Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volk: als je zo lang gaatjes hebt gehad, kan het zijn dat je alleen de huid hoeft door te prikken (en het tunneltje/gaatje zelf niet). Ik weet niet hoe lang het al 'dicht'gegroeid is?
En anders kun je 't idd door littekenweefsel laten piercen, dat is in principe geen probleem, maar om 't allemaal wat fijner te maken kun je je lelletjes een paar weekjes met...argh, welke olie was 't ookweer...masseren, iig. Het weefsel soepel maken.
|
![]() |
Ik wil wrsch volgend jaar een industrial laten zetten. Ik heb verder totaal geen ervaring met piercings (alleen gaatjes in m'n oren) dus ik vroeg me af of iemand een goede, betrouwbare piercingshop in Utrecht-stad weet? Ik heb al op verschillende sites gekeken maar ik zou graag even iets horen van iemand die er ervaring mee heeft. ^^
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bedekken en als het niet anders kan GOED insmeren. |
![]() |
|
De eerste twee weken mag je sowieso niet de zon in met je nieuwe tattoo... Als het echt warm weer is en ik wil een t shirt dragen doe ik meestal een grote zakdoek om het getatoeeerde deel heen. Maar ook na die twee weken moet je je tattoos goed blijven insmeren met een hoge factor als je de zon ingaat
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die een tunnel hebben gehad en besloten hebben om het eruit te halen en ik vraag me af hoe ze daar nu over denken.
ik neem aan dat je dit voor de rest van je leven blijft zien en hebben ze dan ook spijt dat ze t hebben gehad? of zijn er oplossingen voor? ...vroeg ik me even af.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij werkt oa. bij http://classicinkandmods.com Hij is snel, schoon en goed. |
![]() |
||
Citaat:
edit: haha ja ik zie het nu ook al in een andere map, ik had gelijk. Erg vette shit!
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik gok dat het al meer dan 20x voorbij is gekomen maar om nou alle topics door te spitten...
Ik zoek een goede piercingshop in Utrecht waar ze een anti-tragus zetten (aangezien ik ook al shops heb gebeld die niet eens wisten wat het was), dus als iemand een leuk adresje weet dan zou diegene mij heel erg verblijden ![]()
|
![]() |
Ik heb een paar goede verhalen gelezen over Dick de Wits Magic Piercing (de 'moedershop' hiervan zit een straat verderop en zet alleen tattoos) maar persoonlijke ervaring heb ik er niet mee. Nou ja, ééntje dan, van ongeveer een jaar geleden. Ik bleek meer over surfaces en microdermals te weten dan de piercer die er toen zat, en hij verkocht mijn vriendin een sieraadje voor haar neuspiercing waar het steentje een dag later uit viel.
Ik schop mensen die in Utrecht iets willen laten doen eigenlijk het liefst door naar Amsterdam. Dare2Wear en Classic Ink & Mods zijn twee shops die gerund worden door hetzelfde groepje mensen. Ze in één woord fantastisch, en in drie kundig, geduldig en eerlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tatoeage pigment sten-vvv | 2 | 30-07-2007 10:39 |