Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ot: Sneak was leuk. The mist is best een toffe film ![]() Heb zin in morgenmiddag.. of nou ja.. vanmiddag ![]()
|
Oeh, ik wilde gister even een kusje gaan halen bij hem, maar hij zei meteen: dan ga ik wel een uurtje later huiswerk maken! Heerlijk tegen elkaar aangelegen en kusjes gegeven <3 Ik merkte nu pas hoe erg ik hem had gemist. Hij vond het zelf ook fijn om weer samen te zijn. Stomme tentamens, volgende week woensdag de laatste pas.
||
Citaat:
OT: Weer nieuwe flirt, we kijken rustig aan hoe het gaat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
het was heel leuk gister, en hij is nog mee geweest naar de dansborrel van mijn vereniging (waar ik bestuur ga doen jeeej) en dus lekker toch blijven slapen
![]() ![]() Ik vind hem echt zo leuk, en ik ben echt blij dat hij ook gewoon eens mee gaat naar mijn vereniging, en dat we sowieso regelmatig iets doen ipv alleen om de beurt bij elkaar slapen en eten ![]() ooh en ik ben achter iets heel tofs gekomen, hij had een ander gala met een meisje van zijn vereniging afgebeld om met mij mee te gaan naar mijn gala, 4 dagen voor het gala ![]()
||
Citaat:
hihi ![]() ![]()
|
Jullie zijn lief
![]() Maarja, het is goed gegaan en het is slecht gegaan, maar dat ligt aan hoe je het bekijkt... Ik heb gezegd dat dat voorval van zaterdag verwarrend was, gezien hij me met kerst had laten zitten met de reden dat hij alleen maar vrienden wilde zijn. Hij stemde daar mee in en zei dat het om de een of andere reden toch steeds weer gebeurde, maar hij bleef erbij dat hij gewoon vrienden wilde zijn. Dat was het goede gedeelte... Het slechte gedeelte is dat we uiteindelijk toch weer in bed belandde. Wat de avond dan toch weer goed deed eindigen voor mij is dat ik aanvoelde dat hij zich er na afloop helemaal niet prettig bij voelde (damn, wat klinkt dit slecht...) wat mij dan eindelijk (en dat werd tijd) het gevoel gaf van oké dit was het gewoon echt. Eindelijk is het tot me doorgedrongen dat hij echt niet meer wil en dat ik niet meer hoef te hopen dat het anders wordt. En wat me dan nog een beter gevoel geeft is dat hij waarschijnlijk met een rot gevoel naar huis is gegaan omdat hij zich niet kon inhouden, terwijl ik me prima voel omdat het kwartje eindelijk echt gevallen is. Het klinkt misschien heel onsamenhangend, want ik kan nog niet precies uitleggen waar dat gevoel nu vandaan komt. Maar het voelt iig goed op dit moment. Ik weet niet hoe ik me morgen voel, niet hoe ik me over een week voel, maar ik ga proberen op dit gevoel te blijven teren. Er staat geen nieuwe afspraak, ik ga geen contact opzoeken en als hij zich echt zo voelt alsdat ik verwacht zal hij het ook niet doen. Gewoon vrienden zijn wil ik niet, daar ben ik nog niet aan toe daarvoor brengt hij veel te veel in me teweeg. Op dit moment zou gewoon een vriendschap veel te frustrerend voor me zijn. Dat gevoel gaat ook wel weer over, maar dat zien we dan wel weer. Mezelf kennende gaat dat nog een hele tijd duren, maar de eerste stap is nu uiteindelijk gezet. Ik voel me goed ![]()
|
het zat al een paar dagen te broeien, maar vandaag tijdens het zwemmen voelde ik 't: hiephoi, griep! spierpijn allover, keel naar de klote, eetlust weg. Joepie. Het zure vind ik nog wel dat m'n vriendin denkt dat 't aan haar ligt! 'ik vroeg je toch of je met me wilde zwemmen?!", aldus het schatje. Maar kom op, ik ben oud genoeg om zelf te beslissen of ik wel of niet kan zwemmen, en of ik wel of niet de eventuele consequenties wil dragen.
Maar het geeft wel mooi weer hoe onze relatie is (denk ik): heel close. ik ben nog steeds waanzinnig verliefd op haar, en dat gaat gewoon niet over denk ik. af en toe wat strubbelingen, lang leve miscommunicatie, maar overall gaat 't denk ik heel smooth ![]()
|
Verwijderd
|
Af en toe is hij echt TE koppig. "Wil je wat eten?" nee. "En als ik neem, neem je dan 'n hapje?" En dan eet ie 't wel. Maar dat is eigenlijk ook heel schattig. =)
Hij smste gisteravond dat wat hij deed niet echt eerlijk was, en 't is apart, maar ik ben blij dat hij dat uit zichzelf toegeeft. Meestal als we dit soort dingen hebben loop ik te stressen en bied m'n excuses aan, maar pas als dat gebeurt is krijg ik te horen "Nee, 't was ook niet echt leuk van mij." Terwijl ik dan ook ergens wel weet dat ik niet de gene ben die moeilijk deed in the beginning, maar toch het idee heb dat 't wel weer moeilijk doen en aanstellen van mijn kant was. Best kinderachtig eigenlijk.. En verder is het zo een lieverd, niet normaal. De manier waarop hij tegen me aan kruipt als ie 't koud heeft en moe is en dan wegdommelt. <333 |
![]() |
|
Nou mn leven wordt wel spannend gehouden zeg.
Eerst die ene jongen, hij heeft me gelukkig wel duidelijkheid gegeven: hij vindt me heel erg leuk, maar ik breng ook gedoe mee en het moet natuurlijk alleen maar leuk zijn. Maar dat 'gedoe' is helemaal geen gedoe, hij máákt er een gedoe van (dat ik niet genoeg met hem praat als we uitgaan is al gedoe). Maargoed hij reageerde wel een beetje geschrokken toen ik zei dat we dan maar niet meer af ~moesten spreken. Maarja we zien wel. En toen mn ex, jeeez wat een drama was dat! En ik weet ook echt niet wat ik ermee moet.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben trots op mijn vriendinnetje. Ze heeft de afgelopen dagen gewaakt en vanochtend haar eigen opa afgelegd. Ik ga vandaag, als ze weer thuis is, naar haar toe om haar even flink te vertroetelen.
En vriendlief snapt niet dat hij gewoon 's ochtends zijn mond moet houden en gewoon een beetje mooi moet liggen zijn. Gaat ie uit bed! Heeft waarschijnlijk iets te maken met het feit dat ik al een uur lang zei: 'Nog heel eventjes blijven liggen...' ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmja er is dus een hoop date/scharrelpotentie, al dan niet serieus. Zal wel sprekend voor mij zijn dat ik sommige meneren minder interessant (lees: eng) vindt zodra blijkt dat ze écht geïnteresseerd zijn. Brr, volgens mij ben ik daar nog helemaal niet aan toe! Maar goed, we zien wel hoe het loopt, het kan geen kwaad om gewoon hier en daar wat te gaan drinken en een beetje rond te kijken (A)
|
![]() |
|
Ze had gisteren bloed opgehoest en voelde zich heel slecht. Mijn vriend belde net dat ze zich al wel beter voelde, maar er zijn nog geen uitslagen bekend. Eind van de middag nog maar es bellen. Pfff. Ik vind dit echt niks, hoop dat het niks is...
|
Verwijderd
|
Zondag nieuwjaarsborrel, dat wordt heftig gezien haast iedereen kritische vragen voor het bestuur heeft, mij incluis. Hoop dat ik me rustig kan houden. Hoewel het leuk zou zijn als S er ook is, hoop ik ergens dat ie niet komt, anders zijn we wéér weken het middelpunt van al het geroddel van die troep kansloze mensen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmpfrt, vandaag kreeg ik telefoon van mijn nonkel, per toeval ook een collega van mijn ex (ong. acht maanden uit elkaar). nu vroeg oompie dus of ik m'n ex nog gesproken had ofzo, of wij nog contact hadden. ik zeg neej, al màànden niet meer gezien of gehoord. waarom?
blijkt dat m'n ex al de hele week niet op zijn werk is komen opdagen, en dat hij geen vakantie had genomen, en zijn collega's wisten ook van niks. hij is niet bereikbaar op zijn gsm, en m'n nonkel had al naar z'n ouders gebeld, maar daar nam niemand op, vandaar dat hij mij ook even belde... nouja, ex of niet, en al lang of niet, dan maak je je dus zorgen hè ![]() toeval wil natuurlijk dat ik juist vorige week alle telefoonnummers die met m'n ex te maken hadden uit m'n gsm gewist heb: gsm van pa en ma, gsm van opa, gsm van beste vriend, je kent het fenomeen. ('t werd ook wel tijd, I know, maar had er eerlijk gezegd eerder gewoon niet aan gedacht dat ik die nog had, maargoed.) ennieweejz, ik dus mee beginnen brainstormen hoe of wat of wie nog gebeld kon worden om iets te weten te komen. in de witte gids zitten zoeken naar de nummer van z'n grootouders, maar die vond ik nergens (ken het adres niet natuurlijk), en dan in m'n mailbox aan het zoeken geweest naar telefoonnummers, en uiteindelijk (na een half uur ofzo?) de telefoonnummer van het werk van zijn moeder gevonden - heb die dan maar doorgesmst naar m'n nonkel (ging zelf niet bellen hoor, crap nee). een uur later kreeg ik dan eindelijk telefoon dat de moeder van m'n ex had opgenomen en wist te vertellen dat hij een week verlof had genomen (of willen nemen) om met de fiets te kunnen trainen, en dat er wrschnlk iets was misgelopen met het computersysteem waarin het verlof moet worden ingegeven, en ... dat hij blijkbaar *niemand* op het werk had ingelicht van het feit dat hij een weekje verlof wou nemen (!!) héél slim. *zucht* wat een gedoe ![]() |
![]() |
|
Vet kut. Dat is een feit.
Ik wil zo graag veranderen en 'leren' praten, maar daar is het nu te laat voor ![]() En het kutste is dat als ik eerder had geweten waar ze mee zat ik er misschien eerder iets aan had kunnen doen
|
Zo, essay bijna af en dan kan ik vanaf dinsdag ophouden met kluizenaar spelen. En vanavond uitgaan!
![]() Puh. En dat nu nog morgen durven zeggen. Zonder te stotteren. ![]()
|
Sterkte Qimm!
OT: Vandaag was fijn, heerlijk met zijn tweetjes uitgewaaid in Vlissingen. We hebben goed gepraat en ik kon hem eindelijk allerlei dingen vertellen over mijzelf. Toch emotioneel gezien wel een heftige dag met veel stemmingswisselingen. En ik had graag gehad dat ie me nu nog even smste... ![]() |
![]() |
|
paniek!
![]() ![]() Maar nou hoop ik dan wel dat hij er dan de volgende keer dat ik hem zie over begint, dan kan ik t hem vertellen. Vind ik een mooi compromis. hij beginnen met wat is er, en ik vertellen. zucht... ![]() uiteindelijk kom ik er vast wel.
|
Het lijkt gelukkig allemaal erg mee te vallen. Waarschijnlijk niks ernstigs, ze moest nog wel een nachtje blijven. Ze is nu van het infuus af en als ze haar eten goed binnen kan houden mag ze morgen naar huis.
|
Jeetje, wat een chaos deze week!
![]() Gelukkig is het nu zo goed als af. Jeej! Enneh, die date... Tja, meer dan dat het was zal het niet worden, al is zijn reactie daarop misschien apart te noemen. Ach, mannen! Gelukkig zijn er meer ![]()
|
|