Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou gisteren Minke meeten
![]() ![]() En het was ook nog eens heel duur, want bij terugkomst had ik een parkeerbon. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het echt kut voor je en ook enorm jammer dat het niet gelukt is! En dan ook nog die parkeerbon! ![]() ![]() Ja, en de deur zat ook op slot van de voorstelling, want als je later binnen zou komen zou je over de speelvloer moeten lopen... Echt heel jammer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Grote DK Vakantie Meet
Waar? Utrecht! Wanneer? Vrijdag 1 augustus! Hoe laat? op verzoek! Wie? BromVlieg Via amsterdam met korting! Wie niet? Martino, vakantie! Dark Phoenix, kan niet! Wie reageert wel maar weet niet of hij/zij komen kan? Lucky, want dan zit ik misschien in Parijs. |
![]() |
|
Tot nu toe waren de beste meets de meets waarbij gewoon een datum werd genoemd en wat mensen zeiden te komen. Ja, dan komen sommige mensen niet, maar dan komt de rest wel. In de vakantie kan je toch niet verwachten dat iedereen kan.
En steeds dat switchen brengt alleen maar meer 'nee ik kom niet' reacties.
|
Eens. Door al dat geswitch neem ik nu niet eens meer de moeite om te kijken of ik wel kan. Als de meet door blijkt te gaan kijk ik tegen die tijd wel een keer :')
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Ontopic: Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wij hebben zo'n losse dingy. Ik heb er laatst een paar keer mee gereden. Is wel handig hoor ![]()
||
Citaat:
|
Vrijdag
![]() Alhoewel het in de vakantie voor mij niet zoveel uitmaakt. Als het maar doordeweeks is eigenlijk, want weekov. Ov is trouwens niet geldig van half juli tot half augustus ofzo. Van iedereen niet. Dus die data zijn misschien niet zo handig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |