Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een heldenlyrics ook:
Manowar Manowar living on the road When we're in town speakers explode We don't attract wimps 'cause we're too loud Just true metal people that's Manowar's crowd They wanna keep us down But they can't last When we get up we're gonna kick your ass Gonna keep on burnin' We always will Other bands play Manowar kill Other bands play Manowar kill We like it hard, we like it fast We got the biggest amps, man they blast True metal people wanna rock not pose Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes They wanna keep us down But they can't last When we get up we're gonna kick your ass Gonna keep on burnin' We always will Other bands play Manowar kill Other bands play Manowar kill We're the kings of metal comin' to town When we light up, have the roof nailed down Don't try to tell us that we're too loud 'Cause there ain't no way that we'll ever turn down They wanna keep us down But they can't last When we get up we're gonna kick your ass Gonna keep on burnin' We always will other bands play Manowar kill |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, ik kan dat nummer helemaal meezingen. Eigenlijk is het echt belachelijk. Als ik met de juiste mensen dronken ben en de sfeer staat er naar gaan we nummers van Manowar en/of Hammerfall zingen en luchtgitaar spelen, want van veel dingen weten we ook de drumpartijen en gitaarsolo's helemaal uit ons hoofd.
Manowar is ook een van de weinige bands waar ik nog cd's van koop. En nu heb ik zin in Wacken. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was bij het concert van Manowar in 2003, in Zwolle. Toen liep iemand die ik kende per ongeluk hun kleedkamer in en toen zaten ze daar elkaars haar te föhnen. Wat metal ![]() Hoewel ik niet snap hoe hij daar zomaar terecht gekomen is, maar het was niet bijzonder druk en ik heb de hele avond geen security-lui gezien (behalve bij de ingang, dan) dus hmm. En de IJsselhallen zijn echt een doolhof dus het lijkt me niet geheel onmogelijk. Ik kende 'm niet goed genoeg om goed in te kunnen schatten of hij sterke verhalen aan het vertellen was of niet. En nu heb ik 'm al jaren niet meer gesproken en ben eerlijk gezegd ook vergeten wie het was. Jammer. Laatst gewijzigd op 19-04-2008 om 11:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg van mijn broertje zijn afgedankte versleten Manowar t-shirt, die hij op een festival van e.o.a. dronkelap had gekocht voor de prijs van 1 bier.
Maar die heb ik ooit in een vlaag van verstandverbijstering weggegooid, waarschijnlijk ooit toen ik radicaal wilde ont-alto'en. De spijt is verscheurend ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet zo'n concertganger, ik ben één keer naar een Metallicaconcert geweest, en het was allemaal maar raar en awkward en mensen voor ons zongen Frans Bauer
![]() En daarbij ken ik één cd van Manowar en kijk ik af en toe op hun website om ze uit te lachen, dus sja. Concerten zijn alleen maar leuk als je alle teksten kent. Festivals vind ik trouwens wel gaaf, maar ik ga nooit naar gave festivals want ik heb geen metalvrienden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga ook amper naar concerten, meer festivals inderdaad. Of okay, één festival, Wacken zorgt al zes jaar voor het grootste deel aan live metal in mijn leven.
![]() ![]() En dan ga je maar naar een festival met mensen die je amper kent, met bier en leuke muziek wordt het toch wel gezellig. (Onze groep is daar het voorbeeld van, er is altijd wel iemand die niemand of echt één iemand kent en dat gaat altijd goed.) Of ga in je eentje. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, juist niet. Op een nieuwe school zit je met doorsnee kutmensen en als je mazzel hebt zitten daar twintig mensen tussen die je eventueel aardig zou kunnen vinden. En dan is het nog de vraag of zij jou wel tof vinden en of je ze überhaupt te spreken krijgt, etc.
Op Wacken heerst echt een heel gave open sfeer, omdat iedereen daar komt voor de muziek en je weet dat je dat in ieder geval met elkaar gemeen hebt. Ik weet eigenlijk niet precies waarom, maar je hebt er echt veel mensen die je plotseling koekjes/bier/hasj komen aanbieden, je opeens aanspreken op iets omdat ze in een discussie zitten en er een willekeurige voorbijgangen bij halen, iets aan het bouwen zijn van lege bierblikjes en daar wel hulp bij willen, etc. Ik kom in het echt ook over als een stille sarcast of juist als zenuwachtige autist, maar op Wacken boeit het allemaal geen donder. Want sowieso is 85% van de mensen daar vreemd. ![]() Het ultieme voorbeeld is een jongen die ik daar vorig jaar leerde kennen, hij was in z'n eentje want degene met wie hij zou gaan kocht op het laatste moment toch maar geen kaartje. Dat was echt een überautist, hij kon geen twee zinnen zeggen zonder zich te verontschuldigen, kwam op het eerste gezicht echt heel warrig en boos over etc. We raakten ergens aan de praat en hij bleek in Amsterdam te wonen, toen gingen we maar de hele avond whiskey drinken bij zijn tentenkamp, want hij stond in het kamp bij een stel Duitsers die hij niet kende. Zij hadden 'm op de eerste dag uitgenodigd bij hun kamp, toen ze zagen dat hij alleen was. Ik spreek 'm nu nog steeds weleens. ![]() /propaganda ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh crap, Kiss en Judas Priest. Die zou ik ook wel live willen zien.
Maar voor de rest komt het allemaal ook op Wacken óf ik heb het al (minstens) één keer live gezien. Afgezien van wat nutteloze bandjes die ik niet echt hoef. Bovendien is de sfeer op Wacken briljant en is het Duits leuk, dus nah. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van jouw lijstje heb ik alleen Yngwie Malmsteen en Novembers Doom niet gezien en die ken ik allebei niet. Opeth heb ik vier keer gezien, nota bene, dus daar hoef ik echt niet voor naar Graspop. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet je je vriend maar in z'n zij prikken met een puntige stok totdat hij naar de supermarkt gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij niet. Of misschien is het allebei wel eens voorgekomen ![]() Dan wordt hij vast heel boos want hij is een stom spel aan het doen. Ik heb hem zelfs al seks geboden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |