Advertentie | |
|
![]() |
|
Keuzes, keuzes. Ik wilde eerst Dun Hout stemmen, maar dat lijkt nu minder zinvol. Hoewel ik nog steeds vermoed dat hij weleens slecht kan zijn, heb ik er onvoldoende redenen voor om op hem te stemmen.
Ik ga daarom voor Topdrop, omdat hij nog heel weinig posts heeft en voor mijn gevoel nogal inactief is. Niet een heel doordachte stem, het spijt me, maar ik ben de hele dag weggeweest en moet nu alweer naar m'n werk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het nog wel het handigst om deze hangronde tot morgenavond 20:30 te laten duren, zodat iedereen een kans krijgt om bij te lezen en eventueel hun stem bij te werken. De jager schiet dan ook pas morgen en niet vandaag. Aan uitspraken over of het fail is of niet waag ik me overigens niet, want ik ben zelf ook maar een weerwolfspeln00b in vergelijking met velen hier. (En toen ik in het vorige spel cupido was heb ik ook de spelleiders twee keer gePM'd met de definitieve namen, omdat ik vergeten was of ik het al correct had doorgegeven en bij de tweede PM het bewaar-bericht-vinkje wilde zetten. ![]() Maar goed, ik kan je ergenis wel begrijpen. Het spel opnieuw beginnen lijkt me desalniettemin wel een erg drastische stap. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat trouwens te overwegen om ook voor Vlindertje te gaan, omdat ze inderdaad ontzettend doordacht en voorzichtig lijkt te posten. En wat Röps zegt, daar zit ook wel wat in, hoewel ik te brak en slaaptekorterig ben om dat na te zoeken en er dieper op in te gaan.
![]() Eigenlijk zit ik voornamelijk te wachten op iets van de spelleiders, want als de hangronde 24 uur wordt uitgesteld dan ga ik zo slapen en zoek ik het morgen wel uit. En zo niet dan kijk ik het nog heel eventjes aan en ga dan maar voor iets waar veel mensen bij zijn om gelijkspel te voorkomen, omdat ik sowieso niet tot half 9 kan blijven en dus niet de vinger op de pols kan houden wat eventueel m'n stem veranderen etc betreft. |
![]() |
|
Mensen,
De hangronde wordt vandaag niet uitgesteld. Omdat er onduidelijkheid is worden er pms gestuurd naar de mensen die gestemd hebben, ter bevestiging. Die ga ik nu versturen zodra ik dit heb gepost. Dan weet iedereen voor zichzelf of zijn stem is binnengekomen. Wie dus geen pm krijgt moet nog stemmen. Edit: PMs zijn verstuurd, degenen die niets hebben ontvangen moeten nog stemmen.
Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op dit moment heb ik geen idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel staan er overal vraagtekentjes achter 1 stemmer, behalve bij coolkast. Maar ik wil eigenlijk niet op coolkast stemmen, dan ga ik liever alsnog mee op Vlindertje, of misschien ook wel TopDrop. Aaaaah. *trekt haren uit hoofd* edit: deze mensen hebben nog geen (voorlopige) stem bekendgemaakt pip ster fantome trimm tra lisa hanneke uice |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geef gewoon twee namen door en als dan de eerste al opgehangen is, dan wordt mijn tweede keus maar mooi doodgeschoten ![]()
|
Verwijderd
|
Oke, even uit de losse pols.
We weten van negen mensen de stem, waarvan drie het allemaal niet zeker weten. (Katje, Dun Hout, EoS.) We hebben nog 20 mensen over in het spel, dus nog 11 mensen moeten hun stem doorgeven. Wolven stemmen niet. Dus dan is het momenteel 16 tegen 4. 14 tegen 6 als je de verrader en de heks meetelt. Dus nog minstens 5 mensen hebben de mogelijkheid om te stemmen. Hoewel de stemverdeling er momenteel vrij brak bij ligt, hoeft dit dus nog geen gelijkspel te betekenen. Nu, zonder al te uitgebreide motivatie, iedereen waar tot nu toe op gestemd is met commentaar erbij. Coolkast Cherry Springs AllureV De enige met twee 'zekere' stemmen. Ik vind hem verder niet echt opvallend, behalve toen hij plotseling voor Dun Hout wilde gaan, maar dat kan aan zijn leeftijd liggen ofzo. In elk geval post hij wel vaker op zo'n manier, volgens mij. AllureV Krynn Katje? Enige reden om op AllureV te stemmen is inactiviteit. Ze zegt dat dit vrijdag over is, dus ik ben bereid haar die kans te geven. Uice Vlindertje EyeofSauron? Wel een beetje verdacht door het plotseling veranderde postgedrag, maar zoals ik al zei, ik zie nog geen reden om op hem te stemmen. Vlindertje Röps Vlindertje vind ik eigenlijk nog wel het meest verdacht overkomen, maar zij heeft tot zo ver slechts één stem. Röps heeft echter wel een punt met wat hij over Vlinder en de jager zei. Bovendien zei men haar eerder al verdacht te vinden, hoewel ik zo 1-2-3 niet weet wie dat was. Haar poststijl valt me ook wel op, zoals ik al eerder zei. Wat Dun Hout hierboven zegt hoeft niet per se te kloppen omdat wolven in de eerste ronde heel weinig moeite hoeven te doen om hun wolfzijn te verstoppen volgens mij, maar hm. Al met al geen keihard verdacht gedrag, maar voor mij toch wel het verdachtst, denk ik. TopDrop Sador DunHout? Ik was vergeten dat hij meedeed. ![]() Ik rook nog één laatste sigaretje voor het slapen gaan en als er dan niets boeiends is ga ik voor Vlindertje. Het is een beetje kut omdat zij dan ook twee stemmen heeft, maar goed, ik vind coolkast nou eenmaal niet echt verdacht en om nou alleen op iemand te gaan stemmen omdat hij misschíen twee stemmen heeft in plaats van één stem en één misschien-stem met een vraagteken.. Dat is ook lame. En volgens mij lees ik dit verslag morgenochtend na en denk ik zo van 'wtf zinsbouw'. ![]() |
![]() |
|
Ik snap nog altijd niet waarom mensen mij verdacht vinden. Ik heb altijd gedacht dat je goed moest nadenken voordat je iets in het ww-spel postte. Schijnbaar is dit niet het geval. Ik wil te fanatiek meespelen en ben bang om dingen fout te doen. Ik merk wel dat ik meespelen veel en veel lastiger vind dan spelleider zijn. Vooral de beslissing op wie je stemt en waarom is heel lastig om te maken. Als spelleider hoef je minder na te denken. Soms komt er een probleem, maar meestal is dat redelijk makkelijk op te lossen. Ik merk nu wel dat ik een totale n00b ben als het aankomt op het spelen van het ww-spel.
|
Verwijderd
|
Het is ook niet dat je verschrikkelijk verdacht bent. Ook al zitten we nu al op de achtste bladzijde, het is pas de tweede hangronde, dus er zijn maar weinig gegronde verdenkingen. En toch moet er iedere hangronde iemand verhangen worden, ook al zijn dat in de eerste paar rondes vaak gewoon dorpelingen, heb ik het idee. Bovendien wil niemand eruit (of nouja, ik had het eerlijk gezegd niet erg gevonden als ik er in het vorige spel halverwege oid uit ging, omdat ik dan kon overleggen en alvast te weten kon komen wie de wolven waren enzo, ohhh nieuwsgierigheid
![]() Ik neem Minke maar als voorbeeld, want in het vorige spel was het echt overduidelijk dat zij wel een wolf móest zijn, en toch deed ze zo overtuigend onschuldig dat ik tot het laatste moment bleef twijfelen. In dit geval ben je juist verdacht geworden omdat je je woorden zo voorzichtig uitkiest dat het lijkt alsof je iets te verbergen hebt en vooral niet wil opvallen. Dat kan onschuldige voorzichtigheid zijn, maar ook wolf-gedrag. Dus tja, het is flauw, maar zo is het spel nou eenmaal. Maar je bent er in elk geval niet in de eerste hangronde al uit gegaan, dat scheelt. ![]() |
![]() |
|
Ik vind Uice verdachter. Hij post opeens bijna niets meer. Het excuus dat hij gebruikt van dat hij weinig tijd heeft, geldt schijnbaar niet voor d.nl. Op d.nl en waarschijnlijk ook hier, is hij steeds aan het posten, maar in het ww-spel post hij niets. Ik vind het raar dat hij wel tijd kan vrijmaken om te posten op andere fora en in andere topics en niet meer in het ww-spel, terwijl hij de vorige keer heel fanatiek was en heel veel postte. Een gebrek aan tijd lijkt me dan ook niet echt de reden. Ik denk dat hij eerder wat te verbergen heeft, maar ik weet niet wat hij te verbergen heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
godverdomme dit is kut.
Als ik nu op Uice stem dan is het gelijkspel en daar hebben we natuurlijk helemaal niks aan. Maar zoals jullie kunnen begrijpen wil ik ook niet de oorzaak zijn dat mijn vriendinnetje eruit wordt gegooid. bah, waarom zijn er zoveel mensen die niet zeggen op wie ze gestemd hebben ![]()
|
Pfffff. Wat een gedoe
![]() Ik zelf ben wat inactief ja. Ik heb het momenteel nogal druk deadlines en tentamens. Door al dit gedoe heb ik ook echt geen idee meer op wie ik moet stemmen. Ik ga denk ik maar voor Uice, omdat het anders 3 vs 3 is tussen hem en vlindertje.
||
Citaat:
Ik heb mijn stem nu op TopDrop gezet, bij gebrek aan beter. Verder vind ik EoS zijn reden om niet op Vlinder te stemmen raar. Wat maken relaties in dit soort situaties nou uit.
|
Als topdrop voor Uice gaat dan ga ik definitief ook voor Uice, dan hebben we gelukkig geen gelijkspel.
En Uice: ik vind jou ook veel verdachter dan Vlinder. Je zegt dat je geen tijd hebt maar je post wel superfanatiek op d.nl
|
Verwijderd
|
Aha, en dan zitten er straks nog wolven in het Uice-lijstje en wordt het alsnog gelijkspel.
Ik zit echt heel hard te overwegen om m'n stem ook maar te veranderen om gelijkspel te voorkomen, maar dat kan de wolven ook in de hand werken. Bovendien vind ik het ook stom om op iemand te stemmen die ik minder verdacht vind. En nog twee minuten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Dun Hout; ik had al gezegd dat ik mijn stem had ge'pmd, beetje erg jammer dat jij vervolgens weer zorgt dat het toch gelijk staat, dus ik hou je van af nu weer in de gaten, dat was nogal verraderig. En nou maar hopen dat er geen wolf tussen de Uice-stemmers staat (of een verrader/liegende dorpeling), want dan is het alsnog gelijk. Grmpf. |
![]() |
|
Ok, het is 20.30 uur geweest. Ik wil nog even lijstje posten met mensen die ik wel of niet verdacht vind. Als ik vanavond in leven blijf, zal ik een uitgebreide toelichting geven op dit lijstje. Op het moment heb ik er totaal geen tijd voor. Ik heb namelijk met iemand afgesproken om aan een opdracht te gaan werken.
Mensen die ik verdacht vind: Uice, Dun Hout, TRA en Katje. Mensen die ik niet verdacht vind: Fantome, Cherry Springs en Trimm Trabb
||
Citaat:
|
Op de eerste verdieping…
Paranoide was achter Lisaaah en Sador gekropen en keek verward naar het tweetal. Sador zei cool: “Kan ik je helpen?” Paranoide als ze was flitste er een mes tevoorschijn dat trillend stopte vlak voor Lisaaah’s rechter oog. “Je hebt zulke mooie ogen.” Het mes gleed naar beneden naar haar lippen. “En zulke fruitige lippen.” Lisaaah trilde van top tot teen en de lach was van haar gezicht verdwenen. “W-w-wat wil je?” Ze kon zelfs niet de trilling uit haar stem houden. Paranoide had haar hand zacht in Lisaaah’s nek gelegd en ze kon de angst in het meisje voelen. Ze siste: “Ik zou graag hebben dat je niet meer sprak.” Ze wou toesteken, maar op dat moment kwam er een schreeuw uit 1 van de winkels die door merg en been ging. “RENNEN!!” schreeuwde Cherry Springs. Haar linkerarm bloedde hevig toen ze uit de Kruidvat kwam rennen. Topdrop kwam vlak achter haar aan, hij rende zo hard als hij kon. Achter hem rende een persoon met een kap over zijn gezicht, zijn beide handen vol met bloed. In zijn ene hand hield hij een mes, in zijn andere hand, vreemd genoeg, een flesje lotion. Sador maakte gebruik van de verwarring, duwde Paranoide op de vloer en holde achter Cherry Springs aan. “Wie was dat nou weer?!” Ze renden naar de eerste verdieping van de V&D. Cherry Springs antwoordde terwijl ze langs de kassa’s renden. “Ik weet het niet, maar hij heeft al iemand gedood en nu zit hij achter ons aan!” Ergens anders op de eerste verdieping… Drie meisjes keken naar de gigantische buit kostbaarheden die ze hadden gestolen. Het was een prachtige verzameling van diamanten, smaragden en robijnen. “Oh, deze staat mij echt mooi!” Ze hield een stervormige smaragden speld in haar hand en die zette ze in haar haren. Ze was de leider van de groep. Sterrenmeisje keek naar de andere dingen. “Oh wow! Deze zal er mooi uitzien bij jou!” en ze overhandigde het andere meisje een hangertje in de vorm van een vlinder. “En jij, lieve Sauron, laten we een mooi sieraad voor jou gaan zoeken.” Alledrie gingen terug naar Chateau Noir om meer sieraden en andere spulletjes te vinden. Maar ze vonden alleen een bloedend meisje dat over de vloer kroop. Ze hield een pistool in haar hand, maar ze leek niet in staat te zijn zich verder te bewegen. Ze kwamen dichterbij, maar er was zelfs geen kans om te vragen wat er was gebeurd. Het bloedende meisje schreeuwde het uit toen ze Vlinder zag en schoot haar recht in de borst, waarna ze zelf stierf. Op de tweede verdieping… Een verzegeld winkelcentrum is niet echt de meest geschikte plaats om iemand op te vrolijken, maar met zoveel kleding en spullen die er in de V&D te vinden waren was het makkelijker voor Trimm Trabb om de andere meisjes op te vrolijken. Ze waren op de lingerie-afdeling en Fantome was een rood setje aan het passen, terwijl Dun Hout een witte nachtjapon en een string droeg. Om alles compleet te maken droegen ze hippe slippertjes. Fantome was net aan het showen toen 3 meisjes en 1 jongen de trap op kwamen rennen, schreeuwend dat ze daar weg moesten. Ze was nog bezig om iedereen te kalmeren toen de man met de kap over zijn gezicht de trap op kwam rennen. Pas toen Dun Hout in zijn buik werd gestoken en de witte nachtpon vermengd met rood op de grond viel begon ze te rennen. 1.Cherry Springs 2.Pippeloen 3.Katje 4.Sterrenmeisje 5.Vlindertje (verrader) 6.Topdrop 7.Krynn 8.AllureV 9.Eye Of Sauron 10.Sador 11.Fantome 12.Dun Hout (dorpeling) 13.Trimm Trabb 14.TRA 15.Paranoide 16.Coolkast 17.Rops 18.Lisaaah 19. Zoemzoem (dorpeling) 20.Hanneke 21.Uice 22.x-spekkie-x (jager) Opgegeten Opgehangen Doodgeschoten De dorpelingen hebben vandaag hun mededorpeling Dun Hout opgehangen. Spekkie was de jager en heeft daarentegen in alle consternatie een goeie keus gemaakt en Vlindertje doodgeschoten. Vlindertje is de eerste slechterik van dit spel en wel de verrader. De wolven hebben tot morgen 20:30 uur de tijd om iemand op te eten. Wie het verhaal in het Engels wil lezen --> spoiler komt eraan
Spoiler
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 the after party Verwijderd | 266 | 22-04-2008 23:32 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Wat was jouw omg-moment vandaag? Hanneke | 500 | 12-04-2007 19:57 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |