Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik ga tóch kijken, of ik vanavond heel eventjes Venlo inkan. ![]() ![]()
|
![]() |
Little_lady, veel sterkte, en ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt met haar.
Hij zei dat mijn buikje platter was geworden, ik zag het meteen als een aanmoediging. Ben ik serieus nu al afgevallen? Ik eet wel stukken minder. Niet zo weinig als die ene dag, maar wel veel minder dan eerst. Meteen wil ik naar mijn moeder, op de weegschaal. Ho, stop, roept iets in mijn hoofd. Tweestrijd. Ik kan best een paar kilo er af, maar waarvoor? Is het nodig? Ik ben niet dik. Hij zegt zelf ook dat ik er goed uit zie, dus voor wie wil ik afvallen? Gister wel een andere tweestrijd met mezelf gewonnen, met hulp van D.. J. vroeg of ik mee ging feesten. Ik twijfelde en belde D. op, samen hebben we bekeken of het slim was en we kwamen eruit dat ik dan waarschijnlijk wel weer pep ging gebruiken dus ik beter thuis kon blijven. Goed zo. We besloten K. te smsen, of we vanavond nog mee konden naar het feestje waar hij heen gaat, want als we met hem gaan feesten kunnen we tenminste gewoon in zijn bus slapen. Nog niets gehoord, maar hij was gisteravond zijn telefoon kwijt en misschien heeft hij hem dus niet gevonden. Maargoed, nu ook nog dat belachelijke afvallen uit mijn hoofd krijgen. Maar het is zo simpel, nu ik geen geld heb. Ik wil niet dat mensen mij eten geven omdat ik zelf zo dom ben geweest het zo ver te laten komen dat ik totaal blut ben en geen werk heb. Sigaretten neem ik natuurlijk wel aan, hypocriet dat ik ben. Pff waar gaat dit naartoe? En ik ben verder wel gelukkig hoor, ondanks deze zeikpost. Het weer is lekker en ik ben mooi en het leven is leuk. ![]() I hear you're losing weight again Mary Jane Do you ever wonder who you're losing it for Well it's full speed baby In the wrong direction
|
@Redhair: Oeh, je citeert Alanis Morissette
![]() OT: Ik geloof dat ik nu weer ongeveer hetzelfde heb als eerst, hoewel mijn inleiding nu wel stukken beter is. En dan nu het stuk dat helemaal opnieuw moet, pfff. Even moed verzamelen.
|
Kutfamilie. Ik vind het zo naar dat we totaal geen contact hebben met de familie. Gewoon omdat niemand mijn ouders mag en ze geven elkaar allemaal de schuld. Alleen niemand heeft iets tegen mij, dus ik krijg wel mailtjes over familie-uitjes en mijn ouders niet. De enige met wie ik goed contact heb is m'n nichtje en ze woont nu ook heel dicht bij me <3, maar verder.. Nou wil ik naar de verjaardag van mn oma volgend weekend, maar nu is m'n moeder boos en kan ik nog steeds niet leren. Kutzooi, dat wordt dus niets met het tentamen.
![]() |
![]() |
|
Little lady: heel veel sterkte (}).
Ik kan ook nooit nee zeggen. Dinsdag had mijn werk gebeld of ik kon werken van het weekend, toen heb ik wel gezegd dat ik niet kon. Vrijdagavond belden ze weer. Toen heb ik toch maar ja gezegd, want mijn baas wist dat ik het druk heb en hij zou me echt niet vragen als het niet nodig was. Bovendien werk ik er graag. Gelukkig hoefde ik maar tot een uur, maar toch is mijn planning in de war geschopt. Volgende week ga ik echt niet, want dinsdag tentamen. En daarna zien we wel weer. Werken was fijn. Ik merk echt het verschil met vorig jaar, dat ik meer verantwoordelijkheid heb. Ik mocht een nieuw meisje wegwijs maken. Ik heb gelachen met een van de vakkenvullers. Hij werkt er al drie jaar, we zijn tegelijk begonnen. Ik heb eigenlijk nooit echt met hem gepraat, dit jaar eigenlijk voor het eerst dat ik echt met hem praat. Mijn zusje werkt ook in de winkel, dit is haar tweede jaar. Die jongen kwam er dus vandaag achter dat we zusjes zijn ![]() Ik heb gelachen vandaag, ik voel me goed. Het is zo fijn in de winkel. En ik voel meteen waarom ik eigenlijk niet moet werken tot de vakantie. Ik kan het niet goed omschrijven, maar het besef dat ik morgen niet moet werken en weer moet blokken en naar school gaan voelt dan altijd net even harder dan als ik niet had gewerkt. Ik word gek van mijn hoesten. Een collega vroeg of ik begonnen was met roken, omdat ik zo aan het hoesten was. Ik ben vandaag erger aan het hoesten dan de afgelopen week. Een voordeel, vanwege mijn hoesten hoefde ik geen kassa. Ik hoef eigenlijk geen kassa meer, maar ik en mijn baas deden kassa zodat de rest pauze kon. Ik stond achter 1, maar omdat ik zo ana het hoesten was ging mijn baas achter 1. Terwijl je hem normaal echt niet achter de kassa krijgt. Ik hou van mijn werk. Ookal is het een seizoensbaantje, ookal is het echt eenvoudig werk en weinig uitdagend. Zelfs als ik dit jaar nog wel gewoon de hele dag achter de kassa zou zitten zou ik het nog met plezier doen. En nu weer leren, want ik moet nog veel doen en ik heb zo weinig tijd. O, weet iemand hoelang het duurt voordat je je ID krijgt als je 'm aanvraagt? Als ik het maandag aanvraag, is die er dan vrijdag al? Want de mijne verloopt op 6 juni, maar als volgende week de bus weer staakt heb ik een probleem.
|
Verwijderd
|
Jullie vinden het vast heel vreemd, maar ik voel me een beetje naar. Net lag er namelijk een wesp in de tuin die nog wat bewoog maar verder zat er niet veel leven meer in. Ik heb hem maar dood getrapt, ik vond hem een beetje zielig, maar het voelt echt heel oneerbiedig om een dier dood te trappen. Ookal weet ik dat ik hem alleen maar uit zijn lijden verlost heb waarschijnlijk, voel ik me toch een beetje schuldig. Jullie vinden me vast heel belachelijk, maar ik vind dit soort dingen toch wel moeilijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat om jou. En de beste keus was in dit geval om hem dood te trappen. Liefs, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik twijfel. Ik denk erover om de studie Engelse taal en cultuur te gaan doen, maar ik weet niet of ik goed genoeg ben. Moet je voor die studie al een 9 gemiddeld staan voordat je eraan begint of mag het ook een 7 zijn. maar ben je dan wel goed genoeg? En ik hoor zoveel mensen zeggen dat het een te vrije studie is, dat je de weg kwijt raakt. Pfff zo kom ik er nooit uit wat ik nou wil. (Lerares engels worden ja, en het liefst ook nog zeer goed engels kunnen spreken
![]() Lalala bijna examens voorbij. Dinsdag engels, dat word dan wel weer leuk. maar al die betavakken heb ik mooi verknald.. En dan naar nijmegen, latebeslissersdag. Maar ik ben altijd laat. Tot voor kort wist ik niet eens dat ik leraar wilde worden. eerst zat mijn hoofd nog bij diergeneeskunde. Maar ik bazel weer. Hup, hoofd in de boeken... lekker weer buiten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel plezier op die latebeslissersdag, hopelijk kom je daar te weten wat je wil weten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bwuh. Ik heb pas over een week weer counseling en ik zit met zoveel dingen te puzzelen in mijn hoofd. En ongetwijfeld kan ik het als ik daar eenmaal weer zit toch niet zeggen, dus dan blijf ik ermee rondlopen. Ik wou dat ik weer dertien, veertien was, en niet per se gelukkig maar in ieder geval gemotiveerd. Ik wist wat ik wilde en ik hield van wat ik deed, en nu voelt alles zo vlak en leeg en moeilijk en doe ik het liefst de hele dag gewoon niks. Ik voel me een object, doorgaan op je koers of stil blijven staan zolang er niets externs je in beweging zet, totaal initiatiefloos en motivatieloos. Het is zo'n rotgevoel en ik wil gewoon normaal kunnen doen. Hem geen pijn doen, mezelf geen pijn doen. Het mezelf niet zo moeilijk maken.
|
![]() |
|
@ Friday: *knuff* bedoel je een beetje het idee dat niets echt voldoening geeft? Dat niets écht is wat je wilt, dat je zelf niet bent wat je wilt zijn?
OT: Mja, het leren ging dus niet echt soepel vandaag. Ik heb zeg maar één oefenexamen voor Engels gemaakt (7,3 dat dan weer wel) en toen was ik echt helemaal klaar met het leren. Dus ben rond een uur of 5 lekker naar L. gegaan. Daar de hele middag/avond in de zon in de hangmat gelegen. Beetje wat drinken, praten, roken, gewoon heel relaxt en lekker de slappe lach hebben. We hebben met d'r broertje samen gegeten, jeetje wat is dat een leuke jongen aan het worden! (begrijp me niet verkeerd, hij is 14 ![]() ![]() ![]() Oh en ik heb een eeltvijl gekocht en nu voelen m'n voetjes weer helemaal zacht en glad aan, hihi ![]()
|
Heerlijk gerelaxt, kom ik thuis, blijkt dat de tante van mijn vader dood is. Al een maand
![]() Ik haat het als mijn vader teleurgesteld is in zijn familie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@little lady: *knuf*
Ik hoop dat je een fijne dag met haar hebt. En heel veel sterkte. OT:Bwuh. Ik moet t/m woensdag echt zo veel doen en ik weet niet hoe ik het allemaal in die korte tijd moet proppen. Vandaag: -presentatie voorbereiden (bwuh, heb het nu al gehad met dat vak) -opgaven maken -gesprek voor morgen voorbereiden en eigenlijk nog veel meer, maar ik betwijfel of ik dit al af ga krijgen, dus de rest moet maar even wachten. Gisteren was wel leuk ![]() Het liefst zou ik m'n bed in kruipen en lekker film gaan kijken ofzo. Ik baal echt zo van die drukte, heb geen weekend meer voor mezelf ![]() |
![]() |
|
@ Little_lady: Wow wat moedig dat je hier weer eens gepost hebt! In elk topic werd wel een keer de vraag gesteld of iemand wist hoe het met jou ging. Ik hoop echt dat je je binnenkort weer wat beter gaat voelen en dat de behandeling aanslaat! En al die vragen en zorgen waar je mee zit over school enzo, ik denk dat dat allemaal wel goed komt uiteindelijk. Echt, maak je daar nu geen zorgen over. Je hebt al je energie en kracht nodig om beter te worden, om sterker te zijn dan je ziekte. Hele dikke knuffel en heel veel kracht en sterkte!
Ook een knuffel voor Heksjuh en Nattigheid en energie en inspiratie voor Lienepien en Vogelvrij en Nijn succes met leren! OT: gistermiddag van Zwolle naar Den Haag getreind, naar de nieuwe woning van een vriend van m'n vriend. M'n vriend was daar aan het klussen en zou eigenlijk daarna naar mij komen, maar hij was vergeten dat hij vandaag naar iets van de kerk moest ![]() Nu is hij dus in de kerk, no way dat ik mee ging. Ik vond het überhaupt al stom dat hij zich zo verplicht voelde erheen te gaan, maar ach. Ik heb gewoon weer hoofdpijn, zelfde plek als gister. Toen dacht ik dat het was omdat ik te lang geslapen had, maar nu heb ik dat niet... Nouja, ik ga vandaag toch niks aan de studie doen, even een weekendje rust. |
![]() |
||
Citaat:
|
hier een heel moe meisje.. pff weet niet wat ik heb (ja stiekem wel misschien)
ehbo viel gelukkig mee (ondanks het slechte weer en dat de spelletjes op kunstgras waren hadden we slechts 1 kleine (hij was denk jaartje of 5 en twee turven hoog) ehbo verlening) nu dus moe, heel moe en zo rozig (alsof ik heele veel drank op heb en al een nacht doorgetrokken ben) gelukkig eet ik vanavond alleen ![]() en dan morgen weer werken ![]() ow heb een rouwkaart naar 'de boer' gestuurd.. dat ik ze (moeders en familie) veel sterkte wens.. eerst zou ik t niet doen, was heel stellig en nu toch gedaan... goede keuze? slechte keuze? ben er nog niet uit.. verder zit ik mezelf weer goed dwars, dingetjes te lezen die ik helemaal niet moet willen lezen.. argh stop dan toch stom kind ------- hou toch op stom kind.. hou op, hou op, hou op, hou op.. waarom moet ik nou nog steed aan hem denken en huilen als ik dat doe.. *vloekt* ik wil dit niet.. ik ben gewoon fucking stom jaloers volgens mij.. waarom kan ik dit niet hebben.. ze is een hele leuke meid en hij verdient haar.. hij verdient een lieve, zorgzame, leuke vriendin en die heeft ie nu! ja die heeft ie nu.. aan mij heeft/had ie niets.. hij verdiende dit! hou dan op alles over hem op te zoeken.. ik heb net de rouwadvertentie gelezen.. daar staat zij ook al op.. het gaat goed met hun twee dat is goed, hij heeft een goeie gevonden dus hou *vloekt* op met jezelf gek te maken.. hou op, hou op, hou op.. dr zijn ergere dingen op deze wereld waarom kan je alleen maar aan jezelf denken, stomme egoist
Laatst gewijzigd op 25-05-2008 om 15:20. |
![]() |
|
Knuffel voor Rare kwast. Ik denk dat het wel een goede keuze is, als je er zelf achterstaat, is het altijd goed. Ik denk dat hij en z'n familie het ook wel zullen waarderen. En verder snap ik je wel hoor. (})
OT: zo moe, ik weet echt niet wat ik heb. Heb net nog even 1,5 uur in bed liggen slapen, nu ietsje wakkerder, maar niet veel. En het weer helpt ook niet, het is gewoon vies klam buiten. Nu zo lekker eten, vriendje is aan het koken, misschien krijg ik daar wat meer energie van. Oja, Vogelvrij gefeliciteerd! Jij kunt echt goed schrijven, denk daar maar aan als je met je scriptie bezig bent! |
![]() |
|
Haha oke het leren gaat echt kut maarrrr omg
![]() ![]() ![]()
|
Wat raar, ik zit weer op m'n kamer in Utrecht en ik voel me opeens weer rustig. Volgens mij ben ik niet zo lief geweest tegen m'n ouders dit weekend, want ik moest veel leren, was niet zo vrolijk en ze gingen weer praten over familie-problemen en daarom kon ik gewoon niet zo gezellig zijn. Ze moeten het maar begrijpen en anders maar niet..
![]() |
![]() |
|
Vogelvrij: gefeliciteerd!
Lienepien: succes met je presentatie morgen! Knuffel voor iedereen (}) En iedereen succes met leren, scriptie, eindexamens, tentamens enzo! Gisteravond ging het even slecht. Maar gelukkig alleen gisteravond. Mijn hele ritme is zo snel verpest. Mijn dag- en nachtritme is verpest omdat het zolang licht is. Om negen uur dacht ik dat ik nog wel even kon gaan leren. Mijn dagritme is snel verpest. Een dag werken en daardoor eigenlijk maar 1 dag weekend haalt me al uit mijn ritme. En sowieso laat werken me denken dat het zomervakantie is, maar dat is niet zo. Ik heb helemaal geen tijd meer voor mezelf. 's Avonds is er niks leuks meer op tv, dus de laatste paar dagen ben ik in de avond nog bezig geweest en daarna naar bed, in plaats van eerst tv kijken. Of ik ben op school, of ik moet werken of ik moet heel hard studeren. Ik heb geen moment voor mezelf, al zou ik niet weten wat ik met die tijd zou moeten doen. Ik moet eens een hobby zoeken ofzo. Mijn leven draait om studeren, werken en slapen. Niet dat ik dat heel erg vind, maar het is toch raar. Ik weet ook nu al hoe het in de vakantie gaat: of ik werk, of ik me verveel me. De komende vijf weken heb ik geen tijd om me te vervelen, want het laatste blok word echt heel druk volgens mij. Ik ging net even opzoeken of de bussen nog gaan staken komende week. Staat er op 9292ov dat de bussen weer dinsdag, woensdag en vrijdag staken in de spits, en dan komt er vanaf 1 juni 'volledig staken tot nader order'. Dus dat wordt niks met mijn id-kaart. Ik zou hem op zich wel deze woensdag kunnen aanvragen, maar ik kan 'm toch niet ophalen. Waarom wacht ik altijd tot het laatste moment met dingen ![]()
|
vandaag 1 communiefeest gehad.
en een verjaardagsfeest. en ik heb een handtekening van nikki ![]() ![]() ![]() en met haar gepraat ![]() ![]() ![]() en verder pfffff. en net me moeder. 'je krijgt wel een dikke buik'. 'er kan wel wat van je buik af'. en maar een dag geen medicijnen nemen. omdat ik alcohol op heb.
|
![]() |
Hoe loopt dit af, wanneer loopt dit af? Ik heb het gevoel dat we langzaam bergafwaarts gaan. Ik moedig hem bijna aan om bij me weg te gaan, om hem alle ellende te besparen. Eindelijk kwam er meer dan een zin uit mijn mond, eindelijk kon ik praten. Vroeg of hij er niet gek van werd dat we steeds op een bepaald punt bleven hangen, omdat ik hem dan steeds afweerde. Hij vond het wel moeilijk ja, maar daar kon ik ook niets aan doen. Nee, maar het blijft moeilijk. Ik besloot dat ik nu echt meer moest vertellen, hem een duidelijk beeld geven. Wat en wanneer er vroeger gebeurd is, dat ik ook echt wel wilde maar iets steeds tegen stribbelde. Het komt nog wel, maar ik heb tijd nodig. Hij vroeg waarom hij nooit gewoon mocht blijven slapen. Ik vertelde dat ik bang was dat hij dan dingen zou gaan verwachten en naar verlangen die ik nog niet kan en ik daardoor in paniek zou raken. Maar nu ik dit verteld had hij binnenkort wel kon blijven slapen, zolang hij maar geen echte seks verwacht.
Ik zei dat ik zo hoopte dat hij het begreep. Dat het echt nog tijd kost en hij daardoor veel begrip en geduld moet opbrengen. Dat ik hoopte dat hij dat kon maar het snapte als hij het niet kon. Dat ik het echt kut voor hem vond, je krijgt gewoon een relatie met een leuk meisje en dan krijg je opeens een hoop ellende op je schoot gegooid. Ik heb een paar keer gezegd dat ik het snap als hij hier geen zin in heeft, het leek bijna alsof ik hem aanmoedigde. Dump me, bespaar jezelf de pijn, bespaar mij de pijn. Hij zei natuurlijk weer weinig. Ik vroeg wat hij voelde, wat hij dacht, hoe hij hiermee om ging, en hij zei dat ik het hem niet zo moeilijk moest maken, dat hij niet wist wat hij moest zeggen, ik maakte het hem zo moeilijk, door dit verhaal, door te vragen wat er in zijn hoofd omgaat. Hij kan daar niet op antwoorden en dat is bijna verscheurend. Ik gooi met de grootste moeite mijn verhaal eruit en ik heb geen flauw idee wat hij er bij voelt. Ik weet niet hoe hij denkt, wat hij voelt, of hij het gewoon wil proberen, er door heen wil komen, of het te veel shit vind om mee om te gaan, het niet aankan. Ik weet helemaal niets. Godverdomme, uit je nou eens, ik wilde vanmiddag bijna tegen je gaan schreeuwen. Zeg dat je het hartstikke kut vind, dat je andere verwachtingen had, hier van baalt, dat je het rot voor me vind, dat het je geen reet uitmaakt en alle geduld heb, dat je me snapt, dat je me niet snapt, dat ik me niet moet aanstellen, dat het verleden vroeger is en nu alles anders is, dat ik niet bang moet zijn, dat ik op moet rotten, zeg godverdomme tenminste iets. Ik weet nu helemaal niet waar ik aan toe ben, ik weet niet of ik jou snel kan vertrouwen terwijl je zo gesloten bent. Ik word hier zo godvergeten gek van, want ik ben zo dol op hem maar dit trek ik echt niet lang. Mijn angsten en herinneringen en het druk maken en piekeren en alert zijn en zijn gesloten houding, ik trek dit niet lang nog. Echt niet. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-05-2008 om 21:27. |
![]() |
|
Van m'n moeder nog niets gehoord. Het is wachten tot zij het initiatief neemt tot contact zoeken. Echt klote. Ze zit er ondertussen al bijna 5 dagen
![]() En ik heb morgenmiddag om 13 uur een sollicitatie bij een verpleeghuis in de Bilt. Ik vind het heel spannend en ben benieuwd wat er uit gaat komen. Ik hoop dat ze me iets kunnen bieden qua werken en leren op HBO niveau.
|
Verwijderd
|
soggen de gekste. Nja ik doe hard mn best, maar nog niet hard genoeg. Ik moet me deze week gewoon maar even de pleuris leren en elk vrije moment in mn studie stoppen. Anders haal ik die vakken nooit. Maar mn essay staat iig al een beetje op papier. Nu ga ik me morgen eerst maar is storten op het lezen van mn stof
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kwast doe een beetje lief voor jezelf. Je kwaad maken om wat je denkt en voelt maakt het niet makkelijker. *knuvvel*
Ot: Wooooow, m'n supervisie evaluatie is gewoon af! Haha, wie had dat gedacht? Ik niet. Heb flink doorgewerkt vandaag en niet geslapen. Een wonder. Ja, ik voel me best oke vandaag. Wij mailen leuk heen en weer, heb M gesproken en m'n verslag is af. Nog maar 9 te gaan maar oke. Deze week weer druk op stage met al m'n gezinsbezoeken maar ook wel leuk. Tjeez, ik ben geloof ik vrolijk. ![]() Dit is dus echt een niet-ik post. In wat voor een bui ben ik? Ik ken mezelf zo niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
aaaaah, ik heb al mijn gekopieerde stukken boek in Middelburg laten liggen terwijl ik héél hard essays had moeten schrijven vanavond. Domdomdommm.
![]() |
![]() |
|
Wow, ik bekeek net de 3 foto-testen op internet en ik herkende voorbij bij lymfoid weefsel echt de helft niet.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ARGHHHHH het was te verwachten met dat gestrompel van me, maar nu heb ik dus ook nog last van mijn rug en niet te zuinig ook. Ik ken dit en ik ben bang dat ik morgen mijn bed niet uit kan komen. Voor de zekerheid maar de telefoon in mijn bed leggen... Ik weet me echt geen houding aan te nemen nu. Rechtop zitten, onderuitgezakt zitten, liggen, staan, alles doet pijn... Ik denk dat ik vandaag te veel gelopen heb en een te zware tas aan mijn schouders had hangen... Ik kan toch moeilijk de hele dag thuis blijven.
Goed, dit valt allemaal in het niet bij de klachten die little_lady heeft. Zo vreselijk is het met mij nou ook weer niet, maar ik baal er wel van. |
![]() |
|
![]() |
Lentekriebel, er zijn altijd mensen met ergere shit, ergere pijn, maar dat maakt jouw shit en pijn niet onbelangrijker natuurlijk.
Fijn hoe een simpel smsje een hoop slechte gevoelens kan weghalen. Hij stuurde alleen weltrusten, maar hij smst nooit en voor mij betekent dit dat hij me niet meteen heeft opgegeven. Het komt wel goed. Ik moet me niet zo druk maken. Ik moet niet bang zijn dat hij zonder te vechten bij me weggaat. Hij is zo verliefd, volgens mij wil hij het tenminste wel proberen, hoe moeilijk het ook is. Ik zou willen dat hij vannacht al hier sliep. Het heeft best opgelucht wat concreter te zijn. Nu kan hij hier slapen zonder verwachtingen, nu kan hij rekening met me houden. En als hij hier eenmaal heeft geslapen is de volgende stap ook niet zo groot meer. Het komt wel goed, ik hoop alleen dat hij wat opener wordt in verloop van tijd. Of misschien heeft hij wel weinig gevoelens, is hij constant verdoofd door al het geblow. Maar als ik in zijn ogen kijk zie ik soms hoe verliefd hij is, niet al zijn gevoel is verdoofd. Nu lekker slapen, morgen gesprek bij het uitzendbureau over mijn potentiele baan als kindermeisje. Het leven gaat goed, ik zou dolblij zijn als ik die baan krijg. Eindelijk iets doen, geld verdienen in plaats van de ibg belazeren. Ik heb zin in leven. Ik heb zin in werken, ik heb zin om volgend jaar toelatingsexamen te doen op het hbo, om te studeren, om docent maatschappijleer te worden. Ik heb zin in kraken en feestjes en touren, in reizen en dingen beleven en af en toe wat drugs gebruiken, ik heb overal zin in en het leven is mooi.
|
Duivelaartje: succes en sterkte vandaag.
Ik was een beetje verdrietig vanmorgen. Nu klinkt het net alsof het al middag is, maar goed. Ik heb volgende dinsdag tentamen, vandaag en morgen practicum tot laat plus toetsen daarbij, de hele week om half negen beginnen, dat gezeur met mijn ID. Ik dacht dat ik het daarna echt heel druk zou krijgen met het volgende blok, want die duurt maar 3.5 week. Maar ik ging net mijn rooster kijken het valt heel erg mee. Het worden op zich wel drukke weken, maar minder dan ik had verwacht. Dat neemt toch weer een beetje stress weg. Nog 1 weekje en dan heb ik een beetje rust. Dit vak moet ik echt halen en het volgende vak ook. Vanmorgen was al mijn vertrouwen weg, nu is het weer terug aan het komen. Al moet ik echt nog veel doen voor dat vak, het gaat wel lukken. Nu deze rust de rest van de week vasthouden, dan komt het wel goed.
|
Verwijderd
|
*knuf* voor iedereen die het nodig heeft!
Ik voel me ![]() ![]() Maar voor die tijd ga ik nog één keer m'n presentatie oefenen. En opgaven maken, of boodschappen doen. *schopt zichzelf* eigenlijk wil ik helemaal niet meer. 'k wil gewoon in m'n bed kruipen, gordijnen dicht en dan helemaal niks meer. maar dat is niet goed ![]() |
![]() |
|
Ik voel me goed! zometeen weer naar huis en daar studeren, ja dat ga ik doen
![]() En, en, en ik heb een kamer! Op het IBB, maar ze moeten me nog ff ook bevestigen als huurder en dan heb ik 'm ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pffrt, ik word nog steeds moe wakker. Fijn hoor. Maar goed, het gaat niet slecht, en goede verhalen zijn niet boeiend. Ik ga lekker een kop thee maken en dan naar Utrecht, vertalen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |