Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, kijk ze!
|
Ik zal ook nog wel even een verslagje schrijven dan.
Ik zou in eerste instantie om 3 uur op rotterdam cs staan. Maar door voorgaande activiteiten haalde ik dat niet, en ik had ook geen nummers van mensen die er toen waren om dat te laten weten! Sorry! ![]() Ik was er om 6 uur dus, net als de meeste anderen. Kennelijk was ik onherkenbaar door mijn metamorphose. Ondanks dat werd ik toch toegelaten in de groep reeds wachtende forumers. "Geen idee wie dat is, maar hij komt erbij staan dus het zal wel goed wezen.." ![]() Minke en Naomi hadden treinproblemen. Maar Minke's treinproblemen bleken dusdanig erg dat we besloten de groep op te splitsen in tweeen. Dit, omdat er gereserveerd was, en we bang waren de reservering te verliezen als we veel te laat zouden komen. Ik en een paar anderen bleven nog wachten, maar besloten uiteindelijk ook naar het restaurant te gaan. Daar aangekomen duurde het niet lang voor Minke zich bij ons voegde. In het restaurant hadden we een hele leuke ronde tafel! Hetgeen gezellige gesprekken bevorderde. En zoals te verwachten op een forummeet vlogen ook de sappigste forumroddels over tafel. Na een lekkere maaltijd, voor details zie de foto's, en een heerlijk toetje, besloten wij weer te vertrekken. We vonden Tommy en Niels weer terug, nadat ze ons voor de maaltijd hadden verlaten. Dit omdat ze wegens hun late bekendmaking van aanwezigheid te laat waren voor een reservering in het restaurant. Daarna zijn we richting station gegaan om daar een tentje te zoeken. Dit was handig, omdat iedereen dan weg kon wanneer hij/zij wilde. We kwamen in een dubieus cafe achtig iets uit. Het was vrij druk, dus we moesten staan aan de bar, maar ach, het was wel gezellig. Gelukkig stond de muziek ook niet zo hard, dus konden we gewoon normaal met elkaar praten. Tussendoor gingen mensen naar huis. Het laatste groepje rond kwart voor 12. Mijn bus ging om 12:02. En ik was rond kwart voor 1 weer thuis. Ik vond het een hele leuke meet ![]() Ik vond het ook heel tof dat sterrenmeisje er was, want in eerste instantie wilde ze niet ![]()
|
Minke en Spekkie hebben foto's naar ons gepmd, en dan kunnen mensen ze PM'en als ze hun foto's niet op internet willen, en dan worden hun hoofdjes gecensureerd. En dan gaan ze zondag ofzo online. Er zijn geen filmpjes gemaakt, voor zover ik weet!
|
Ik weet niet of mijn baas daar blij mee gaat zijn. Maar als de volgende meet mij niet belachelijk veel gas gaat kosten en ik heb een auto, dan kom ik. Als ik vrij ben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK-Meet #28 Rationeel | 500 | 28-12-2009 21:48 | |
De Kantine |
DK Meet #25 TopDrop | 500 | 10-08-2009 20:54 | |
De Kantine |
dk meet #7? PixelDansje | 5 | 10-01-2008 06:23 | |
De Kantine |