Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanavond wezen jammen. Het was niet zo eng als vorige keer, want ik wist een beetje wat ik ervan kon verwachten. Nog een beetje gebabbeld met een sessieleider en een andere gitarist, was wel leuk
![]() Op een gegeven moment zakte de stemming in elkaar. Ik ben nog even gebleven, maar kwam tot de conclusie dat ik maar beter naar huis kon gaan. Forceren werkt toch niet. @ CreativeMusic Je mag mijn kamer wel stofzuigen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ooh hahaha wat is het gek om weer dronken te worden en te slapen in het weekend. Mijn huisgenootje en ik besloten uit te gaan en ik belde mijn exscharrel of hij ook ging. Eerst kwam K. nog langs, pff hij vindt me nog steeds leuk en het is zo lullig dat ik hem ook wel leuk vind maar toch steeds blokkeer. 's Nachts lekker dansen en toen kwam mijn exscharrel ook nog en ik werd dronken en we zoenden weer en nu is het gewoon voor de derde keer mijn scharrel, in twee jaar. We zeiden dat we elkaar te leuk blijven vinden en een zwak hebben, elke keer komen wij weer bij elkaar. Maar ik was dronken en beetje labiel want de zus van N. was er ook, ooh toen we buren waren hebben we zoveel met elkaar gespeeld, maar nu keek ze me vals en arrogant aan. Het was ook raar om weer met mijn scharrel te zijn, te tijd met N. te vergeten want daarvoor was ik ook met hem. Hij wilde mee naar huis maar dat wilde ik niet. Het is te vaag allemaal, N., K., hij, het is te veel. Vage shit. Wat moet ik met hem, hij is tien jaar ouder, al twee jaar rommelen we en steeds blijkt dat het niet werkt maar toch gaan we door.
Maar nu heb ik lekker slaap nodig, met hem rommel ik gewoon verder, dat weet ik, want hij is te leuk om er definitief een einde aan te maken. Blahblahblaaah.
|
Weer op tijd opgestaan *bed uitgejaagd
![]() Gisteravond bij de ouders van m'n vriend geweest. Ze zijn me aan het leren te klaverjassen. Ik kan het nu een klein beetje, we doen nog zonder roem om het spel an sich door te krijgen (en vooral de volgorde van de kaarten ![]() |
![]() |
|
MIjn tweede dag thuis. Vanmiddag moet ik weer terug naar die kut kliniek. De verpleging is wel relaxt, maar de patiënten niet. Een hele discussie met mijn psycholoog gehad over het slaan van F.Z. (patiënt). Als ik al twee dagen lang zeg, dat ie me met rust moet laten en me niet overal bij moet betrekken (hij is verliefd op me), mag ik hem toch wel een knal geven als ie nog steeds niet luistert? Maargoed, sinds dat ik dat gedaan heb, is F.Z. weer bang voor me. Een heerlijk gevoel geeft dat me. Ik hoef maar een paar stappen in zijn richting te doen en hij vlucht. Laatst was het wel erg komisch, ik kwam het kantoor binnen en hij staat snel op, pleurt over een kruk en roept: "Ja, maar ze gaat me slaan!" geweldig
![]()
||
@rare kwast: jahoor, ik wel!
@Yana: en, hoe was het? Is het meegevallen? Ik hoop het! Citaat:
OT: ik twijfel over die kamer. Wel-niet-wel-niet. Ik weet dat ik nu ook mákkelijk een veel grotere kamer kan krijgen met mijn wachttijd, maar dat hoeft dan ook weer geen leuke afdeling te zijn. Deze schijnt gezellig te zijn, maar is niet echt schoon én er roken 5 mensen (ook in de gemeenschappelijke ruimte) en daar houd ik niet zo van, zeker niet als ik kook ![]()
|
Verwijderd
|
Het afgelopen halfjaar was vrij rustig met schrijfopdrachten en toetsen, maar nu opeens moeten we heel veel gaan doen. Dat ben ik niet gewend, en het is stom. En ik snap niks van Excel
![]() Buiten school gaat het wel goed, mn vriendinnetjes zijn tof en mn vriendje is heel lief <3 |
![]() |
|
![]() |
Jee, wat is het fijn om te slapen zeg. Wtf moest ik met die drugs elk weekend? Ja, het is best leuk om met een zooi vrienden wakker te blijven en vaag te worden, maar elk weekend is toch niet normaal? Het is toch weird dat ik het zo geweldig vind om wakker te worden op een zaterdag en daarna weer wakker te worden op een zondag? Alleen ik ga vanaf vannacht maar weer slapen op mijn bed, want mijn bank is echt te klein. Maar fuck die drugs, voorlopig. Gewoon slapen en een beetje dronken worden is ook leuk. Het was raar toen ik vannacht in de spiegel keek waar ik uitging. Normaal zie ik dan een lijkbleek iemand met kringen om mijn ogen en een vage uitdrukking in mijn ogen, nu zag ik een mooi meisje met blosjes op mijn wangen en stralende ogen. Dat is toch veel leuker?
En ohoh, ik had wel iets te veel gedronken, jeetje nu is meneer gewoon alweer mijn scharrel, volgens mij hebben we elkaar vannacht ook behoorlijk lopen teasen. Heb hem wel verteld dat ik niet weet wat ik wil met hem, door N.. Hij zei dat alles nu toch weer hetzelfde was als voor N., maar dat is niet zo, want ik denk nu veel meer na. We zien wel wat er nu met ons gaat gebeuren. Ohja, gister had ik een nieuw schattig pluizig babyratje gekocht om bij een van mijn ratten te zetten die zijn vriendje was verloren rond oud en nieuw. Hij was weer zo eenzaam. Maar de kennismaking ging niet goed, grote rat was vrij agressief. Later probeerde ik het kleintje er weer bij te zetten en toen heeft grote rat hem in een keer doodgebeten. Dat was niet helemaal de bedoeling. Klote, want grote rat is echt eenzaam sinds zijn maatje weg is, maar ik kan hem blijkbaar niet helpen want hij accepteert duidelijk geen andere.
|
@ Redhair: is grote rat een mannetje of een vrouwtje? Ik weet niet hoe het bij ratten zit, maar bij cavia's werkt twee mannetjes of één mannetje en een baby niet goed. 2 vrouwtjes wel of mannetje-vrouwtje natuurlijk, maar ik weet niet of je dat wilt.
![]() OT: net even gebadmintond met m'n vriend, het waait gewoon helemaal niet! Wel vrij frisjes, maar als je bezig bent, merk je dat niet. Nu weer verder typen. Ik ben bang dat het weer veel te lang gaat worden ![]() |
![]() |
|
ik had een vrouwtjes rat die ook onwijze ruzie maakte.. ze zijn zo gewend om alleen te zijn in hun terretorium..
je moet ze laten kennismaken op netraal terein en dan hopen dat t goed gaat ![]()
|
Ik weet niet hoe dat komt maar de tijd vliegt als ik achter de computer zit. Damn, het is gewoon alweer 40 minuten later! En ik had mezelf zo heilig voorgenomen om écht aan het werk te gaan. Wie schopt mij?
![]() Doelijstje: - H4 en 6 lezen - verslag nakijken - eten - poster maken - tv kijken en slapen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aan t werk
||
Citaat:
![]()
|
God, ik ben nu pas begonnen aan mijn boekverslag -_-' en het moet morgen af zijn (!!!). Ik had al uitstel gekregen! (Met driekwart van de klas, niet daarvan).
Pooh ik moet nog zoveel, ik hoop dat ik het red. Gelukkig staat de helft in het boek zelf ![]() |
![]() |
|
*strooit knuffels in topic*
En een schop voor Indigo ![]() Ik had gehoopt van het weekend bij thema 7 te komen, maar op z'n minst bij 5. Ik ben nog steeds niet klaar met thema 3 ![]() Een weekplanning in de hoop dat het helpt en lukt: Maandag: - thema 3 afmaken - zelfstudie lijn 2 - boek halen bij de boekhandel Dinsdag: - thema 4, en proberen thema 5 (in ieder geval hoorcolleges uitwerken t/m 11) Woensdag: - thema 5, 6, begin 7 (het klinkt heel veel, maar er hoort geen stof uit de boeken bij) - werkcolleges uitwerken die bij thema 1 - 3 horen, liefst ook van thema 4 en 7 Donderdag: - werkcolleges t/m thema 7 - thema 8 - practicum voorbereiden Vrijdag: - thema 9 - werkcolleges thema 8 Zaterdag: - thema 10 (hoorcolleges en werkcolleges) Zondag: - thema 11 en 12 Dan moet ik de week erop alleen nog 13 en 14 en herhalen, en dan 4 maart tentamen. Ik hoop dat mijn planning haalbaar is. Dingen die ik tussendoor moet doen: - kamer opruimen - mailen naar R. - Ipod - stoffen Ik hoop echt dat mijn planning realistisch is, anders kom ik niet uit en voel ik me rot omdat ik mijn planning niet haal. Ik mag pas leuke dingen doen als ik bijloop op mijn schema. *spreekt zichzelf streng toe*. En nu Ghost Whisperer kijken ![]()
||
Citaat:
Mja, wie zegt dat alle mensen die in Afrika wonen ongelukkig zijn? En de enige reden dat Bush zoveel liegt tegen de burgers, is om ze bang te maken en ze ervan te overtuigen dat de oorlog in Irak noodzakelijk is en blijft.... ![]() ![]() Edit: De reden dat ik zo fel ben, is dat ik zelf ook een hele tijd lang met de neiging heb gezeten om mezelf dingen aan te doen en dan lucht het heel er op als je weet dat er een plek is, waar je kunt zeggen waar je mee zit, zonder dat je van je familie e.d. te horen krijgt dat je je aanstelt, omdat ze niet begrijpen wat je voelt. OT: Vanavond lekker op tijd naar bed toe, morgen een beetje op tijd opstaan, tegen twaalf uur naar school toe, om te werken aan de presentatie. Die hebben we dan om 4 uur 's middags. Ik heb een heel goede werkgroep. Ik zette mijn materiaal 20 minuten te laat online, want dat was me erdoor geschoten vanwege de verjaardag, maar echt, al het materiaal van de anderen stond al online en dat was ik echt niet gewend, door ervaring met de werkgroepen van de vorige twee blokken, waar ik in heb gezeten.
Laatst gewijzigd op 18-02-2008 om 07:42. Reden: Ik was even de reden voor mijn felle post vergeten erbij te zetten. |
![]() |
||
Dankjewel rare kwast en Heksjuh! En Heksjuh: goed zo, je moet jezelf ook wat leuks gunnen, dat hoef je niet altijd te verdienen! Wordt het morgen (hopelijk) weer makkelijker om aan het werk te gaan. (Wel veel trouwens zeg!!!)
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@Lilium: ik dacht dat ik duidelijk geweest was (had samen met iemand een mail geschreven) en nu begrijpt 'ie het niet
![]() [edit] en ik baal er best van. Ik heb het nu ongeveer helemaal uit moeten kauwen, geloof dat het nu wel duidelijk is. ![]() Naja, nu maar douchen en dan nog even een tijdschriftje lezen en dan slapen... Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 21:40. |
![]() |
|
![]() |
Missy en Rare kwast, het waren mannetjes inderdaad, het stomme is dat grote rat een poos geleden wel een baby accepteerde, maar die is anderhalve maand geleden dus plotseling gestorven, zeker niet vermoord. Nu reageerde hij echt heel anders.
Heerlijk weekend. Geen drugs is echt goed, waarom heb ik dit niet eerder gedaan? Ik ga niet altijd stoppen met drugs, maar zeker niet elk weekend meer, dat was echt te lam. Gewoon eens in de maand ofzo. Lekker met mijn huisgenootje en onze honden weggeweest, weer gekookt, voor de derde keer deze week zelf eten gemaakt, wat ik nooit doe. En de zon ging onder en dat zag er prachtig uit vanuit mijn kamer, de lucht was zo waanzinnig, op een gegeven moment was de lucht al bijna donkerblauw en tussen de daken zag je nog een fel oranje punt. We rookten wat hasj en werden nog vrolijker en melig, stom lopen giechelen samen. Zo was ik vroeger ook altijd, dan werd ik relax high in plaats van dat lamme stoned zijn. Lopen lachen over mijn scharrel, wat ik in godsnaam alweer met hem moet, hoe ik heb lopen teasen vannacht. Ik zei nog dat ik het zo raar vond, ik vind K. zo leuk maar blok hem steeds, maar zoen wel gewoon weer met mijn scharrel, zonder blokkade. Zij zei dat het kwam omdat ik weet wat ik van mijn scharrel kan verwachten, omdat ik weet dat het niet op iets serieus uit loopt, het maar gescharrel is, ik weet waar ik aan toe ben. K. wil misschien wat serieus met mij, dat weet ik en dat wil ik niet, dus blokkeer. Daar heeft ze wel gelijk in. Net fijn met J. gepraat, we zijn goede exen. Het ging even slecht tussen ons, maar nu trekken we weer wat meer met elkaar op. Met hem en huisgenootje film gekeken en nu is het weekend voorbij, bedtijd. Elk weekend had steeds een dag meer, omdat ik twee nachten wakker bleef. Maar toch leek dit weekend langer te duren. We hebben tenminste wat gedaan in plaats van binnen vaag te wezen. De uren vlogen niet zo belachelijk snel waardoor je beter kan onthouden wat je allemaal gedaan hebt. Ooh heerlijk weekend, ik ben zo fucking vrolijk, ook omdat ik niet in het weekend rare telefoontjes krijg. Whiie.
||
Citaat:
![]() Probeer het toch maar van je af te zetten. OT: zin in vandaag. Ga eerst film kijken, daarna eten met studiegenootjes. ![]()
|
Verwijderd
|
En we zijn gedegradeerd tot communiceren via briefjes. Leuk, familie. Als ze dan ook even hadden opgeschreven dat ik de glazenwassers moest vermaken en koffie geven, zucht. Ah well: vrije dag, straks even werken aan m'n schrijfsels want ze wil niet echt, mn character description, vanavond misschien weg want hier thuis is het niet zo heel erg gezellig. Hmmm.
|
![]() |
|
Ik vond dat ik te laat op was, maar uiteindelijk kan ik toch wel op tijd verder gaan typen. Half 11 is mijn streeftijd en dat lukt wel.
Niet echt fijn geslapen, stomme droom, daarna leek het wel alsof ik hyperactief was, dat slaapt ook niet fijn. Toen was ik wakker voor m'n vriendje z'n wekker en daarna nog geslapen en toen kon ik m'n bed niet uit. En nu heb ik overal spierpijn van het 2x vrij intensief badmintonnen gister. Dus ja.. Nouja, nu knop om en verder typen, al heb ik écht geen zin in dat moeilijk filosofisch gedoe (Plato en Thomas More) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Praten is helemaal niet moeilijk, zolang het niet over mij gaat. Gister een gesprek met vriendjelief en ik werd er gewoon een beetje lacherig en sarcastisch van, als om afstand te scheppen tussen de persoon over wie ik praat en mezelf. Ik ben dat meisje niet. Vriendje vond het ook lastig, want dat is helemaal niet de Ave die hij kent.
Verder ben ik vandaag een motivatieloos vat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me atm mateloos aan mijn, normaal gesproken, beste vriendjes.
De een hangt ontzettend veel aan zijn bijnavriendin en SLBgroep. Hij doet niks anders dan daten met het meisje en lacht erom als zij zegt 'weetje he? Die ex van jou (omfg. DIE EX. Ik ben zeker niet meer dan dat ofzo? Lul.), die is echt wle heel lelijk.' Nee. Jij bent even lekker volwassen bezig. Dat zij over mij meent te moeten zeggen dat ik lelijk ben, is nog niet eens het ergste. Het stomme is dat hij ermee lacht en haar niet tegensprak. Ze weet niet over de vriendschap die wij hebben omdat 'ze heel weinig vertrouwen heeft in jongens' Ja fak joe. Wat heb ik daar aan? Hij sluit zichzelf op in zijn kamer omdattie 'niet goed in zn vel zit en veel moet nadenken' en hij laat zn muziek links liggen en raak in de war alssie zn SLBgroep twee weken niet ziet en hij is met veel dingen gewoon heel stom bezig maar ik kan hem dat niet zeggen want dat moettie zelf doen en dat is best kut. De ander zegt dattie heel veel wil veranderen maar doet er niks aan en dat is stom en bah. Gewoon. |
![]() |
|
Ik ga binnenkort allerlei leuke dingen doen
- Deze week naar Sara Kroos in de Kleine Komedie - Deze week naar scheveningen met een vriendin - Eten met een stel leuke mensen die ik eigenlijk te lang niet meer heb gezien - Naar een sjieke sauna (ik ben nog nooit in een sauna geweest, maar nu ga ik er met een viertal personen heen) - Paar keer stappen. In het kader van de afronding van ons onderzoek, in het kader van leuk enz. - Wokken met collega's ![]()
|
Het gaat goed. Echt. Ik doe heus geen gekke dingen met eten, en heus niet nog eetgestoordere dingen dan eerst. Ik voel me echt niet depressief en moedeloos, kijk, ik lach.
Ik ren van hot naar her, moet zoveel en probeer het écht allemaal te doen. Waar is mijn rust? No No, I just feel like giving up.
|
Verwijderd
|
But you won't.
Precies meis, waar is je rust. Zolang jij geen rust maakt voor jezelf, gaat het niet beter. En niemand anders zal die rust voor je maken, de hele wereld wil van alles van je. De enige die rust kan maken, ben jij. En verder vraag ik me af wie je voor de gek wil houden door te doen alsof het goed gaat? Hou je jezelf ook voor de gek? |
![]() |
||
Citaat:
Voor mezelf weet ik dat het niet goed gaat. Ik weet alleen niet hoe ik om hulp moet vragen. Mag ik dat überhaupt? Er valt zo weinig over te zeggen, behalve dat het niet gaat zoals het moet..
|
Verwijderd
|
Waarom zou je geen hulp mogen vragen? Ik zou bijna willen zeggen dat je hulp móet vragen, maar dan is er weer iets dat je moet
![]() if all else fails, stop using all else ![]() Is er met je studie niet de mogelijkheid om het rustiger aan te doen? Ik snap wel dat dat niet goed voelt, maar op deze manier ga je er zelf aan onderdoor. Probeer in ieder geval iedere dag een paar momenten voor jezelf in te plannen. Al was het een uur of desnoods een half uur: tijd die je kunt indelen door iets voor jóu te doen. |
![]() |
|
![]() |
Ooh levenlevenleven het is zo goed en fijn!
Ik bedacht me vannacht dat ik nooit een normaal tienerleven heb gehad, ik heb een belangrijk deel van mijn leven anders geleeft dan normaal. Normaal naar school gaan, vriendjes krijgen, weetikveel, ik heb het niet gedaan. Ik heb een normaal vriendje gehad, maar erg gezond was die korte relatie ook niet, want ik dumpte hem omdat ik speed belangrijker vond. School, wat is dat? Ik was er bijna nooit, de hele dag op school zitten was zo uitzonderlijk. In de puberteit, daarvoor nog, was ik alleen maar bezig met eten, vooral met niet eten. Aan het eind van die puberteit aan de drugs. Relatie krijgen met een nog grotere junk dan ik zelf was, vader dood, samen wonen met de junk waarmee ik pas vijf maanden had. Allebei afkicken en er achter komen dat je eigenlijk niets met elkaar hebt, je gewoon niet bij elkaar past, het gebasseerd was op drugs en wanhoop. Nu ben ik negentien, rommel ik met mannen van minstens zeven jaar ouder, mijn eigen leeftijd moet ik weinig van weten. Ja, nu ben ik negentien en ik leef, ik leef en het is zo heerlijk. Ik heb me niet normaal kunnen ontwikkelen, maar ik heb me wel ontwikkeld. Ik heb gezien en ervaren, geleerd en ben duizend keer gevallen. Het kostte me soms moeite om dan weer op te staan, maar ik sta nu en ik lach, ha, ik kan de wereld aan. Het geeft me een kick dat ik een weekend drugsvrij ben gebleven, dat ik het gepland heb en het lukt, ik geen zin in drugs heb gehad. Het geeft me een kick om in februari de zon op mijn huid te voelen en met mijn huisgenootje, mijn vriendinnetje, door te stad te lopen met onze zonnebrillen, genietend van onze zomer. Het geef me een kick om in de spiegel te kijken en te bedenken dat ik mooi ben, dat ik echt een leuke meid ben. Het geeft me een kick om er voor te zorgen dat ik op een gezond gewicht blijf, als ik pep gebruik proberen normaal te eten, zodat ik niet onder de 63 kilo kom, zodat mijn bmi op 20 blijft. Geen obsessies, geen ontevredenheid, geen gekmakerij. Ik ben mooi en slank en eet normaal, ik ben een beetje verslaafd maar doe mijn best om het binnen de perken te houden. Ik heb mijn leven totaal niet op orde maar ik doe mijn best om alles recht te krijgen en elk goed ding geeft me zo'n enorme boost, waardoor ik weet dat alles uiteindelijk helemaal goedkomt. Ik ben zo blij, en nuchter. ![]()
|
Klinkt goed Redhair
![]() Ben weer aan t huiswerk, het is saai ja, maar het had vandaag eigenlijk al af moeten zijn dus ga ik maar even door. Het is nu rustig in m'n kop, was zaterdag wel behoorlijk geschrokken, maar ik kan er hoe dan ook niets aan doen al zou ik zo graag willen. We zien wel. Ik trek mijn eigen plannen door en hoop dat ik de dicipline kan opbrengen, want ik wil niet meer, ik heb het gehad. Ik zie de ironie er wel van in; werken aan je toekomst en tegelijkertijd jezelf langzaam maar zeker naar de klote helpen. Tja, lol...
||
Citaat:
Dit vak wat zoveel tijd kost is heel belangrijk, als ik dit niet haal kan ik volgend jaar ws niet eens afstuderen omdat ik het vak dan weer opnieuw moet doen. @Calyx, ik las de post die je nu weer hebt weggehaald, maar ik wilde je als nog even heel veel sterkte wensen. Voel je vooral niet schuldig verder over hier reageren enzo!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 Heksjuh | 2 | 08-02-2008 17:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |