Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2008, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt wel schattig.
Wat is een geanimeerde metalband?
Het is een tekenfilm die gaat over een metalband en het is de meest brute band ooit, want ze hebben een space-helicopter en ze wonen in een kasteel in de vorm van een vikingschip in de vorm van een draak met spikes er op. En ze eten taart met metaal er op, want dat is metal. Soms roepen ze per ongeluk een trol op uit de diepten van een meer in Finland en hun tourbus is een soort steamtank. Het zijn echt alle clichés over metal uitvergroot tot in het belachelijke en daarom is het gaaf.

En nu ben ik hooked aan de tekenfilm dus vind ik de echte band die erbij hoort ook gaaf. Sinds een halfuur heb ik ook het plan om ze een keer live mee te maken dus ik ga nu kijken of ze überhaupt optreden en waar enzo.

[edit] Ze hebben ook een gitaar gemaakt van het hout van 't kruis van Jezus.

[edit2] In de tekenfilm dan, he.
Advertentie
Oud 19-04-2008, 10:43
Verwijderd
Het is echt baggermuziek hoor.
Oud 19-04-2008, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Er staan 3 mensen in mijn msn-lijst van wie ik geen idee heb wie ze zijn en hoe ze in de lijst zijn gekomen
wellicht moet je een afspraak maken op de afdeling neurologie
Oud 19-04-2008, 10:44
Verwijderd
Was er maar een Manowar-cartoon
Oud 19-04-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
wellicht moet je een afspraak maken op de afdeling neurologie
Wie ben jij
Oud 19-04-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Het is echt baggermuziek hoor.
Dat maakt niet uit, want de tekenfilm is gaaf.
Oud 19-04-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Was er maar een Manowar-cartoon
Hahaha, ik zat echt net hetzelfde te denken. Zo van, als Manowar een tekenfilm maakt dan ga ik die kijken en er alle DVD's van kopen. Manowar is een soort irl-versie van Dethklok. Ik denk dat ze ook in een kasteel wonen. In het uiterste noorden van Scandinavië. Met wolven in plaats van honden er omheen.
Oud 19-04-2008, 10:49
Verwijderd
Other bands play, Manowar kill \m/
Oud 19-04-2008, 10:49
Verwijderd
wat een heldenlyrics ook:

Manowar Manowar living on the road
When we're in town speakers explode
We don't attract wimps 'cause we're too loud
Just true metal people that's Manowar's crowd

They wanna keep us down
But they can't last
When we get up we're gonna kick your ass
Gonna keep on burnin'
We always will
Other bands play Manowar kill

We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes

They wanna keep us down
But they can't last
Gonna keep on burnin'
We always will

We're the kings of metal comin' to town
When we light up, have the roof nailed down
Don't try to tell us that we're too loud
'Cause there ain't no way that we'll ever turn down

They wanna keep us down
But they can't last
Gonna keep on burnin'
We always will
other bands play Manowar kill
Oud 19-04-2008, 10:50
Verwijderd
Helaas staat het niet meer op mijn computer sinds de Grote Perongelukke Shift-Del van '08.
Oud 19-04-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, ik zat echt net hetzelfde te denken. Zo van, als Manowar een tekenfilm maakt dan ga ik die kijken en er alle DVD's van kopen. Manowar is een soort irl-versie van Dethklok. Ik denk dat ze ook in een kasteel wonen. In het uiterste noorden van Scandinavië. Met wolven in plaats van honden er omheen.
En die leren pakjes dragen ze elke dag en soms gaan ze spelen met hun bijlen en daarna elkaars haar kammen.
Oud 19-04-2008, 10:53
Verwijderd
Haha, ik kan dat nummer helemaal meezingen. Eigenlijk is het echt belachelijk. Als ik met de juiste mensen dronken ben en de sfeer staat er naar gaan we nummers van Manowar en/of Hammerfall zingen en luchtgitaar spelen, want van veel dingen weten we ook de drumpartijen en gitaarsolo's helemaal uit ons hoofd.

Manowar is ook een van de weinige bands waar ik nog cd's van koop.

En nu heb ik zin in Wacken.
Oud 19-04-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
En die leren pakjes dragen ze elke dag en soms gaan ze spelen met hun bijlen en daarna elkaars haar kammen.
Hahaha. Precies.

Ik was bij het concert van Manowar in 2003, in Zwolle. Toen liep iemand die ik kende per ongeluk hun kleedkamer in en toen zaten ze daar elkaars haar te föhnen. Wat metal

Hoewel ik niet snap hoe hij daar zomaar terecht gekomen is, maar het was niet bijzonder druk en ik heb de hele avond geen security-lui gezien (behalve bij de ingang, dan) dus hmm. En de IJsselhallen zijn echt een doolhof dus het lijkt me niet geheel onmogelijk. Ik kende 'm niet goed genoeg om goed in te kunnen schatten of hij sterke verhalen aan het vertellen was of niet. En nu heb ik 'm al jaren niet meer gesproken en ben eerlijk gezegd ook vergeten wie het was. Jammer.

Laatst gewijzigd op 19-04-2008 om 11:02.
Oud 19-04-2008, 11:00
Verwijderd
Oud 19-04-2008, 11:03
Verwijderd
Ik vind het echt stom dat ze bijna nooit in Nederland komen.
Oud 19-04-2008, 11:13
Verwijderd
Ik kreeg van mijn broertje zijn afgedankte versleten Manowar t-shirt, die hij op een festival van e.o.a. dronkelap had gekocht voor de prijs van 1 bier.
Maar die heb ik ooit in een vlaag van verstandverbijstering weggegooid, waarschijnlijk ooit toen ik radicaal wilde ont-alto'en.
De spijt is verscheurend
Oud 19-04-2008, 11:19
Verwijderd
Ahh, wat jammer. Dat zijn nou juist de weinige bandshirts die je wél wil houden.

Er zit niks anders op, je moet naar een concert en daar een nieuw shirt halen.
Oud 19-04-2008, 11:20
Verwijderd
Not very likely to happen ;x
Oud 19-04-2008, 11:22
Verwijderd
Waarom?
Oud 19-04-2008, 11:26
Verwijderd
Ik ben niet zo'n concertganger, ik ben één keer naar een Metallicaconcert geweest, en het was allemaal maar raar en awkward en mensen voor ons zongen Frans Bauer
En daarbij ken ik één cd van Manowar en kijk ik af en toe op hun website om ze uit te lachen, dus sja. Concerten zijn alleen maar leuk als je alle teksten kent.
Festivals vind ik trouwens wel gaaf, maar ik ga nooit naar gave festivals want ik heb geen metalvrienden
Oud 19-04-2008, 11:38
Verwijderd
spekkoek
Oud 19-04-2008, 11:40
Verwijderd
Ik ga ook amper naar concerten, meer festivals inderdaad. Of okay, één festival, Wacken zorgt al zes jaar voor het grootste deel aan live metal in mijn leven. Maar voor Manowar zou ik echt een uitzondering maken, want ze zijn echt nog véél gayer (en daarom gaver) in het echt. Met een Harley op het podium en naakte chicks en leren pakjes. Maar ze spelen wel echt ontzettend goed en ze weten ook echt hoe ze het publiek enthousiast moeten krijgen, dus daar zal je geen Frans Bauer aantreffen.

En dan ga je maar naar een festival met mensen die je amper kent, met bier en leuke muziek wordt het toch wel gezellig. (Onze groep is daar het voorbeeld van, er is altijd wel iemand die niemand of echt één iemand kent en dat gaat altijd goed.)
Of ga in je eentje. Ik loop ook half Wacken alleen rond, want ik wil altijd drieduizend bands zien en dan raak je mensen heel snel kwijt. Er zijn genoeg mensen die alleen naar een festival gaan, in ieder geval lopen er op Wacken zat, want iedereen is heel aardig en relaxt dus het is toch wel leuk En als zelfs sociale n00bs zoals ik constant met mensen aan de praat raken dan kan jij het ook.
Oud 19-04-2008, 11:47
Verwijderd
Dat is net zoiets als "op een nieuwe school raak je vanzelf met mensen bevriend" Die verschijnselen hebben geen uitwerking op mij, ik kom altijd extreem gesloten en afwijzend over, dus mensen durven mij niet aan te spreken of druipen na 1 minuut af ;x
Oud 19-04-2008, 11:53
Verwijderd
De energyzooi is op I need it to live.
Oud 19-04-2008, 12:01
Verwijderd
Nee, juist niet. Op een nieuwe school zit je met doorsnee kutmensen en als je mazzel hebt zitten daar twintig mensen tussen die je eventueel aardig zou kunnen vinden. En dan is het nog de vraag of zij jou wel tof vinden en of je ze überhaupt te spreken krijgt, etc.

Op Wacken heerst echt een heel gave open sfeer, omdat iedereen daar komt voor de muziek en je weet dat je dat in ieder geval met elkaar gemeen hebt. Ik weet eigenlijk niet precies waarom, maar je hebt er echt veel mensen die je plotseling koekjes/bier/hasj komen aanbieden, je opeens aanspreken op iets omdat ze in een discussie zitten en er een willekeurige voorbijgangen bij halen, iets aan het bouwen zijn van lege bierblikjes en daar wel hulp bij willen, etc. Ik kom in het echt ook over als een stille sarcast of juist als zenuwachtige autist, maar op Wacken boeit het allemaal geen donder. Want sowieso is 85% van de mensen daar vreemd.

Het ultieme voorbeeld is een jongen die ik daar vorig jaar leerde kennen, hij was in z'n eentje want degene met wie hij zou gaan kocht op het laatste moment toch maar geen kaartje. Dat was echt een überautist, hij kon geen twee zinnen zeggen zonder zich te verontschuldigen, kwam op het eerste gezicht echt heel warrig en boos over etc. We raakten ergens aan de praat en hij bleek in Amsterdam te wonen, toen gingen we maar de hele avond whiskey drinken bij zijn tentenkamp, want hij stond in het kamp bij een stel Duitsers die hij niet kende. Zij hadden 'm op de eerste dag uitgenodigd bij hun kamp, toen ze zagen dat hij alleen was. Ik spreek 'm nu nog steeds weleens. Punt is dat heel veel mensen daar echt ontzettend gastvrij en aardig zijn en eigenlijk word je dat zelf ook binnen een paar uur. Zo'n sfeer heerst er gewoon.

/propaganda
Oud 19-04-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
De energyzooi is op I need it to live.
Haha, dat is echt kut, als je voorraad je naait en opeens blijkt dat je geen caffeïne-dingen meer hebt.
Oud 19-04-2008, 12:03
Verwijderd
Verleidelijk verhaal :3
Oud 19-04-2008, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat is echt kut, als je voorraad je naait en opeens blijkt dat je geen caffeïne-dingen meer hebt.
Gelukkig is er altijd een weeshuisvoorraad aan koffie, maar dat ben ik wel zat na twee koppen. En bovendien kun je het niet mixen met wodka ;( en ik heb vanavond een feest en ik was van plan om al forummend te gaan indrinken.
Oud 19-04-2008, 12:08
Verwijderd
Nou, het is zaterdag, dus je kan nog altijd langs de supermarkt
Oud 19-04-2008, 12:09
Verwijderd
Manowar ís al een cartoon.

En ik ga naar Graspop (), wegens de veruit superieure line-up aan die van Wacken.
Oud 19-04-2008, 12:10
Verwijderd
Deja vu luiheid dus. Dit gesprek hebben we eerder gehad ;x
Ik ben vanochtend na werk al naar de supermarkt geweest voor de weekendboodschappen en ik wil niet terug. Ik ben nu aan het proberen mijn vriend om te kopen om voor me te gaan, maar hij is onvermurwbaar. >: (
Oud 19-04-2008, 12:13
Verwijderd
Oh crap, Kiss en Judas Priest. Die zou ik ook wel live willen zien.

Maar voor de rest komt het allemaal ook op Wacken óf ik heb het al (minstens) één keer live gezien. Afgezien van wat nutteloze bandjes die ik niet echt hoef.
Bovendien is de sfeer op Wacken briljant en is het Duits leuk, dus nah.
Oud 19-04-2008, 12:15
Verwijderd
Nutteloze bandjes?

Opeth, Symphony X, Primordial, Yngwie Malmsteen, Alchemist, Hollenthon, Immortal, My Dying Bride, Novembers Doom, Hacride.
Oud 19-04-2008, 12:16
Verwijderd
En verder Belgen > Duitsers.
Oud 19-04-2008, 12:18
Verwijderd
Hollenthon
Oud 19-04-2008, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Nutteloze bandjes?

Opeth, Symphony X, Primordial, Yngwie Malmsteen, Alchemist, Hollenthon, Immortal, My Dying Bride, Novembers Doom, Hacride.
Maar voor de rest komt het allemaal ook op Wacken óf ik heb het al (minstens) één keer live gezien.

Van jouw lijstje heb ik alleen Yngwie Malmsteen en Novembers Doom niet gezien en die ken ik allebei niet. Opeth heb ik vier keer gezien, nota bene, dus daar hoef ik echt niet voor naar Graspop.
Verwijderd
Citaat:
nee
Verwijderd
En verder Duitsers > Belgen.
Verwijderd
Als je Malmsteen niet kent ben je niet metal.
Oud 19-04-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Deja vu luiheid dus. Dit gesprek hebben we eerder gehad ;x
Ik ben vanochtend na werk al naar de supermarkt geweest voor de weekendboodschappen en ik wil niet terug. Ik ben nu aan het proberen mijn vriend om te kopen om voor me te gaan, maar hij is onvermurwbaar. >: (
Haha, oja. Maar volgens mij waren de rollen toen andersom, niet?

Misschien moet je je vriend maar in z'n zij prikken met een puntige stok totdat hij naar de supermarkt gaat.
Oud 19-04-2008, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Als je Malmsteen niet kent ben je niet metal.
Oh, kut.
Oud 19-04-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Haha, oja. Maar volgens mij waren de rollen toen andersom, niet?

Misschien moet je je vriend maar in z'n zij prikken met een puntige stok totdat hij naar de supermarkt gaat.

Volgens mij niet. Of misschien is het allebei wel eens voorgekomen

Dan wordt hij vast heel boos want hij is een stom spel aan het doen. Ik heb hem zelfs al seks geboden
Oud 19-04-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, kut.
Hij is de godfather van de shredmetal!
Oud 19-04-2008, 12:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Citaat:
En verder Duitsers > Belgen.
En verder Belgen = Duitsers?
Oud 19-04-2008, 12:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:

Dan wordt hij vast heel boos want hij is een stom spel aan het doen. Ik heb hem zelfs al seks geboden
Ik bied altijd een kusje of ik geef hem geld
Oud 19-04-2008, 12:37
Verwijderd
Citaat:

Hahaha. Zo zie je maar weer, gamen > seks. Ik zei een keer tegen een ex van 'He, ik weet het ultieme pwn-iets, zal ik je pijpen terwijl je Counterstrike speelt?' en toen zei hij 'Hm, maar dan kan ik me niet concentreren dus dan kan ik niet goed mikken.' Sukkels zijn het ook.

Citaat:
Hij is de godfather van de shredmetal!
Nou, ik zal eens wat downloaden dan.
Oud 19-04-2008, 12:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hahaha. Zo zie je maar weer, gamen > seks. Ik zei een keer tegen een ex van 'He, ik weet het ultieme pwn-iets, zal ik je pijpen terwijl je Counterstrike speelt?' en toen zei hij 'Hm, maar dan kan ik me niet concentreren dus dan kan ik niet goed mikken.' Sukkels zijn het ook.
Hahaha omg.
Oud 19-04-2008, 12:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Mijn vriendje stopt dan meteen met gamen
Oud 19-04-2008, 12:41
Verwijderd
Ik heb alleen ultieme nerds gedate. Een ervan kon uit z'n hoofd binaire codes lezen en schrijven. Dat is pas sexy.
Oud 19-04-2008, 12:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb alleen ultieme nerds gedate. Een ervan kon uit z'n hoofd binaire codes lezen en schrijven. Dat is pas sexy.

Nee serieus, vind je dat leuk?

Regels voor berichten