auw. Moet ik dan toch maar weer gaan geven, ook al voelt dat helemaal niet goed? Hoe kan ik liefde geven met een lichaam dat ik zelf zo haat? ![]()
|
Zo, alweer 6 uur gewerkt, het was enorm druk (veel mensen) Morgen maar wat eerder weg, nu was het erg krap vanmorgenvroeg.
Net uit werk meteen boodschappen gedaan, dan hoef ik straks de kou niet meer in. En ik moet nog zoveel doen: kerstkaarten + postzegels kopen, bedenken wanneer ik mijn tentamen wil doen in januari en die docent daarover mailen, bedenken waar ik mijn essay over wil doen en een opzetje maken. Oké, het lijkt niet zoveel, maar ik stel het steeds maar uit en dat essay is gewoon moeilijk. Geef mij een lijstje met onderwerpen waaruit ik mag kiezen, maar laat me niet zelf kiezen. Donderdag wordt een studiedagje, dan ga ik naar Groningen en dan 's avonds bij een oud-studiegenootje eten en bijkletsen. Dit is echt zo'n leuke week, zo lekker volgepland ![]() En ik werk en het is zo makkelijk productiewerk, maar het is nuttig (in maatschappelijke zin), ik verdien er redelijk wat mee en ik sta vroeg op en heb dus structuur in m'n dag. <3 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn, ik zit echt raar in elkaar
![]() ![]() Het was echt een van de leukste etentjes ooit ![]() Als mijn therapeute dit zou horen, zou ze me verbaast aankijken en lachen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm. ik denk dak maar gwoon weer hou, want dat doe ik toch meestal wel. want als ik t tegen haar zeg, dan breekt echt de pleures uit in t team. maar dat is eiglijk bij iedereen die wat tegen haar zegt wat ze niet leuk vindt. mja, op de manier waarop het zo gaat, voel ik me wel buiten gesloten, en dat vin ik ook niet zo leuk eiglijk. en ik wor ook een btje moe van der gezeik achter mn rug om. flikker toch op zeg
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het moeilijk allemaal. Ik ben gisteren op bezoek geweest bij hem in de gevangenis. De enige reden waarom die klootzakken hem nu nog vasthouden is omdat ze het papierwerk niet sneller willen regelen. Zit je verdomme in een Peruaanse gevangenis. ´t viel me overigens alles mee. Totdat ze mijn tas stalen. Toen ik mijn telefoon terugvroeg bij de bewaking, haalde de agent hem al uit zijn binnenzak. Corrupte klootzakken hier. Een kerst zonder je lover. Leuk hoor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Leuk, ik voel me weer rot en het enige dat me lukt is negatieve gesprekken voeren, ik ben niet in de stemming voor vrolijke muziek, ik heb geen neutrale muziek, dus ik loop de helft van de tijd depri klinkende psychedelic te luisteren en het enige dat ik doe is alleen maar tegen iedereen aanzeuren.
![]() ![]()
|
![]() |
@ Pruts0r:
In een van je eerdere post zeg je datn je oma en opa en andere mensen je toch niet zullen begrijpen. Maar zoiets wet je nooit he... Alleen al het feit datje oma en opa zien dat er iets scheelt EN ernaar vragen vind ik ongeloofelijk lief van hen ![]() Probeer daar aan te denken tijdens kerst... ( En natuurlijk aan de zalige dagen nadiien... ![]() OT: Gisterenavond toen ik al in mijn bed lag, dacht ik ineens aan een interview dat ik nog online moest zetten en een beetje verder afwerken... ( Ze hadden gezegd tegen maandag ofwel ten laatste maandag ![]() Dus ondanks al mijn planning en het bijhouden van mijn leerstof, moest ik opstaan en heb ik daar nog heel lang aan gewerkt ![]() Ach het staat er nu tenminste optijd op ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, ik heb even goede raad van jullie nodig (als je wilt natuurlijk
![]() Ik heb m'n therapeut per telefoon gesproken en 't loopt een beetje uit de hand. M'n huisarts had me terug naar haar gestuurd, omdat hij zelf niet zo goed weet naar welke andere therapeut hij me zou moeten verwijzen, en m'n therapeut daar waarschijnlijk meer zicht op heeft. Heb haar dus net gesproken en geheel overstuur geraakt door dit gesprek. Ik moet nou donderdag langskomen (om verder te kijken), maar ik ben bang dat dit ook uit de hand gaat lopen. Daarbij heb ik domweg geen vertrouwen meer in haar. Nu is mijn dilemma of ik donderdag zal gaan, of dat ik nu verder het contact zal verbreken en op een andere manier een andere therapeut zal zoeken; via huisarts of intaker van ggz (weet niet of ik daar uberhaupt nog terecht kan) of nog een andere manier. Het nadeel van de eerste optie is dat ik bang ben dat het gesprek weer ontaard in ruzie. Het nadeel van de 2e optie is dat het waarschijnlijk (veel) langer gaat duren voor ik goede hulp heb, en het gaat op dit moment gewoon niet zo goed. (Ik vond het een beetje overdreven om een nieuw topic hiervoor te openen, hoop dat het hier mag...) |
![]() |
|
Maar het probleem is juist dat zij (en mijn tante dan, de zus van mijn vader in dit geval) de enigen zijn die dat zien en ik kan lang niet in iedere situatie met hun daarover praten. Ik ben iig heel erg onstabiel/instabiel (whatever) de laatste tijd.
Deed net in een msn-gesprek de uitspraak: Ik ben zo onstabiel als een alfastralende isotoop (hiervoor moet je een beetje natuurkunde kennen) en dat waren de eerste woorden die in me opkwamen om te omschrijven hoe snel mijn stemming wisselt. Ik voelde me vanmorgen vrolijk, toen ik thuis kwam voelde ik me rot en miste ik iedereen, toen voelde ik me weer happy en toen ineens weer down en nog kutter toen ik hoorde dat het nog niet zeker was dat ik naar een goede vriendin in W'veen toe zou kunnen (hoewel die kans volgens mij wel vrij groot is) en toen ineens was ik weer heel vrolijk en had ik de tranen in de ogen staan van geluk, toen ik weer terugdacht aan toen ik een tijd terug met iemand naar Maastricht ben gegaan en we de halve dag random winkeltjes binnenliepen en vanalles gingen bekijken en heel langzaam door Maastricht heen aan het slenteren waren. Oh en niet te vergeten het duisent snoep dat we van tevoren gehaald hadden. Vlak daarna voelde ik me weer ineens down en toen ik Oceansize opzette (waarvan ik dacht dat dat heel erg depressieve muziek zou zijn, maar wat niet zo bleek te zijn), werd ik op de een of andere manier weer vrolijk, toen voelde ik me weer rot en nu ben ik weer vrolijk. En al die stemmingswisselingen in een kleine drie uur. ![]()
|
Het lijkt me dat als je geen vertrouwen in haar hebt + ruzie met haar krijgt, ze je niet op de juiste manier zal kunnen helpen. Je hebt een zeker vertrouwen nodig tussen hulpverlener + cliënt. Ik zou je aanraden iets anders te zoeken, en een soort van vangnet te bedenken voor de tijd dat je niemand hebt.
||
Allereerst veel sterkte en succes en energie @Yana, Nienna*, Pruts0r, Nattigheid, Ave en aaaallle anderen die het nodig hebben!
Citaat:
![]() OT: Sinterklaas gister vieren was leuk, ik heb niet zoveel gekregen, maar wel mooie dingen. Van tevoren was het wel een beetje klote, want L. wilde plotseling hier blijven terwijl we het met ons gezin zouden vieren dus dat was een beetje raar geweest. Maar uiteindelijk kwam het goed. Verder was ik nogal moe en heel bang gisteravond en vanochtend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vanmiddag nog even wezen winkelen na school. We stonden in de bus, het was echt superdruk en toen zijn we in het centrum uitgestapt. M'n vriendinnen moesten nog kerstkaarten hebben enzo, het was best gezellig. Ik heb sokken gekocht, ik koop altijd van die onzinnige dingen.
![]() Vrijdagavond hadden we sinterklaas met de klas, het was echt supergezellig. En aankomende zaterdag lekker weer feest. ![]() Vandaag kreeg ik nog een leuk compliment. Een vriendin van me zei dat ik een goede/fijne uitstraling had. Dat vond ik echt wel heel leuk dat ze dat zei. |
![]() |
|
Bah, het leren schiet maar niet op. Ik was laat thuis vandaag en had voor het eten alleen tijd om naar m'n e-mail te kijken. Om 7 uur ben ik begonnen met leren en ik ging ook nog douchen, maar heb nu 3 hc's geleerd. Nu co-assistent kijken en dan de laatste voordat ik naar bed ga.
Morgen staat in de planning: boek bij laatste 2 hc's lezen, 7 hc's + boek, bijbehorende wc's en coo's. Dan moet lukken. ![]() |
![]() |
|
@ Neko* : (nickchange?) Kom op! Niet meteen zeggen dat je het niet kan als je een onderdeeltje niet volledig goed doet. Je bent al tot hier gekomen, dat is een bewijs van het feit dat je het wél kunt, je kan nu niet meer terug! *knuff* Keep your head up!
OT: Jeej, ik heb nog wat gedaan voor school ook vandaag. Was supermoe en had geen zin maar heb nou toch m'n tweede Duitse brief af (van de vier...) en nu ben ik ook weer gemotiveerd om de andere twee nog voor de vakantie in te leveren, beter laat dan nooit. En, heb ook nog voor geschiedenis gelezen + al twee studieuren gedaan vandaag (dat is wennen!). En ik heb medelijden met L. ze is zo'n lief mens en dit heeft ze echt totaal niet verdient. En ik heb ook medelijden met mezelf, want morgen om 8 uur therapie en ben de eerste drie uur vrij.. grmbl. Maar nog meer: morgen laatste keer therapie voor de vakantie en dat is naar. Vrijdag kan ik niet vanwege Paris <3<3 en wilde dus vragen of ze donderdag kon in plaats van vrijdag, maar dat durf ik niet want dan kom ik weer zo desperate en afhankelijk over, terwijl ik dat niet ben maar omdat ik weet dat het altijd kut gaat, zo tegen kerst aan. Nu voel ik me daar een beetje rot over, is het gek om dat te vragen? Nu ga ik nog even in m'n boek lezen en m'n doel was om vandaag ook in mijn duitse boek te beginnen maar het is al 21.30 dus te laat dus doe ik het morgen wel ![]() ![]()
|
Ik haat, haat, haat, haat het zo wanneer ik niet meteen antwoord krijg... Nou ben ik aan het wachten op een mailtje terug ter bevestiging en krijg ik dat niet binnen een paar uur. Enja, ik weet dat het kan zijn dat hij eens een keer niet de hele dag achter zijn pc hangt. Maar het lijkt me heel eigenlijk sterk... Grrr, nou moet ik hem zeker morgenmiddag weer gaan smsen om te vragen of hij die mail wel heeft gekregen en of we idd morgenavond afspreken. Ik vind het sowieso stom dat hij mij niet even mailt en laat zien dat hij het ook leuk vindt om af te spreken. Arrg, ik maak mezelf gek. Wat zou het leven toch een stuk minder gecompliceerd zijn, als ik de dingen in mijn hoofd allemaal niet zo groot maakte. Eiugenlijk zou ik moeten denken van: "Nouja als hij niets laat horen dan vindt hij het blijkbaar niet belangrijk genoeg om met me af te spreken en dan is hij het dus ook niet waard, dus dat hij in de stront zakt ik ga wel lekker iets met mn vrienden doen." Ja, zo zou t moeten. Ik heb een hekel aan mezelf..
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: It doesn't hurt me.. well actually it does! Maar 'alleen nog' dat hele stomme pws afmaken en dan vakantie! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
okee dit is echt te irritant. maar goed
![]() mjuh, kan komend weekend niets, gaan alleen een film marathon dag doen, want mn kies moet er uit dus daar gaat mn weekend.. halve dag op bed liggen film kijken ![]() maar t weekend er op weer lekker uit eten en alles ![]()
|
Ik ga zo maar eens slapen, ik val bijna om van de slaap. En even spieken of meneer nog ziek wakker ligt, of dat-ie toch in slaap is gevallen...
Ik schrijf alvast mijn to-do-lijstje op voor morgen, dan kom ik er tenminste niet (zo makkelijk) onderuit:
Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 19:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Shit man. Die mannen van gisteravond hebben me meer aangegrepen dat ik dacht. Kan het niet eens uitleggen, maar ze laten me nadenken over wie ik ben, wie ik denk te zijn. Over ziekzijn, over mijn eigen houding, over allesallesalles. Het eerst waar ik vanmorgen aan dacht toen ik wakker werd, was 'oh, en dat zeiden ze ook nog!' En dat is toch wel redelijk zeldzaam ofzo.
|
![]() |
|
Morgen naar psychiater. Ik moet nog even wat dingetjes opschrijven wat ik wil vertellen/vragen. Gelukkig is het pas om 16:30
![]() Verder moet/wil ik deze week nog doen: - de huisrekening - kamer opruimen - het 1 en ander afwassen - begeleider van mijn werk bellen - kamerindeling herzien - langzaam weer eens lenzen gaan dragen |
![]() |
|
![]() |
Nijn*, je moet gewoon vragen of je donderdag nog even kan. Ze is er tenslotte om je te helpen, en ik denk dat ze juist alleen maar blij is als jij eerlijk aangeeft dat je die hulp nodig hebt.
Ik ben een beetje dronken en stoned. Zat gewoon bij mijn huisgenootje, toen kwam mijn broer ook nog, daarna een vriend. IK zei voor de gein dat we gingen bowlen, voor ons huis is nu een bowlingbaan. Die vriend vond het een goed idee en ging trakteren. Het was net zo leuk. Daarna nog in een restaurant waar D. werkt wat gedronken. Die vriend en ik waren een beetje dronken en werden baldadig. We gingen in de hal kijken wie het eerste boven was, via de roltrap die naar beneden ging. Boven waren we doodmoe, dus gingen we zitten toen we naar beneden rolden. Alleen hij begon me te kietelen, ik werd nog moeier. Toen we naar huis gingen mocht ik een stukje op zijn rug om uit te rusten. We hebben ook afgesproken dat we binnenkort met z'n 2en gaan eten in dat restaurant. Ja, was weer een leuke avond, hihihi. Nu echt tijd om te slapen, want ik heb zaterdagnacht niet geslapen en afgelopen nacht maar kort, voor mijn doen.
|
Me moeder zo irritant. Soms wil ik zeggen:,,Ma luister hier ik ben al bijna f*****ng 19 dus behandel me dan als een 19 jarige en geen 12 jarige. Wil ik laats gaan werken dan is het van:,,Jah gata dat wel lukken met school dan?’’
Zoo nee daar had ik nog niet aangedacht....duh anders zou ik niet werken. Ga ik ergens heen kom ik laat thuis meteen bombardement van miscalls en smsés van hoelaat ik niet thuiskom, waar ik ben en met wie ik ben. ![]() Alles is een taboe ook nog. \ omg omg *frustraties* O wat ben ik blij als ik over 2 jaar op mezelf mag wonen haleluja. ![]()
|
Verwijderd
|
Hurray, vanmiddag voor de 3e keer in 1,5 week naar de huisarts.
Ik heb eigenlijk al min of meer besloten dat ik in ieder geval niet meer naar m'n therapeut terug ga. Ze is gisteren echt te ver gegaan. Misschien kan m'n huisarts via haar een verwijzing regelen, en anders moet het maar op een andere manier. Ik ga niet meer naar haar terug. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo per de 15e aangesteld als wachtmeester bij de Koninklijke Marechaussee. Mooi werk.
De lucht begint een beetje te klaren. Feestdagen lekker werken, en oud en nieuw wordt tof. In februari 2 weken de zon opzoeken in Nieuw Zeeland, is ook bevestigd, in onze vrije dagen ( veel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil ook naar Nieuw-zeeland. En naar Australië. Weet iemand wat eigenlijk mooier/leuker/meer aan te raden is? niet het goede forum, ik weet het, maar nou en
![]() OT: pf. ik heb echt te veel slaap nodig tegenwoordig, niet leuk! en het is zozozozozo meeeeeeega koud! word ik niet blij van. Ik heb gigantisch geldtekort trouwens. iemand geld over om aan mij te geven? ![]() ik moet eens bedenken wat ik ga doen vandaag trouwens.. |
![]() |
|
Wiej, mijn nichtje is zwanger en dat is gaaf
![]() ![]() En ik heb echt een ongelofelijk goed bruikbaar boek gevonden voor mijn essay net in de UB, dus het komt allemaal toch nog goed *naarhoogcijferstreeft*. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |