Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar inderdaad heel naar ja ![]()
|
Ja, ik heb dus laatst iets vergelijkbaars meegemaakt! Ik reed ook al op de rotonde en werd vervolgens aangereden door een lesauto!
![]() ![]() Ik vond het eigenlijk ook best wel zielig voor die jongen die achter het stuur zat; hij moet het tenslotte nog leren, maar dat de instructeur dan ook niet ingrijpt, he? ... ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, dat van die instructeur is nog het allerslechtst, want die moet alles zien aankomen. Het is niet alsof fietsers vanuit het niets verschijnen
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
omg volkskrantfail http://www.volkskrant.nl/kunst/artic..._metal_en_rock
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij zit André Manuel er ook in! André Manuel! !! ! ! ! !!!! omg! |
![]() |
|
Verwijderd
|
op zich is het juist heel logisch. veel wetenschappelijke publicaties iig hebben ook een maximaal aantal pagina's of woorden en als je later ooit wil gaan publiceren kun je daar maar beter zo snel mogelijk aan wennen.
chick rock, probeer je indeling zo standaard mogelijk te houden, dan voorkom je ook dat je dingen dubbel noemt en zo extra ruimte gebruikt. |
![]() |
|
Dat klinkt logisch. Ik ga m'n best doen, maar tot nu toe heb ik nog maar een halve pagina geschrapt. Nou ja, als ik 4 pagina's heb vind ik het wel goed. Als die man me daar aftrek voor wil geven doet ie dat maar, dat liever dan omdat het te oppervlakkig is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |