Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog steeds hoofdpijn, het is met vlagen. Ik heb bijna 2 uur geleden 1 paracetamol ingenomen (500 gram) omdat het niet heel erg was. Ik had er beter 2 tegelijk kunnen nemen. Maar dat kan nu vast ook nog wel, als je er 2 tegelijk mag nemen, mag je er vast ook wel 2 korte tijd na elkaar nemen.
Het is wel vet irritant, want ik moet typen en naar beeldscherm staren en nadenken. En ik heb gewoon nooit hoofdpijn, 2x per jaar ofzo. Waarom nou net nu? Het schiet dus ook voor geen meter op. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Succes ![]() |
![]() |
|
Haha Jezus, kwam ik op school, vroeg iedereen direct Ja haha Roos wat doe jij nou weer hier, alsof jij les gaat lopen volgen.
![]() Deed ik ook niet, maar ik had woordenboeken nodig. En ik heb ganz druk een natuurkunde-examen gemaakt en ik had een negen. ![]() Anyway, ik kan het allemaal moeilijk verneuken. Ik moet een 23 halen voor Latijn vóór ik onvoldoende sta... en iets meer punten kan ik toch wel bij elkaar sprokkelen. Maar het is enggg!! Het is spannend en belangrijk want mijn toekomst hangt er in zekere zin vanaf. Ain't true, ik slaag toch wel. En die gemiddelde acht haal ik ook wel. Waar maak ik me dan druk om?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes in ieder geval ![]() |
![]() |
|
Ik ben nu echt kapot. Afgelopen weekend 2 keer maar geslapen van half 3, tot like half 8, nu een hele nacht niet geslapen, omdat de temperatuur op mijn kamer heel erg lomp en te hoog was. Echt, ik krijg mijn kamer niet koel, wat ik ook probeer. En dan het kamertje ernaast, waar ik altijd aan mijn laptop zit, daar was het echt gewoon fris vanochtend, rond half 7.
![]() Hoe kan dat? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Bovendien is het niet gemakkelijk om helemaal niet zenuwachtig te worden, als je hele klas dat zelf is ![]() En ook wat andijvie zegt ![]() OT: Mijn lessen zijn weggevallen...dus nu al thuis * hoera * Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 13:09. Reden: vergeten |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Sens.: Ja, is ook, ik moet het wel hoog houden. ![]() ![]() En olee, vanmiddag paardrijden. ![]()
|
Ja, nou mogen ze van mij ECHT allemaal doodvallen, serieus. Ik ben het echt helemaal zat met al het gezeik en ik zit hier nu bijna te janken in het lokaal. Gezeik over werk, gezeik over school, gezeik over gamen, nu weer gezeik, omdat ik mijn broertje zou hebben gedwongen WoW te kopen, wat dus absoluut NIET zo is, en daarom kreeg ik dus net telefoon van een oom, die heel kwaad op mij is... Echt, ik heb helemaal geen zin meer in vandaag.
Dat ze maar eens kappen met dat gezeik. Neem überhaupt eens de moeite om te luisteren, ALS ik eens een keer de behoefte voel, om te vertellen hoe ik me voel en wat er gaande is. Als ik eindelijk, na 3 of 4 jaar, toegeef, aan iets waar ik me jaren voor heb geschaamd, is dat fucking klote marktplaats dan belangrijker? Om dan maar verhalen aan te moeten horen, over hoe duur sommige mensen gekopieerde vellen op marktplaats zetten en dan voor ieder apart vel een nieuwe advertentie maken? Altijd maar zeuren, dat ik moet praten over dingen, maar als ik dat uiteindelijk doe, hebben ze geen tijd. Dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ik denk dat ik maar gewoon in een hutje op de hei ga wonen, waar niemand me kan bereiken, dan heb ik ook van niemand gezeur aan mijn hoofd. En nouja, mijn vrienden, die nodig ik nooit bij mij thuis uit, bijna nooit, omdat ik nog niet één keer mee heb gemaakt, dat mijn ouders normaal tegen me konden doen. Ja, vorig jaar, toen E. bij ons thuis logeerde, toen ging het op zich wel, hoewel we niet beneden op YouTube filmpjes mochten gaan kijken, nee, we moesten maar boven blijven. Komt ook leuk over, als iemand voor de eerste keer bij jou thuis is... En als ik dan toch aan het zeuren ben, ze doen alsof ze zelf zo perfect zijn, maar dat zijn ze dus absoluut niet. Ik kan ook genoeg aan hun af gaan kraken. Mam kan nog niet eens normaal reageren, als ik een vraag stel, als ze ook maar iets aan het doen is.. Dan krijg ik meteen geschreeuw naar m'n kop. En ik herken heel veel dingen van mijn autisme in mam, maar goed, dat mag ik niet zeggen, want dan is er ruzie. En die oom, die is heel vaak bij ons op bezoek, ik vind wel erg vaak, alsof het z'n tweede thuis is, ofzo.. Ik heb de afgelopen weken pas één of twee keer meegemaakt, dat ik gewoon rustig wat kon doen, zonder dat ik geroepen werd, of zonder dat er overal kritiek op moest worden gegeven. Ik heb nu ook regelmatig gesprekken met de decaan, dat helpt wel voor mij, maar goed, als je je ouders niet duidelijk kunt maken, wat er in die gesprekken gaande is, en wat voor advies je krijgt, dan is het wat dat betreft ook nog redelijk zinloos. Op echte steun van mijn ouders hoef ik niet te rekening. Als ik iets niet goed doe, krijg ik er kritiek op, maar als er ineens wel dingen heel goed gaan, dan wordt daar maar gemakshalve overheengekeken. Begrijpen doen ze me ook niet, ook al denken ze heel erg van wel. Nouja, het lukt me toch niet om ze dat duidelijk te maken.. Ik kan maar het beste gewoon op kamers gaan ofzo, en dan gewoon niet naar huis gaan. Nouja, dat gaat geheid mis, maar goed, het is beter dan thuis zitten op deze manier.. Als ik een keer niet lekker in mijn vel zit, dan wordt meteen de schuld erop af geschoven, dat ik mijn medicatie soms vergeet (Risperdal, 2x1mg per dag, ivm Asperger). Dat je iedere dag meteen in het kabaal en in de stress thuiskomt, dat merkt ook niemand, ofzo.. Achja, ik kan wel door blijven zeuren op deze manier, maar daar word ik ook niet vrolijker van (maar goed, dat word ik sowieso niet nu)
Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 14:19. |
![]() |
|
Ik voel me echt vreselijk
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
@ Daantje: ik zou niet weten hoe ik m'n laptop donkerder moet zetten, iets met contrast denk ik, ik zal eens kijken of dat helpt. Ik had gedacht dat ik vandaag alles wel getypt kreeg, nou niet dus. Ik heb nu bijna 1 punt af, nog 3 te gaan. Hopelijk gaat het vanavond over, dan kan ik dan nog iets doen. Met de concentratie is namelijk weinig mis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Roosje: misschien heb je het ook wel aan lichte stress te danken dat je hoge cijfers haalt? De mensen in mijn klas leken door het jaar heen helemaal geen stress te voelen en voerden niks uit. Ik ervaarde juist giga veel stress waar ik de laatste twee jaar redelijk mee om kon gaan waardoor ik juis heel gemotiveerd was en hoge cijfers haalde. Desondanks heb ik ontzettend gestresst tijdens de examens, dat zit dan gewoon in mijn aard denk ik zo, terwijl ik net als jij wel héél gekke dingen moest doen om niet te slagen. En ik legde de lat natuurlijk ook hoog door stiekem cum laude te willen slagen (wat ook gelukt is
![]() *dikke knuf voor Nijn*. Geef jezelf wat rust en zorg goed voor jezelf. Misschien (waarschijnlijk?) is het volgende week over en zo niet heb je altijd een herkansingsmogelijkheid. Het heeft weinig zin om je er heel druk om te maken, als snap ik héél goed dat je dat doet. Take care. @ Dolce: Meis, doe kalm aan en trek op tijd aan de bel! Als je voelt dat het mis gaat is het NU het moment om er iets aan te doen, voordat het erger wordt. En denk alsjeblieft niet dat dat zwak is. Het is juist heel sterk om toe te geven dat je niet alles zelf kunt. Dat is ook een vorm van verantwoordelijkheid nemen: op tijd om hulp vragen. *dikke knuf* OT: Vandaag dus eerste therapiedag gehad. Ik merk dat ik nog een beetje de kat uit de boom kijk. Ik durf nog niet veel te zeggen tegen anderen over moeilijke dingen omdat ik bang ben dat het verkeerd valt. Ik ken de mensen en hun geschiedenis nog niet, dus ik weet ook niet wat hen wel en niet kan raken. Ik heb me een beetje op de achtergrond gehouden, maar ik heb wel al een situatie ingebracht bij woon en werken. Over praktische dingen kan ik wel praten ![]() Ik wil nu echt aan de slag. Ik ga zometeen maar vast wat verslagen typen. Vooral mijn levensverhaal gaat waarschijnlijk veel tijd inzitten en ik weet dat het allemaal niet zo snel hoeft. Ik wil gewoon aan de slag, ik wil er vanaf. punt. En dan type ik dat levensverhaal alvast, het voorlezen stel ik denk ik nog eventjes uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nog maar 5 dagen... het lukt me echt niet, het is zo'n warboel allemaal. het moet lukken! ik wil niet blijven zitten. Ik heb al die jaren er zo voor geknokt, maar ik heb geen energie meer. Alles lijkt chinees voor me, zelfs de simpelste dingen kom ik niet op. Was het maar voorbij
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Trek je op tijd aan de bel? (Doet je telefoon het weer?) OT: Ben toch wat dingen gaan doen vandaag en voel me daardoor wat beter. Ben zelfs gaan sporten ![]() ![]() Vanmiddag belde ik de belastingdienst over een Tz-formulier dat ik 3 maanden geleden ingestuurd heb. D'r is geloof ik één of ander probleem met de verwerking van precies die formulieren, want ze waren nog niet gedigitaliseerd ofzo en daarom kon die man nog niet eens zien of 'ie überhaupt al binnen is ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet... Ik ben doodmoe en ziek aan het worden, kan me niet concentreren, terwijl ik echt zoveel nog moet doen... Ik moet huiswerk maken voor twee blokken, werken en hospiteren. En nee, als ik ook nog ziek wordt red ik dat allemaal niet. Dus ben ik aan het twijfelen of ik niet gewoon een blok laat liggen, of dat ik over twee weken pas weer ga hospiteren. Maar beide staan me iegenlijk niet zo aan... Of ik ga een keer per week hospiteren, probeer m'n huiswerk bij te houden en als ik dat blok niet haal kan ik altijd nog herkansingen doen. Pff, ik weet het echt niet, het voelt zo slecht om nou nog een blok niet te doen als boeit het geen reet als ik volgend jaar weer in het eerste jaar instroom, aargh...
|
Bah, waarom verkopen ze ineens nergens meer drinkontbijt? Dat zijn wel zo'n 150 tot 375 calorieën die ik dagelijks minder binnen krijg en het gaat allemaal al niet zo ontzettend geweldig, dus wáárom zijn die schappen leeg. En ik heb gewoon last van het weer, of zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hospiteren nu te druk voor je is laat je het eventjes liggen. Volgens mij heb je nog tijd genoeg om een kamer te zoeken en je staat hoog op de wachtlijst dus je kunt bij heel veel huizen hospiteren. Over 2 weken heb je nog altijd heel veel tijd om heel vaak te gaan hospiteren, dan zit er vast wel ergens een kamer tussen waar ze je aannemen. |
![]() |
|
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hoera hoera, ik hoef veel minder verslagen te maken dan gedacht! en kut kut, ik reageerde positief op een tbc test. meteen naar het ziekenhuis moest ik, maffe rontgen foto's. mja. waarschijnlijk waren het dode cellen of een verkeerde diagnose. ik had vandaag een lift gekregen van een arts, die zei dat ze bij de ggd overbezorgd en overactief zijn, daarnaast ondeskundig, en ze moeten iets om zichzelf bezig te houden. maar of ie dat deed om me gerust te stellen? (men moet meer liften. ik vertel mijn verhaal. degene die mij de lift geeft vertelt het hare. ik kreeg te horen hoe het is als je partner overlijdt in de bloei van je leven, zij kon lachen om mijn bezorgdheid over die test, je bied elkaar iets) tja. of ik klachten had? nee. maar nu ik zo de symptomen lees en bij mezelf ten rade ga krijg ik opeens overal last van. maar dat is psychisch. ik wacht gewoon chill die uitslag af. en dan pas ga ik het aan familie vertellen anders maken ze zich druk om niet. een mogelijke enge ziekte maakt het leven zo heerlijk relatief....
||
Citaat:
![]() Mijn ervaring was, dat als nieuwelingen opeens heel erg op de voorgrond stond etc.. dit bij ons(de groep) niet echt in goede aarde viel.. Mijn dag was raar. vanochtend ging het helemaal mis. Half van de wereld naar de huisarts geweest, hij (een vervanger!) heeft de wonden verzorgd. rest van de dag ben ik vooral bezig geweest met mezelf staande te houden. 2x naar de vodafone winkel geweest, telefoon is kapot.. nu is i opgestuurd, maar waarschijnlijk is het toch waterschade... Maar die jongen was wel vriendelijk en zei dat als dat het was hij ging proberen mijn contract nu al te verlengen zodat ik een nieuw toestel zou krijgen ![]() Altrecht 3x gebeld. Degene die ik moest hebben was zooo druk, ze belt pas om 19.00 uur...oke.. Boodschappen gedaan...En onwijs in de stress gezeten ivm school. Zoveel opdrachten ineens in het laatste blok, was het overzicht echt kwijt!!! Morgen ga ik naar school, ik ga keihard me best doen... zo, dat was mijn dagje. Ben doodop echt doodop..Maar dat kan niet, dat mag niet.. want ik moet toch echt wat voor school doen... uiterlijk om 22.00 stop ik, en ga ik echt slapen.. |
![]() |
||
Citaat:
@Nijn: Dikke knuffel. Gezondheid gaat altijd voor. (ik weet hoe moeilijk dat kan zijn) oh ja... iets positiefs... Voor het eerst van me leven heb ik een foto van mezelf die ik echt leuk vind...wow ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoofdpijn lijkt over, dus nog maar even 1,5 uur wat proberen te doen.
Morgen met laptop en al naar de uni, daar alles af typen tot zover dat kan en dan donderdag naar Groningen, heb net even geregeld dat ik daar 's avonds bij m'n zusje kan eten, dus dan kan ik lekker lang in de UB blijven. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, mijn schoonmoeder heeft MS; acht jaar geleden begon ze net met een wandelstok te lopen, nu zit ze permanent in een rolstoel en inmiddels gaat zelf eten echt heel slecht. Ik weet niet hoe lang mijn schoonouders dit nog vol kunnen houden; mijn schoonvader is de hele dag bezig met het zorgen voor zijn vrouw, hij is daardoor erg gestresst en reageert die stress weer op haar af, waardoor zij weer erg emotioneel wordt. Dit houden ze niet meer lang vol, maar wat is dan de volgende stap? Ik durf er niet aan te denken
![]() |
![]() |
|
warning: break down
ik heb het zo gehad.. waar vecht ik nou nog voor? waar ben ik hier nou voor? waarom kan ik mezelf niet gelukkig prijzen met wat ik heb.. andere hebben zoveel minder en waarom kan ik niet stoppen met foute gedachtes en argh
|
Verwijderd
|
Het leven is leeeeeeeeeuk!<3
Mijn nieuwe klas is duisentvet en mijn oude klas is pauper en de lestijden zijn relax en mijn vriendje is lief en tja, gewoon!^^ Morgen pokémon marathon en ik heb vrij, muwhahhaha. ![]() ![]() Oja en blink 182 (doet me denken aan vroeger enzo^^)! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |