Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ha, ik zou die beste vriend zijn. Ik bel mensen zelden tot nooit, neem zelden tot nooit het initiatief maar hou wel zoveel van mijn vrienden en vriendinnen. Het zou in mijn geval de vriendschap kapot maken, als iemand mij niet zo zou kunnen accepteren. Het heeft bepaalde vriendschappen ook echt wel eens onder druk gezet, er zijn er die het ook niet hebben overleefd of zullen overleven.. maar de mensen die mij echt kunnen nemen zoals ik ben, mij niet laten vallen omdat ik niet aan hun verwachtingen voldoe, zijn ook wel mijn allerbeste vrienden en vriendinnen.. en met hen ligt die band zo godsgruwelijk diep, ik zou voor hen echt door het vuur gaan. Voor mij betekent vriendschap ook dat de ander genoegen neemt met wat ik aan vriendschap te bieden heb
![]() Niets ten nadele van jullie verder, maar als het echt niet iemands karakter zit vraag je wel veel door bepaalde dingen te verwachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ook zo, daar heb je gelijk in. Het punt is dattie al drie jaar mijn beste vriend is, en dat dit de eerste keer is dattie me zo behandeld. Eerder lag het initiatief redelijk gelijk, zelfs eerder bij hem dan bij mij. Nu is het zo dat we elkaar weinig spreken, en als we elkaar spreken, gaat het voornamelijk over hem. Hij heeft voor het eerst in zijn leven een vriendinnetje (waar hij doordeweeks veel bij zit), zit sinds een half jaar op kamers, is sinds februari bezig met een nieuwe opleiding. Wat dus inhoudt dat hij doordeweeks zich goed voelt, maar dat wij in het weekend een beetje de gare restjes krijgen. En dat ben ik moe. Het gaat vrijwel alleen nog maar over hem, en bij periodes is dat prima. Maar geen half jaar aan een stuk door. En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het klote vind, hij belooft verandering en die komt er niet. En dat is zwaar klote. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom betitel je iemand die nooit zelf contact opneemt/wel als het hem uitkomt als je beste vriend? Hopelijk schept dit duidelijkheid.
||
Citaat:
|
Het was echt heeeel leuk en hij was lief! Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om lief tegen hem te doen, bijna al het lieve komt van zijn kant en dan vind ik het ook wel moeilijk om daar ook lief op te reageren. Durf nog niet echt te laten merken dat ik hem echt leuk vind, bang dat hij me afwijst ofzo. Maar hij heeft al iets liefs gesmst dus het gaat (hopelijk) de goede kant op! En verder is mijn leven echt leuk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou niet direct een oplossing weten, maar wel proberen het probleem wat anders te gaan bekijken en benaderen.. want zoals het nu gaat, is de kans groot dat je de gehele vriendschap kwijt raakt denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n 'familie' is nu hier en ik word al geďrriteerd als ik alleen nog maar die stemmen hoor. Vind het sneu voor m'n vader dat hij mee moet doen met deze nepheid. Drie jaar geleden heb ik vreselijke ruzie met ze gehad, en zelfs nu moet ik nog het veld ruimen voor ze. Beetje jammer dat mijn moeder hun kant kiest.
Voel me nu boos, teleurgesteld en enorm geďrriteerd. Gelukkig vanaaf weer naar m'n vriend toe, even stoom afblazen |
![]() |
|
Velvet revolver!!!! Wiejj, ik heb echt zin in vandaag en morgen
![]() ![]()
|
<3 Liefdesliedjes van zijn home-made CD... Gisteravond was fijn en rustig en lief en gewoon goed. Gepraat, gekust, geknuffeld... Ik heb het gevoel dat ik kan zeggen wat ik denk en voel en dat hij dat ook bij mij kan en dat ook doet.
En het voelt allemaal veel vertrouwder dan normaal lijkt na die... wat zijn het? Twee weken, drie weken? Gek is dat.
|
Het ligt thuis weer eens helemaal overhoop..
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Verschrikkelijk avond gehad op een feestje waar ik bijna niemand kende
![]() ![]() Toen ik thuiskwam, wachtte er een krabbel van meneer de ex-scharrel, die had gereageerd op mijn zeer neutrale vraag over hoe het met hem ging en wanneer we weer eens zouden bijpraten. Heb hem later nog laten lezen aan een vriendinnetje, en ook zij kon er niks anders van maken dan: m'n vriendin is binnenkort een paar maanden in het buitenland, dus dan ga ik meteen met jou afspreken, al is dat eigenlijk fout ![]() En verder maak ik me heel veel zorgen om een vriendinnetje: ze ligt voor de zoveelste keer de afgelopen tijd doodziek bij haar ouders. Ze heeft al zoveel onderzoeken gehad, maar telkens komt er niks uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het laatste nieuws van mijn ex is dat hij van't zomer de hele zomer gaat 'kamperen' ergens bij waar hij werkt. Dat betekend dus, NOG meer drank. HOEZEE!
WAAROM hebben sommige mensen de neiging zichzelf kapot te drinken? Echt. ![]() En, ik zie hem tot begin Augustus niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is toch ernstig gesteld met ons. Kom ik laatst in huis, zegt hij tegen mij: 'Wat doe jij hier, ik woon hier toch alleen?' Had hem praktisch de hele week niet gezien. Nou ja, wel, maar slapend in bed telt niet helemaal.
En ik had zijn rooster gepakt en daar mijn wensen op aangepast, presteren ze het nog om me telkens net zo in te plannen dat we elkaar mis lopen. Lachen hoor... |
![]() |
|
Gisteravond weer 's met een vriendin gepraat die op vakantie is in Peru en die ik eigenlijk al veel te lang niet meer gezien heb. 't Is dat ze pas over een paar maanden terugkomt anders had ik daar al eerder verandering in gebracht, maar dat doen we dus over een paar maanden.
|
Verwijderd
|
@Dusjcrib: Rationeel gezien hebje óntzettend hard gelijk. Ik weet ook wel dat ik de kans loop om hem zo kwijt te raken, en dat is dus juist datgene wat ik niet wil. Gevoelsmatig gezien ligt hte ene stuk moeilijker. Laat even voorop staan, ik ben niet verliefd op hem oid. Ik kan niet eens aangeven waarom zo spastisch reageer.
ot: Hij smste dattie me ging mailen om duidelijkheid te scheppen. Gisteravond wilde hij bellen, maar ik was uiteten met een vriendin. Toen wilde ik hem bellen, maar was hij te gaar om het nog goed onder woorden te brengen. Hij zou me vandaag dan mailen. Daar heb ik maar meteen op gezegd dat ik dat niet wil wantja, met mijn hersenen en interpreteringsvermogen krijg ik het atm voor elkaar om 'Ik wil je niet kwijt, maar ik atm met andere dingen bezig' op te vatten als 'Ik ben je moe, je bent een suffe kut en ik wil je kwijt.' En we krijgen toch geen datum geprikt om iets af te spreken, dus dat hebben we ook maar niet gedaan. Dus. Hij zei: 'Komt goed. Toch?' 'Ja vast, als jij dat zegt.' En het is een beetje veel stom want hij reageerde niet zoals ik gehoopt had en nou ben ik een beetje bozig, maar ik ga me heel netjes en volwassen en verstandig gedragen en dus houd ik mooi mijn mond. Want hij zegt dat het goed komt, dus dan zal dat wel. En evengoed. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knuffel voor Secret Agent!
Míjn beste vriend is bij aan het draaien. ![]() ![]() |
![]() |
|
Mwah. Momenteel gaat alle aandacht naar school toe en zit ik in de stress. Ik straal niet echt uit dat ik momenteel aan het genieten ben. We gaan ook te weinig uit met de vriendengroep. Daarentegen was het kayakken wel weer erg gaaf
![]() En komende zomer zie ik de enige echte liefde ooit weer, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Maar dat + school zorgt ervoor dat ik het momenteel allemaal wel best vind.
|
ik maak me zorgen over mijn beste vriend. In 3 weken staat zijn hele leven en 'ik' op zijn kop, en neemt drastische beslissingen, waarvan ik betwijfel of ze de juiste zijn. Ik vind het moeillijk om aan te zien, en ga hem morgen eens voorzichtig aan de tand voelen.
Als ik hem maar niet afstoot.... ![]() |
![]() |
|
@ Rioto: Sterkte. Maarre, idd, ik geef die gedachte een half jaar.
OT: Die tang van duits is stom, hij is leuk (heel leuk) en ik ben moe. Nog steeds. Blegh. Maar goed, zometeen ff bij een vriendinnetje langs, dat is dan wel weer leuk.
|
Poh ik weet niet meer wat ik allemaal moet geloven.
Mijn beste vriend heeft afgelopen drie weken (ook langer hoor) volgehouden dat hij niet bij haar terugwilde. Krijg ik van 't weekend te horen (van hem) dat hij toch bij haar terug is. Maar het schijnt dus (hoor ik via anderen) al weer drie weken bezig te zijn, maar het is pas aan vanaf het weekend. Ik heb afgelopen drie weken regelmatig gevraagd of hij bij haar terug wilde. Hij heeft iedere keer stellig ontkend, en ook gezegd dat hij niets meer met haar deed, dat er niets was gebeurd, behalve dat ze elkaar dan hadden gezien in het café of zo en hadden gekletst. Maar ze zijn dus al langer aan de gang met zoenen (en weet ik veel wat ![]() Ik kan ook niet blij voor hem zijn dat hij weer bij haar is (ze is een schijnheilige, overspelige trut), en ik ben er al helemaal niet blij mee dat ik het via een kutmailtje moest vernemen. En daarnaast bovenstaande. Dus daarom laat ik niets van me horen. Anders ga ik toch alleen maar sarcastisch en vervelend doen. Aargh, ik weet niet wat ik er mee moet ![]() |
![]() |
|
|