Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was vandaag in de boekhandel, staan daar drie overrijpe trutjes luidruchtig en openhartig te discussiëren over een net aangeschaft lingeriesetje.
- 'Oooh jaaa, ik zag een hele mooie, jammer dat 'ie niet in mijn maat was. Maar deze vond ik ook heel leuk' 'Laat eens zien. O jaaaa, die is heel leuk, daar ga je hem zeker mee verwennen!' En ze waren echt ruim over de vijftig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() roltrappen zijn gemaakt om sneller en makkelijker boven de komen. met andere woorden: je zou er gewoon op moeten lopen. maar nee hoor, al die luie kutmensen tegenwoordig gaan er op stilstaan!? hihi, vandaag kwam er een jongetje bij een collega van mij aan de kassa die één breezer kocht. hij had een heel jong koppie, dus ze vroeg zijn id-bewijs. pakt ie heel trots zn id-kaart, zegt ie "jaaaaaaa, ik ben wel 16! sinds vandaag!" awwww ![]() |
![]() |
|
![]() |
Laatst in de bus zat er een meisje achter me te bellen met een enorm plat Utrechts accent en ze praatte keihard.
'Ja, 'k heb net te horen gekregen dak uit huis geplaatst word, dus 'k ben een beetje down.' (...) 'Tis niet anders, weet je, ja, ik kan er wel om gaan lopen janken, maar 'k doe er toch niks aan.' (...) 'Net heb mn lieffie al effe gebeld, hij was heel lief, ja weet je hij vindt het ook een kutsituatie.' (...) 'Nah weet je 'k zit op 't moment gewoon effe enorm met mezelf in de knoop, loop ook bij een psychiater nu.' Zo ging het nog wel even door. Ik was benieuwd of ze er uitzag als een breezer, maar ik vond het nogal opvallend om me ineens om te draaien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En o ja, als je dan echt heel graag snel boven wilt zijn ondanks dat je dan gewoon langer in de kou staat te wachten, dan moet je maar heel snel de trap oprennen of zo.
|
Als het nou om die ene passagier in die ene trein ging... Maar het gaat om hele treinen die leeglopen en de passagiers willen massaal naar boven of beneden. Ik zie vaak genoeg dat er één iemand blijft staan en er binnen enkele seconden gewoon een rij voor de roltrap ontstaat. Lopen mensen gewoon door, dan is die rij er ook niet. Sta je daar in de rij om het perron af te mogen naar je bus die al bijna vertrekt... Ik vraag me dan weleens af of zo iemand zichzelf dan niet achterlijk asociaal vindt, of zijn ze gewoon zo blind?
|
Bij mij in de trein zaten er een paar meisjes een spelletje te doen waarbij ze om de beurt een woord moesten verzinnen wat met op- begon.
1: opdrachten 2: opvangen 3: au pair 1: au pair? 3: Ja, dat begint toch met o p? 2: Dat is toch zo'n oppas? 3: Oké, oppas dan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Daar sta je dan, met je redelijke argumenten.
|
Gisteren ging ik met mijn moeder naar Zuidplein, met de metro o.a.
Liepen we de metro tegemoet, de deuren klapten dicht, en een man van een jaar of 75 liep met z'n vrouw snel naar de deuren toe en drukte op het 'open' knopje, maarja, die metro begon al te rijden. En die vent schelden en tieren van "En daar moeten we een klacht over indienen en het is onbeleefd en het hoort niet." ![]() En moeders en ik zaten even later op het bankje te wachten tot de volgende metro kwam (3 minuten ofzo), naast het scheldende echtpaar en die man zat nog steeds te tieren, waarop zijn vrouw zei: "Wil je een cracker, lieverd?" ![]()
|
Verwijderd
|
Net zat ik in de metro en drie mensen waren aan het praten over Dora, dat meisje van die kinderserie. Die serie is dan Nederlands, maar soms is er een engelsgesproken stukje. Volgens hen was dat een groot Amerikaans complot en krijgen we hier dan binnenkort 'Al-Qaeda-achtige taferelen'.
|
![]() |
|
Een of ander rare jongen was even aan het tieren over Marokkanen. Volgens mij kan die arme jongen geen één zin uitgespreken zonder het woord kanker er in te gebruiken.
'Ja, man, ik liep zo over straat weet je wel. Toen zag ik van die kutmarokkanen. Dat denk je toch van kanker, daar kan je toch wel langs lopen. Beginnen die kankermarokkanen opeens te slaan. Ik heb ze op hun bek geslagen joh. Kanker, wat een idioten.' En dat een half uur lang. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Had ik een keer in Arnhem. Bij het oude station van Arnhem (voor de verbouwing nu) stonden allemaal taxis. Ik loop met een vriendin naar het centrum. Staat er op het taxipleintje een auto stil. De chauffeur maakt hele rare beweging rond zijn kruis alsof hij aan het aftrekken was....dus wij kijken echt zo van wtf. Was hij gewoon zijn nagels aan het vijlen. In plaats dat even boven het stuur te doen, nee dat moet op kruishoogte!
|
![]() |
|
zat vandaag in de bus, zaten een paar meisjes van ongeveer 14 jaar achter me. Ze begonnen me al snel te vervelen, hard hun kut muziek aan op hun veels te dure mobieltjes, hard lachen en praten enz. Later begonnen ze over seks te praten en dat 1 van de meisjes ( de lelijkste ) altijd jongens pijpt op feestjes enzo, ze was er best trots op. De anderen begonnen nu ook over drinken en blowen en dat ze dat al allemaal al stoer deden. Het gesprek ging weer over op seks, blijkbaar zagen ze aan me dat ik me behoorlijk moeite had alles te geloven wat ze zeiden. Daarop zei 1ntje jaa die jongen voor ons is volgens mij jaloers ofzo. Dus ik kijk om en zeg : nee hoor.
meisje 1 : hahaha echt heaa, volgens mij hebt die nog nooit seks gehad en weet die helemaal niet waar we over praten. meisjes 2 en 3 lachen. ik kijk weer naar achter er zeg dat ik geloof ik wel meer ervaring heb dan hun 3 bij elkaar. Dat vonden ze blijkbaar wel leuk ofzo want ze begonnen allemaal vragen aan me te stellen, gelukkig was de eindhalte al in zicht. Toen ik uitstapte zeiden ze met ze 3en DAAAG SCHATJE. ach, weer een ervaring rijker. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, maar dan krijg je weer van die 18- en 24jarigen die denken dat ze de wereld aan wijsheid bezitten en die worden gepwnd door iemand van 32.
![]() Gisteren was het druk in de trein en er stond een vrouw met een meisje van een jaar of vier te wachten tot iedereen was uitgestapt en zij erin konden. Meisje: "Gaan al die mensen met de trein mee?" Moeder: "Ja, al die mensen willen graag mee." Meisje (volledig in paniek): "Maar ik moet eerst!!!"
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Buschauffeur vanochtend, na een achterlijke actie van een TNT Post bezorger in z'n busje: "Jezus Christus, zo moeilijk is het niet, eikel." Hij verwoordde echt precies wat ik dacht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|