Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dunno, als het goed weer wordt komen die mofo's ook wel weer uit het houtwerk gekropen ![]()
||
Citaat:
Same, alleen dan niet 'tot ik weer zin heb'.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb vandaag de keuken schoongemaakt, te veel afleveringen van Lost gekeken, gekookt en gestudeerd uit de studieboeken van mijn broer. En mijn vis drijft al 8 maanden ondersteboven en de vorige twee vissen deden dat ook dus als de quarantaine haar vruchten afwerpt en een werkende oplossing biedt dan hoor ik het graag.
![]()
|
hmmm ik heb ook lost gekeken, 9 afleverngen van seizoen twee, terwijl ik eigenlijk een verslag moest afmaken
![]() omg mr. eko, wat een held ![]() oh en ik heb me de hele dag bezig gehouden met mijn kat want er is een zwerfkat in de buurt en die is heel lief en lijkt precies op mijn kat en ik heb hem vandaag tam gemaakt maar aangezien dat beest nog kater is begint hij hiero z'n territorium af te pissen en onze kat kan dat niet meer want die is gecastreerd en nu lopen ze de hele tijd achter elkaar aan en kijken ze heel moeilijk naar elkaar. en ik weet nou niet of ik die kat in huis moet halen want ik weet niet of onze kat daar blij van wordt. want het is een beetje een homofiele ouwe dandy, die zwerfkat. en onze kat is een zelfbewuste yup maar dan in de suburbs.
|
Ai, wat vinden je ouders daarvan als je een nieuwe kat in huis haalt? En krijg je je verslag wel nog af voor woensdag? Nou, lukt vast nog wel.
![]() En ik heb 8 afleveringen gekeken sinds gisternacht maar de avond is nog enigszins jong dus dat zijn er straks vast 15. ![]()
||
Citaat:
en ik vind het zo stom want die andere kat is superlief maar ik mag hem niet te veel aandacht geven want hij is al eens bij ons binnen geweest en straks doet ie dat weer. heb hem al gevoerd enzo dus dat is eigenlijk wel heel slecht van me.
|
Ai ai ai. En je weet helemaal zeker dat het een zwerfkat is? Niet dat je dalijk iemand ander's kat inpikt.
![]() ![]() En ja, dat is wel stom, maar je kunt hem ook per ongeluk juist nog een paar keer voeren en dan is hij zo gewend dat hij wel móet blijven. ![]()
|
het is denk ik of een ontzettend slecht onderhouden kat of een zwerfkat. zijn kop is helemaal verweerd van de littekens, hij is echt een soort dwaaloog dolleman. zijn bekje staat continue op een soort grijns want die is ook flink toegtakeld. en zijn oren zijn helemaal aangeknabbeld
![]()
|
Verwijderd
|
ik had vannacht prettig gezelschap, en vanmorgen heb ik broodjes voor hem gesmeerd en daarna ben ik weer naar bed gegaan en ben ik tot 11 uur blijven liggen. m'n huisgenoten hadden nog ruzie, en dat was grappig, want m'n huisgenootje struikelde in alle kwaadheid over een tegel, languit in de tuin. hihi. nu ga ik de vuilnis wegbrengen en daarna boodschappen doen en m'n kamer opruimen.
|
![]() |
|
Damn ik ben echt blij met de nieuwe telefoon die ik van mijn schoonpa heb gekregen want dankzij het draadloze aspect en de nummermelder is bellen niet langer iets strontvervelends maar iets waarbij je ook nog ondertussen andere dingen kunt doen. Dus nu wil ik als blijk van dank een cadeau voor mijn schoonouders kopen, en ik probeer te bedenken wat, maar dat valt nog niet mee; wat koop je in vredesnaam voor je schoonouders?
![]() Verder moet ik vannacht werken en deze keer ga ik eens proberen om van tevoren te slapen zodat ik het hopelijk wat beter trek en morgen ook wat aan mijn dag heb.
|
![]() |
Vandaag heb ik te lang in bed gelegen, terwijl het vet lekker weer is. Net geshopt voor een aerobicsfeestje, zonder al te veel succes helaas
![]()
|
Afgelopen weekend bij m'n ouders geweest. Op zaterdag (erg gezellig) geshopt met m'n ma en bij een van de oma's langsgeweest. Zondag in het zonnetje gezeten en bij de andere oma geweest. Niet erg productief, maar jaaaa.
Ik dacht dat ik vandaag moest werken, dus ging gisteravond al naar huis, maar het bleek dat ik dus vrij heb vandaag. Dus toen heb ik wat door Leiden gestruind en van het weer genoten, en bij de SLS langsgeweest en nu heb ik volgens mij een kamer. ![]() Straks nog wat aan den studie doen en in het zonnetje zitten en mss nog naar de Lidl naast de deur en dat was wel weer genoeg actie voor vandaag...
||
Citaat:
gisteren na askforbob even thuis wat wezen eten en daarna naar het nieuwe kraakpand in de grote houtstraat geweest. daar super lang gehangen met volk vanuit het hele land. bier, goede muziek, joints, veel slap geouwehoer en een PRACHTIG uitzicht. vandaag werd ik helemaal kapot wakker en ben ik niet wezen werken. luie lul ftw!
|
De mevrouw waarmee ik vanochtend een afspraak had was te laat. Ik ga niet een kwartier wachten, dus toen maar een nieuwe afspraak gemaakt. Toen college en dat was ok en toen naar huis en nu moet ik weer naar Nijmegen maar ik ben lui
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En anders even aanmelden en hier ergens vragen: http://www.anythingbutipod.com/forum...isplay.php?f=4 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam gisteravond terug uit Spanje en dat is jammer want Spanje was gaaf
![]() Guggenheim is een tof museum, maar wel dan vooral de buitenkant. En ik ben nu weer van gedachten veranderd en wil Spaans studeren in plaats van Frans want Frans kan ik nu toch wel en als ik Spaans doe bij m'n taalwetenschappen kan ik daarna Erasmussen in San Sebastian en dat vond ik echt een te gave stad en oooh nu weet ik niet meer wat ik wil want eigenlijk wil ik toch wel heel graag perfect Frans leren wat zijn keuzes maken toch naar ![]() |
![]() |
|
Werk, en ik heb zojuist alle administratieve dingen gedaan die nog gedaan moesten worden en nu is er geen werk meer en ik moet nog tot 8 uur. En natuurlijk belt er niemand want het is MAANDAGNACHT.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik schrijf ook een artikel waarvan ik dacht dat er nog niets over te vinden was, maar dat blijkt behoorlijk tegen te vallen dus nu moet ik een insteek bedenken. Wat niet lukt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb vanmorgen gezwommen, zo ga ik verder met opruimen van de zooi hier want dat heb ik nog steeds niet gedaan. En dan sex & the city kijken omdat ik een sukkel ben geweest en mezelf zielig vind, dan college, en vanavond wat drinken met iemand. En misschien duik ik het terras nog wel even op, vet mooi weer!
|
Gisteren mijn enige twee college's van deze week gehad en nu moet ik eigenlijk allemaal dingen gaan typen. Maar ja... verzaak. Vanavond werken en ik wil graag naar de film van Dunya en Desie, maar dat kan natuurlijk niet als ik moet werken
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |