Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Neeee dit wordt nu al een fantástisch begin van het nieuwe jaar
![]() ![]() ![]() Dilemma: ik wil een aantal van hen heel graag zien, omdat dat al lang geleden is, maar ik heb écht geen zin om me al op 1 januari weer een ontzettende loser te voelen, omdat ik daar altijd de enige ben zonder al te interessant liefdesleven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb zelf ook al tig scenario's bedacht hoor ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Met een andere vriendin heb ik 't ook al zo laten overgaan. *zucht* Ik ben een slecht mens. ![]()
|
Gister sprak mijn beste vriend me aan, dat ie een van onze vrienden had gesproken, die terminaal ziek is. Hij klonk niet al te best (morfine), en aangezien ik komende week thuis ben hadden we afgesproken om bij hem langs te gaan. Alleen kwam die vriend toenstraks helemaal hysterisch op msn dat die vriend vanavond is overleden.
![]() dus ik zit hier al 2 uur zo van '. ik weet het niet. shit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon, de waarheid, eerlijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
zo mensen, Dottje is terug, en kan weer fatsoenlijk lezen (zo ongeveer)
Er valt eigenlijk weinig te up-daten, aangezien ik hele dagen thuis heb gezeten. Vanavond gourmetten met ouders en 2 goede vrienden ![]() Nog uitgenodigd door Rob voor oud & nieuw, en als ik niks had, dan was ik gegaan ![]() 2e kerstdag tijdens het uitgaan een forummer gezien xD en die heb ik redelijk veel gesproken en hij wist niet wie ik was.. sorry, nutteloze info, maar ja, zo veel maak ik niet mee. Kun je zeggen, je gaat wel uit? ja, nou ja, ik kom samen met mensen op een uitgaansplek, want eigenlijk zit ik alleen maar op een barkruk ![]() hoe dan ook.. ik krijg therapie aangeboden op school en dat ga ik wel aannemen. Ik heb 8 januari een gesprek met mn mentrix, en 10 januari word ik onder onder plaatselijke verdoving geopereerd door de kaakchirurg (de schroef die ze in mn gehemelte hadden geopereerd een paar maanden terug is er uit gevallen) en nu word de hele zooi uit mn gehemelte gehaald. Lieve smsjes zijn fijn, net als knuffels en een goed vooruitzicht op de komende dagen ![]() Alleen wou ik dat ik wat meer van een vriendinnetje hoorde, maar die zal wel ONTZETTEND druk zijn met andere dingen, aangezien haar moeder me wel heeft gevraagd of ik in de kerstvakantie langs kwam, en zij niet, terwijl ik er toch meerdere smsjes aan gewaagd heb.. het zal wel.. Het enige dat ik kan zeggen is, dat ik hoop dat het niet zo gaat als voorgaande jaren, dat ik denk dat het volgende jaar onmogelijk slechter kan, maar het toch gebeurd. Ik vind dat ik een goed, vrolijk en zorgenvrij 2008 verdien.. zo En ik vind dat dat voor jullie allemaal geld, zodat we alleen maar lieve verliefde posts op dit topic krijgen ![]()
|
@ stout! en Trimm Trabb: Ik heb dat pas ook zo gedaan. Dat meisje hield niet op met bellen, en dan zei ik dat ik vond dat ze teveel belde en teveel over zichzelf praatte, en toen was ze haast beledigd en vond dat helemaal niet enzovoorts enzovoorts. Oh en ze zei ook nog dat ze vond dat ik niets te vertellen had, dat zij daarom maar praatte. En misschien kwam dat wel omdat zij een interessanter leven had, dat er meer gebeurde? Maar ze belde soms vier, vijf keer op een dag om me te pakken te krijgen. Maar zo zag ze het zelf niet: ze wachtte gewoon tot ik thuis was, want "zij wilde mij wél spreken". Op een gegeven moment hadden we afgesproken dat ik haar zou bellen. En in de drukte heb ik dat eigenlijk niet gedaan. Na twee weken bedacht ik me dat het wel rustig was, zo. Ik voel me een slechte vriendin, maar ze ergerde me zoveel dat ik er genoeg van had. Nu is het lekker rustig. Niet meer vijf telefoontjes per dag, twee keer in de week. Oh en ze geloofde ooit ook niet dat ik was werken. "Op vrijdagmiddag??". Jà, mens, er werken mensen op vrijdagmiddag, ja. Pas zag ik haar nog, en meer dan een nijdige "hoi" kon er van haar kant niet vanaf. Zij vindt waarschijnlijk dat ik de schuldige ben, wat in zekere zin ook zo is natuurlijk, maar ze heeft me zo lang lopen stressen met die telefoontjes, dat ik er denk ik redelijk onbewust genoeg van had. Ik heb het er op laten aankomen. En ik heb geen spijt, want ik mis haar niet eens.
Oh en @ Metal: Heel veel sterkte gewenst! Zoiets is echt kut en zal ongetwijfeld hard aankomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: gaat goed! ![]() ![]() Ik heb heel veel zin in vanavond/vannacht, maar ergens ben ik toch ook wel bang dat het niet doorgaat.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben blij met hem. Gisteren zijn we naar de Efteling geweest, en hij snapt dan mijn innerlijke kind helemaal, en ik ren overal rond en ben blij met sprookjes. Hmmm....
Ik heb helemaal niet zoveel zin in vandaag! ![]() En voor iedereen hier een fijn oud & nieuw gewenst, moge dit jaar een jaar vol positieve relationele gebieden worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Jeej, we voelen ons allebei weer aardig beter, dus onze plannen voor vanavond gaan gewoon door ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ Metal: Dat is echt bizar en echt k*t ook voor je. Sterkte!
En vanochtend voor het eerst in lange tijd weer eens echt samen wakker geworden. lekker op zijn schoot gelegen, samen ontbijten (met oliebollen, mwaha!) en ik moet altijd zo vreselijk lachen als hij gaat fluisteren in mijn oor. Hij doet dat altijd heel raar wat vreselijk kriebelt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb 'r meteen verteld dat het me ontzettend spijt en dat ik het niet zo had mogen doen en zij reageerde met 'ach mens, dat geeft toch niks' en begon meteen volop te kletsen alsof er niks aan de hand is geweest. *zucht* pak van m'n hart zeg. Vrijdag komt ze langs, want ze heeft m'n nieuwe kamer ook nog niet gezien. Echt, wat een opluchting.
||
Verwijderd
|
Citaat:
sigaretten en drank klinkt als de beste oplossing idd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mis hem, en dat is vreemd.
Want 12 uur geleden lag ik nog bij hem in bed. Maar verder is alles echt chaos. Ik ben in twee weken nog geen dag thuis geweest, alles gaat van Eindhoven naar Haarlem en terug en weer heen en weer terug. Het begint me wel echt op te breken, al dat gereis, maarja ;x. Ouders+vrienden in Haarlem, vriendje in Eindhoven en ik woon in Nijmegen, of.. nouja, daar komt mn post aan ;x, ik weet niet of je als je aanbelt mij ook echt thuis aantreft. Eigenschuld dan maar, maar hij is t waard, dat uurtje in de trein. |
![]() |
|
Dit zijn nou de momenten waarop ik hem het meeste mis... Verder verdomme alleen maar veel te jonge, veel te oude of totaal niet interessante mensen in de kroeg
![]()
|
voor alle forumlieverds: gelukkig nieuw jaar
![]() en jemig wat was hij dronken vannacht. hij heeft me 2 keer gebeld om me een gelukkig nieuw jaar te wensen, en de tweede keer was hij al weer vergeten dat hij de eerste keer gebeld had. vervolgens belde hij een paar uur later nog een keer om voor vandaag wat af te spreken (in een wat nuchterdere staat) maar toen was ik ziek geworden ![]() ![]() btw: was het bij jullie allemaal ook zo mistig? hier had je serieus maar een meter zicht rond half 1! t was eng, maar toch ook wel weer grappig ![]()
|
Sanadome was echt ontzettend leuk samen <3 De volgende dag waren we zo lui dat we het ontbijt hadden gemist, dat was eigenlijk wel heel slecht van ons. Toen namen we de trein maar naar huis en hebben in de bakker bart nog lekker samen een broodje gegeten
![]() Over een uurtje komt hij me halen en moeten we langs de nieuwjaarsborrel van t voetbal, en daarna nog naar zijn familie. Ik heb er zin in!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Metal: Kut man.... Sterkte ermee! @Iedereen: Lieverrrrrrrrrrds! Al het beste in 2008, laten we hopen dat alles goed blijft gaan, goed komt of whatever je nodig hebt. Maak er wat van! ![]() ot: Mjuh. Het was teringgezellig, dat wel. Het is fijn om te merken dat ze zich echt kut voelt over die ene (ofja, ene... Zeg maar gewoon een hele serie) zoen. En dat ze me snapt wanneer ik zeg dat ik vind dat P. zich niet aan moet stellen. L. (vriendin van me) en P. (vriendje van) hebben ws ruzie vanwege mij, omdat P. mij op zondagavond (de enige avond waarp dat we ons spreken) maar bot en onsubtiel vind. Ja lul, je moet eens weten wat ik van jou vind. Je laat niet eens aan mij merken dat je het kut vind, dus zanik niet. En je gaat met L., niet met mij. Ik ga me niet aanpassen omdat jij me zo nodig bot of lulllig of onsubtiel vind. Dusja. Zak eens even lekker in de stront, wil je? Ik heb een fles rosé van JM. gekregen, een jongen waar ik al twee weken op rij mijn zondagavond mee doorbreng (wel in het café waar dan ook mijn vrienden zitten). Ik drink altijd rosé, en nu kreeg ik via een vriend een fles rosé van hem. Omdat ik zondagavond niet ben geweest (dood aan migraine) kreeg ik hem via hem. Wel jammer, ik had hem wel eens willen zien. Nu maar een smsje gestuurd. Enenenenenenenenen gezelligleuklief. En ik vond het grappig om hem vanmorgen halfwakker te bellen. Spam |
![]() |
|
mijn eerste zoen om 10 voor 4 vanacht gehad
![]()
|
|