Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 10:23
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
En ik blijf nog steeds niet slapen denk ik, ik wil alleen blijven slapen als ik in het bed op zolder kan en die heeft Joehoedith al geclaimd met Rob. Tsss ik word nu al gedumpt voor d'r vriendje, ernstig
hihi... je mag er best bij in hoor... wij gaan toch geen gekke dingen doen... wij zijn netjes (A)

zou wel erg gezellig zijn als je bleef *slijm*
Oud 12-06-2008, 10:30
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik vind ook dat Morgan moet blijven slapen
Oud 12-06-2008, 11:04
Qimm
Qimm is offline
He snoopy je hebt mij ook wel eens gezien hoor

Mensen mogen vanaf het station naar mijn huis lopen (+/- 20 minuten) maar ik wil je ook best even ophalen hoor!
Oud 12-06-2008, 11:06
Verwijderd
Ik wil er helemaal niet bij, ik wil gewoon met jou en N00dles in een bed zoals het hoort Rob mag wel bij Qimm in bed En ik ga echt niet op een matje of luchtbed slapen als ik thuis in het beste bed ooit kan liggen dus helaas Snoopy
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:11
Qimm
Qimm is offline
Wil je anders niet bij ons in bed komen liggen (A) Wij hebben handboeien
Oud 12-06-2008, 11:26
Verwijderd
Nah is niet hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:28
Qimm
Qimm is offline
Oud 12-06-2008, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
He snoopy je hebt mij ook wel eens gezien hoor

Mensen mogen vanaf het station naar mijn huis lopen (+/- 20 minuten) maar ik wil je ook best even ophalen hoor!
Mja, daar twijfelde ik ook over. Ik kan me jou precies voor de geest halen, maar in mijn gedachten heet dat meisje geen Kim...

Nou ja
Oud 12-06-2008, 13:55
Qimm
Qimm is offline
we zullen het vrijdag wel zien dan haha
Oud 12-06-2008, 15:49
Verwijderd
Hm, ik begin nu plots ook wel weer te twijfelen: een matje en slaapzak, of dat goddelijke bed van Nienke...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 15:55
Verwijderd
He jij mag niet in het goddelijke bed, jij mag gewoon in het tweepersoons op zolder
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 18:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hmmm.... ik heb jou wel eens gezien dus das vreemd
Ja?
Ik vraag me af wanneer Je zou toen naar Leeuwarden komen, maar die meet ging niet door.
Citaat:
Ik ben er om half3, heb ik met Qimm afgesproken en dan gaan we nog boodschappen doen enz., en ik blijf alsnog slapen.
Zal ik dan ook om half 3 komen? (14.22 komt de trein aan... gaat die maar 1x per uur? )

Citaat:
Volgens mij kom ik dan tegelijk aan met Neko* en heb je hopelijk een plekje over in je auto

Citaat:
Hm, ik begin nu plots ook wel weer te twijfelen: een matje en slaapzak, of dat goddelijke bed van Nienke...

Moet ik nog een matje en slaapzak meenemen of heb jij (Qimm) die nog over?
Oud 12-06-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
He jij mag niet in het goddelijke bed, jij mag gewoon in het tweepersoons op zolder
Dat bedoelde ik ook met het goddelijke bed, niet dat aftandse, doorgezakte, stinkende bed van jóu.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 20:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja?
Ik vraag me af wanneer Je zou toen naar Leeuwarden komen, maar die meet ging niet door.
Een eerdere L&R meet, geloof ik... In Utrecht iig.
Oud 12-06-2008, 20:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gingen we toen naar Café België? Dat was in december 2005 (Ben jij hier de meest linkse? )
Oud 12-06-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Gingen we toen naar Café België? Dat was in december 2005 (Ben jij hier de meest linkse? )
Dankje Maar ja, dat is Snoopy.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:14
Verwijderd
de sfeer zat er lekker in!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja?

Zal ik dan ook om half 3 komen? (14.22 komt de trein aan... gaat die maar 1x per uur? )

Volgens mij kom ik dan tegelijk aan met Neko* en heb je hopelijk een plekje over in je auto

Moet ik nog een matje en slaapzak meenemen of heb jij (Qimm) die nog over?

Ja kom ook maar, hoe meer hoe beter haha.

Even tellen hoor!
Rob en Judith in het bed, die krijg je daar ook niet meer weg vrees ik. En Nienke slaapt thuis. (saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai)
Verder is het een persoonsluchtbed (wel meenemen hoor judith!) en het 2 persoonsluchtbed nog ongeclaimd. het matje is ook nog vrij al vind ik dat geen aanrader, maar sommigen kunnen daar goed op slapen. Mijn 2 2persoonsbankjes kunnen uitelkaar en op de kussens met een hoed er omheen kun je ook príma liggen, dus zijn zijn ook nog eens 2 of zelfs 3 slaap gelegenheden.
ik heb 2 slaapzakken (een dikke en een dunne) maar geen kussens meer. Wie waar op en onder ligt mogen jullie zelf uitvechten!
Oud 12-06-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt. We hebben toen ook gegeten bij de pizzeria volgens mij. En toen ging jij (en anderen) naar huis en gingen enkelen van ons nog door naar Mephisto's place.

De eenpersoons van Judith is al geclaimed door mij (niet vergeten Judith! ) voor het geval ik niet bij Nienke slaap.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:53
Qimm
Qimm is offline
JIj slaapt maar gewoon hier meneertje

Prima, dan hebben we nog een
2-persoons luchtbed
1 matje
2 gefrabriceerde slaapplekken op de kussens van de bankjes.
Oud 13-06-2008, 06:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nu weet ik nog niet wat ik zelf moet meenemen, want er blijven nog meer mensen slapen Ik neem zelf wel een matje en slaapzak mee, en als jij dan een kussen voor me hebt, ben ik tevreden

Dan ben ik er ook om 14.22u
Oud 13-06-2008, 06:27
snoopy
snoopy is offline
Zoooo... lekker fotogeniek weer

Maar eh... ja, dat ben ik dus

Ik neem trouwens niks mee voor vandaag
Oud 13-06-2008, 07:03
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Ja, klopt. We hebben toen ook gegeten bij de pizzeria volgens mij. En toen ging jij (en anderen) naar huis en gingen enkelen van ons nog door naar Mephisto's place.

De eenpersoons van Judith is al geclaimed door mij (niet vergeten Judith! ) voor het geval ik niet bij Nienke slaap.
Ik zet het in mijn telefoon *luchtbed meenemen*
Oud 13-06-2008, 07:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:

Dat was het jaar daarop
Oud 13-06-2008, 07:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dat was het jaar daarop
Nee hoor, dat was ook na die meet? Ik kan me nog herinneren dat ik toen niet mee ben gegaan. Wel hebben wij twee door de stad geslenterd (waarom?), in ieder geval langs de grote boekenwinkel
Oud 13-06-2008, 07:43
Neko*
Neko* is offline
Oud 13-06-2008, 09:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nu weet ik nog niet wat ik zelf moet meenemen, want er blijven nog meer mensen slapen Ik neem zelf wel een matje en slaapzak mee, en als jij dan een kussen voor me hebt, ben ik tevreden

Dan ben ik er ook om 14.22u
een kussen moet wel lukken!
Oud 13-06-2008, 11:06
Verwijderd
Ik kom als het goed is om 14:37 aan, even mijn spullen dumpen bij mijn ouders en dan kom ik jouw kant op Qimm!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 11:09
Qimm
Qimm is offline
oke, helemaal goed! Mogelijk zijn we dan al weg om boodschappen te doen, maar L is wel thuis!
Oud 13-06-2008, 11:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik kom als het goed is om 14:37 aan, even mijn spullen dumpen bij mijn ouders en dan kom ik jouw kant op Qimm!
Dan komen we met dezelfde trein aan.

Ik hoop trouwens wel dat het weer nog wat verbeterd, dit is echt helemaal niks zo!
Oud 13-06-2008, 11:23
Verwijderd
Dan zie ik je wel in Almelo waarschijnlijk Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar als je een roodharig meisje met backpack voorbij ziet komen, dan ben ik het

Hier is het trouwens wel droog en de zon breekt zelfs af en toe door. Neem het weer wel mee Maar we kunnen ook binnen 'barbecuen'.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 11:26
Neko*
Neko* is offline
Haha, roep een keer héél hard Rianne, en enige die niet zal opkijken ben ik. (dat krijg je als je 3 jaar in een klas hebt gezeten met 3 Riannes )

Hier regent het echt met tussenpozen pijpestelen. (pijpenstelen? Geen idee)
Oud 13-06-2008, 11:35
Qimm
Qimm is offline
hier is het nu zonnig
maar ja net regende het hier ook wel

zin
Oud 13-06-2008, 11:40
Verwijderd
Ik ben er om 15:37 *wrijft slaap uit ogen*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 11:41
Neko*
Neko* is offline
Ja Ik ga zo eens spullen bij elkaar zoeken, anders wordt het weer gestress op het laatste moment.
Oud 13-06-2008, 11:46
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee hoor, dat was ook na die meet? Ik kan me nog herinneren dat ik toen niet mee ben gegaan. Wel hebben wij twee door de stad geslenterd (waarom?), in ieder geval langs de grote boekenwinkel
Dat slenteren was in 2005 idd, met z'n drieën. 2006 zijn we naar Sharif toegegaan. Misschine in 2005 ook wel, maar toen was ik er niet bij

Oh, en veel plezier iedereen!! Echt jammer dat ik het moet missen, maar teveel andere dingen waar ik niet weg kan blijven. Ik zal aan jullie denken
Oud 13-06-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Dat was het jaar daarop
Eh ja, wacht even, ik had het over dat Snoopy en Qimm elkaar ontmoetten, een jaar ná de L&R meet op deze foto. In beide gevallen zaten we bij Cafe België + een pizzeria. Maar de eerste keer was Nienke mee en de tweede keer Kim.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:08
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dan komen we met dezelfde trein aan.
Ik kom 3 minuten later aan op Almelo dan jij. Ik vertrek alleen vanaf een ander spoor. XD
Oud 13-06-2008, 12:11
Verwijderd
VERTRAGINGEN:
van station wierden naar station rijssen v.v.: trein ns.
waar: van station wierden naar station rijssen in beide richtingen
geldigheid:
prognose 13-06-08, 14.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: ns
oorzaak: op last van politie
gevolg: vertraging van 30 tot 60 min.
maatregel: geen treinen
vervangende halte:
advies: reizen via zwolle

Ehm, help? Zou dat ook voor de intercity gelden? Enneh, de Syntus rijdt wel gewoon, of niet?

Edit: Hm, op NS.nl staat dat tussen Deventer en Almelo het beste via Zwolle gereisd kan worden.

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 12:20.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:39
Qimm
Qimm is offline
de syntus (conexxion/twents) rijdt gewoon hoor!
Oud 13-06-2008, 12:42
Verwijderd
Ok, nou hopelijk ook de trein tussen Dev en Alm en dan is het goed IIg tot vanmiddag !
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 13:25
Changshan
Changshan is offline
Jezus dit topic gaat snel. Anyway, ik kom nog altijd en claim ook nog steeds een slaapzak en -plek (ben ik minder kritisch over), ben alleen wat later dan de 15u, moet hier écht nog even opruimen e.d.. Ik heb Morgans nummer, dus verder zou het dan goed moeten komen..? Ik zie geen treinperikelen voor Utrecht-Vroomshoop op 9292ov.
Oud 13-06-2008, 14:34
Verwijderd
Aaah mensen heel veel plezier he. Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij ben en snap ook niet waarom ik het topic elke dag ging lezen.. zelfkwelling? Nou ja, volgende keer ben ik er hopelijk wel bij. Ik heb echt BEHOEFTE aan mensen zien (die niet teleurgesteld in me zijn omdat ik nooit tijd heb voor ze en die me daardoor niet echt meer tot hun vriendenkring rekenen ) deze zomer!! Hee, wat vinden mensen van een meet aan de andere kant van het land? Zeeland?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 16:08
snoopy
snoopy is offline
Zo, zit nog steeds op m'n werk. (ja, ben slecht dat ik daar zit te forumen )
Over drie kwartier ben ik klaar en ga ik op weg naar het station.

Jullie zijn er allemaal al Tot straks!
Oud 13-06-2008, 16:26
Nienna*
Nienna* is offline
Morgan & Changshan zijn aan het reizen in ieder geval .

Have fun iedereen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 11:32
Qimm
Qimm is offline
Het is leuk hier (dit is snoopy btw)
Oud 14-06-2008, 11:33
snoopy
snoopy is offline
Ja, idd erg leuk (dit is Qimm )
Oud 14-06-2008, 11:34
snoopy
snoopy is offline
We hebben deze ochtend nog geen alcohol op trouwens...
Oud 14-06-2008, 12:48
snoopy
snoopy is offline
We wilden jullie niet de foto's onthouden...

de afwas

snoopy op de trampoline

Qimm op de trampoline
Oud 14-06-2008, 15:40
snoopy
snoopy is offline
Zo, ik ben weer thuis. Jullie nog steeds fightclub aan t kijken denk ik?
Reageren

Regels voor berichten