Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2008, 16:17
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
chinees teken
NEE!
Advertentie
Oud 08-08-2008, 18:33
Verwijderd
Tepelpiercings: ervaringen?
Oud 08-08-2008, 19:35
Verwijderd
moet je niet te woest mee spelen.

schijnt pijnlijkk te zijn
Oud 08-08-2008, 22:33
Verwijderd
kan makkelijk en ik heb de mijne pas 2 maanden en kan overal tegen

t zetten doet PIJN en daarna tegen dingen aanlopen ook maar genezing is a piece of cake
Oud 09-08-2008, 09:14
llell
llell is offline
volledige genezing kan rustig meer dan 2 jaar duren
Oud 09-08-2008, 18:45
Krynn
Krynn is offline
^^ dan is er iets mis met de sieraadjes die er gedragen worden, volledige genezing duurt lang, zeker als je ze tegelijkertijd laat zetten, maar niet zó lang.

Mijn ervaring is dat ze ongelooflijk pijn doen om te zetten, lekker (na)bloeden, een dag fikse napijn hebben, een maand nog retegevoelig zijn (categorie tegen 't dak aan vliegen als je ze stoot), en er minstens een halfjaar over doen om niet meer continu beetjes prut af te scheiden na een dagje bh dragen. Er zijn ook zat mensen die amper wat voelen en met een maand al niets meer merken van wat voor afscheiding dan ook. Wat niet wil zeggen dat ze dan al volledig genezen zijn, natuurlijk.
Oud 12-08-2008, 01:06
repelsteeltje
repelsteeltje is offline
haha, walgelijk, dráken
ontopic: binnenkort idd eens gaan onderzoeken wat voor tattoo ik wil hebben
Oud 12-08-2008, 01:57
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
van 10g naar 8g zonder pijn yay nu zit ik alleen wel met super mooie en dure 10g tunneltjes (30 euro), naja, over een tijdje maar 't zaakje op V&A zetten
Oud 12-08-2008, 13:18
slifke
slifke is offline
Hallo,

ik ben 16 en ik heb gaatjes laten schieten. (kweetet tis laat voor mene leeftijd). Nu, ik heb mijn zweer oorbellen ongeveer 6 weken in, en ik wil graag andere oorbellen... tis misschien belachelijk, maar ik heb ze enkel 2 weken ontsmet... ze zijn niet beginnen zweren ffzo, maar ik heb schrik dat als ik ze los doe, ze misschien wel nog gaan zweren... wat zou ik doen? gewoon uitdoen, of toch nog een weekje ontsmetten voor veiligheid...? man, k lijk echt wel een watje zo ^^
Oud 12-08-2008, 13:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gewoon andere oorbellen erin, als t gaat zweren merk je t vanzelf.
Oud 13-08-2008, 14:58
Volk
Volk is offline
Ik wist niet dat gaatjes konden dichtgroeien. Ja, ik wist het wel maar ik had het gewoon nooit verwacht omdat ik sinds ik 4 maanden ben al gaatjes heb en er vaak jaren over heen zijn gegaan zonder oorbellen in. Ben helemaal in de war, groeit zo'n gat opeens na 20 jaar dicht
Maar mijn vraag is; kun je gewoon weer een gaatje laten schieten op dezelfde plek als waar die eerst zat? Dat plekje is nu wel wat harder dan de rest van mijn oor, maakt dat wat uit?
Oud 13-08-2008, 16:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
@ slifke:
als ik jou was zou ik eerst zilveren oorbellen erin doen, dan is de kans wat kleiner dat ze gaan zweren.

@ Volk:
dat kan gewoon hoor, alleen moeten ze dan door het littekenweefsel prikken en zul je het waarschijnlijk wat meer voelen dan dat ze het door een ander stukje in je oorlel doen. maar dan alsnog, echt pijn zal het niet doen denk ik.
Oud 13-08-2008, 21:13
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Tepelpiercings: ervaringen?
Wat hier al staat idd, het doet gruwelijk pijn om te laten zetten.

Ik zou er ook rekening mee houden dat je tepel qua gevoeligheid veranderd. Dat kan natuurlijk zowel positief als negatief uitvallen, maar je moet zelf maar bedenken of je die gok wilt nemen
Oud 13-08-2008, 22:32
Krynn
Krynn is offline
Volk: als je zo lang gaatjes hebt gehad, kan het zijn dat je alleen de huid hoeft door te prikken (en het tunneltje/gaatje zelf niet). Ik weet niet hoe lang het al 'dicht'gegroeid is?

En anders kun je 't idd door littekenweefsel laten piercen, dat is in principe geen probleem, maar om 't allemaal wat fijner te maken kun je je lelletjes een paar weekjes met...argh, welke olie was 't ookweer...masseren, iig. Het weefsel soepel maken.
Oud 14-08-2008, 08:05
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
hoe breng je flared tunnels in? het lukt me niet omdat de voor en achterkant groter zijn dan 't gaatje zelf (obvious natuurlijk) hulp gevraagd
Oud 14-08-2008, 10:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik gebruikte altijd een beetje glijmiddel en deed ze er dan schuin in maar ik vind het kutdingen dus ik draag ze niet meer.
Oud 14-08-2008, 15:26
Alyssia
Alyssia is offline
Ik wil wrsch volgend jaar een industrial laten zetten. Ik heb verder totaal geen ervaring met piercings (alleen gaatjes in m'n oren) dus ik vroeg me af of iemand een goede, betrouwbare piercingshop in Utrecht-stad weet? Ik heb al op verschillende sites gekeken maar ik zou graag even iets horen van iemand die er ervaring mee heeft. ^^
Oud 15-08-2008, 19:35
vilein
vilein is offline
^skin art of remi, de eerste op de amsterdamse straatweg, de andere op de twijnstraat.
Oud 17-08-2008, 10:24
Verwijderd
Over 3 weken laat ik mijn ribben en heup doen! Ben wel voor de pijn maar ik overleef t vast wel.
SIKED, eindelijk na 5 maanden weer eens onder de naald
Oud 17-08-2008, 10:50
hellebel
hellebel is offline
daph, je hebt straks geen plek meer over. wat ga jij hard! ik ben vorige week weer eens geweest voor het eerst in een jaar. pm me eens wat je gaat doen.
Oud 17-08-2008, 19:46
Verwijderd
Jawel joh nog zat plekken
Ga wel hard ja maar ben impuslief en addict haha, slechte combi.
Oud 28-08-2008, 15:46
Verwijderd
hoe doen jullie het eigenlijk met nieuwe tattoeages en zonnen (buiten of onder de zonnebank)? gaan jullie dan helemaal de zon niet in of bedekken jullie het met kleding of sunblock?
Oud 28-08-2008, 16:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
hoe doen jullie het eigenlijk met nieuwe tattoeages en zonnen (buiten of onder de zonnebank)? gaan jullie dan helemaal de zon niet in of bedekken jullie het met kleding of sunblock?
Ja, dat lijkt me een strak plan met een nieuwe tattoo.

Bedekken en als het niet anders kan GOED insmeren.
Oud 28-08-2008, 17:28
metallica
metallica is offline
De eerste twee weken mag je sowieso niet de zon in met je nieuwe tattoo... Als het echt warm weer is en ik wil een t shirt dragen doe ik meestal een grote zakdoek om het getatoeeerde deel heen. Maar ook na die twee weken moet je je tattoos goed blijven insmeren met een hoge factor als je de zon ingaat
Oud 28-08-2008, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat lijkt me een strak plan met een nieuwe tattoo.

Bedekken en als het niet anders kan GOED insmeren.
doe niet zo fucking bijdehand, meneer. natuurlijk weet ik dat dat niet de bedoeling is. ik vraag enkel om ervaringen, dat is namelijk ook de bedoeling van dit topic.

Citaat:
De eerste twee weken mag je sowieso niet de zon in met je nieuwe tattoo... Als het echt warm weer is en ik wil een t shirt dragen doe ik meestal een grote zakdoek om het getatoeeerde deel heen. Maar ook na die twee weken moet je je tattoos goed blijven insmeren met een hoge factor als je de zon ingaat
ik ga altijd uit van 4 weken, net als bij nieuwe piercings, trouwens. en verder smeer ik mijn 4 jaar oude tattoo niet meer extra in. ik kan er sowieso toch niet bij
Oud 28-08-2008, 22:15
metallica
metallica is offline
Citaat:
ik ga altijd uit van 4 weken, net als bij nieuwe piercings, trouwens. en verder smeer ik mijn 4 jaar oude tattoo niet meer extra in. ik kan er sowieso toch niet bij
Hehe, nee idd ik doe er ook niet heel moeilijk mee, maar als ik ze in kan smeren doe ik dat voor de zekerheid gewoon
Oud 28-08-2008, 23:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
doe niet zo fucking bijdehand, meneer. natuurlijk weet ik dat dat niet de bedoeling is. ik vraag enkel om ervaringen, dat is namelijk ook de bedoeling van dit topic.
Als het goed is heeft niemand er dus ervaring mee. En domme vragen, domme antwoorden.
Oud 29-08-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Als het goed is heeft niemand er dus ervaring mee. En domme vragen, domme antwoorden.
dus jij blijft 4 weken binnen nadat je een nieuwe tattoo hebt gehaald?
Oud 29-08-2008, 13:42
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
dus jij blijft 4 weken binnen nadat je een nieuwe tattoo hebt gehaald?
Nee, maar ik ga er niet mee liggen zonnen. En al helemaal niet onder een zonnebank.
Oud 29-08-2008, 21:36
Velma
Velma is offline
Oude topics van deze reeks lezen is erg motiverend om zelf maar eens de laatste stap te zetten. Ben alleen zo bang voor de pijn
Oud 29-08-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Oude topics van deze reeks lezen is erg motiverend om zelf maar eens de laatste stap te zetten. Ben alleen zo bang voor de pijn
Wat wil je laten zetten?
Oud 30-08-2008, 10:09
Velma
Velma is offline
Een tekst over mijn ruggegraat, van begin tussen de schouders tot staartbeentje. Misschien wat kleiner beginnen ;x
Oud 30-08-2008, 13:58
llell
llell is offline
op 1 of andere manier zou ik toch eerder van beneden naar boven lezen dan andersom
Oud 30-08-2008, 15:41
Velma
Velma is offline
Ik wil het dan ook eh.. niet van boven naar beneden doen maar gekanteld. dus de bovenkant van de letters naar rechts.
Oud 31-08-2008, 08:40
llell
llell is offline
dat dacht ik ook
Oud 31-08-2008, 09:37
Mrasz
Mrasz is offline
ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die een tunnel hebben gehad en besloten hebben om het eruit te halen en ik vraag me af hoe ze daar nu over denken.
ik neem aan dat je dit voor de rest van je leven blijft zien en hebben ze dan ook spijt dat ze t hebben gehad? of zijn er oplossingen voor?
...vroeg ik me even af.
Oud 31-08-2008, 10:23
Verwijderd
groeit dicht bij gaten <10 mm
Oud 31-08-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
groeit dicht bij gaten <10 mm
Niet altijd. En soms groeien grotere gaten ook dicht. Lijkt me heel erg afhankelijk van hoe snel je je oren hebt opgerekt, en hoe "rekbaar" je oor is.
Oud 31-08-2008, 12:03
Verwijderd
anders kan je ze zelfs nog dicht laten naaien
Oud 31-08-2008, 13:41
655321
655321 is offline
Citaat:
ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die een tunnel hebben gehad en besloten hebben om het eruit te halen en ik vraag me af hoe ze daar nu over denken.
ik neem aan dat je dit voor de rest van je leven blijft zien en hebben ze dan ook spijt dat ze t hebben gehad? of zijn er oplossingen voor?
...vroeg ik me even af.
Ik heb tunnels gehad, 10mm. Je ziet het nog wel maar het stoort me niet, het enige nadeel is dat ik het nu lelijk vind om zware oorbellen te dragen. Verder.. ach, ik kan er niet wakker van liggen.
Oud 01-09-2008, 10:30
Mrasz
Mrasz is offline
oke, bedankt.
want ik weet nu al dat ik t over vijf tien jaar niet leuk meer zal vinden, dus ik denk niet dat ik er maar aan moet gaan beginnen.
Oud 02-09-2008, 22:01
Verwijderd
Sorry veeeeeeeeeeel te lui om terug te lezen: weet iemand wat een zeer aan te raden tattooshop in amsterdam is?
Oud 03-09-2008, 01:12
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Sorry veeeeeeeeeeel te lui om terug te lezen: weet iemand wat een zeer aan te raden tattooshop in amsterdam is?
Ik kan je sowieso deze kerel aanraden: http://www.myspace.com/battleroyaletattoo
Hij werkt oa. bij http://classicinkandmods.com

Hij is snel, schoon en goed.
Oud 03-09-2008, 03:05
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik kan je sowieso deze kerel aanraden: http://www.myspace.com/battleroyaletattoo
Hij werkt oa. bij http://classicinkandmods.com

Hij is snel, schoon en goed.
Gezien de stijl gok ik dat dit de dude is die Lolly Jorrit zijn borstpiece gedaan heeft?

edit: haha ja ik zie het nu ook al in een andere map, ik had gelijk. Erg vette shit!
Oud 04-09-2008, 16:04
Cherity17
Cherity17 is offline
Dit is mij tattoo. ik heb m zelf ontworpen.

En de achterkant

Oud 05-09-2008, 10:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
@ Marcade:

Nee idd nooit in china of azie ofzo geweest maar daar gaat het niet om, het is voor mij en mijn moeder (gaan allebei dezelfde zetten) gewoon iets persoonlijks en symbolisch en vind dus niet dat iedereen hoeft te weten wát er nou prescies staat. Daarnaast staat een chinees teken mooier dan dat je over je hele ruggengraat Moeder&Dochter tattooërd of niet soms? Uiteindelijk gaat het er om dat IK hem mooi vind en wat mijn symbolische waarde eraan is toch

Citaat:
NEE!
Oud 05-09-2008, 11:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Laat anders samen een tribal zetten
Oud 05-09-2008, 19:35
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dit is mij tattoo. ik heb m zelf ontworpen.

[afbeelding]

En de achterkant

[afbeelding]
Wauw, ziet er mooi uit. Tof meid!
Oud 05-09-2008, 20:35
Dith
Dith is offline
Ik gok dat het al meer dan 20x voorbij is gekomen maar om nou alle topics door te spitten...
Ik zoek een goede piercingshop in Utrecht waar ze een anti-tragus zetten (aangezien ik ook al shops heb gebeld die niet eens wisten wat het was), dus als iemand een leuk adresje weet dan zou diegene mij heel erg verblijden.
Oud 05-09-2008, 23:49
Krynn
Krynn is offline
Ik heb een paar goede verhalen gelezen over Dick de Wits Magic Piercing (de 'moedershop' hiervan zit een straat verderop en zet alleen tattoos) maar persoonlijke ervaring heb ik er niet mee. Nou ja, ééntje dan, van ongeveer een jaar geleden. Ik bleek meer over surfaces en microdermals te weten dan de piercer die er toen zat, en hij verkocht mijn vriendin een sieraadje voor haar neuspiercing waar het steentje een dag later uit viel.

Ik schop mensen die in Utrecht iets willen laten doen eigenlijk het liefst door naar Amsterdam. Dare2Wear en Classic Ink & Mods zijn twee shops die gerund worden door hetzelfde groepje mensen. Ze in één woord fantastisch, en in drie kundig, geduldig en eerlijk.

Regels voor berichten