Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ging net eten/hangen met een vriendinnetje, en nu heb ik een muggenbult op m'n oor ![]() |
![]() |
|
Gelukkig kan ze daar haar ei wel kwijt!
![]() Ik moet een conclusie schrijven maar dat ben ik al uren aan het uitstellen. Straks toch maar eens naar de Harmonie en die bitch afschrijven en dan beginnen met tentamen leren. Vanavond met mijn vriendje eten en daarna vrienden opzoeken in de stad.
|
Verwijderd
|
ik had vandaag leuke vakken, en daarna ging ik in een t-shirt door de regen fietsen. wat is het VREEMD weer
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil ook uit
![]() vandaag heb ik echt helemaal niks gedaan op school, behalve mezelf voor gek laten zetten door twee vriendinnetjes maar het was eigenlijk ook wel grappig. nu ga ik zo naar mijn opa want die heeft zijn heup gebroken, en daarna tas verder inpakken voor pinkpop en wat huuswark maken. |
![]() |
||
Citaat:
Oh heb je die baan? gefeliciteerd man ![]() euh mijn dag viel letterlijk en figuurlijk in het water en het bier aan de tap op school was 1 euro en niet te zuupn.
|
Ja dude het was aan het regenen! ik heb nog wel met pascal buiten gezeten op het terras. pascal ken je vast wel, die heeft altijd een rode groene of gele broek aan met een lange sik en bril en een kop koffie in zijn hand.
||
De stad in geweest en geshopt om de tijd te verdrijven, wat een walgelijke gewoonte maar het werkt wel. De zoektocht naar een beetje normale spijkerbroek blijkt een uitputtingsslag als je alleen maar rare broeken met lelijke wassingen, debiele hippe kreukels en overal snoertjes en lelletjes tegenkomt. Uiteindelijk toch iets gevonden dus ik ben blij. En nu lees ik dit:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
volgens mij is er iets mis met me, want het is een dag voor het tentamen en ik heb nog steeds geen stress. ik heb nog lang niet alles af en nog steeds heb ik geen stress. nou jaaa. vanavond joggen, net als gisteravond
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Neee ![]() ontopic: ben net naar de peunie geweest en ze deed echt idioot hahaha. en nou moet ik huiswerk maken, Jasses.
||
![]() |
Citaat:
Verder zijn het een stel complete idioten die verplicht (chemisch?) gecastreerd zouden moeten worden. Laatst gewijzigd op 30-05-2008 om 00:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok ik probeerde 's ochtends een DVD te branden maar dat lukte niet helemaal (helemaal niet eigenlijk) en de buitenschilder instructies te geven die hoog op een steiger stond. Dus ik kwam te laat op m'n werk. Na werk wilde ik 'ns asperges eten maar de C1000 hier heeft dat niet? Dus at ik maar niet, en ik ben nog naar de Karwij gegaan. Even Gears of War (PC) uitgespeeld. Ik zag in de keuken een muis en ik raakte zo in paniek dat ik pardoes op het forum ging! ?
Laatst gewijzigd op 29-05-2008 om 20:59. Reden: GOW |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder heb ik niet gelezen
|||
![]() |
Citaat:
Ik zeg niet dat je goed bezig bent als je die ellende anders ziet, maar het is onzin om het te bestraffen. Als ik dat wil ontkennen, moet ik dat lekker kunnen doen. Als ik wil ontkennen dat China mensen onderdrukt, moet ik dat lekker kunnen doen. Als ik wil ontkennen dat mensen op de maan waren, moet ik dat lekker kunnen doen. Achterhaalde wetgeving van mensen die destijds te erg in de verdediging schoten. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Werken werken werken, loonies hier en daar. Bedenken wat ik vanavond eens zal eten en het moet wel gezond zijn want gister heb ik al pizza gehad. En ik heb onmeunig veel zin in het weekend maar het schiet niet echt op.
|
Ik heb gisteren gaaf gegeten en waterpijp gerookt met mijn vriendje in een restaurantje, toen biertjes gedronken met vrienden in de Kult.
En net geluncht met mijn ouders en broertje, en nu koffie drinken op een terrasje met een vriend en dan laatste masterclass recenseren en dan weer uit eten en alles. ![]()
|
Ik heb al een paar dagen knallende koppijn, maar ik dacht 'KOP OP' en dat hielp natuurlijk direct. Toen ging ik maar lamellen ophangen bij m'n moeder, want die kan niet zo goed alleen zijn. Dat was verrassend gezellig, ik ging zelfs bijna persoonlijke dingen vertellen, maar dat had te gek geworden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |