Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@Friday en Sjanne (en nog wel meer hier eigenlijk): het is herkenbaar, wat jullie schrijven. Ik stelde die vragen zo vaak, maar nu weet ik de antwoorden.
![]() ![]() ![]() OT: met mij gaat het beter, zoveel beter. Weliswaar met heel veel vallen en opstaan, maar toch. Nooit verwacht dat ik me ooit zo goed zou voelen, zo zeker, gelukkig, verliefd, gewoon goed. Niet meer voortdurend die angst, stress, onzekerheid. Steeds meer durven zijn wie ik ben, steeds meer gelukkig kunnen zijn. Dit wens ik echt iedereen toe. ![]() |
![]() |
|
'
![]() ![]() ![]() kutdag. kut gollega's. me lekker belachelijk maken. de ene waar ik mee moest werken. die vrouw was eerst heel aardig. en daarna viel ze tegen me uit enzo. geen idee waarom. en het leek net of iedereen me. of negeerde. of me belachelijk maakte de hele dag. nou leuk is dat. leuk werken. ik zat de hele dag met tranen in me ogen. en met spanning\ in spanning. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pfoe, ik ben moe. Vandaag leuke en nuttige dingen kunnen doen. Volgende week naar het kdv van een van m'n kindjes. Morgen is wel spannend op stage, hoop dat het lukt allemaal. Ja en de stemming enzo blijven niet geweldig dus ik ga zo slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Redhair: thanx. Je hebt ook eigenlijk gelijk.
Het enige wat ik maar aan hetdoen ben is het huis van oma leeghalen. En nou heb ik goddank in de mei vakantie 2 weken werk. En ik heb alles wat ik nodig heb. Maar ik zit wel weer te huilen. When does it stop. Goddamn. Edit: en iedereen gaat maar samenwonen. edit : En volgende week in Grenzeloos Verliefd komt een stel dat in Cusco woont, wat ik ken en die dus nu hun fantastische overzeese liefde gaat showen. Wéér met mn neus op de feiten. Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 22:59. |
![]() |
|
Hoe krijgt mijn vader het nou altijd voor elkaar mij nóg meer te stressen en over de zeik te krijgen? Ik zeg tegen hem dat ik zoveel stress heb en dat ik het niet meer aankan en hij maakt het alleen maar erger. Ja, ik weet dat ik morgen herkansingen heb en dat ik ze nauwelijks/niet heb geleerd, ja, ik weet dat die rottige PO nog moet, ja ik weet dat over 5 weken de examens zijn en ik nog niet heb geleerd. Waarom maakt hij het erger? En dan denkt hij me te kunnen dwingen een planning te maken. Echt niet, ik zoek zelf uit hoe ik het doe en daarbij kijk ik zelf of ik een planning wil maken of niet. Ik doe het niet omdat hij het wil.
En naast de examenstress e.d. heb ik ook nog stress over het inloten, over dat ik pas halverwege juli een kamer kan gaan zoeken, of ik überhaupt op kamers wil of een kamer kan krijgen, over dat ik niet weet wat ik moet als ik niet word ingeloot... Ik heb stress. Het huilen staat me nader. En dan morgen vroeg op, want leren voor de her die ik die middag heb. En dan morgenavond ook nog werken en die dag erna scheikunde herkansing waar ik niks voor heb gedaan. Help ![]() |
![]() |
|
Gisteravond wilde ik alleen nog maar am, ik trok het niet meer en het was mijn enige uitweg. Maar nee, ik moet stoppen. Dus ben ik naar mam gegaan en heb 't maar op de herkansingen gegooid en bij haar zitten huilen. Ze was heel lief en voelde me daarna al wel iets beter, maar hee, deze ochtend komt mijn oude vriend weer om het hoekje kijken. Pas nu het tot me doordringt dat ik er (weer) mee moet stoppen
![]() Hmz, en nu heb ik het eerste uur al geskipt en is het zo verleidelijk om met mijn opgezwollen ogen en vatsige lijf gewoon maar de hele dag onder de dekens te blijven liggen. Maar dat kan niet, ik moet nog wat dingen regelen voor de herkansingen en vandaag krijgen we uitslag over de stunt dus ik móet er wel zijn.. En als ik thuiskom keihard leren ![]()
|
Verwijderd
|
@Nijn*: Ik wilde net gaan posten dat ik geloof dat je het wel kunt. En dat heb je dus deels zelf ook al laten zien. Heel goed van je dat je iemand op hebt gezocht.
![]() |
![]() |
|
Ik word zo ziek van al die getalletjes die we allemaal naar ons hoofd krijgen gesmeten, dat je bmi zoveel moet zijn en dat je zoveel fruit moet eten en zoveel calcium binnen moet krijgen en dat er op elk voedingswaar precies staat hoeveel calorieën je per portie binnenkrijgt mogen ze helemaal afschaffen van mij, waar slaat dat op. Ik wil geen getallen meer. Als ik me toch gewoon gezond voel, geen rare gedachtes heb en regelmatig eet, dan is er toch gewoon geen probleem, dan is alles toch goed. Dus ik wou dat ik al die getallen kon negeren maar dat gaat een beetje lastig als het er overal met grote blauwe letters opstaat.
En het regent. En verder ben ik vrolijk hoor ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Er gebeurt zoveel. En ik doe mn best om het allemaal aan te kunnen, maar de enige manier die ik ken om te blijven staan is me afsluiten, dingen negeren, ontkennen, wegvluchten. En dat moet nu juist níet. Dus ik doe mijn best om te blijven staan en kwetsbaar te blijven, open te zijn, te vechten, maar mensen ook toe te laten. Om voor mezelf te zorgen, mijn verantwoordelijkheden te nemen, maar dat tegelijkertijd niet 'alleen hoeven doen'. Kan mijn hoofd niet gewoon even uit alsjeblieft? Even niet over alles honderd keer nadenken? Het kost zoveel tijd en energie en ik word er zo moe van. Ik word zo moe van mij. Maar ik ken geen goede manieren om hier mee om te gaan, nog niet.
O ja. en dan ben ik ook nog bijna jarig. Zo voelt het niet. Het zal heus wel gezellig worden hoor (niet dat ik veel boeiends doe), maar 'jarig'? ik denk het niet. En vriendje is er ook niet voor het jarigheidsgevoel. Misschien wil ik wel gewoon niet jarig zijn. Misschien wil ik nu wel even niets vieren. Laat me eerst maar alles op de rit krijgen, dan vieren we wel een feestje oke? En er is een stuk van mijn kies af ![]() ![]() |
![]() |
|
En ik ben nu net pas terug. Ik moest eerst een half uur wachten ofzo, omdat ik te laat was, wat weer kwam, doordat ik was vergeten dat zaterdag mijn fietsband echt geknapt was. Vervolgens ruim een half uur daar in de tandartsstoel gelegen, waarbij ze me van allerhande dingen in de mond duwden en aan me zaten (wat ik niet fijn vind), en nu net moest ik terug, net door een gigantische plensbui, terwijl dus, rond kwart over 9, nog volop de zon scheen.
![]() Achja, mijn mond is weer schoon en er was ook nog zo'n ding van dat beugeltje, dat je altijd moet blijven houden (van die plaatjes, op de achterkant van je onderste voortanden) losgegaan, dus hadden ze dat ook nog eventjes vastgezet. =) Zo en dadelijk naar school toe. Eigenlijk lang geleden dat ik echt energie heb gehad. Okay, ik was vanochtend erg lui, maar ik had gisteren rond 12 uur 's nachts ineens heel erge honger, dus ging ik eerst wat eten, nog eventjes tekenfilmpjes kijken beneden en toen was het al 1 uur geweest. Nouja, punt is dus, dat wat gisteren opluchtte, dat ik eindelijk heb toegegeven hoe bang ik echt ben, om K. en E. kwijt te raken. Want dat was dus iets waar ik al een hele tijd mee zat en dat zorgde er ook voor, dat ik steeds weer niet wist wat ik voelde, wat ik moest voelen. Nouja, ik had het er dus gisteren met E. over en K. heb ik meteen daarna gemaild, daarover, dus van K. wacht ik nog even reactie af. Mja, het stomme is dat ik helemaal geen reden heb om bang te zijn daarvoor. Nouja, aanleiding was dus, dat E. gisteren een date had, ze had gezoend en daar voelde ik me heel ongemakkelijk bij, maar ik voel dus niet de behoefte om haar te zoenen. Nouja, ik voel wel algemeen die behoefte, zeg maar, maar het is niet als in dat ik verliefd ben op haar. En nouja, ik was toen dus weer bang om haar kwijt te raken, maar ik snap niet waarom. We zijn gewoon de beste vrienden, E. en ik, dat geeft ze zelf ook regelmatig aan, maar toch ben ik bang om haar kwijt te raken, mocht zij een keer een vriend hebben (wat nu mss binnenkort (en eigenlijk ook hopelijk) gebeurt). Mja, ze heeft gelijk dat ik er helemaal niet bang voor hoef te zijn dat ik haar kwijtraak. De afstand tussen haar en mij, is gemiddeld voor een enkele reis, 2 uur en 55 minuten, maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit. Ik ga wel altijd daar naartoe, maar goed, ik kan gratis reizen. En buiten het feit, dat ik daar gewoon heenga en dat het andersom ook zo zou zijn, als het reizen dan nog enigszins betaalbaar zou zijn, is het ook gewoon heel leuk als ik daar ben. We hebben nu al een paar keer Gouda onveilig gemaakt, ofwel, lekker onszelf zijn en ons niets aantrekken van de andere mensen. Achja, ik heb er nu eindelijk aan toegegeven en dat lucht behoorlijk op. Want dat was best wel een last op mijn schouders. Waarom ik het er zo lang niet over heb gehad, dat weet ik niet, maar het was wel even nodig.
|
Verwijderd
|
Ik ga vandaag naar mijn zus en morgen 'moet' ik de hele dag op mijn nichtje passen (daar heb ik ongelooflijk veel zin in
![]() Goed, nu kan ik in ieder geval donderdag naar huis om weer keihard te gaan studeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*dikke knuf voor Dolce*
Ik ben zo moe. Steeds mijn ogen scherpstellen voor die bubbels kost best wel wat energie en concentratie. Zometeen naar mijn werk en dan de gehoorstest laten doen. En ik ben natuurlijk helemaal gestresst omdat ik de weg niet ken en bang ben dat ik verdwaal en ik weet niet hoe lang het fietsen is en ik ben bang dat ik te laat kom en en en... |
![]() |
|
@ Nonaj: ik was bij zo'n gewone printer aan het printen, eb3. Waar staat in godsnaam die documenten/plaatjes/pdf/weet ik wat-printer zodat het geen kwartier duurt voordat ik een pdfje van 15 pagina's geprint heb?
OT: nu op de VU, ik was er al om 9:45 ![]() Al een hele zooi gekopieerd. Ik ben constant heen en weer aan het lopen tussen allerlei verdiepingen. En stom dat studiezaalboeken niet langer dan 24 uur uitgeleend mogen worden! Ik heb die boeken écht langer nodig en in Groningen zijn ze tot in mei uitgeleend. Misschien via IBL proberen, ik ga echt niet steeds naar de VU-bieb voor die boeken. |
![]() |
|
@nijn, Als jij het gevoel hebt dat je het niet alleen red, en echt even C. nodig hebt. Dan moet je haar gewoon mailen. Niet jezelf aan de kant schuiven omdat je denkt dat je anderen lastig valt. *knuf*
@Ifeellikerain; ik denk dat het gewoon stress was, want in dat kwartiertje heb ik rustig nog even de binas bekeken en formules in mijn rekenmachine gezet en toen kwam het wel weer terug. Nadeel alleen: mijn leraar was er niet. Gewoon NIET. Dus hele weekend voor niks geleerd. Ik kan hem wel slaaaan. ![]() ot; De wereld draait als een draaimolen aan me voorbij en ik houd me vast, aan wat los zit in mij..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *knuf* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oe, net een reactie van een studiegenootte gekregen en nu ben ik wat gerustgesteld; ik heb nog geen onderwerp/hypothese kunnen bedenken, maar zij ook niet en ze zal me mailen wanneer ze iets bedacht heeft en hoe ze daar op is gekomen. Ik weet écht niet hoe ik moet denken, ik weet niets van het Malayalam af dus moet het wat algemener worden ofzo... maar ja; ik weet gewoon niks
![]() Ben benieuwd wat ze me mailt als ze wat heeft bedacht ![]() |
![]() |
|
@Dolce: ik zou zeker een klacht indienen ja. Ik weet ook niet met wie ze aan de telefoon was, maar het lijkt me dat ze uberhaupt jouw diagnose niet mag vertellen aan een ander. Daarnaast hoort ze er niet op een dergelijke manier over te praten. Dus dat is zeker wel een brief waard!
|
@Dolce; Dit is echt te gek voor woorden gewoon! Dit mag gewoon niet!
OT: Het gaat wel weer. Gister avond even in inzinking gehad. Morgen krijg ik waarschijnlijk te horen of ik naar de spelletjesmiddag van stichting leven met borderline mag! Ik hoop zo dat mn psycholoog het goed keurt! Volgens de verpleging had ik een goede kans! Verder geniet ik eindelijk een beetje van het mooie weer. Even geen problemen aan mijn hoofd. Lekker internetten op mijn kamer en de cavia's verzorgen. Even tevreden zijn. Gelukkig zal ik voorlopig niet zijn, maar tevreden wel ![]()
||
Citaat:
![]() Verdomme, kan ik nog geen huiswerk maken. Tegen half zes komt een vriend, omdat het uit is met z'n vriendinnetje. Enja, ik mag er wel voor hem zijn en dat huiswerk komt dan wel later. Maar irritant is dat ik nu nog een uurtje iets zou kunnen doen, maar mn ereaders en collegesheets niet gedownload krijg ![]() ![]() Ik heb nu wel alweer twee dagen netjes brood en fruit gegeten en niet tussendoor gesnoept, dat vind ik wel goed van mezelf ![]() ![]()
|
Ontkennen, ontlopen, ontwijken. Lalala. Ik heb net zo lang gewacht met naar C. mailen dat ze nu toch al naar huis is en morgen is ze vrij dus 't heeft nu geen zin meer (A).. Voel me verrot, vreselijke hoestbuien en verkouden en nog steeds niets geleerd. Ach, dan ga ik maar onvoorbereid die herkansingen in hoor, ik heb niets te verliezen.. toch?
Net (heel handig) weer eens Sharing the Secret gekeken. Daarna volgde al heel snel am-drang en een vreetbui.. wat is dit nou weer, ik lok het gewoon zelf uit?! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb me vanmiddag helemaal te pleuris gefietst voor een gehoortestje van 5 minuten wat volgens mij nergens op slaat. Ik kreeg allemaal zachte piepjes van verschillende frequenties te horen en dan moest ik op een knopje duwen. Hallo! Mijn gehoor is verder prima, het gaat om vervorming van hárde en hoge geluiden... Donderdag kan ik bellen naar de huisarts voor de uitslag, dan vraag ik maar meteen wat hier nou de bedoeling van was, volgens mij kun je hier echt helemaal niks uit afleiden over die vervormingen...
Na de test ben ik nog even de stad in geweest en heb ik weer flink wat geld gespendeerd. Eindelijk een nieuwe broek gevonden. En ik heb nu leuke draad en 4 breipennetjes om armwarmers mee te breien én ik heb een fotorolletje gekocht. Ik maak echt veel te weinig foto's. Ik wil wat herinneringen voor later. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() vanmorgen eerst om 8:30 naar de huisarts geweest. alles gezegd van de laatste tijd op het werk. ze zegt dat ik er niks om moet geven. en er tegen in moet gaan. en ik heb gezegd van me eet gedachtes. die er weer erg zijn.en ik heb gezegd van me am gedachtes. en ik moet vaker nee zeggen. wat lastig is op het werk. ik stond al trillend op vanochtend. en toen kon ik am-en niet inhouden. en toen is het mis gegaan na een tijdje. en de huisarts wou het zien. en die andere jongen is ook weer lekker bezig. die vrouw op het werk. die moest lachen omdat ik was aangekomen. 'je vest kruipt omhoog'. terwijl ze zelf een maagverkleining nodig heeft. en meer dan 50 kilo te zwaar weegt. en de rest aan tafel begon weer lekker met haar mee te lachen. zelfs een van de leiding waarmee ik altijd mee fiets. ik zei maar dat me vest gekrompen is. en toen kwam ik haar op de wc tegen. en toen zei ze. 'je bent vast een beetje aan gekomen he'. en de rest van de dag. lekker afgekraakt door bijna iedereen. en een andere ex die bij me op de afdeling werkt. die deed nog mee ook. en ik kreeg van mensen boze blikken. en ik heb die mensen niks gedaan. dus kortom een geweldige dag. en het eten ging kut. maar ik heb me overlaten halen. om toch wat te eten. en de am gedachtes. die zijn er nou weer extra veel. nog meer dan vanmorgen. en ik weet niet hoe ik ze moet tegen houden. en ik ben alleen thuis. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jezus, wat een k*twijf... ![]() Ik zou ook echt een klacht indienen. Ben je al weggegaan voordat je geholpen werd? OT: Gestudeerd, gesport en nu ben ik moe, maar redelijk tevreden met mezelf. Leren gaat niet snel genoeg (naar mijn zin), maar ik heb wel doorgezet, ik ben gaan sporten en hou het mooi wel vol zonder therapeut de afgelopen 2 weken. Al kijk ik er ook naar uit om hem wel weer te spreken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet precies wat ik hier nu mee wil zeggen ![]() ![]() Misschien komt dit allemaal wel een beetje bemoeizuchtig over, maar ik wilde het toch wel even kwijt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hele stuk is ook van mij op toepassing. Zelfs van die kies.. Ik hoop dat je een keer rust krijgt in je hoofd, en dat de verjaardag meevalt. Probeer er wat van te maken. Al klinkt dit afgezaagd. |
![]() |
|
@ Darkfairy: wat een debiele mensen op jouw werk. Zijn dat gewoon collega's of 'de doelgroep'? Ik weet niet precies wat voor werk je doet, ja, op een sociale werkplaats, maar wat doe je dan precies, ben je begeleiding daar?
En ja, het is makkelijk gezegd dat je je er niks van aan moet trekken, maar als je voortdurend opmerkingen en commentaar krijgt op dingen waar je al mee zit, dan is dat natuurlijk heel moeilijk. Is die huisarts de enige waar je regelmatig naar toe gaat? Kan zij je niet doorverwijzen naar een psycholoog of assertiviteitscursus ofzo? OT: ik ben weer thuis en doodmoe. Vannacht echt minstens 8 uur slapen, anders wordt het morgen niks. En ik heb pijn in m'n nek/keel, het voelt als een spier of zoiets, niet echt keelpijn. Ik weet het ook niet, kreeg het opeens. ![]() |
![]() |
|
Ik neem aan dat darkfairy zelf gewoon een van de mensen is die op de sociale werkplaats werkt? En het zal wel lastig zijn, maar ik denk dat je maar niet teveel op die stomme opmerkingen moet reageren en moet proberen om zelf ook niet teveel stomme grapjes moet maken
![]() OT: Ach ja.
|||
Citaat:
ik heb het weleens aan gegeven aan een van de leiding. maar ze denkt dat die vrouw het niet zo bedoeld. Citaat:
en ik probeer me er niks van aan te trekken. maar bij sommige is dat lastig. en ik zeg liever niks meer op de afdeling. en thx.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |