Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2007, 18:27
IcedEarth
IcedEarth is offline
oh theemuts dat hoor je vaak, dat mensen al weken dood achter de televisie zitten
Oud 30-12-2007, 18:31
Qimm
Qimm is offline
Heerlijk dat er mensen zijn die mijn 'taal' spreken <3
Oud 30-12-2007, 18:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
oh theemuts dat hoor je vaak, dat mensen al weken dood achter de televisie zitten
Maar gaan ze dan ook schimmelen ?
Oud 30-12-2007, 19:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maar gaan ze dan ook schimmelen ?
Nouja, dat is dus ook een beetje mijn punt. De geur van een dood lichaam, ruikt nou niet bepaald naar schimmel volgens mij. De geur van ontbinding is volgens mij een stuk ranziger en indringender... Maar goed, vriendlief en ik zeiden laatst nog tegen elkaar dat we niet vreemd op zouden kijken als ze zichzelf iets aan zou doen, omdat ze zo vreemd op ons overkwam. Dus het zou mij niks verbazen in ieder geval
Oud 30-12-2007, 19:47
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Ik dacht hetzelfde

Maar vergeten de vuilnisbak voor vertrek te legen is dan waarschijnlijker ofzo
Oud 30-12-2007, 19:55
Rob
Rob is offline
<33 Zij is leuk! We hebben het wel allebei druk rond deze tijd maar vinden nog altijd wel een gaatje voor elkaar en da's heel erg fijn. <3
En het gaat echt heel fijn zo tussen ons. ^^
Oud 30-12-2007, 20:19
stout!
stout! is offline
Citaat:
Nouja, dat is dus ook een beetje mijn punt. De geur van een dood lichaam, ruikt nou niet bepaald naar schimmel volgens mij. De geur van ontbinding is volgens mij een stuk ranziger en indringender... Maar goed, vriendlief en ik zeiden laatst nog tegen elkaar dat we niet vreemd op zouden kijken als ze zichzelf iets aan zou doen, omdat ze zo vreemd op ons overkwam. Dus het zou mij niks verbazen in ieder geval
Misschien ligt ze in bad . Ok ik hou nu echt op, want zou t zelf echt een verschrikkelijk idee vinden... maar morgen kom je er dus achter?
Oud 30-12-2007, 20:49
Verwijderd
Neeee dit wordt nu al een fantástisch begin van het nieuwe jaar Ik had al maanden geleden afgesproken met een groep goede vrienden van de middelbare school om op 1 januari gezellig samen uit te brakken. Kreeg ik net een mailtje met wie er allemaal komen, blijken er alleen maar bezette mensen te komen mét hun vriendje/vriendinnetje Dat wordt dus weer één grote, kleffe, 'hoe-is-het-met-jouw-seksleven-na-tig-jaar-relatie', 'wij-zijn-burgerlijk-en-hebben-dus-geen-leven-behalve-elkaar' bende
Dilemma: ik wil een aantal van hen heel graag zien, omdat dat al lang geleden is, maar ik heb écht geen zin om me al op 1 januari weer een ontzettende loser te voelen, omdat ik daar altijd de enige ben zonder al te interessant liefdesleven
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Neeee dit wordt nu al een fantástisch begin van het nieuwe jaar Ik had al maanden geleden afgesproken met een groep goede vrienden van de middelbare school om op 1 januari gezellig samen uit te brakken. Kreeg ik net een mailtje met wie er allemaal komen, blijken er alleen maar bezette mensen te komen mét hun vriendje/vriendinnetje Dat wordt dus weer één grote, kleffe, 'hoe-is-het-met-jouw-seksleven-na-tig-jaar-relatie', 'wij-zijn-burgerlijk-en-hebben-dus-geen-leven-behalve-elkaar' bende
Dilemma: ik wil een aantal van hen heel graag zien, omdat dat al lang geleden is, maar ik heb écht geen zin om me al op 1 januari weer een ontzettende loser te voelen, omdat ik daar altijd de enige ben zonder al te interessant liefdesleven
Aan de andere kant: hoe interessant is het liefdesleven van een stelletje? Tenzij ze vreemd gaan, is het even interessant als van iemand die vrijgezel is, en geen liefdesleven heeft
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 21:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Misschien ligt ze in bad . Ok ik hou nu echt op, want zou t zelf echt een verschrikkelijk idee vinden... maar morgen kom je er dus achter?
Haar huisbaas komt morgen kijken ja en zou ons ook even wat laten weten. Maarja, ik weet niet hoe laat hij komt en als vriendlief zich weer wat beter voelt, gaan we morgen al vrij vroeg op pad naar de mensen waar we oud&nieuw gaan vieren, dus weet niet of we hem morgen dan spreken. Maar goed, als er iets bijzonders is, laat hij vast wel een bericht achter ofzo..

En ik heb zelf ook al tig scenario's bedacht hoor Tuurlijk, in eerste instantie dacht ik er ook gelijk aan 'Zie je wel, we hebben gelijk. Ze heeft zichtzelf van kant gemaakt en ligt nu dood op haar kamer!!'. Maarja, om mezelf niet te erg op te fokken, doe ik er maar een beetje lacherig over en houd ik mezelf voor dat er gewoon iets nats of wat etenswaren liggen te schimmelen die ze vergeten is. Maar stel dat de huisbaas morgen wel echt iets gruwelijks aantreft... Nee, van die gedachte word ik niet echt blij nee Voel me de laatste dagen ook niet echt prettig alleen op zolder. Dat grenst het directs aan de kamer van de buurvrouw en de lichten doen het niet goed, dus het is er donker en dan verbeeld ik me steeds dat ik allemaal rare dingen hoor en dat ze ineens zwaar verminkt opduikt ofzo
Oud 30-12-2007, 22:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Theemuts: had ik toch beter daar kunnen komen wonen
Oud 30-12-2007, 22:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aaah dat is echt zo vreselijk, dat heb ik ook een keer gehad met een oude vriendin. Zij stelde nota bene voor om af te spreken en ze zou me die dag nog bellen, nooit meer iets van gehoord. Daarna nog een smsje gestuurd en haar een keer in een algemeen mailtje uitgenodigd voor een feestje, inderdaad ook nog een keer "leef je nog?" gesmst maar nooit meer iets gehoord. En dat is veel kutter dan dat iemand zegt dat je uit elkaar gegroeid bent (wat ik zelf ook wel vond bij ons) omdat je geen respect toont voor het aandeel van de ander in de vrienschap. Ik bedoel dit niet om je af te zeiken, maar om duidelijk te maken dat alles beter en respectvoller is dan helemaal niets meer te laten horen.
Bovendien is het ook voor jezelf relaxter als het niet meer knaagt.
Ik vind 't ook vreselijk van mezelf dat ik 't zo gedaan heb en hoe langer ik wacht hoe moeilijker het word om dat eerste berichtje terug te sturen. Want dan moet ik gaan uitleggen waarom ik niks van me heb laten horen en dat kan ik niet.
Met een andere vriendin heb ik 't ook al zo laten overgaan. *zucht* Ik ben een slecht mens.
Oud 30-12-2007, 23:30
Verwijderd
Ik vind hem leuk, en wil eigenlijk wel snel afspreken, ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 00:30
Metal
Metal is offline
Gister sprak mijn beste vriend me aan, dat ie een van onze vrienden had gesproken, die terminaal ziek is. Hij klonk niet al te best (morfine), en aangezien ik komende week thuis ben hadden we afgesproken om bij hem langs te gaan. Alleen kwam die vriend toenstraks helemaal hysterisch op msn dat die vriend vanavond is overleden.

dus ik zit hier al 2 uur zo van '. ik weet het niet. shit
Oud 31-12-2007, 01:08
Metal
Metal is offline
ik heb net maar een biertaxii af laten komen,met bier en sigaretten. wat een teringzooi
Oud 31-12-2007, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 't ook vreselijk van mezelf dat ik 't zo gedaan heb en hoe langer ik wacht hoe moeilijker het word om dat eerste berichtje terug te sturen. Want dan moet ik gaan uitleggen waarom ik niks van me heb laten horen en dat kan ik niet.
Met een andere vriendin heb ik 't ook al zo laten overgaan. *zucht* Ik ben een slecht mens.
Volgens mij is reageren met dat je geen goede reden hebt waarom je geen contact op hebt genomen en dit naarmate de tijd verstreek ook alsmaar moeilijker werd omdat je je schuldig voelde.. nog altijd prettiger dan niets.

Gewoon, de waarheid, eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
Gister sprak mijn beste vriend me aan, dat ie een van onze vrienden had gesproken, die terminaal ziek is. Hij klonk niet al te best (morfine), en aangezien ik komende week thuis ben hadden we afgesproken om bij hem langs te gaan. Alleen kwam die vriend toenstraks helemaal hysterisch op msn dat die vriend vanavond is overleden.

Sterkte Metal, weet er niets zinnigs over te zeggen maar wat extreem kut.
Oud 31-12-2007, 10:33
Dott
Dott is offline
zo mensen, Dottje is terug, en kan weer fatsoenlijk lezen (zo ongeveer)

Er valt eigenlijk weinig te up-daten, aangezien ik hele dagen thuis heb gezeten.
Vanavond gourmetten met ouders en 2 goede vrienden en daarna uit ^^ heb er zin in.
Nog uitgenodigd door Rob voor oud & nieuw, en als ik niks had, dan was ik gegaan

2e kerstdag tijdens het uitgaan een forummer gezien xD en die heb ik redelijk veel gesproken en hij wist niet wie ik was.. sorry, nutteloze info, maar ja, zo veel maak ik niet mee.
Kun je zeggen, je gaat wel uit? ja, nou ja, ik kom samen met mensen op een uitgaansplek, want eigenlijk zit ik alleen maar op een barkruk
hoe dan ook.. ik krijg therapie aangeboden op school en dat ga ik wel aannemen.

Ik heb 8 januari een gesprek met mn mentrix, en 10 januari word ik onder onder plaatselijke verdoving geopereerd door de kaakchirurg (de schroef die ze in mn gehemelte hadden geopereerd een paar maanden terug is er uit gevallen) en nu word de hele zooi uit mn gehemelte gehaald.

Lieve smsjes zijn fijn, net als knuffels en een goed vooruitzicht op de komende dagen <3
Alleen wou ik dat ik wat meer van een vriendinnetje hoorde, maar die zal wel ONTZETTEND druk zijn met andere dingen, aangezien haar moeder me wel heeft gevraagd of ik in de kerstvakantie langs kwam, en zij niet, terwijl ik er toch meerdere smsjes aan gewaagd heb..
het zal wel..

Het enige dat ik kan zeggen is, dat ik hoop dat het niet zo gaat als voorgaande jaren, dat ik denk dat het volgende jaar onmogelijk slechter kan, maar het toch gebeurd.
Ik vind dat ik een goed, vrolijk en zorgenvrij 2008 verdien.. zo

En ik vind dat dat voor jullie allemaal geld, zodat we alleen maar lieve verliefde posts op dit topic krijgen
Oud 31-12-2007, 10:48
Nienna*
Nienna* is offline
@ stout! en Trimm Trabb: Ik heb dat pas ook zo gedaan. Dat meisje hield niet op met bellen, en dan zei ik dat ik vond dat ze teveel belde en teveel over zichzelf praatte, en toen was ze haast beledigd en vond dat helemaal niet enzovoorts enzovoorts. Oh en ze zei ook nog dat ze vond dat ik niets te vertellen had, dat zij daarom maar praatte. En misschien kwam dat wel omdat zij een interessanter leven had, dat er meer gebeurde? Maar ze belde soms vier, vijf keer op een dag om me te pakken te krijgen. Maar zo zag ze het zelf niet: ze wachtte gewoon tot ik thuis was, want "zij wilde mij wél spreken". Op een gegeven moment hadden we afgesproken dat ik haar zou bellen. En in de drukte heb ik dat eigenlijk niet gedaan. Na twee weken bedacht ik me dat het wel rustig was, zo. Ik voel me een slechte vriendin, maar ze ergerde me zoveel dat ik er genoeg van had. Nu is het lekker rustig. Niet meer vijf telefoontjes per dag, twee keer in de week. Oh en ze geloofde ooit ook niet dat ik was werken. "Op vrijdagmiddag??". Jà, mens, er werken mensen op vrijdagmiddag, ja. Pas zag ik haar nog, en meer dan een nijdige "hoi" kon er van haar kant niet vanaf. Zij vindt waarschijnlijk dat ik de schuldige ben, wat in zekere zin ook zo is natuurlijk, maar ze heeft me zo lang lopen stressen met die telefoontjes, dat ik er denk ik redelijk onbewust genoeg van had. Ik heb het er op laten aankomen. En ik heb geen spijt, want ik mis haar niet eens.

Oh en @ Metal: Heel veel sterkte gewenst! Zoiets is echt kut en zal ongetwijfeld hard aankomen .
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 10:56
Verwijderd
Citaat:

wow, sterkte!

OT: gaat goed!
Ik heb heel veel zin in vanavond/vannacht, maar ergens ben ik toch ook wel bang dat het niet doorgaat..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 11:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik krijg 't echt heel erg warm van d'r. <3 En het geeft mij echt zo'n gevoel dat alles altijd goedkomt, ongeacht de situatie. En dat we altijd wel een oplossing vinden.

@Dott: Graag gedaan. ^_^ Ik blijf net zo lang doorgeven en je op de hoogte houden als dat nodig is.

Maar wtf @ je verhaal. :\
Pft, wij gaan gewoon eens vlug afspreken en allerlei leuke dingen doen om je gedachten een beetje opzij te zetten.
En ik SMS je morgen wel om te vragen hoe de doktersafspraak gegaan is.
leuke dingen doen? helpen in mn nieuwe huis ls het zo ver is bedoel je xD grapje dank je voor alles lieve schat *kusje*
Oud 31-12-2007, 11:24
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Ik zou het niet heel raar vinden als je inderdaad maar weg zou blijven voortaan. Alsjeblieft zeg...
simpel: graag of helemaal niet, in dit geval dus gewoon helemaal niet.. mn ma was er nog wel geweest, en ik was ondankbaar, en ze deed altijd zo veel voor me, bladibla.. en ik denk dan bij mezelf ->
Oud 31-12-2007, 11:26
Dott
Dott is offline
oh, en een FIJN OUD & NIEUW ALLEMAAL!
Oud 31-12-2007, 11:55
zeep007
zeep007 is offline
Ik ben blij met hem. Gisteren zijn we naar de Efteling geweest, en hij snapt dan mijn innerlijke kind helemaal, en ik ren overal rond en ben blij met sprookjes. Hmmm....

Ik heb helemaal niet zoveel zin in vandaag! Later op de dag gaan we naar vrienden en heerlijk eten, dat wordt wel leuk. Alleen dan eerst langs de hele zooi familie. En dat deden we met kerst ook al. Ik vind het te verplicht hoor! En dan zie ik iedereen op mijn verjaardag (02-01) nog eens! Het word me iets teveel van het goede. En daar heb ik dan ook geen zin in. Al wil ik wel even langs m'n mams want ik maak me zorgen.

En voor iedereen hier een fijn oud & nieuw gewenst, moge dit jaar een jaar vol positieve relationele gebieden worden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 12:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
@ Theemuts: had ik toch beter daar kunnen komen wonen
Met jou waren we een stuk blijer geweest denk ik ja

OT: Jeej, we voelen ons allebei weer aardig beter, dus onze plannen voor vanavond gaan gewoon door Zin in. Net even het auto'tje van zijn oma opgehaald (voor vanavond), bleek zij ook helemaal ziek te zijn, aww. Er heerst echt zoveel op dit moment! Hopen dat vanavond alles goed gaat
Oud 31-12-2007, 13:05
Verwijderd
@ Metal: Dat is echt bizar en echt k*t ook voor je. Sterkte!

En vanochtend voor het eerst in lange tijd weer eens echt samen wakker geworden. lekker op zijn schoot gelegen, samen ontbijten (met oliebollen, mwaha!) en ik moet altijd zo vreselijk lachen als hij gaat fluisteren in mijn oor. Hij doet dat altijd heel raar wat vreselijk kriebelt Ik vind hem zo leuk
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 13:05
Neko*
Neko* is offline
Ik voel me doodziek en eenzaam.
Oud 31-12-2007, 13:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgens mij is reageren met dat je geen goede reden hebt waarom je geen contact op hebt genomen en dit naarmate de tijd verstreek ook alsmaar moeilijker werd omdat je je schuldig voelde.. nog altijd prettiger dan niets.

Gewoon, de waarheid, eerlijk zijn.
Alsof ze het aanvoelde heeft ze me vandaag gebeld. Meerdere keren ook en naar m'n ouders, want ze dacht dat er mss iets met me aan de hand was.
Ik heb 'r meteen verteld dat het me ontzettend spijt en dat ik het niet zo had mogen doen en zij reageerde met 'ach mens, dat geeft toch niks' en begon meteen volop te kletsen alsof er niks aan de hand is geweest. *zucht* pak van m'n hart zeg. Vrijdag komt ze langs, want ze heeft m'n nieuwe kamer ook nog niet gezien.
Echt, wat een opluchting.
Oud 31-12-2007, 14:04
Verwijderd
@ metal: gecondoleerd man

hier gaat alles prima, vanvond oud&nieuw vieren met vrienden, en daar heb ik zin in!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 14:19
Verwijderd
oja omdat ik hier zou posten.

Ik heb geen relationeel gebied
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:12
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
oja omdat ik hier zou posten.

Ik heb geen relationeel gebied
ben je gedumpt door al je dates ?
Oud 31-12-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
ben je gedumpt door al je dates ?
daar heb ik geen relatie mee
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 16:40
Drez
Drez is offline
Ik hou van mijn vrienden<333!
En met mijn vriendje gaat het nu ook weer goed dus kom maar op met die partyy vanavond.
Oud 31-12-2007, 16:51
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
daar heb ik geen relatie mee
je hoeft dan ook geen relatie te hebben, om te kunnen posten over je relationeel gebied slimmerik
Oud 31-12-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:

kutzooi ouwe, gecondoleerd

sigaretten en drank klinkt als de beste oplossing idd
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
je hoeft dan ook geen relatie te hebben, om te kunnen posten over je relationeel gebied slimmerik
misschien miste je de subtiele hint, lees het nog eens
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 02:16
WolterB
WolterB is offline
bah, ik zou dr hier willen en had geen mist gewild zodat ik dr kon zien nu
Oud 01-01-2008, 02:30
Verwijderd
Ik mis hem, en dat is vreemd.
Want 12 uur geleden lag ik nog bij hem in bed.

Maar verder is alles echt chaos.
Ik ben in twee weken nog geen dag thuis geweest, alles gaat van Eindhoven naar Haarlem en terug en weer heen en weer terug. Het begint me wel echt op te breken, al dat gereis, maarja ;x. Ouders+vrienden in Haarlem, vriendje in Eindhoven en ik woon in Nijmegen, of.. nouja, daar komt mn post aan ;x, ik weet niet of je als je aanbelt mij ook echt thuis aantreft.
Eigenschuld dan maar, maar hij is t waard, dat uurtje in de trein.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 04:30
metallica
metallica is offline
Dit zijn nou de momenten waarop ik hem het meeste mis... Verder verdomme alleen maar veel te jonge, veel te oude of totaal niet interessante mensen in de kroeg
Oud 01-01-2008, 10:23
Poepkind
Poepkind is offline
ik wil iedereen de beste forum wensen doen voor het nieuwe jaar, en dat het iedereen goed mag gaan op relationeel gebied in 2008!
Oud 01-01-2008, 12:27
Pluis
Pluis is offline
voor alle forumlieverds: gelukkig nieuw jaar

en jemig wat was hij dronken vannacht. hij heeft me 2 keer gebeld om me een gelukkig nieuw jaar te wensen, en de tweede keer was hij al weer vergeten dat hij de eerste keer gebeld had. vervolgens belde hij een paar uur later nog een keer om voor vandaag wat af te spreken (in een wat nuchterdere staat) maar toen was ik ziek geworden (nee niet van de drank) vandaag maar eens kijken hoe het loopt, want ik wil wel heel graag bij hem slapen vannacht

btw: was het bij jullie allemaal ook zo mistig? hier had je serieus maar een meter zicht rond half 1! t was eng, maar toch ook wel weer grappig
Oud 01-01-2008, 12:35
Verwijderd
relationeel geen idee, maar hangovergewijs begint 2008 erg lekker
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 12:41
Roosje
Roosje is offline
Een jaar een maand een week en een dag vandaag.
Oud 01-01-2008, 13:53
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Sanadome was echt ontzettend leuk samen <3 De volgende dag waren we zo lui dat we het ontbijt hadden gemist, dat was eigenlijk wel heel slecht van ons. Toen namen we de trein maar naar huis en hebben in de bakker bart nog lekker samen een broodje gegeten Ik geef zo ontzettend veel om hem, ik weet niet eens of hij dat wel weet.
Over een uurtje komt hij me halen en moeten we langs de nieuwjaarsborrel van t voetbal, en daarna nog naar zijn familie. Ik heb er zin in!
Oud 01-01-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
relationeel geen idee, maar hangovergewijs begint 2008 erg lekker

@Metal: Kut man.... Sterkte ermee!

@Iedereen: Lieverrrrrrrrrrds! Al het beste in 2008, laten we hopen dat alles goed blijft gaan, goed komt of whatever je nodig hebt. Maak er wat van!

ot: Mjuh. Het was teringgezellig, dat wel. Het is fijn om te merken dat ze zich echt kut voelt over die ene (ofja, ene... Zeg maar gewoon een hele serie) zoen. En dat ze me snapt wanneer ik zeg dat ik vind dat P. zich niet aan moet stellen. L. (vriendin van me) en P. (vriendje van) hebben ws ruzie vanwege mij, omdat P. mij op zondagavond (de enige avond waarp dat we ons spreken) maar bot en onsubtiel vind. Ja lul, je moet eens weten wat ik van jou vind. Je laat niet eens aan mij merken dat je het kut vind, dus zanik niet. En je gaat met L., niet met mij. Ik ga me niet aanpassen omdat jij me zo nodig bot of lulllig of onsubtiel vind. Dusja. Zak eens even lekker in de stront, wil je?
Ik heb een fles rosé van JM. gekregen, een jongen waar ik al twee weken op rij mijn zondagavond mee doorbreng (wel in het café waar dan ook mijn vrienden zitten). Ik drink altijd rosé, en nu kreeg ik via een vriend een fles rosé van hem. Omdat ik zondagavond niet ben geweest (dood aan migraine) kreeg ik hem via hem. Wel jammer, ik had hem wel eens willen zien. Nu maar een smsje gestuurd.
Enenenenenenenenen gezelligleuklief. En ik vond het grappig om hem vanmorgen halfwakker te bellen.

Spam
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 14:47
Neko*
Neko* is offline
spam is soms best leuk.

Oud&nieuw was toch best leuk. <3 M'n broertjes vrienden zijn wel geniaal soms, huhu. En nu komt mijn lieve vriendje zo, en gaan we samen in bad uitlammen.
Oud 01-01-2008, 14:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Super Oud en nieuw samen en met zijn familie was echt onwijs gezellig Lekker liggen knuffelen ook vannacht
Oud 01-01-2008, 15:35
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
mijn eerste zoen om 10 voor 4 vanacht gehad 2008 begint goed! we hebben, ondanks dat hij dronken was, best wel oke nog gepraat, we vinden elkaar erg leuk maar kijken rustig aan hoe het loopt. hij wil zich nog niet binden, ik ook niet, ik wil 'm veel beter leren kennen! en dan maar zien of 't echt wat wordt, of niet. maar hij zoen heerlijk ^^ woaahh
Oud 01-01-2008, 15:58
Verwijderd
Haha ik heb iets doms gedaan! En ik ben bang dat de gehele vriendengroep het weet omdat er vragen over gesteld werden. En nu weet ik niet wat ik moet doehoen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten