Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja ![]()
|||||
Citaat:
![]() Ik vraag me af wanneer ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Moet ik nog een matje en slaapzak meenemen of heb jij (Qimm) die nog over? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ja kom ook maar, hoe meer hoe beter haha. Even tellen hoor! Rob en Judith in het bed, die krijg je daar ook niet meer weg vrees ik. En Nienke slaapt thuis. (saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai) Verder is het een persoonsluchtbed (wel meenemen hoor judith!) en het 2 persoonsluchtbed nog ongeclaimd. het matje is ook nog vrij al vind ik dat geen aanrader, maar sommigen kunnen daar goed op slapen. Mijn 2 2persoonsbankjes kunnen uitelkaar en op de kussens met een hoed er omheen kun je ook príma liggen, dus zijn zijn ook nog eens 2 of zelfs 3 slaap gelegenheden. ik heb 2 slaapzakken (een dikke en een dunne) maar geen kussens meer. Wie waar op en onder ligt mogen jullie zelf uitvechten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
De eenpersoons van Judith is al geclaimed door mij (niet vergeten Judith! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dan zie ik je wel in Almelo waarschijnlijk
![]() ![]() Hier is het trouwens wel droog en de zon breekt zelfs af en toe door. Neem het weer wel mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, en veel plezier iedereen!! Echt jammer dat ik het moet missen, maar teveel andere dingen waar ik niet weg kan blijven. Ik zal aan jullie denken
|
Verwijderd
|
VERTRAGINGEN:
van station wierden naar station rijssen v.v.: trein ns. waar: van station wierden naar station rijssen in beide richtingen geldigheid: prognose 13-06-08, 14.59 uur modaliteiten: trein maatschappijen: ns oorzaak: op last van politie gevolg: vertraging van 30 tot 60 min. maatregel: geen treinen vervangende halte: advies: reizen via zwolle Ehm, help? ![]() Edit: Hm, op NS.nl staat dat tussen Deventer en Almelo het beste via Zwolle gereisd kan worden. Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 12:20. |
![]() |
|
Jezus dit topic gaat snel. Anyway, ik kom nog altijd en claim ook nog steeds een slaapzak en -plek (ben ik minder kritisch over), ben alleen wat later dan de 15u, moet hier écht nog even opruimen e.d.. Ik heb Morgans nummer, dus verder zou het dan goed moeten komen..? Ik zie geen treinperikelen voor Utrecht-Vroomshoop op 9292ov.
![]()
|
Verwijderd
|
Aaah mensen heel veel plezier he. Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij ben en snap ook niet waarom ik het topic elke dag ging lezen.. zelfkwelling? Nou ja, volgende keer ben ik er hopelijk wel bij. Ik heb echt BEHOEFTE aan mensen zien (die niet teleurgesteld in me zijn omdat ik nooit tijd heb voor ze en die me daardoor niet echt meer tot hun vriendenkring rekenen
![]() ![]() |
![]() |
|
|