Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Meneer de beste vriend snapt niet dat ik het niet doe met een smsje in de week en de belofte 'We spreken snel af!' En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het niet leuk vind, dat ik het klote vind en dat ik vind dattie maar veel bezig is met duisent andere dingen, het lijkt niet aan te komen. 'Ja, Caroline, dat je mijn beste vriendin bent, hangt niet af van hoe vaak ik je zie.' Nee, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel zo leuk als je dan af en toe een keer uit jezelf contact opneemt, of uit jezelf een voorstel doet om af te spreken. Want ik doe het godverdomme elke keer en dat ben ik bijna moe.
Herkenbaar. Zucht. Al gaat het hier iets beter, voor zolang als het duurt. Succes ermee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2008, 21:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Meneer de beste vriend snapt niet dat ik het niet doe met een smsje in de week en de belofte 'We spreken snel af!' En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het niet leuk vind, dat ik het klote vind en dat ik vind dattie maar veel bezig is met duisent andere dingen, het lijkt niet aan te komen. 'Ja, Caroline, dat je mijn beste vriendin bent, hangt niet af van hoe vaak ik je zie.' Nee, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel zo leuk als je dan af en toe een keer uit jezelf contact opneemt, of uit jezelf een voorstel doet om af te spreken. Want ik doe het godverdomme elke keer en dat ben ik bijna moe.
Herkenbaar
Oud 29-03-2008, 21:49
Verwijderd
Succes ermee, allebei.
Ik heb hem net een zwaar pissig smsje gestuurd offie het dan echt niet snapt. En net nu is de batterij van mijn foon leeg. Dalijk maar eens zoeken naar de oplader... Ben benieuwd, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:00
Verwijderd
Ha, ik zou die beste vriend zijn. Ik bel mensen zelden tot nooit, neem zelden tot nooit het initiatief maar hou wel zoveel van mijn vrienden en vriendinnen. Het zou in mijn geval de vriendschap kapot maken, als iemand mij niet zo zou kunnen accepteren. Het heeft bepaalde vriendschappen ook echt wel eens onder druk gezet, er zijn er die het ook niet hebben overleefd of zullen overleven.. maar de mensen die mij echt kunnen nemen zoals ik ben, mij niet laten vallen omdat ik niet aan hun verwachtingen voldoe, zijn ook wel mijn allerbeste vrienden en vriendinnen.. en met hen ligt die band zo godsgruwelijk diep, ik zou voor hen echt door het vuur gaan. Voor mij betekent vriendschap ook dat de ander genoegen neemt met wat ik aan vriendschap te bieden heb

Niets ten nadele van jullie verder, maar als het echt niet iemands karakter zit vraag je wel veel door bepaalde dingen te verwachten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:03
Verwijderd
ben ik het mee eensch
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Succes ermee, allebei.
Ik heb hem net een zwaar pissig smsje gestuurd offie het dan echt niet snapt.
Is het weleens bij je opgekomen dat je ook zelf de persoon zou kunnen zijn die hier iets niet snapt?!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik zou die beste vriend zijn. Ik bel mensen zelden tot nooit, neem zelden tot nooit het initiatief maar hou wel zoveel van mijn vrienden en vriendinnen. Het zou in mijn geval de vriendschap kapot maken, als iemand mij niet zo zou kunnen accepteren. Het heeft bepaalde vriendschappen ook echt wel eens onder druk gezet, er zijn er die het ook niet hebben overleefd of zullen overleven.. maar de mensen die mij echt kunnen nemen zoals ik ben, mij niet laten vallen omdat ik niet aan hun verwachtingen voldoe, zijn ook wel mijn allerbeste vrienden en vriendinnen.. en met hen ligt die band zo godsgruwelijk diep, ik zou voor hen echt door het vuur gaan. Voor mij betekent vriendschap ook dat de ander genoegen neemt met wat ik aan vriendschap te bieden heb

Niets ten nadele van jullie verder, maar als het echt niet iemands karakter zit vraag je wel veel door bepaalde dingen te verwachten.

Dat is ook zo, daar heb je gelijk in. Het punt is dattie al drie jaar mijn beste vriend is, en dat dit de eerste keer is dattie me zo behandeld. Eerder lag het initiatief redelijk gelijk, zelfs eerder bij hem dan bij mij. Nu is het zo dat we elkaar weinig spreken, en als we elkaar spreken, gaat het voornamelijk over hem. Hij heeft voor het eerst in zijn leven een vriendinnetje (waar hij doordeweeks veel bij zit), zit sinds een half jaar op kamers, is sinds februari bezig met een nieuwe opleiding. Wat dus inhoudt dat hij doordeweeks zich goed voelt, maar dat wij in het weekend een beetje de gare restjes krijgen. En dat ben ik moe. Het gaat vrijwel alleen nog maar over hem, en bij periodes is dat prima. Maar geen half jaar aan een stuk door.
En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het klote vind, hij belooft verandering en die komt er niet. En dat is zwaar klote.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Is het weleens bij je opgekomen dat je ook zelf de persoon zou kunnen zijn die hier iets niet snapt?!
Oh jawel hoor. Ik heb mezelf zo onderhand al alles in mijn hoofd gehaald, wees maar niet bang.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 22:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
;

Waarom betitel je iemand die nooit zelf contact opneemt/wel als het hem uitkomt als je beste vriend? Hopelijk schept dit duidelijkheid.
Oud 29-03-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
;

Waarom betitel je iemand die nooit zelf contact opneemt/wel als het hem uitkomt als je beste vriend? Hopelijk schept dit duidelijkheid.
Lees mijn reactie op de post van Dusjcrib eens, misschien snap je het dan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 23:14
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik snap hem echt niet. Eerst zouden we donderdag wat doen zegt ie af, vrijdag zegt ie ook af (druk met leren zegt ie). 's Avonds stuurt ie dat ie zin heeft om mij te zien, al de hele week. Dan stuur ik vanochtend een sms om hem succes te wensen..krijg ik niks terug. 's Middags belt die ineens of ik zin heb om af te spreken, maar ik had andere plannen. Stel ik net voor om morgen af te spreken, zegt ie dat hij 's avonds misschien wel kan & dat hij het nog wel laat weten. Echt, wat moet ik hier toch mee?
Ik snap niet wat jij niet snapt? Hij wil je graag zien maar heeft het druk en nu heeft hij weer tijd en probeert een afspraak te maken.
Oud 29-03-2008, 23:31
ST*R
ST*R is offline
Het was echt heeeel leuk en hij was lief! Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om lief tegen hem te doen, bijna al het lieve komt van zijn kant en dan vind ik het ook wel moeilijk om daar ook lief op te reageren. Durf nog niet echt te laten merken dat ik hem echt leuk vind, bang dat hij me afwijst ofzo. Maar hij heeft al iets liefs gesmst dus het gaat (hopelijk) de goede kant op! En verder is mijn leven echt leuk
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook zo, daar heb je gelijk in. Het punt is dattie al drie jaar mijn beste vriend is, en dat dit de eerste keer is dattie me zo behandeld. Eerder lag het initiatief redelijk gelijk, zelfs eerder bij hem dan bij mij. Nu is het zo dat we elkaar weinig spreken, en als we elkaar spreken, gaat het voornamelijk over hem. Hij heeft voor het eerst in zijn leven een vriendinnetje (waar hij doordeweeks veel bij zit), zit sinds een half jaar op kamers, is sinds februari bezig met een nieuwe opleiding. Wat dus inhoudt dat hij doordeweeks zich goed voelt, maar dat wij in het weekend een beetje de gare restjes krijgen. En dat ben ik moe. Het gaat vrijwel alleen nog maar over hem, en bij periodes is dat prima. Maar geen half jaar aan een stuk door.
En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het klote vind, hij belooft verandering en die komt er niet. En dat is zwaar klote.
Je noemt zelf al allerlei factoren waaruit blijkt dat zijn leven erg veranderd is, niet vreemd dus dat zijn vriendschappen daar ook door zullen veranderen. Hij kan dan wel verbetering/verandering beloven, maar ondertussen zijn al die factoren nog precies hetzelfde. Dit betekent niet dat je het allemaal maar zou moeten pikken, maar of telkens boos op hem worden nu zal gaan betekenen dat hij je wel vaker gaat bellen etc. betwijfel ik. Hij weet dat jij het niet leuk vindt, hij weet dat hij het toch weer zo heeft gedaan.. dus wordt de drempel contact met je op te nemen alleen maar hoger, want hij heeft het alweer "verpest". Snap je een beetje wat ik bedoel?

Ik zou niet direct een oplossing weten, maar wel proberen het probleem wat anders te gaan bekijken en benaderen.. want zoals het nu gaat, is de kans groot dat je de gehele vriendschap kwijt raakt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 09:12
Verwijderd
Citaat:
;

Och, mijn beste vriend spreek ik op dit moment echt heel erg weinig. Is het dan wel een beste vriend? Jahoor, want dat is niet afhankelijk van meetbare factoren als -hoe vaak belt hij- of -hoe vaak wil hij afspreken-.. Nee, dat is afhankelijk van of ik bij hem terecht kan, of hij bij mij terecht kan, of hij mij leuk vindt zoals ik ben, of we onszelf kunnen zijn bij elkaar etc. etc. Al die factoren zijn aanwezig, ook na een half jaar geen contact. En juist daardoor zie ik het ook als een goede vriendschap, want als we elkaar dan spreken of zien.. hoe lang dat ook geleden is.. dan is het geweldig
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 11:24
Verwijderd
M'n 'familie' is nu hier en ik word al geďrriteerd als ik alleen nog maar die stemmen hoor. Vind het sneu voor m'n vader dat hij mee moet doen met deze nepheid. Drie jaar geleden heb ik vreselijke ruzie met ze gehad, en zelfs nu moet ik nog het veld ruimen voor ze. Beetje jammer dat mijn moeder hun kant kiest.
Voel me nu boos, teleurgesteld en enorm geďrriteerd. Gelukkig vanaaf weer naar m'n vriend toe, even stoom afblazen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 11:46
Verwijderd
heftige gesprekken met de ex, joyjoy.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 11:55
metallica
metallica is offline
Velvet revolver!!!! Wiejj, ik heb echt zin in vandaag en morgen Hij is echt lief. Hij was gisteren idd vergeten/miscommunicatie dat we hadden afgesproken, maar is daarna toch nog even naar me toe gekomen en dat was echt heel lief
Oud 30-03-2008, 12:45
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
En dat terwijl je kaal bent, wat tof zeg
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 13:12
I C U
I C U is offline
<3 Liefdesliedjes van zijn home-made CD... Gisteravond was fijn en rustig en lief en gewoon goed. Gepraat, gekust, geknuffeld... Ik heb het gevoel dat ik kan zeggen wat ik denk en voel en dat hij dat ook bij mij kan en dat ook doet.

En het voelt allemaal veel vertrouwder dan normaal lijkt na die... wat zijn het? Twee weken, drie weken? Gek is dat.
Oud 30-03-2008, 16:07
Neko*
Neko* is offline
Het ligt thuis weer eens helemaal overhoop.. Ik wou dat vriendjelief hier was, maar ik moet ook nog leren dus heb ik maar niet gevraagd of hij bleef. Want dan zou daar helemaal niks meer van komen, plus dat ik niet echt de gelegenheid had om het te vragen. Maar goed, eerst maar eens leren. En wie weet lost het zich vanzelf op.
Oud 30-03-2008, 16:44
Verwijderd
Hij is wel een schatje Smsjes ftw. En mijn vrienden zijn supertof, zelfs als ze dronken zijn hihihi. En zelfs mijn familie was leuk - omg, echt, de slappe lach op een familiefeest, dat is nog nooit gebeurd. Wel dankzij mijn vader maar dannog hihi
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 17:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En mijn vrienden zijn supertof, zelfs als ze dronken zijn hihihi.

qft

Alcohol, singstar, i've never, vrienden, lol oh ja en alcohol. Erg leuk allemaal
Oud 30-03-2008, 19:33
I C U
I C U is offline
Smsjes <3

Tis gewoonweg eng. Majah.
Oud 30-03-2008, 19:58
Verwijderd
Gah. Liefde. Fuck bevestiging, het voelt gewoon zo goed. <3 Met hem zie ik mezelf wel samenwonen, enzo. Ach, voor nu is dit goed, ook al zou ik m liever vaker willen zien. Rustig aannnnn, maar het is zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 20:58
Verwijderd
Gisteren samen naar de efteling geweest!
Hij is nog steeds superlief en leuk enzo. <3
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 20:59
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gisteren samen naar de efteling geweest!
Hij is nog steeds superlief en leuk enzo. <3
Oeh, de Efteling! Daar wil ik ook weer es heen Daz hip!
Oud 30-03-2008, 21:17
ST*R
ST*R is offline
Ik weet echt niet hoe ik nu met hem om moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 22:21
Verwijderd
Verschrikkelijk avond gehad op een feestje waar ik bijna niemand kende Heb de hele avond geforceerde gesprekken staan houden om maar niet telkens ongeveer opgegeten te worden door de 'nerd', die z'n bril kwijt is en z'n haar naar achter heeft en nu denkt dat ie Casanova is

Toen ik thuiskwam, wachtte er een krabbel van meneer de ex-scharrel, die had gereageerd op mijn zeer neutrale vraag over hoe het met hem ging en wanneer we weer eens zouden bijpraten. Heb hem later nog laten lezen aan een vriendinnetje, en ook zij kon er niks anders van maken dan: m'n vriendin is binnenkort een paar maanden in het buitenland, dus dan ga ik meteen met jou afspreken, al is dat eigenlijk fout

En verder maak ik me heel veel zorgen om een vriendinnetje: ze ligt voor de zoveelste keer de afgelopen tijd doodziek bij haar ouders. Ze heeft al zoveel onderzoeken gehad, maar telkens komt er niks uit
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 23:52
The Red Ranger
The Red Ranger is offline
Er kwam vandaag zowaar initiatief van haar kant! Da's best wel fijn om mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 01:33
Verwijderd
Het laatste nieuws van mijn ex is dat hij van't zomer de hele zomer gaat 'kamperen' ergens bij waar hij werkt. Dat betekend dus, NOG meer drank. HOEZEE!

WAAROM hebben sommige mensen de neiging zichzelf kapot te drinken? Echt.

En, ik zie hem tot begin Augustus niet. Daar ben ik eigenlijk blij meewant dan blijft hij ook gelijk uit mijn vriendenkring weg een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 01:52
Verwijderd
Het is toch ernstig gesteld met ons. Kom ik laatst in huis, zegt hij tegen mij: 'Wat doe jij hier, ik woon hier toch alleen?' Had hem praktisch de hele week niet gezien. Nou ja, wel, maar slapend in bed telt niet helemaal.
En ik had zijn rooster gepakt en daar mijn wensen op aangepast, presteren ze het nog om me telkens net zo in te plannen dat we elkaar mis lopen.
Lachen hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 05:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik geloof dat ik alle emoties inmiddels al gehad heb.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 06:13
Neko*
Neko* is offline
Ik ben zó fucking blij met hem. Ook leuk dat ik A. weer eens gezien heb, en dat vriendjelief en S. het niet erg vonden dat hij er was toen ze 's avonds langs kwamen. Het was tof, echt super tof. Mijn vrienden zijn leuk, fijn, lief. Wauw. <3
Oud 31-03-2008, 08:08
Rob
Rob is offline
Gisteravond weer 's met een vriendin gepraat die op vakantie is in Peru en die ik eigenlijk al veel te lang niet meer gezien heb. 't Is dat ze pas over een paar maanden terugkomt anders had ik daar al eerder verandering in gebracht, maar dat doen we dus over een paar maanden.
Oud 31-03-2008, 08:42
Verwijderd
@Dusjcrib: Rationeel gezien hebje óntzettend hard gelijk. Ik weet ook wel dat ik de kans loop om hem zo kwijt te raken, en dat is dus juist datgene wat ik niet wil. Gevoelsmatig gezien ligt hte ene stuk moeilijker. Laat even voorop staan, ik ben niet verliefd op hem oid. Ik kan niet eens aangeven waarom zo spastisch reageer.

ot: Hij smste dattie me ging mailen om duidelijkheid te scheppen. Gisteravond wilde hij bellen, maar ik was uiteten met een vriendin. Toen wilde ik hem bellen, maar was hij te gaar om het nog goed onder woorden te brengen. Hij zou me vandaag dan mailen. Daar heb ik maar meteen op gezegd dat ik dat niet wil wantja, met mijn hersenen en interpreteringsvermogen krijg ik het atm voor elkaar om 'Ik wil je niet kwijt, maar ik atm met andere dingen bezig' op te vatten als 'Ik ben je moe, je bent een suffe kut en ik wil je kwijt.' En we krijgen toch geen datum geprikt om iets af te spreken, dus dat hebben we ook maar niet gedaan. Dus. Hij zei: 'Komt goed. Toch?' 'Ja vast, als jij dat zegt.'
En het is een beetje veel stom want hij reageerde niet zoals ik gehoopt had en nou ben ik een beetje bozig, maar ik ga me heel netjes en volwassen en verstandig gedragen en dus houd ik mooi mijn mond. Want hij zegt dat het goed komt, dus dan zal dat wel.
En evengoed.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 09:07
Verwijderd
Knuffel voor Secret Agent!

Míjn beste vriend is bij aan het draaien. Hij kwam gisteren zowaar falafel brengen omdat ie me zo zielig vond met al mn gestudeer. Dat waren twee lieve uren (al was ik zó moe dat ik wel érg prikkelbaar was, maar daar werd doorheen geprikt). Vanavond ga ik hem verrassen met appeltaart of iets dergelijks, want morgen is hij jarig maar dan kan ik niet naar hem toe.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 09:30
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mwah. Momenteel gaat alle aandacht naar school toe en zit ik in de stress. Ik straal niet echt uit dat ik momenteel aan het genieten ben. We gaan ook te weinig uit met de vriendengroep. Daarentegen was het kayakken wel weer erg gaaf

En komende zomer zie ik de enige echte liefde ooit weer, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Maar dat + school zorgt ervoor dat ik het momenteel allemaal wel best vind.
Oud 31-03-2008, 10:13
Miek
Miek is offline
Het is vandaag alweer een jaar geleden dat we elkaar hebben ontmoet!
Oud 31-03-2008, 10:52
I C U
I C U is offline
Ik moet weer es serieus gaan stappen. Of in elk geval íets doen. Ja.

Enneh, mjah, verder nog steeds goed, ik ben moe en het lukt maar niet om sommige afspraken te maken. Vreselijk vervelend. Majah.
Oud 31-03-2008, 11:21
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Ik ben zó fucking blij met hem. <3
Oud 31-03-2008, 12:48
Verwijderd
haaaha m'n scharrelmexicaan uit oktober heeft het ineens weer over la belle hollandaise.
ik wil hem helemaal niet, maar het is toch leuk om te horen (a)

Als m'n ex dat nou eens zei..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 13:28
Rioto
tis uit. voorlopig de eerste 25 jaar geen relatie meer voor mij.

daaag
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 14:09
Verwijderd
Citaat:
tis uit. voorlopig de eerste 25 jaar geen relatie meer voor mij.

daaag
Over een half jaar denk je daar anders over.
Maar sterkte
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 16:07
zeep007
zeep007 is offline
ik maak me zorgen over mijn beste vriend. In 3 weken staat zijn hele leven en 'ik' op zijn kop, en neemt drastische beslissingen, waarvan ik betwijfel of ze de juiste zijn. Ik vind het moeillijk om aan te zien, en ga hem morgen eens voorzichtig aan de tand voelen.
Als ik hem maar niet afstoot....
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 16:24
Fuzzle
Fuzzle is offline
Mijn relatie duurt helaas niet lang meer......
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 18:31
kastdeur
kastdeur is offline
Het is nog steeds aan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 18:31
I C U
I C U is offline
@ Rioto: Sterkte. Maarre, idd, ik geef die gedachte een half jaar.

OT: Die tang van duits is stom, hij is leuk (heel leuk) en ik ben moe. Nog steeds. Blegh. Maar goed, zometeen ff bij een vriendinnetje langs, dat is dan wel weer leuk.
Oud 31-03-2008, 19:46
Nienna*
Nienna* is offline
Poh ik weet niet meer wat ik allemaal moet geloven.
Mijn beste vriend heeft afgelopen drie weken (ook langer hoor) volgehouden dat hij niet bij haar terugwilde. Krijg ik van 't weekend te horen (van hem) dat hij toch bij haar terug is. Maar het schijnt dus (hoor ik via anderen) al weer drie weken bezig te zijn, maar het is pas aan vanaf het weekend.
Ik heb afgelopen drie weken regelmatig gevraagd of hij bij haar terug wilde. Hij heeft iedere keer stellig ontkend, en ook gezegd dat hij niets meer met haar deed, dat er niets was gebeurd, behalve dat ze elkaar dan hadden gezien in het café of zo en hadden gekletst.
Maar ze zijn dus al langer aan de gang met zoenen (en weet ik veel wat )

Ik kan ook niet blij voor hem zijn dat hij weer bij haar is (ze is een schijnheilige, overspelige trut), en ik ben er al helemaal niet blij mee dat ik het via een kutmailtje moest vernemen. En daarnaast bovenstaande.
Dus daarom laat ik niets van me horen. Anders ga ik toch alleen maar sarcastisch en vervelend doen.

Aargh, ik weet niet wat ik er mee moet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 20:44
woezel
woezel is offline
kut ik ben echt verliefd denkik..was zaterdag boos dat ik geen echte actie had ondernomen dus toen heb ik maar een slaaplekkerbriefje onder zn ruitenwisser gestoken
Oud 31-03-2008, 21:02
Verwijderd
oh woezel dat vind ik echt een leuke actie <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten