Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 18:14
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
OMG het blijkt mee te vallen maar het was wel heel erg schrikken. Ze is bont en blauw en heeft vreemde zwellingen en zo, maar er is (vooralsnog) niks ernstigs.
Maar OMG hoe kan een auto die een ROTONDE oprijdt nog een fietser die daar al rijdt ''gewoon niet zien''.
Wat naar.
Oud 04-06-2008, 18:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
OMG het blijkt mee te vallen maar het was wel heel erg schrikken. Ze is bont en blauw en heeft vreemde zwellingen en zo, maar er is (vooralsnog) niks ernstigs.
Maar OMG hoe kan een auto die een ROTONDE oprijdt nog een fietser die daar al rijdt ''gewoon niet zien''.
Dat kan vrij gemakkelijk. Je hoeft maar éven niet op te letten of iets anders te doen in de auto en je zit ergens bovenop. Even de radio wat harder zetten en het knopje zo snel niet kunnen vinden dus even kijken. En zeker als dat van die mensen zijn die vaak rijden en het op de automatische piloot doen en eigenlijk sowieso al niet goed meer opletten.

Maar inderdaad heel naar ja
Oud 04-06-2008, 18:36
handschoen
handschoen is offline
Ja, ik heb dus laatst iets vergelijkbaars meegemaakt! Ik reed ook al op de rotonde en werd vervolgens aangereden door een lesauto! Gelukkig was ik niet gewond geraakt ofzo, maar ik schrok wel ontzettend! Ben al lang blij dat ik er zelf zo goed vanaf kwam, maar m'n achterwiel was wel helemaal kapot. Het lullige was ook dat de auto die achter de lesauto reed, ook nog eens achterop de lesauto botste.

Ik vond het eigenlijk ook best wel zielig voor die jongen die achter het stuur zat; hij moet het tenslotte nog leren, maar dat de instructeur dan ook niet ingrijpt, he? ... Wel echt slecht!
Oud 04-06-2008, 18:43
TopDrop
TopDrop is offline
Ja, dat van die instructeur is nog het allerslechtst, want die moet alles zien aankomen. Het is niet alsof fietsers vanuit het niets verschijnen
Oud 04-06-2008, 19:08
handschoen
handschoen is offline
Ja, inderdaad!

OMG: ik moet echt nog zoveel doen en ik kom maar niet op gang!
Oud 04-06-2008, 19:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, inderdaad!

OMG: ik moet echt nog zoveel doen en ik kom maar niet op gang!
OMG Ik ook
Oud 04-06-2008, 19:18
handschoen
handschoen is offline
Mja, vervelend he?

En op de een of andere manier kan ik me ook niet goed motiveren, terwijl ik nog maar 3 weekjes hoef. En in plaats daarvan doe ik nu gewoon veel te weinig.

Naja, succes in ieder geval.
Oud 04-06-2008, 19:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mja, vervelend he?

En op de een of andere manier kan ik me ook niet goed motiveren, terwijl ik nog maar 3 weekjes hoef. En in plaats daarvan doe ik nu gewoon veel te weinig.

Naja, succes in ieder geval.
Ik had de hele afgelopen week vrij, en toen heb ik niks gedaan, ennu moet ik veel te veel doen in veel te weinig tijd ;\
Oud 04-06-2008, 19:22
handschoen
handschoen is offline
Oh, haha, zo gaat dat ook bij mij. Herkenbaar! Ik was dan wel niet vrij, maar heb wel gespijbeld om vanalles en nog wat te gaan doen. En dan lukt het vervolgens nog niet echt.

en ot: OMG dit gaat wel nachtwerk worden!
Oud 04-06-2008, 20:40
Verwijderd
omg volkskrantfail http://www.volkskrant.nl/kunst/artic..._metal_en_rock

Citaat:
(...)Veiligheid boven alles, op Pinkpop 2008. Net als vorig jaar moest het Megaland te Landgraaf vollopen met liefhebbers van metal en spijkerharde rock. Metallica op vrijdag, Foo Fighters, Chris Cornell, Bad Religion en festivalkinderen Kaiser Chiefs (voor de derde keer op Pinkpop in vier jaar, eigenlijk bizar) op zaterdag, Queens of the Stone Age en de wedergeboorte van Rage Against The Machine op zondag. Met de gemiddelde leeftijd die deze bands op het podium zetten is een onlangs georganiseerd Pinkpop Classic – voor de écht oude rockers – niet meer nodig. Maar Pinkpopbaas Jan Smeets (ook categorie Classic) is helder: dit is wat het publiek vraagt, en dus krijgt het dat. Pinkpop wil uitverkopen, en doet dat dit jaar weer zo goed als. (...)
chris cornell had weken van tevoren al gecancelled en hier doen ze alsof ze hem wel hebben zien optreden op pinkpop
Oud 05-06-2008, 12:31
Verwijderd
OMG ik vind het eng
Oud 05-06-2008, 13:09
wie ben ik?
wie ben ik? is offline
OMG identiteitscrisis!
Oud 05-06-2008, 21:49
Verwijderd
OMG mijn msn deed dingen niet doorgeven en die kreeg ik later maar hoorden in het gesprek! OMG en ik dacht dat hij kortaf was
Oud 06-06-2008, 00:36
Verwijderd
OMG ik ben zooo egocentrisch
Oud 06-06-2008, 01:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, ik kan eindelijk op MO.
Oud 06-06-2008, 06:51
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Omg, ik kan eindelijk op MO.
Status
Oud 06-06-2008, 06:54
handschoen
handschoen is offline
OMG:
[nerd] Ik snap eindelijk hoe ik een site in elkaar moet zetten! [/nerd]

Dit is echt zooooo niets voor mij, dus blij dat ik het eindelijk een beetje snap.
Oud 06-06-2008, 09:02
Verwijderd
OMG ik heb een PM van Supreme Duthc.
OMG wéér gedroomd over een soort van musical. (En ik háát musicals.)
Oud 06-06-2008, 11:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Status
Omg ja!
Oud 06-06-2008, 14:05
Verwijderd
OMG, mijn muis stopt er op een wonderbaarlijke wijze mee, controleer ik de snoertjes en herstart ik de computer doet mijn toetsenbord het niet meer. Mocht ik de boel nog een keer opnieuw opstarten en achter mijn pckast kruipen
Oud 06-06-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
OMG, mijn muis stopt er op een wonderbaarlijke wijze mee, controleer ik de snoertjes en herstart ik de computer doet mijn toetsenbord het niet meer. Mocht ik de boel nog een keer opnieuw opstarten en achter mijn pckast kruipen
Maar nu doet het toetsenbord het weer
Oud 06-06-2008, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Maar nu doet het toetsenbord het weer
Ja, gelukkig wel.
Oud 08-06-2008, 00:27
Verwijderd
OMG:
Martino87 heeft aangegeven geen privéberichten te willen ontvangen of heeft geen rechten om privéberichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.
Oud 08-06-2008, 01:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, nog steeds verkoudenachtig.
Oud 08-06-2008, 11:33
Verwijderd
OMG nog steeds moe
Oud 09-06-2008, 01:17
Verwijderd
OMG, Regio TV Utrecht zendt nu een Twentse soap uit, Van Jonge Lui en Oude Grond ofzo.

Er is echt, echt, écht geen touw aan vast te knopen! Hoe krijgen die mensen het voor elkaar om zo onverstaanbaar te brabbelen en niét in de lach te schieten?
Oud 09-06-2008, 01:19
Verwijderd
Citaat:
OMG, Regio TV Utrecht zendt nu een Twentse soap uit, Van Jonge Lui en Oude Grond ofzo.

Er is echt, echt, écht geen touw aan vast te knopen! Hoe krijgen die mensen het voor elkaar om zo onverstaanbaar te brabbelen en niét in de lach te schieten?
Kende je die serie nog niet?

Volgens mij zit André Manuel er ook in!
André Manuel! !! !

!

!

!!!!

omg!
Oud 09-06-2008, 01:28
Lynne
Lynne is offline
OMG dat mailtje... en OMG wat had ik lang niks van hem gehoord.
Oud 09-06-2008, 01:32
Verwijderd
Ben ik de enige die geen omg momenten ooit heeft? Wel heel veel wtf momenten. Maar geen omg.
Oud 09-06-2008, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Kende je die serie nog niet?

Volgens mij zit André Manuel er ook in!
André Manuel! !! !

!

!

!!!!

omg!
Ja van naam, maar ik had het nog nooit gezien omdat het altijd alleen maar in Twente werd uitgezonden, dacht ik.
Oud 09-06-2008, 05:32
Verwijderd
OMG het is vroeg
Oud 09-06-2008, 06:17
Nona
Nona is offline
OMG, heb ik de hele nacht geen oog dichtgedaan, begint om vijf uur die pokkehaan te kraaien... Hoezo, moordneiging?
Oud 09-06-2008, 06:54
Verwijderd
OMG Kruimel op DK
Oud 09-06-2008, 06:57
Verwijderd
Mijn laatste OMG!1!!!!! moment was ongeveer een half uur geleden, toen de wekker ging.
Oud 09-06-2008, 07:41
Verwijderd
OMG er is niemand op DK
Oud 09-06-2008, 11:15
Sens.
Sens. is offline
OMG ik kon mijn examen
OMG ik denk dat de prof onder de indruk was
OMG ik ben blij
OMG een ganse dag luieren
OMG vanavond mijn vriendje zien
Oud 09-06-2008, 11:16
Neko*
Neko* is offline
Omg dat was niet SE waardig.
Oud 09-06-2008, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG mijn paper mag maar 3 pagina's zijn, maar ik heb er bijna 6! En ik kan echt bijna niks schrappen
Oud 09-06-2008, 11:24
Verwijderd
Ik vind die verplichte hoeveelheid pagina's altijd zo raar.
Oud 09-06-2008, 11:26
Verwijderd
op zich is het juist heel logisch. veel wetenschappelijke publicaties iig hebben ook een maximaal aantal pagina's of woorden en als je later ooit wil gaan publiceren kun je daar maar beter zo snel mogelijk aan wennen.

chick rock, probeer je indeling zo standaard mogelijk te houden, dan voorkom je ook dat je dingen dubbel noemt en zo extra ruimte gebruikt.
Oud 09-06-2008, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat klinkt logisch. Ik ga m'n best doen, maar tot nu toe heb ik nog maar een halve pagina geschrapt. Nou ja, als ik 4 pagina's heb vind ik het wel goed. Als die man me daar aftrek voor wil geven doet ie dat maar, dat liever dan omdat het te oppervlakkig is.
Oud 09-06-2008, 11:45
Verwijderd
OMG dadelijk naar tentamen. *roffel* Ik ben zooooooveel vergeten.
Oud 09-06-2008, 11:53
Sens.
Sens. is offline
OMG ik ga duimen voor Quis! (Examen/tentamen-solidariteit)
Oud 09-06-2008, 15:21
Verwijderd
OMG,

Eerst win ik op miraculeuze wijze met 37o tegen AA (iemand limpte ermee in, ik raisde hem als bluf, hij callde en ik hit 37 op de flop)
Daarna verlies ik op miraculeuze wijze met K9s tegen K4o (flush vs runner runner fullhouse)...
Oud 09-06-2008, 21:25
Verwijderd
omg mensen zingen door een megafoon
Oud 09-06-2008, 21:26
Verwijderd
"boven op de berg
-boven op de berrug-"

damn
Oud 09-06-2008, 21:26
Verwijderd
Oud 09-06-2008, 21:38
Verwijderd
omg wat is babykriebels toch een grafwoord
Oud 09-06-2008, 21:41
Verwijderd
Omg, 3-0

Die commentator ook: "dit is geen néderlaag voor Italië, dit is een áfstraffing!" *wrijf wrijf*
Oud 09-06-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Omg, 3-0

Die commentator ook: "dit is geen néderlaag voor Italië, dit is een áfstraffing!" *wrijf wrijf*
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten