Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2008, 12:03
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Heel voorzichtig!
Oud 20-04-2008, 12:09
Verwijderd
ik ging gisteren met vrienden eten bij mij thuis, daarna naar de woonboot van een andere vriend, en daarna gingen we de stad in. was leuk daarna zijn we naar mijn huis gegaan, en vanmorgen tosti's gegeten en nu ben ik weer alleen. en nu ga ik nog maar een tosti eten, en even wat dingen voor school bekijken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:01
Verwijderd
Gister de hele dag gewerkt en dat was leuk, daarna thuis ziek geweest, vroeg gaan slapen en nu moet ik een minor kiezen, schrijven, lezen, stofzuigen en plannen maken. Wat een drukte.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 13:02
kuik
kuik is offline
haha @ vis

aah vanmorgen stond ik om half 7 op omdat ik om half 8 moest beginnen met thuiszorgen en ik moest een vet lange route fietsen en al die oudjes waren chagerijnig dat er 'alweer een oproepkracht' langskwam. maar voor de rest waren ze wel lief. gister gestudeerd en geklust voor onze komende commisie-activiteit. nu weer studeren en morgen verder klussen.
Oud 20-04-2008, 13:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
^Ja, lekker prikken die vis. Vindt ie fijn.

ik zou vandaag meehelpen met een kraak maar werd 2 uur te laat wakker ghehe alcohol. gistetren met allerhande volk gefeest en nu ff haysee dixie luisteren om straks naar askforbob te gaan.
Oud 20-04-2008, 14:10
Verwijderd
Patronaat was ok en ik heb besloten om weer te stoppen met roken, tot ik weer zin heb om te beginnen, maar daar kan gerust een half jaar over heen gaan, dus dat is prima.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 14:20
capibara
capibara is offline
Citaat:
Hoeveel oude garde Bleekhangers zijn er nog dan? Of ben ik, een van de oudste, ook een van de laatste?

En woensdag naar de Merleyn? Bandavond! Met de Bodybags!!!

Dunno, als het goed weer wordt komen die mofo's ook wel weer uit het houtwerk gekropen
Oud 20-04-2008, 16:56
vilein
vilein is offline
Citaat:
stoppen met roken, tot ik weer zin heb om te beginnen, maar daar kan gerust een half jaar over heen gaan, dus dat is prima.

Same, alleen dan niet 'tot ik weer zin heb'.
Oud 20-04-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Same, alleen dan niet 'tot ik weer zin heb'.
Ik ken dat stoppen met roken van jou.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 17:30
g
g is offline
Citaat:
Ik ben net terug van de gaafste week OOIT in Barcelona, hier in Nederland meteen weer allemaal drama, En de vis van mijn huisgenoot zit in een wokpan met water en een plantje, ik snap er niks van.Haha
friso heeft hier een goed verhaal over. iets met een kapot aquarium en een waterkoker.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 17:39
vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik ken dat stoppen met roken van jou.
Nu is het echt.
Oud 20-04-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Nu is het echt.
Ook dat echt van jou ken ik.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 17:45
vilein
vilein is offline
^Anders ik dat van jou wel. Ksst.
Oud 20-04-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
friso heeft hier een goed verhaal over. iets met een kapot aquarium en een waterkoker.
ik denk dat ik zo'n soort verhaal heb over de goudvis van m'n huisgenootje en de blender van m'n andere huisgenoot.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 18:55
Verwijderd
ik heb de hele middag in t park gezeten met 2 vrienden, een radio met voetbal en wijn en dat was chill
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 20:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
ik denk dat ik zo'n soort verhaal heb over de goudvis van m'n huisgenootje en de blender van m'n andere huisgenoot.
Ik denk dat ik verdrietig word van zulke verhalen. Maar ik zal het eens navragen
Oud 20-04-2008, 20:26
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag de keuken schoongemaakt, te veel afleveringen van Lost gekeken, gekookt en gestudeerd uit de studieboeken van mijn broer. En mijn vis drijft al 8 maanden ondersteboven en de vorige twee vissen deden dat ook dus als de quarantaine haar vruchten afwerpt en een werkende oplossing biedt dan hoor ik het graag.
Oud 20-04-2008, 20:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm ik heb ook lost gekeken, 9 afleverngen van seizoen twee, terwijl ik eigenlijk een verslag moest afmaken FAILURE.

omg mr. eko, wat een held zegt geen flikker en kijkt alleen maar een beetje vaag om zich heen en hij heeft tieten haha.

oh en ik heb me de hele dag bezig gehouden met mijn kat want er is een zwerfkat in de buurt en die is heel lief en lijkt precies op mijn kat en ik heb hem vandaag tam gemaakt maar aangezien dat beest nog kater is begint hij hiero z'n territorium af te pissen en onze kat kan dat niet meer want die is gecastreerd en nu lopen ze de hele tijd achter elkaar aan en kijken ze heel moeilijk naar elkaar. en ik weet nou niet of ik die kat in huis moet halen want ik weet niet of onze kat daar blij van wordt. want het is een beetje een homofiele ouwe dandy, die zwerfkat. en onze kat is een zelfbewuste yup maar dan in de suburbs.
Oud 20-04-2008, 21:18
botulismf
botulismf is offline
Ai, wat vinden je ouders daarvan als je een nieuwe kat in huis haalt? En krijg je je verslag wel nog af voor woensdag? Nou, lukt vast nog wel.

En ik heb 8 afleveringen gekeken sinds gisternacht maar de avond is nog enigszins jong dus dat zijn er straks vast 15.
Oud 20-04-2008, 21:18
Drez
Drez is offline
straks nieuwe lost! oeoeoeoe.

en ik moet morgen te vroeg op want ik moet nog een opdracht maken die ik vandaag had moeten maken, maar ik vond dat ik nog ziek was.
Oud 20-04-2008, 21:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ai, wat vinden je ouders daarvan als je een nieuwe kat in huis haalt? En krijg je je verslag wel nog af voor woensdag? Nou, lukt vast nog wel.
nou ze vinden het niet zo erg want hij is heel lief en aanhankelijk, vanochtend was ie nog bang en daarstraks kon ik hem al optillen en kroelen, maar ik weet niet wat onze kat ervan vindt. hij wil de hele tijd naar hem toe en miauwt best vriendelijk naar hem, maar aangezien die andere kat een territorium afbakent en hij dat nauwelijks kan, vindt ie dat niet zo tof. maar ze doen alles behalve vechten. ze hebben echt de hele middag op een klein metertje afstand van elkaar gezeten en naar elkaar zitten kijken en het lijkt wel een theekransje. rare dingen, hele rare dingen. Ik denk dat onze kat denkt dat het zijn dooie broertje is ofzo.

en ik vind het zo stom want die andere kat is superlief maar ik mag hem niet te veel aandacht geven want hij is al eens bij ons binnen geweest en straks doet ie dat weer. heb hem al gevoerd enzo dus dat is eigenlijk wel heel slecht van me.
Oud 20-04-2008, 21:37
botulismf
botulismf is offline
Ai ai ai. En je weet helemaal zeker dat het een zwerfkat is? Niet dat je dalijk iemand ander's kat inpikt. Maar mocht je hem houden dan kun je hem natuurlijk laten castreren en dan worden de twee vast wel vriendjes. De interactie klinkt aandoenlijk, katten zijn echt tot rare dingen in staat inderdaad. Het zou wel wat zijn om te weten wat er in die beesten omgaat.

En ja, dat is wel stom, maar je kunt hem ook per ongeluk juist nog een paar keer voeren en dan is hij zo gewend dat hij wel móet blijven.
Oud 20-04-2008, 21:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is denk ik of een ontzettend slecht onderhouden kat of een zwerfkat. zijn kop is helemaal verweerd van de littekens, hij is echt een soort dwaaloog dolleman. zijn bekje staat continue op een soort grijns want die is ook flink toegtakeld. en zijn oren zijn helemaal aangeknabbeld mijn moeder zei al dat het vast een psychopaat kat is want hij is misschien zichzelf gewoon aan het inslijmen haha, die heeft teveel lost gekeken.
Oud 20-04-2008, 21:59
botulismf
botulismf is offline
Hehe, en dan gaat hij 's nachts als iedereen slaapt in alle pantoffels pissen.
Oud 21-04-2008, 08:41
Electriq
Electriq is offline
Maandag: de hele ochtend alleen op kantoor. Wat op zich niet vervelend hoeft te zijn MITS ER GEEN ZEIKENDE KLOTEPATIENTEN KOMEN RUZIE MAKEN.
Oud 21-04-2008, 09:51
idontcare
idontcare is offline
ik was gister naar a'dam, hehe 'rellen' op het leidscheplein door die ajax fans, echt gelachen. toen beetje gechilled zonder jas, aaight. nu weer druk aan school en misschien mag ik van mezelf vanmiddag wel weer naar buiten
Oud 21-04-2008, 12:07
Verwijderd
ik had vannacht prettig gezelschap, en vanmorgen heb ik broodjes voor hem gesmeerd en daarna ben ik weer naar bed gegaan en ben ik tot 11 uur blijven liggen. m'n huisgenoten hadden nog ruzie, en dat was grappig, want m'n huisgenootje struikelde in alle kwaadheid over een tegel, languit in de tuin. hihi. nu ga ik de vuilnis wegbrengen en daarna boodschappen doen en m'n kamer opruimen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 14:00
botulismf
botulismf is offline
Damn ik ben echt blij met de nieuwe telefoon die ik van mijn schoonpa heb gekregen want dankzij het draadloze aspect en de nummermelder is bellen niet langer iets strontvervelends maar iets waarbij je ook nog ondertussen andere dingen kunt doen. Dus nu wil ik als blijk van dank een cadeau voor mijn schoonouders kopen, en ik probeer te bedenken wat, maar dat valt nog niet mee; wat koop je in vredesnaam voor je schoonouders?

Verder moet ik vannacht werken en deze keer ga ik eens proberen om van tevoren te slapen zodat ik het hopelijk wat beter trek en morgen ook wat aan mijn dag heb.
Oud 21-04-2008, 14:23
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag heb ik te lang in bed gelegen, terwijl het vet lekker weer is. Net geshopt voor een aerobicsfeestje, zonder al te veel succes helaas en vergaderd, niet erg productief, wel supergezellig en ontbeten met taart. Zo ranja drinken in het zonnetje, dan eten met fwiends en grey's kijken, en misschien m'n tas eens uitpakken. Of niet!
Oud 21-04-2008, 14:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Afgelopen weekend bij m'n ouders geweest. Op zaterdag (erg gezellig) geshopt met m'n ma en bij een van de oma's langsgeweest. Zondag in het zonnetje gezeten en bij de andere oma geweest. Niet erg productief, maar jaaaa.
Ik dacht dat ik vandaag moest werken, dus ging gisteravond al naar huis, maar het bleek dat ik dus vrij heb vandaag. Dus toen heb ik wat door Leiden gestruind en van het weer genoten, en bij de SLS langsgeweest en nu heb ik volgens mij een kamer.
Straks nog wat aan den studie doen en in het zonnetje zitten en mss nog naar de Lidl naast de deur en dat was wel weer genoeg actie voor vandaag...
Oud 21-04-2008, 15:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
straks nieuwe lost! oeoeoeoe.
sorry?

gisteren na askforbob even thuis wat wezen eten en daarna naar het nieuwe kraakpand in de grote houtstraat geweest. daar super lang gehangen met volk vanuit het hele land. bier, goede muziek, joints, veel slap geouwehoer en een PRACHTIG uitzicht. vandaag werd ik helemaal kapot wakker en ben ik niet wezen werken. luie lul ftw!
Oud 21-04-2008, 16:03
vilein
vilein is offline
De mevrouw waarmee ik vanochtend een afspraak had was te laat. Ik ga niet een kwartier wachten, dus toen maar een nieuwe afspraak gemaakt. Toen college en dat was ok en toen naar huis en nu moet ik weer naar Nijmegen maar ik ben lui . Ik heb wel honger trouwens en in nmgn wacht het eten. Dilemma.
Oud 21-04-2008, 18:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
kan iemand me plzzz helpen, ik ben op zoek naar zo'n programma online ofzo waarmee je de max. volume van je mp3 speler (creative) kan verhogen. dat bestaat hoorde ik..
Oud 21-04-2008, 18:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
kan iemand me plzzz helpen, ik ben op zoek naar zo'n programma online ofzo waarmee je de max. volume van je mp3 speler (creative) kan verhogen. dat bestaat hoorde ik..
Citaat:
I don't know exactly how the Micro's firmware is loaded and unloaded, but what you need to do is download the US version of the firmware, remove the existing firmware from your player (simply overlaying the new onto the old will not work), and install the US firmware.

For many Zen-series players, this involves booting the player into Recovery Mode and selecting "Reload Firmware", as this removes the existing firmware.
http://www.anythingbutipod.com/forum...ad.php?t=23487

En anders even aanmelden en hier ergens vragen: http://www.anythingbutipod.com/forum...isplay.php?f=4
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 18:23
Verwijderd
m'n moeder belde net dat m'n cavia dood is en dat vind ik vet jammer, want ze was vet tof. nu heb ik er nog één, maar die is niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 18:47
Verwijderd
Ik kwam gisteravond terug uit Spanje en dat is jammer want Spanje was gaaf
Guggenheim is een tof museum, maar wel dan vooral de buitenkant. En ik ben nu weer van gedachten veranderd en wil Spaans studeren in plaats van Frans want Frans kan ik nu toch wel en als ik Spaans doe bij m'n taalwetenschappen kan ik daarna Erasmussen in San Sebastian en dat vond ik echt een te gave stad en oooh nu weet ik niet meer wat ik wil want eigenlijk wil ik toch wel heel graag perfect Frans leren wat zijn keuzes maken toch naar
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 18:48
Verwijderd
Ik ging naar school en kreeg te horen dat deze periode superzwaar wordt, en om daarmee te beginnen moet ik morgen een artikel schrijven over Berlusconi, en ik krijg maar geen goede reactie van mijn potentiele bronnen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 19:34
asjdfl
asjdfl is offline
ik was onschuldig studieontwijkend aan het zappen en nu zie ik dat de big lebowski op tv is.
van die scriptie komt vanavond niks meer dus
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 19:46
Metal
Metal is offline
Citaat:
ik was onschuldig studieontwijkend aan het zappen en nu zie ik dat de big lebowski op tv is.
van die scriptie komt vanavond niks meer dus
dankje dankjewel!
Oud 21-04-2008, 19:48
asjdfl
asjdfl is offline
Your Name's Lebowski, Lebowski. Your Wife Is Bunny.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 20:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
m'n moeder belde net dat m'n cavia dood is en dat vind ik vet jammer, want ze was vet tof. nu heb ik er nog één, maar die is niet zo leuk.

ah nee sorry
Oud 21-04-2008, 20:54
Verwijderd
haha nu moet ik ook lachen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 04:15
botulismf
botulismf is offline
Werk, en ik heb zojuist alle administratieve dingen gedaan die nog gedaan moesten worden en nu is er geen werk meer en ik moet nog tot 8 uur. En natuurlijk belt er niemand want het is MAANDAGNACHT.
Oud 22-04-2008, 07:57
Verwijderd
Ik was heerlijk een weekje in Barcelona (zoek de forummer) en ik vond het geweldig! Nu heb ik over 2 uur een hertentamen waarvan de locatie nog steeds onbekend is, lang leve universiteit utrecht dan weer!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 08:09
Verwijderd
ik eet nu een tosti, en daarna ga ik assessment oefenen op school, om vervolgens om half 12 dat assessment gruwelijk te verneuken. daarna ga ik hangen in de stad of in het noorderplantsoen met een vriend, en daarna eten met fwiends.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ging naar school en kreeg te horen dat deze periode superzwaar wordt, en om daarmee te beginnen moet ik morgen een artikel schrijven over Berlusconi, en ik krijg maar geen goede reactie van mijn potentiele bronnen
De schoonmaakster van mijn moeder blijkt inderdaad een bijstandsmoeder te zijn. Wie had dat kunnen vermoeden!
Ik schrijf ook een artikel waarvan ik dacht dat er nog niets over te vinden was, maar dat blijkt behoorlijk tegen te vallen dus nu moet ik een insteek bedenken. Wat niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 09:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Ik was heerlijk een weekje in Barcelona (zoek de forummer) en ik vond het geweldig! Nu heb ik over 2 uur een hertentamen waarvan de locatie nog steeds onbekend is, lang leve universiteit utrecht dan weer!
Ik tel er 1, wat mis ik?
Ik heb vanmorgen gezwommen, zo ga ik verder met opruimen van de zooi hier want dat heb ik nog steeds niet gedaan. En dan sex & the city kijken omdat ik een sukkel ben geweest en mezelf zielig vind, dan college, en vanavond wat drinken met iemand. En misschien duik ik het terras nog wel even op, vet mooi weer!
Oud 22-04-2008, 09:12
Verwijderd
Ook schrijven vandaag, 100000000000 fotos door zoeken en daar uit kiezen welke ik wel en niet tof vind, wat exposities uitzoeken die ik moet bezoeken, nog meer schrijven en zelf ook nog foto's maken. Niet erg want dat allemaal in het zonnetje buiten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 10:10
Drez
Drez is offline
Citaat:
sorry?
ik download niet maar kijk het op tv en dat is op zondag.

vandaag heb ik mijn enige college van de week en daarna weer lekker veel in de zon zitten, net als gisteren, en werken, net als gisteren.
Oud 22-04-2008, 12:11
*oma*
*oma* is offline
Gisteren mijn enige twee college's van deze week gehad en nu moet ik eigenlijk allemaal dingen gaan typen. Maar ja... verzaak. Vanavond werken en ik wil graag naar de film van Dunya en Desie, maar dat kan natuurlijk niet als ik moet werken .
Reageren

Regels voor berichten