Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil eigenlijk best wel graag dat het weer lekker weer is en dat mijn tuin opgeruimd is en dat al mijn vrienden bij me in de straat wonen in plaats van in veldhoven en australie en zo en dat we dan elke dag samen boodschapjes gaan doen en gaan chillen in de zon. ow, en verplaats mijn straat dan maar meteen naar een strand op hawaii ofzo. dan kan ik lekker wakker worden en mijn eerste kopje thee drinken met zand tussen mijn tenen of mijn voeten bungelend in het water. <3
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik wil ijs eten met chocola. En wil afvallen. En ik wil de zon en ik wil niet heel veel moeten doen en ik wil ook voor de tv hangen met een lekkere bbc-serie.
Maar ik moet: bedrijven bellen om te bedelen, teksten lezen voor college en m'n loonstroken opzoeken van 5 jaar geleden. Het lijkt niet eens op elkaar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik wil dat er gestofzuigd is ik wil ook outfits kunnen kopen ipv alleen één truitje of een broek enz ik wil dat de 'eerste periode' van mn werk voorbij is zodat alles wat meer vanzelf gaat ik dat het zulk mooi weer blijft ik wil op vakantie ik wil wel een strakker lichaam maar eigenlijk zonder me daarvoor uit te sloven ik wil dat mn kast is opgeruimd hmm, vrij nutteloze dingen dus ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil van mijn stereotype af JKap | 11 | 16-12-2015 18:57 | |
Studeren |
Ik wil later arts worden Anoniem1x | 5 | 22-09-2014 15:51 | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Liefde & Relatie |
ik wil huisje boompje beestje....hij niet... evanescence | 36 | 21-10-2005 09:32 | |
Psychologie |
ik wil dood LaGoon | 1 | 01-06-2004 10:05 |