Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2008, 18:15
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
De tovenaar zal vast niet elke ronde dezelfde beschermen. Er komt een moment dat Pip onbewaakt zal zijn.
Ja maar de wolven gaan ook niet elke ronde Pip stemmen. Waarschijnlijk helemaal niet zelfs. Ik ben ook wolf geweest, dus ik weet wat voor strop het is als ze één keer op bescherming stuiten. Laat staan meerdere malen achter elkaar. Ze kunnen het echt niet veroorloven om regelmatig bot te vangen. Dus totdat de tovenaar dood is zullen ze noodgedwongen iemand anders moeten eten.
Daarna is de ziener meteen de sjaak, dat weet ik ook wel. Maar dan zijn we met een beetje mazzel al drie of vier eetrondes verder...
Oud 05-02-2008, 18:18
Uice
Uice is offline
Alles goed en wel, alsnog lijkt het me niet dat een ziener in het spel zelf zegt iemand te verdenken om 'voorgevoelens'. Het blijft een functie waarmee je voorzichtig moet zijn, ondanks eventuele bescherming.
Oud 05-02-2008, 18:20
Daboman
Daboman is offline
Ik denk eigenlijk dat ze doelt op het feit dat ze het regelmatig bij het rechte eind heeft gehad in andere spellen.
Oud 05-02-2008, 18:26
Uice
Uice is offline
Dan nog.
Oud 05-02-2008, 18:27
Fantôme
Fantôme is offline
okay, ik ga zo sporten dus mijn stem op pip staat nu vast.
Oud 05-02-2008, 18:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sterrenmeisje zegt wel heel weinig... mijn stem gaat denk ik naar haar.
Dus dat lijstje klopt niet meer.

Citaat:
Eigenlijk wil ik Uice stemmen maar dat zal dan een zinloze stem zijn.
Dus sorry Topdrop, ik zal jou moeten offeren om de (waarschijnlijke) ziener te redden.
Hierdoor verandert dus de situatie.

Flowtje

Lisaaah
Daboman
sterrenmeisje

pippeloen
neko*
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV
zoemzoem

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast
Eye of Sauron
Pippeloen

coolkast
Katje

sterrenmeisje
Sherco
coolkast

Men snapt vast dat ik op Pip ga stemmen om mezelf te redden

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 19:19. Reden: AllureV, zoemzoem, pippeloen en sterrenmeisje toegevoegd
Oud 05-02-2008, 18:45
Lethe
Lethe is offline
Mijn stem gaat ook uit naar Pippeloen, om gelijkspel te voorkomen.
Oud 05-02-2008, 19:09
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik kan me niet voorstellen dat Pippeloen de ziener is, wrsl had ze het over paranormale gaven omdat ze toch een reden moest geven om op iemand te stemmen. Een wolf zou dat volgens mij ook niet zo brengen.
Maar ik wil ook geen gelijkspel, dus ik ga toch maar op haar stemmen.
Oud 05-02-2008, 19:13
Verwijderd
haha omg. ik ben ook geen ziener, ik hem me kennelijk niet goed uitgedrukt.
maar het ziet er naar uit dat ik dood ga.
Oud 05-02-2008, 19:14
Verwijderd
waar hebben jullie het nou over met gelijk spel
duisent stemmen voor mij en niemand anders.
Oud 05-02-2008, 19:14
Verwijderd
Dan stem ik maar topdrop he.
Oud 05-02-2008, 19:18
Verwijderd
ik ga weer voor flowtje dan maar. vind noch pip, noch td verdacht eigenlijk. maar ik moet nog een hoop lezen
Oud 05-02-2008, 19:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
waar hebben jullie het nou over met gelijk spel
duisent stemmen voor mij en niemand anders.
Daar hoeven maar een paar wolven of leugenaars tussen te zitten en het staat gelijk tussen jou en TD.
Oud 05-02-2008, 19:25
Verwijderd
ja, maar zoals het er nu uitziet is het 6 tegen mij en 3 tegen topdrop en 3 tegen flowtje.
Ik neem aan dat er geen 4 leugenaars zitten onder de personen die op mij stemmen. Maar jij valt natuurlijk af want wolven stemmen niet.
Oud 05-02-2008, 19:28
TopDrop
TopDrop is offline
Als pip ziener blijkt, stem ik volgende ronde op Uice.
Oud 05-02-2008, 19:33
Verwijderd
maar ik ben geen ziener.
Oud 05-02-2008, 19:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ja, maar zoals het er nu uitziet is het 6 tegen mij en 3 tegen topdrop en 3 tegen flowtje.
Ik neem aan dat er geen 4 leugenaars zitten onder de personen die op mij stemmen. Maar jij valt natuurlijk af want wolven stemmen niet.
Toen ik op jou stemde waren er nog geen 6 die op jou hadden gestemd.
Oud 05-02-2008, 19:37
Spelleider
Spelleider is offline
Gelijkspel. De wolven krijgen binnen enkele minuten PM.
Oud 05-02-2008, 19:38
Verwijderd
OMG
Oud 05-02-2008, 19:40
Verwijderd
zomg spannund ;d;d ;d;d
Oud 05-02-2008, 19:41
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens het lijstje hebben

2) Martino87
4) ***ailá*** ?
10) LL
11) Flowtje
17) Kazet Nagorra

niet gezegd op wie ze hebben gestemd.
Oud 05-02-2008, 19:42
Verwijderd
Tussen wie zou het zijn? pip en td of pip en flowtje
Oud 05-02-2008, 19:45
Daboman
Daboman is offline
Misschien alledrie.
Oud 05-02-2008, 20:06
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Volgens het lijstje hebben

2) Martino87
4) ***ailá*** ?
10) LL
11) Flowtje
17) Kazet Nagorra

niet gezegd op wie ze hebben gestemd.
Aila heeft op mij gestemd.
Oud 05-02-2008, 20:57
Fantôme
Fantôme is offline
gelijkspel
nou hopelijk tussen twee wolven, want dan moeten ze voor kannibaal spelen
Oud 05-02-2008, 21:16
Krynn
Krynn is offline
Even samenvatten voor mezelf en m'n tollende hoofd.

Dit was de situatie:

Flowtje

Lisaaah
Daboman
sterrenmeisje

pippeloen
neko*
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV
zoemzoem

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast
Eye of Sauron
Pippeloen

coolkast
Katje

sterrenmeisje
Sherco
coolkast

In deze situatie kan het alleen gelijkspel zijn geworden als er 3 slechten bij de Pippeloen-stemmers zitten, en dan is het een gelijkspel tussen 3.

Maar.

Coolkast, op wie heb jij nou gestemd? Topdrop of sterrenmeisje?

Even uitgaand van toch Topdrop: dan zou het dus een 4-4 gelijkspel tussen Topdrop en Pippeloen zijn, en zitten er 2 slechten in het Pippeloen-lijstje.

Maar dan hebben we nog de zogezegde niet-stemmers.

***aila*** heeft op AllureV gestemd.
Martino heeft gepost dat hij deze stemronde zou missen.

Houden we Kazet Nagorra, Lucky Luciano en Flowtje over. Alleen Kazet heeft een eventuele voorkeur uitgesproken, voor Uice. Heeft hij dat gestemd? Hebben LL en Flowtje niet gestemd? Zo wel, wat? Wrom hebben ze niet gepost? Moet je uberhaupt wel mensen vertrouwen die achteraf gaan posten wat ze gestemd hebben?

Maar stel nou dat twee van die drie op Topdrop hebben gestemd. Dan was het een 6-6 gelijkspel. Of stel nou dat er 4 wolven bij de Pippeloenstemmers zitten, coolkast op sterrenmeisje heeft gestemd, en het gelijkspel tussen TopDrop en Flowtje is.

En heeft iedereen die wel gepost heeft de waarheid gesproken over hetgeen hij/zij heeft gestemd?

Hoezo, para makend pokkespel...omg ...zoveel mogelijkheden dat je alsnog niets kan afleiden...of wel?
Oud 05-02-2008, 21:24
Uice
Uice is offline
Neuh. Er valt niet echt iets te zeggen tot de wolven gekozen hebben.
Oud 05-02-2008, 21:32
Flowtje
Flowtje is offline
Godver, ik was vanochtend vergeten te stemmen, op stage geen tijd gehad en daarna gelijk doorgegaan naar werk vanwege een inventarisatie en ben dus pas net thuis.
Oud 05-02-2008, 21:45
Daboman
Daboman is offline
Ik denk eigenlijk dat deze gebeurtenissen geen toeval zijn:
1. Mensen krijgen n.a.v. pippeloens opmerking het idee dat ze ziener is.
2. Ineens hebben veel mensen een reden om op pippeloen te stemmen.
3. Veel mensen blijken na de bekendmaking van de uitslag te liegen over hun stem op pippeloen.
Oud 05-02-2008, 21:51
Verwijderd
ik heb op SM gestemd
Oud 05-02-2008, 21:55
Lethe
Lethe is offline
Ik wilde gelijkspel voorkomen en heb daarom op Pippeloen gestemd, maar nu is het dus alsnog gelijkspel geworden.
Oud 05-02-2008, 22:00
Verwijderd
waarom gingen mensen op mij stemmen eigenlijk? ik moet geloof ik maar even goed gaan lezen. had het een beetje druk met een sociaal leven afgelopen dagen
Oud 05-02-2008, 22:02
Verwijderd
Hm nog steeds geen uitslag?

Nou de weerwolven zijn dan niet online Al mogen we daar niet vanuitgaan enzo
Oud 05-02-2008, 22:04
Spelleider
Spelleider is offline
5 minuten eerder
Dát er iemand in die grote villa op de berg woonde, wist iedereen in het dorp, maar niemand had ooit de moed gehad erheen te gaan. De mysterieuze persoon die deze villa bewoonde, hield zich bewust jarenlang verborgen. Niemand had haar ooit gezien. Niemand had zíj ooit wíllen zien. Want als je een grote overval ging plegen, kon je maar beter anoniem blijven, dat wist ze zeker. En nu was het dan eindelijk zo ver. Ze zou de bewoonde wereld in gaan en ze zou het geld innen waar ze al die jaren zo hard voor gewerkt had!
Het was een barre tocht… Het waaide verschrikkelijk hard en het regende katten en honden. Onderweg kwam onze anonieme crimineel verschillende memorabele personen tegen. Ze keek snel een andere kant op, toen een meisje met betraande, rood/zwart gekleurde ogen haar een blik toewierp. Ze zag hoe drie identieke meisjes hun lunch uitkotsten over twee actieborden, en hoe een man in shock en met een hond aan zijn been de straat door kroop. Ze had nooit gedacht dat het dorp zulke excentrieke persoonlijkheden herbergde. Misschien, als ze het geld had ontvangen en anoniem was gebleven, zou ze hier toch kunnen gaan wonen. Omdat ze zichzelf zo vreemd vond, durfde ze zich nooit te vertonen in het openbaar, maar aan dit schouwspel te zien, kon het nog wel eens meevallen.
Ze bracht haar gedachten weer snel op orde; er was werk aan de winkel. Gewapend met een waterpistooltje en stilettohakken, en anoniemer dan ooit, ging ze de bank in.

Achter de balie stond een nette dame, het was AllureV. AllureV was juist bezig met het structureren van alle papieren die er voor haar neus op de balie lagen. Dit was al de 15e keer dat ze dat deed vandaag. Ze zag de anonieme crimineel, gewapend en wel, haar kant opkomen. AllureV keek op de klok, het was precies 12 uur. ‘Prima’, dacht ze. Ze knikte naar de overvaller. ‘Komt u maar hoor, u bent precies op tijd. Hoeveel wilt u hebben?’ Ze glimlachte vriendelijk.
Nog geen minuut later stond de anonieme crimineel weer buiten, met haar zakken vol stinkend geld. ‘Dat ging makkelijk!’ dacht ze. Ze zag een hete jongen met een enorme onderlip voorbij lopen. Het liefst had ze een vreugdedansje met hem gedaan en hem vol op zijn bek gepakt, maar ze hield zich in. Ze moest natuurlijk niet te veel opvallen. Met een gelukzalig gevoel liep ze de straat uit. Die bewoonde wereld beviel haar wel!

Terror Juice besloot dat het hoog tijd werd om zijn tranen weg te vegen en vooral te vergeten wat er zojuist gebeurd was. Hij was gepijpt door Sterrenmeisje, die stinkalto met haar stroopwafelkut! Deemoedig, dat wel, maar toch niet iets waar hij graag ooit nog aan herinnerd wilde worden. Bovendien had ze hem minstens onvruchtbaar gebeten. Juice schrok van zijn eigen gedachten. Onvruchtbaar… De tranen sprongen weer in zijn ogen, het werden al bijna zijn beste vriendjes. Juice dacht aan de zomer van 15 jaar terug en aan zijn lieve Pippeloentje. Hij nam een belangrijk besluit, voordat het écht te laat zou zijn. Juice opende zijn truukendoos en haalde er zijn clowsneus uit, de neus waarmee hij de dames altijd in katzwijm kon doen vallen, en hij ging op pad.

Mama Pip was blij dat ze even rust had, nu de drie meisjes aan het buitenspelen waren met hun dierenvriendinnetjes. Ze was dol op ze, maar ze waren ook absoluut een blok aan haar been. Sinds de geboorte van de drie had ze geen man meer over de vloer gehad en ze had soms dringend de behoefte om haar seksuele driften op iemand te kunnen botvieren. Hoe onwaarschijnlijk ook; vandaag zou het allemaal veranderen en zou ze alle hoeken van de kamer te zien krijgen.

Eye of Sauron marcheerde, als gewoonlijk, zijn pik achterna en kwam uit bij een schattig klein huisje. In de voortuin stond met stoepkrijt op de tegels geschreven:

Help de dieren aan een betere toekomst! langzame en pijnlijke dood!

EoS grinnikte en belde aan. Een mooie lieve vrouw deed open. Het was Mama Pip. ‘At your service!’ zei EoS, met een zwoele blik in zijn ogen. Hij pakte haar vast en pwèpte haar borsten tot ze de vorm van kleine pasteitjes hadden aangenomen en sleepte haar mee het huis in. De seks was beter dan één van beide ooit had durven dromen. Helaas waren ze in hun haast en gefrustreerdheid vergeten de voordeur dicht te doen, en precies op hun hoogtepunt klonk vanuit het halletje een angstaanjagende stem. ‘HERE’S JUICY!!’ hoorden ze. Mama Pip schrok op en duwde een diep teleurgestelde EoS van zich af. De deur zwaaide open, Juice trad binnen en gooide de deur weer met een grote knal dicht. Daar stond hij dan. De rode neus stond hem beter dan ooit. Mama Pip werd verscheurd door tegengestelde emoties; ze haatte Juice om wat hij haar ooit had aangedaan, maar tegelijkertijd viel ze weer als een blok voor hem, nu hij zo voor haar stond. Ze liep op hem af en gaf hem een zoen op zijn neus.
Op dat moment werd de deur weer opengezwaaid, hete Juice kreeg hem tegen zijn hoofd en viel voorover. Hij nam Mama Pip onbedoeld met zich mee en samen belandden ze op de eerste trede van de houten wenteltrap. Juices neus werd platgedrukt en zijn boventanden raakten door zijn onderlip. En ja hoor, daar waren de tranen ook weer. Hij greep zich vast aan de trapleuning en trok zichzelf omhoog. Onder hem lag een onbeweeglijke Mama Pip; de val had haar gedood.
De olijke drieling was thuisgekomen voor een beker warme chocola en zag nu hun geliefde moeder levenloos op de trap liggen. De glimlach op haar gezicht, omdat ze gestorven was in de armen van haar grote liefde, zagen ze niet. Wel zagen ze de grote gestalte van Terror Juice, met zijn rode ogen, neus én tanden. Hij was een angstaanjagende verschijning en de drie gilden het uit. ‘Maar,’ begon Juice met overslaande stem, ‘ík ben het! Jullie vader!’

AllureV, de zakenvrouw die altijd stipt op tijd is!

Eye of Sauron, de onfortuinlijke en Fortuynist en gefrustreerde seksmaniak.

Lis A., de anonieme crimineel.

1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet

Pippeloen is niet meer.
Zij was de wolfsbane. Helaas voor jullie, dorpelingen.
Morgen krijgen de wolven weer voer. Zij mogen tot 20.30 morgenavond bekendmaken met wie ze dineren.

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 22:09.
Oud 05-02-2008, 22:05
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:

Nou de weerwolven zijn dan niet online Al mogen we daar niet vanuitgaan enzo
U vraagt, wij draaien.
Oud 05-02-2008, 22:06
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
idd

ahh nee sorry pip! dacht echt dat je wolvig was

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 22:17.
Oud 05-02-2008, 22:07
Verwijderd
*heeft alles weerdoorgelezen*
Citaat:
Tjee, ik heb echt totaal geen idee. Ik ga maar op een stille speler stemmen, en sterrenmeisje is de stilste van ons allemaal. Daarbij was ze de vorige keer toen ze wolf was ook heel erg stil in het begin. Dus, sterrenmeisje.
Citaat:
Hm, je hebt gelijk. Maar van Katje weet ik niet of ze een stille speler is of niet, en sterrenmeisje is iirc iemand die haar mond wel open doet, behalve de vorige keer, en toen was ze een wolf.
aha. op zich een logische redenering, die volg ik ook altijd

(ik dacht trouwens dat ik vorige keer best wel actief was, alleen nooit in het begin sowieso, want meestal is er ook niet zo veel te zeggen. en ik ben nu ook druk geweest met concerten en verjaardagen en nutteloze dingen kopen in amsterdam )

ik ben benieuwd tussen wie het gelijkspel was inderdaad. ik denk tussen alledrie eigenlijk, wat td en flowtje stemmers iets minder verdacht maakt en pip stemmers wat meer. het kan ook dat van de mensen die niks hebben gezegd men en masse op óf td óf flowtje heeft gestemd... veel kan ik er niet uit halen iig

[edit] pip dood. wolfsbane. lekker is dat. iemand zegt voor de grap iets over een voorgevoel en ze wordt direct afgeslacht

ow, en misschien is mijn aantal posts zo laag, omdat ik ook geen 6 posts onder elkaar heb om gespam te voorkomen (fantome )
Oud 05-02-2008, 22:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik wil hier graag aan toevoegen dat het fijn zou zijn als er voortaan bij hangrondes ten minste één wolf online is om bij gelijkspel z'n mening door te kunnen geven. Want dit is voor iedereen bijzonder onprettig.

Verder, aww, arme Naodjen
Oud 05-02-2008, 22:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*heeft alles weerdoorgelezen*
aha. op zich een logische redenering, die volg ik ook altijd

(ik dacht trouwens dat ik vorige keer best wel actief was, alleen nooit in het begin sowieso, want meestal is er ook niet zo veel te zeggen. en ik ben nu ook druk geweest met concerten en verjaardagen en nutteloze dingen kopen in amsterdam )

ik ben benieuwd tussen wie het gelijkspel was inderdaad. ik denk tussen alledrie eigenlijk, wat td en flowtje stemmers iets minder verdacht maakt en pip stemmers wat meer. het kan ook dat van de mensen die niks hebben gezegd men en masse op óf td óf flowtje heeft gestemd... veel kan ik er niet uit halen iig
ik snap wel dat pipstemmers verdachter zijn volgens jou, maar ik was op gegeven moment écht overtuigd van haar wolvigheid (zie beredenering). maar dat was dus een foute overtuiging

ow en verder. als ik het verdere spel stiller ben, moet je me niet ineens verdacht vinden, maar ik kreeg het vriendelijke verzoek niet te spammen dus ik heb al wat berichten verwijderd en samengevoegd enzo. dus dan is dat de reden.

Laatst gewijzigd op 06-02-2008 om 08:57.
Oud 05-02-2008, 22:09
Lethe
Lethe is offline
Mooi verhaal weer
Oud 05-02-2008, 22:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@ DP: is Naodjen hetzelfde als Pip?
Ja
Oud 05-02-2008, 22:16
Krynn
Krynn is offline
Pappa!

Wolfsbane er uit...eh...niet goed.

De grote vraag: ging het gelijkspel tussen Flowtje en Pip, of tussen Topdrop en Pip?...en hoeveel mensen hebben er gelogen/mochten er niet op haar stemmen?

*gaat er lekker op slapen, eindelijk*
Oud 05-02-2008, 22:19
Verwijderd
Arme ik!
stomme schapen! Bah wat baal ik hier van! bah bah bah! Het lijkt me verder nu wel duidelijk wie er in ieder geval een wolf is!
Oud 05-02-2008, 22:19
Verwijderd
Wel ironisch op zich Dat de bane wordt opgehangen, misschien zelfs de ronde nadat ze is haar wilden eten.
Oud 05-02-2008, 22:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat deze gebeurtenissen geen toeval zijn:
1. Mensen krijgen n.a.v. pippeloens opmerking het idee dat ze ziener is.
Wie dachten dat allemaal dan?

Verder: een tragisch verlies. I can't help partly blaming myself for this.
Oud 05-02-2008, 22:21
Daboman
Daboman is offline
En ze ging alleen maar dood omdat ze zei dat ze een paranormaal voorgevoel had? Tjonge die wolven zijn wel bang he
Oud 05-02-2008, 22:27
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wie dachten dat allemaal dan?
In ieder geval EoS. Ik dacht het zelf eerlijk gezegd ook. Ik denk dat er ook een wolf is die het dacht maar een reden heeft bedacht om haar verdacht te maken. Maar dat valt natuurlijk erg moeilijk te achterhalen.
Oud 05-02-2008, 23:26
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik wil hier graag aan toevoegen dat het fijn zou zijn als er voortaan bij hangrondes ten minste één wolf online is om bij gelijkspel z'n mening door te kunnen geven. Want dit is voor iedereen bijzonder onprettig.

Verder, aww, arme Naodjen
... ooooh, dan weten we iig wie er NIET wolf is. (een paar dan)
Oud 05-02-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
ik weet het niet... er hebben zo veel mensen gepost rond die tijd, dat het eigenlijk weer niks meer zegt. want hoe lang hebben de spelleiders bijvoorbeeld gedaan over het verhaal afmaken en online zetten? 5 minuten? 50?
Oud 05-02-2008, 23:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je weet niet hoe laat de pm binnenkwam, het verhaal moest ook nog geschreven worden en er waren wat problemen. Dus ga daar maar niet te veel van uit

Regels voor berichten