Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik waardeer dit filmpje
![]() Oo ik moest lachen tot ik traande ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Z6OmlG7ErIY
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik me wel afvraag, waarom wordt hij boos op het kopieerapparaat en zijn monitor, als het de printer (eventueel in samenwerking met zijn computer) was die hem tegenwerkte? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Dit was vast heel voor de hand liggend. ![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2008 om 20:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hou er echt van om samen in bed te kruipen en dan tussen de nog koude dekens lekker warm tegen elkaar aan te kruipen. ik hou van mijn katten als ze lekker spinnend tegen me aan komen liggen. ik hou van de geur van thee, omdat het me zo'n gevoel van geborgenheid geeft. en ik hou van op blote voeten of pantoffels lopen (als het koud is tenminste), omdat je voeten dan veel vrijer voelen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha, ik kan de eerste écht gruwelijk gave grap bij That 70's Show waarderen.
![]() ![]() Ik heb dat stukje al zes keer gekeken en ik moet telkens lachen en in m'n handen klappen en op m'n stoeltje wiebelen enzo. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chocola. Heel lekkere. Van een vriend gekregen omdat ik het niet opat toen ik bij hem was. En dat vond ik stom, ik vond dat ie het maar moest bewaren tot ik weer eens langs kwam, mij hij stond erop dat ik het meenam (hij lust zelf geen puur) en nu ben ik daar toch wel erg blij om.
![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 16:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hèhè, na een tweede mailtje krijg ik eindelijk een reactie terug van het bedrijf waar ik gesolliciteerd had. Morgen bellen voor een afspraak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |