Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vond je niet eng ![]()
|
Ik ga eerst foto's rond PM'en, kijken of iemand gecensureerd wil worden. En 'oh wat sta ik er stom op!' censureer ik niet voor, trouwens.
![]() Het was erg gezellig! Minke, heb jij die bierviltjes met gekriebel nog? Ik vond Rob, Jongen1986 en Aila leuk ![]() En kusjes voor DP en PD (hihi) omdat ze met me bleven wachten! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar, idd jammer van zo'n tafel. Maar ach, het was zeker gezellig. Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ook al lijkt me het heel sterk dat ik iets gecensureerd wil hebben ![]() |
![]() |
|
goeiemorgen!
![]() Het was heel erg gezellig. En sorry dat ik zo snel weg was, maar om half twaalf ging dus mijn laatste trein, die ik gelukkig nog gehaald had, samen met Pippeloen (gezellig!). En toen kon mijn papa mij gelukkig nog ophalen, want hij was speciaal voor mij opgebleven vanwege het slechte weer, anders moest ik lopen ![]() ![]() Spareribs waren heerlijk <3 Evenals de sorbet met de megaberg slagroom die ik kreeg. ("Zeg maar stop", "kun je lang door gaan, ik zeg geen stop hoor" ... en toen kreeg ik dus heel veel ![]() Jammer dat we niet naar een danscafé waren gegaan en dat Minke niet bij LL is blijven slapen. Groeten van de vegetariër ![]()
||
Citaat:
![]() Het feestje was super! We waren alleen kapot, dus al vrij vroeg thuis (half 2 ofzo?). Maar vanavond weer een feestje ![]() -- @ spekkie. Ik snap dat nog steeds niet, spareribs eten en vegetariër zijn ![]() |
![]() |
|
Minke, ga slapen
![]() ![]() Ik heb de foto's zoveel mogelijk ontweken, scheelt moeite doen voor jullie ![]() En ik heb m'n spareribs idd heel netjes met mes en vork gegeten, uiteraard door de kritiek van Minke op spareribeters ![]() ![]()
|
Hahaha
![]() ![]() ![]() Ja I know ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Ik vond het echt heel leuk gisteren, het was net alsof ik iedereen al lang kende enzo.
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
hahaha, nou, ik vond de spare ribs erg lekker, maar misschien neem ik de volgende keer wat anders. Of ik lak mn nagels niet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik bleef het langste wachten ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
DK-meet #18 Verwijderd | 6 | 20-02-2008 22:22 | |
De Kantine |
DK meet # 15 Verwijderd | 500 | 20-01-2008 21:28 | |
De Kantine |
DK-meet # 6 Verwijderd | 500 | 25-08-2007 20:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |