Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: bluuh nou vanavond had ik eigenlijk een etentje met twee oude vrienden maar dat heb ik van de pijn af geblazen en nu ga ik maar hannibal kijken.
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je wel een nieuwe datum geprikt? OT: OH JONGENS de lente hangt in de lucht ik wil aan bloemetjes snuiven en op mijn blote voeten door het gras rennen!
||
Citaat:
![]() Over een kwartiertje mag ik buiten een sigaretje gaan roken oh boy oh boy. Verder ga ik om 6 uur mogelijk wat drinken met wat collega's, er is namelijk geld over van ons teamuitje dat weggedronken dient te worden. En vanavond ga ik uit eten met mijn ouders en dan in het weekend met mijn familie en met tonsillitis verjaardagen vieren in Nijmegen. ![]()
|
ik heb een jolige ochtend in het ziekenhuis gehad alwaar ik met een dokter heb afgesproken dat mijn amandelen eindelijk eruit worden gesneden
![]() ![]() verder zit ik alweer op mn werk maar vanavond huisfeest met veel wijn en volgende week vrijdag ga ik naar valencia HUZZAH het leven is mooi.
||
Citaat:
|
ja precies dat heb ik dus ook. ik heb het bijgehouden en vorig jaar heb ik ongeveer 5 keer een antibioticakuur gekregen wat volgens mij niet heel erg gezond is, dus dan maar liever een keer forse keelpijn. plus een goed excuus om magnums te eten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarbij 's avonds nemen, zodat je als je er de volgende ochtend achter komt dat je hem bent vergeten, er nog geen 12 uur voorbij zijn en het dus nog op tijd is om de volgende te nemen. OT: fuuucking mooi weer ![]() en ik wil HEMMMMMM waarom krijg ik dit soort kansen nou alleen als het me niet uitkomt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahaha nou ik heb een hele hoop spiegels dus dat zal wel moeten lukken ![]() NGGGGGG als ik me een beetje lekkerder voelde ging ik nu naar V&D voor een nieuwe camera ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
gisteren/vannacht/vandaag dus utrecht, en dat was harrrrdstikke leeeuk! geertje had een bed gemaakt en vanmorgen thee gezet en vet ze is liefff (L) algemeen bekend, natuurlijk. vanmiddag met sjoerd in de stad gegeten bij de v&d, maar die konden we niet vinden. toen heeft alies ons de weg gewezen en hebben we gegeten en de trein naar huis gepakt. en in de trein heb ik 2 uur geslapen, en nu ben ik kapot.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag een beetje genikst en wat huiswerk gemaakt, want ja dat moet natuurlijk ook gebeuren. Net even wat boodschappen gedaan voor mezelf en mn huisgenoot. Nu ben ik ff mijn bakkie koffie aan het leeg drinken en daarna ga ik even die pannekoeken maken ( opwarmen UHUHU) en heerlijk smullen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ging gisteren heel laat slapen en werd vandaag heel laat wakker, en moest eigenlijk naar het gemeentehuis om een nieuwe ID-kaart aan te vragen. Kom ik daar aan, blijkt het alleen te kunnen tussen 9 en 11 ofzo. Behalve op woensdag, maar dat is het niet vandaag. Dus toen heb ik staan kletsen met de balie mevrouw en die was erg aardig en gaf mij gelijk dat ik niet vroeg m'n bed uit wilde komen en zwaaide en riep 'tot woensdaaag'.
Toen heb ik door Oegstgeest gefietst met een los achterwiel en heb ik boodschappen gedaan, wat je blijkbaar nooit moet doen op een lege maag, want ik heb teveel zoetigheid gekocht. Nu wacht ik op een vriendin en dan gaan we samen eten, zuipen, kletsen en DVD's kijken. Joepie.
|
Ik heb een slijmbeursontsteking bij m'n achillespees. Het klinkt smeriger dan dat het is, maar fijn is anders. Volgens mij krijg ik ook nog eens de griep en dat wil ik niet want moet morgen draaien. Ik ga maar vroeg naar bed denk ik, misschien dat het dan morgen beter gaat.
|
ik heb net met mijn ouders de eerste vijf afleveringen van lost gekeken want we hebben een paar series van mijn broer gekregen en nu zijn we hooked. wat een stel idioten bij elkaar, prachtig. dan nog zo'n melodramatische ouwe gek met een persoonlijk wonder erbij en een verslaafde hobbit en een fatty met een omvangsacceptatieprobleem en het feest is compleet. of wacht laten we de ambivalente el guapo creep-ass van een sawyer niet vergeten. nouja al met al dus een leuke serie. of zoals dat in forumtaal heet 'siked'.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moest daarstraks werken en daarna ging ik naar dj WIPNEUS en PIM want die draaiden ook op mijn werk en dat ging te ver.
Daarna wilde ik nog naar Amsterdam om bij mijn vriendin te slapen maar mijn saldo was te laag om een kaartje te kopen, ![]() Nu ga ik dus maar slapen,morgen etentje bij mijn ouders. |
![]() |
|
ik ga straks naar nijmegen om mijn schoonfamilie te stalken met mijn nieuwe camera hihihihi. ohja en verjaardagen vieren
![]() nggg mijn moeder heeft vanochtend stiekem aflevering 6 van lost gekeken zonder dat ik het wist ![]()
|
Ik heb gister heerlijk gegeten bij een vriend en echt teveel wijn gedronken. We hadden toen ook afgesproken dat we vandaag samen huiswerk gingen maken, dus ik stond om half 12 voor zijn deur. Natuurlijk nam hij zijn telefoon niet op, en ook al belde ik miljard keer aan, hij deed niet open. Lekker is dat. Nu ben ik dus thuis en ga ik maar in mn eentje huiswerk maken. En heel veel boterhammen met honing eten <33.
|
gisteren was er een feestje hier dus ik was natuurlijk weer dronken. vandaag voel ik me een beetje vreemd en verward maar dat komt door de drank, denk ik. ik had ook nog bijna gezoend met een huisgenoot maar gelukkig realiseerde ik me bijtijds dat dat catastrofaal zou uitpakken. nu heb ik zin om dingen te kopen. vanavond eten met mn babes en dan naar bandjes kijken en vroom aan de cola.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 26-04-2008 06:33 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |