Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2008, 23:10
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Wie speelt er hier horde op een PvP server en heeft ook nog een lekker grote battlegroup? ;x
(en heeft eventueel zin om mij te b00sten af en toe? ;x)
Ik zit op Daggerspine (horde en pvp ja) en zit bij bloodlust battlegroup
Oud 25-03-2008, 23:19
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Niet vergeten, zonder die attunement missen de mensen die nieet attuned zijn maar wel naar MH/BT gaan hun Medallion of Karabor en de ring quest voor MH.
Medallion is erg nuttig op Sharaz.
Er kunnen altijd naar alternatieven worden gezocht zoals een andere necklace, of shadow res ringen. Sowieso als je de full crafted set hebt zit je al ergens in de 300 als ik me niet vergis.
Oud 25-03-2008, 23:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik ben trouwens sinds gister 35, ik lig nog maar net voor
Level 34, 113g en eindelijk 'n paar dingen uit Gnomeregan afgekregen.
Oud 26-03-2008, 14:23
Verwijderd
Jezus, wat een teringdrukte, ben maar gestopt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 15:24
Q
Q is offline
Citaat:
Level 34, 113g en eindelijk 'n paar dingen uit Gnomeregan afgekregen.
Geld moet je niet zo op letten joh, zorg dat je dadelijk genoeg hebt voor een mount verder is het niet zo boeiend. Als ik geld nodig zou hebben dan doe ik even een daily met mn main en dan heb ik weer 12G dr bij voor een paar minuten werk. Maar level 34 alweer! Dat gaat lekker way to go! Heb je Scarlet Monastery al gedaan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:47
Verwijderd
Gaat lekker met die patch
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 19:55
Verwijderd
Dat wordt weer effe fijn aan de bak met mods updaten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 20:00
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Was vreselijk druk ja, wel 2x die nieuwe instance gedaan, eerste keer ongeveer 4x gewiped op Kael'thas tot we t eindelijk een beetje door hadden. ^^ Questen begin ik nog niet aan daar want t is een en al lijkjes van dooie mobs atm
Oud 26-03-2008, 21:37
Verwijderd
Respawn is wel lekker hoog he met zoveel mensen daar. Bovendien, als je die quests doet help je mee met het "veroveren" van het eiland.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 07:34
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Was vreselijk druk ja, wel 2x die nieuwe instance gedaan, eerste keer ongeveer 4x gewiped op Kael'thas tot we t eindelijk een beetje door hadden. ^^ Questen begin ik nog niet aan daar want t is een en al lijkjes van dooie mobs atm
Ben zelf erg benieuwd naar MT. Gister had een groepje uit de guild hem al gecleared op heroic. Ik zal hem waarschijnlijk wel een X aantal keren moeten doen voordat die plate dps chest dropt .

Oh BTW hoe zit het met die nieuwe badge rewards... ?
Ging gister vrolijk naar de loot vendor toe maar die bleek maar verdomd weinig nieuwe stuff te hebben ( Terwijl op WoWhead toch echt veel meer nieuwe badge rewards voor 2.4 stonden ) =/ .
Oud 27-03-2008, 08:30
Verwijderd
Ja, de vendors moeten eerst unlocked worden iirc.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 09:10
skeleton
skeleton is offline
Dat vernam ik dus net ook idd van een van mijn collega's .

Zal wel ff gaan duren als je op een PvP server zit zoals Bloodscalp.... :<
Oud 27-03-2008, 11:35
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Mijn server zit nu volgens mij op 57%
Oud 27-03-2008, 13:02
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
hehe, die van mij ook.
Oud 28-03-2008, 17:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Geld moet je niet zo op letten joh, zorg dat je dadelijk genoeg hebt voor een mount verder is het niet zo boeiend. Als ik geld nodig zou hebben dan doe ik even een daily met mn main en dan heb ik weer 12G dr bij voor een paar minuten werk. Maar level 34 alweer! Dat gaat lekker way to go! Heb je Scarlet Monastery al gedaan?
Toch toch, geld is wel belangrijk: anders kan ik niet alle warriortraining nemen die ik moet hebben, kan ik niet alle mining-training nemen die ik nodig heb én ik moet inderdaad geld genoeg hebben voor 'n Mount... Gelukkig ben ik Revered bij SW en IF, dus dat zal nog wel meevallen. Heb gisteren ofzo 20g verdiend door verkoop van wat bronze bars, heb in m'n bank nog 100 bronze bars,19 silver bars, 20 iron bars, 20 steel bars...

Nopes, nog lang niet, ik heb Gnomeregan nog lang niet af en daar ga ik eerst zo veel mogelijk doen... Ben nu wat gaan verkennen naar Deadwind Pass en die Swamps daar ten oosten van, zit nu op 5k van level 35.
Oud 29-03-2008, 09:18
maximeus
maximeus is offline
Citaat:
Nopes, nog lang niet, ik heb Gnomeregan nog lang niet af en daar ga ik eerst zo veel mogelijk doen...
Ik heb ooit een dure eed gezworen om die instance NOOIT meer in te gaan....toen ik lvl 34 was ofzo... !@#$ wat is dat een kutinstance
Oud 29-03-2008, 09:59
Q
Q is offline
Citaat:
Ik heb ooit een dure eed gezworen om die instance NOOIT meer in te gaan....toen ik lvl 34 was ofzo... !@#$ wat is dat een kutinstance
Dat had ik ook in het begin! Maar je moet de map er even goed bijpakken en hem doorhebben dan valt die heel erg mee.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 14:22
skeleton
skeleton is offline
Gefeliciteerd Q .
Oud 29-03-2008, 14:33
Methuselah
Methuselah is offline
Level 35, 165g.

Wat bronze bars, steel bars en 'n blue item (voor 25g) verkocht toen ik bij de vriendin was, gaat lekker.

Heb nu wel genoeg gold om m'n mount mee te kunnen betalen iig.

Edit: nu alweer maar 107g, maar wel Artisan Miner geworden. Zit alweer 30g aan te komen van AH en ik heb nog voor 40 ofzo te koop staan, dus qua financiën zit 't wel goed.

Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 15:20
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
het heeft 3 fases he
Oud 29-03-2008, 21:18
Q
Q is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Q .
Thanks
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 13:25
Gaara
Gaara is offline
Vandaag voor het eerst Karazhan gedaan, een stukje tenminste, namelijk het laatste stuk vanaf Illhoof. 2 epics erbij en complimenten dat ik het goed deed, dus dat was nice ^^ Nu over een aantal dagen Kara full doen voor wat meer epics en hopelijk een stukje tX
Oud 30-03-2008, 13:39
Verwijderd
En badgursss.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 10:38
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Lekker vaag, wilde MagT heroic doen, superfijne group met mij (lock), 2 mages, priest en warrior full epic, ging echt heerlijk, komen we bij de eerste baas... IS HIJ ER NIET. Echt wtf...?
Oud 31-03-2008, 10:39
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
het heeft 3 fases he
Aye kwam ik daarna ook achter ^^
Oud 31-03-2008, 11:33
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Lekker vaag, wilde MagT heroic doen, superfijne group met mij (lock), 2 mages, priest en warrior full epic, ging echt heerlijk, komen we bij de eerste baas... IS HIJ ER NIET. Echt wtf...?
Party leader die instance al eerder gedaan op heroic die dag?

Enneuhw, wat een kutinstance op heroic is dat. 1e en laatste boss no problem, maar 2e en 3e is me tot nu toe nog niet gelukt zonder te whipen, alhoewel het de laatste keer wel maar één whipe per boss was dus dat viel al weer meer. En we hadden vlak voor de 1e boss last van een gedisconnecte healer (we hadden guildgroup), hij was ook niet meer op ventrilo enzo, dus wij wachten... schoot niet op. Toen hebben we de boss even ge4manned, op heroic, met mij als healer (ben shadowpriest), warrior tank en een warlock en een mage. Echt nét gelukt. Daarna kwam de healer gelukkig weer terug (natuurlijk net nadat 1e boss down was). But damn, giefff that trinket van de 3rd boss! Spelldmg one is echt supergoed voor shadowpriests, en schijnt heel veel te proccen. ^^

Oja! En ik heb nu eindelijk ook epic flying, en de Cenarion War Hippogryph.
Oud 31-03-2008, 12:10
skeleton
skeleton is offline
Hmm.. toch MgT Hc lijkt niet zo heel veel moeilijker dan de normale instance ( Vind ik dan ).

Gelukkig heb ik mijn trinket de 1ste keer geloot toen we de Priestess op Hc neerlegde ( Opzich wel een leuk gevecht, echt een typische PvP achtige encouter ).

Gister overigens ook exhalted geworden met de Ashtongue faction, helaas hebben warriors voor PvE slechts een behoorlijk teleurstellende trinket . Zeker als je vergelijkt met de andere caster/melee varianten =S .

Laatst gewijzigd op 31-03-2008 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Iemand was saved?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 17:48
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Nee niemand had de instance nog gedaan die dag, alleen 1 mage had hem een paar dagen eerder gedaan mja
Oud 31-03-2008, 17:50
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:

Oja! En ik heb nu eindelijk ook epic flying, en de Cenarion War Hippogryph.
Bah ik wil die
Oud 31-03-2008, 18:06
Methuselah
Methuselah is offline
Beetje voorbereiden: waar haal je trouwens je mounts?

En zijn ze allemaal even snel of zijn er snellere en tragere tussen? En 't maakt blijkbaar ook uit qua prijs of je honored, revered of exalted bent bij 'n fractie bij aankoop? Vanaf welk level kan je flying mounts kopen etc?

*n00b*
Oud 31-03-2008, 18:13
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Bah ik wil die
Farmeeeen.
It's worth it! Ik vlieg nu echt steeds rondjes in shattrath enzo als ik niks te doen heb.
Oud 31-03-2008, 18:14
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Farmeeeen.
It's worth it! Ik vlieg nu echt steeds rondjes in shattrath enzo als ik niks te doen heb.
WTB: Ashes of A'lar .
Oud 31-03-2008, 18:18
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Beetje voorbereiden: waar haal je trouwens je mounts?

En zijn ze allemaal even snel of zijn er snellere en tragere tussen? En 't maakt blijkbaar ook uit qua prijs of je honored, revered of exalted bent bij 'n fractie bij aankoop? Vanaf welk level kan je flying mounts kopen etc?

*n00b*
Je hebt verschillende snelheden. Van de normal mounts, dus niet flying, heb je 60% speed increase (die je kunt kopen op lvl 40), en 100% speed increase (die je kunt kopen op lvl 60). Het ligt aan je race waar je je mounts kunt kopen. Als je een orc bent, koop je op lvl 40 een wolf mount in Orgrimmar. De undead mounts zitten in Brill, net buiten Undercity, etc etc. Dat met die prijs weet ik even niet eigenlijk.

Als je een mount wil kopen, die niet bij je race hoort - dus als undead een swift timber wolf (die bij de orcs horen) - wilt kopen, moet je exalted zijn met de factie die bij die race hoort. Ik heb op mn undead warrior een swift timber wolf, daarvoor moest ik exalted met orgrimmar hebben.

Flying mounts kun je kopen op lvl 70. Je hebt hier ook verschillende snelheden. De normale is 60% speed increase while flying, en de epic flying is 280% speed increase (even snel als vliegen met de wind riders enzo). (dan heb je ook nog een 310% PVP mount maar ik weet niet precies hoe je die kan krijgen)
Oud 31-03-2008, 19:59
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Bah ik wil die
Ik wil de phoenix
Oud 31-03-2008, 20:01
Dvine
Dvine is offline
Ik zit nu in the Outlands op lvl 58 human Mage spannond
Oud 31-03-2008, 20:08
Verwijderd
Bah, m'n ouwe CRT scherm gaat kapot. Dus ik ga vrolijk naar de mediamarkt, zie een geile 22" voor maar 179 euro, kom vrolijk thuis, sta versteld van hoe mooi en groot het allemaal is.

Helaas wil WoW niet meewerken want om de een of andere reden registreert dat spel m'n toetsaanslagen niet meer goed. Soms wel, maar soms zit er een 'lag' in van een paar seconden. Drivers geupdate enzo, niks werkt. FEAR daarentegen werkt zonder probleem.

Oh well, dan maar effe rondneuzen op het tchforum. Dat scherm breng ik iig niet meer terug. Scherm>WoW
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 20:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Je hebt verschillende snelheden. Van de normal mounts, dus niet flying, heb je 60% speed increase (die je kunt kopen op lvl 40), en 100% speed increase (die je kunt kopen op lvl 60). Het ligt aan je race waar je je mounts kunt kopen. Als je een orc bent, koop je op lvl 40 een wolf mount in Orgrimmar. De undead mounts zitten in Brill, net buiten Undercity, etc etc. Dat met die prijs weet ik even niet eigenlijk.

Als je een mount wil kopen, die niet bij je race hoort - dus als undead een swift timber wolf (die bij de orcs horen) - wilt kopen, moet je exalted zijn met de factie die bij die race hoort. Ik heb op mn undead warrior een swift timber wolf, daarvoor moest ik exalted met orgrimmar hebben.

Flying mounts kun je kopen op lvl 70. Je hebt hier ook verschillende snelheden. De normale is 60% speed increase while flying, en de epic flying is 280% speed increase (even snel als vliegen met de wind riders enzo). (dan heb je ook nog een 310% PVP mount maar ik weet niet precies hoe je die kan krijgen)
Mmm, ik ben momenteel revered bij Stormwind en bij Ironforge en ik speel met 'n human warrior. Dus zal dan bij SW mijn mount moeten zien te kopen. 60% Speed increase klinkt wel vrij goed, verlies ik minder tijd aan't heen en weer lopen van quest naar quest...

Exalted duurt nog wel even bij beiden, hoewel... Op 5 levels tijd heb ik misschien wat extra verzameld, kan ook gewoon wat goud opdoen aan wool cloth en dat doneren, maar goed, dan verlies ik meer dan wat ik bespaar.

Thanks in ieder geval.
Oud 31-03-2008, 20:32
Methuselah
Methuselah is offline
Faction discount

Because of the large expense of mounts, and the way Blizzard implements the discount system, it will be often seen that people refer to prices which are 10% less than the prices listed here. There was only one discount available for training riding skill and purchasing mounts:

* 10% Honored faction discount.

As of patch 2.3, Blizzard included discounts for all levels of a faction beyond neutral; the discounts are as follows:

* 5% Friendly faction discount.
* 10% Honored faction discount.
* 15% Revered faction discount.
* 20% Exalted faction discount.

[edit] Class discount

Technically not a discount, warlocks, and paladins can get class-specific mounts (via quests Warlocks pay 1 gold and 10 silver to learn the Felsteed spell). They are equivalent to standard mounts, but require a small amount of mana to summon. When the summoning spells are learned, the player will automatically receive the requisite riding skill to ride that particular mount. As of patch 2.1, when a warlock receives their felsteed, they automatically receive the Apprentice riding skill that applies to "normal" mounts. This is also true for paladins. While some say these mounts are free, Warlocks pay the difference while buying their spells, as all their spells cost 10% more at all levels, as well as having to buy Pet skills. Also note if you are a Warlock or Paladin that after you get your class mount, you can choose to purchase your racial mount or a mount from a faction you are Exalted with if you so prefer, which, for the basic mount, is only 10 gold (without discount) since you already know the riding skill.

Ok, ik krijg dus 15% korting.
Oud 01-04-2008, 12:19
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Je level 40/60 mount als human (paard) kan je bij Eastvale Logging Camp kopen, daar in Elwynn Forrest
Oud 01-04-2008, 12:22
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Ik wil de phoenix
Ja, op Turalyon heeft 1 iemand hem, een human female warrior genaamd Warriorbabe. En maar blijven pronken in Shattrah
Oud 01-04-2008, 12:42
Paperz
Paperz is offline
Gewoon PvP Elekk kopen!
Oud 01-04-2008, 12:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Je level 40/60 mount als human (paard) kan je bij Eastvale Logging Camp kopen, daar in Elwynn Forrest
Had 't al gezien op de WoW-wiki ja.

Ben nu wel nog aan't twijfelen wat voor paardje ik ga nemen.

En moet je dat beest voederen ofzo?
Oud 01-04-2008, 12:51
Lynne
Lynne is offline
Haha nee gelukkig niet.
Oud 01-04-2008, 12:56
Methuselah
Methuselah is offline
't Is maar omdat je pets wel moet voederen, dacht ik, dus tja.

Waar zijn dan die stable masters aan Inns voor?
Oud 01-04-2008, 12:58
Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb trouwens iets heel leuks gekregen afgelopen weekend: 4 Netherweave Bags, waardoor ik als ik alle non-questitems en niet-essentiële dingen zoals healthdingen, bandages en wapens enzo, 45 empty slots heb.
Oud 01-04-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
't Is maar omdat je pets wel moet voederen, dacht ik, dus tja.

Waar zijn dan die stable masters aan Inns voor?
Die zijn bedoeld voor Hunters.

Een hunter kan in totaal 3 pets hebben, maar hij kan er maar 1 bij zich hebben. De andere 2 kunnen gestald worden.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 17:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Die zijn bedoeld voor Hunters.

Een hunter kan in totaal 3 pets hebben, maar hij kan er maar 1 bij zich hebben. De andere 2 kunnen gestald worden.
Ahaaaaaaa, ok. Weet ik ook alweer.
Oud 01-04-2008, 17:42
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Ja, op Turalyon heeft 1 iemand hem, een human female warrior genaamd Warriorbabe. En maar blijven pronken in Shattrah
Mja tis ook wel vet natuurlijk

Gister HC Slave pens gedaan, niet echt een succes dankzij blue tank en blue healer, maar wel leuk verder:

Ik ben Skraedur
Oud 01-04-2008, 20:20
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Mja tis ook wel vet natuurlijk

Gister HC Slave pens gedaan, niet echt een succes dankzij blue tank en blue healer, maar wel leuk verder:

[afbeelding]

Ik ben Skraedur
Waarom geen imp gebruikt?

@ Methuselah: Ik kan primal mooncloth bags maken, 20 slot ^^
Reageren

Regels voor berichten