Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfff... heb m gisteren aan de telefoon gehad en nu mis ik m nog meer
![]() Ik vind het ook heel frustrerend dat hij eindelijk weer thuis is en dat ik er dan niet ben. Maar goed, morgen (of eigenlijk overmorgen want we komen pas rond 2 uur s nachts thuis) zie ik m weer! ![]()
||
Verwijderd
|
[QUOTE=ST*R;27656314][QUOTE=Morgan;27655935]Juh, maar ik ben echt heel heel slecht in de dingen gewoon op z'n beloop laten, ik moet analyseren en denken enzovoort enzovoort.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: beste vriend is lief dat ie belt als ik ziek ben (en langs zou komen als ie niet vast zou zitten op zn werk). Ik ga hem, maar ook mijn andere goede vrienden echt missen als ik straks zeven weken weg ben! |
![]() |
|
hmm... Hoe kan ik 't het beste verwoorden:
Shoot my heat into your body, twirl your hips around, eat my meat till it makes you breathless, lift you off the ground, dynamite! zoiets denk ik ![]() of uhm... The bitch is hungry she needs to tear, so I give her inches and feed her well! Rock you like a hurricane! zoiets denk ik ![]()
|
Verwijderd
|
wij rocken
Ik begin er werkelijk vertrouwen in te krijgen dat wij een LAT-relatie op kunnen bouwen. Het enige waar ik nog over 'twijfel', is niet OF hij het gaat verzieken, maar WANNEER. Verzieken in de zin van me een streek flikken. Me ergens laten zitten terwijl we afgesproken hebben owso. Maarja..niet teveel over nadenken, maar genieten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, iedereen heeft zijn minpunten, het is net met welke minpunten je kunt en wilt leven. Ik heb nu ook wel eens dat ik denk 'dit is het, zo blijft het, neem ik hier genoegen mee?' Terwijl hij eigenlijk heel goed en lief voor me is, toch vraag ik het me soms nog af..en die dingen kunnen ook de overhand nemen, maar daar kom je alleen achter als je het probeert. Ik heb ook wel eens dat ik alleen het negatieve wil zien, maar hij kan er goed mee omgaan, in tegenstelling tot mijn ex die meteen kwaad werd. Als je plezier hebt, moet je denk ik daar lekker van genieten en met de dag kijken hoe het gaat..in de liefde kun je niet alles analyseren, de liefde maakt misschien een verhaal vanuit zichzelf, zonder dat jij of je german boy daar inspraak in kunt hebben ![]() |
![]() |
|
Whaha, z'n vader begroet me met 'hé schoondochter', z'n zusje vertelt me hele verhalen over school, met z'n moeder praat ik over Sonja Bakker en met hem... Is het gewoon heerlijk en fijn en relaxed. Ja. 't Voelt zo fijn en echt.
|
Het is gewoon heel fijn. Zou hem eigenlijk niet zien deze week, maar nu geeft een gezamelijke vriend een bbq/zwemfeest en dat heb ik dan maar zo in het leren gepast dat ik wel kan.
![]() ![]() En zaterdagavond komt hij heel laat nog langs omdat hij graag bij me wou slapen. ik ben zo gek op hem, ik kan niet wachten tot we in Frankrijk zitten. Hopelijk blijft dit zo goed gaan, want dit is echt fijn.
|
Vanavond etentje met mijn moeder als dank voor alle hulp en steun die wij (een vrij grote groep mensen) haar de afgelopen tijd hebben gegeven. Wel fijn. Ik vind dat ze het zó goed doet!
|
Hm, dat was een nare gewaarwording.
Kijk ik net een aflevering van gossip girl (voordeel van het hele seizoen al hebben, muhaha), happy end enzo en toen dacht ik ineens: ik moet iets doen, ik heb zin om spontaan een leuke jongen verrassen. En dan tot de conclusie komen dat je momenteel geen jongen weet die dat a. zou waarderen en b. jij de moeite waard vindt.... bah. waarom kan je nergens een liefdesleven kopen of opgraven of in elkaar knutselen?
|
Verwijderd
|
@ Dvine; gaaf! Gefelicteerd!
OT: Tja, nog steeds goed! Gisteren Acda en de Munnik en dat was leuk (alleen al om het feit dat we daardoor niet naar zijn broer en feeks konden... ![]() Nu zie ik hem morgenavond 'pas' weer, en ik mis hem ![]() |
![]() |
|
Aww, ik kreeg vanochtend echt duizent aanmoedings smsjes van mensen. "Zet 'm op meid" "Knock 'm dead", "Ik duim keihard voor je".
Superlief, ookal is het kut gegaan. Gelukkig heeft beste 'din me opgevrolijkt, bij haar vergeet ik alle doordeweekse onzin. En h0mie: Je bent een lieverd. En soms ben je ook cool, al doe je dat altijd heel stiekem. Als je nou es minder verlegen was...
|
Verwijderd
|
hij is soms lastig te peilen, maar volgens mij doet hij dat expres. en eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg. gisteren ging z'n acteren kut, en nu is hij bang dat het morgen weer zo gaat, dus ik heb hem vanavond aan de telefoon een beetje moed ingepraat/gesmst. en overmorgen zie ik hem weer, en dat is leuk!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
T gaat zo goehoed!
![]() Gisteren kreeg ik op mn werk een lijst onder ogen wie er in november naar afhganistan gaat. Dan zie ik gewoon zijn naam erbij staan.. t maakt me spontaan sip. Hij wil graag..prima leuk voor hem dat hij gaat. Ik zou zelf ook willen dus ik snap hem echt! Maar damn.. ik ben hier sraks thuis een beetje op hem aan het wachten terwijl hij daar zn ding doet. Achja.. t duurt nog ff |
![]() |
||
Citaat:
Ennn verder... Tja, tis gewoon fijn dat we elkaar wel snappen enzo, kunenn elkaar pesten maar lachen en... Nou ja, het klopt gewoon. Alleen weet ik niet zo goed wat ik met dat vriendinnetje moet ![]() En sommige dingen zijn nog steeds niet afgesloten en dat is wel jammer, maar ik weet goed wat ik er dan aan zou moeten doen. Ik weet het echt niet. Ik durf ook niet zo goed ![]() Het was fijn om dat ene vriendinnetje weer te zien, gewoon gezellig enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben blij voor hem dat hij weer mag, maar ik weet dat hij in hart en nieren en echte infantrist is en het gevaar op gaat zoeken. Dat is wat mij bang maakt. Als jij met de Amerikanen mee wil op 1 van de posities waar je het snelst neergehaald wordt, maakt dat mij niet blij. Maar hij weet dat ik er zo over denk. Hij en ik weten ook dat als hij nu niet de kick krijgt van het gevaar opzoeken enzo, dat hij dat later nog wel gaat doen. Dan liever nu, als wanneer wij misschien ooit wel kinderen hebben owso. Misschien moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders, maar ach. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja hm.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Aaaaaah zin in het weekend.. ookal moet ik de hele tijd leren, ik heb hem wel weer eens het hele weekend om me heen <3 |
![]() |
|
Ahh, bijna weer weekend <3 Begin het wel een beetje zat te worden bijna elk weekend 'gezellig' met zijn ex op stap te gaan. Ik snap hem wat dat betreft gewoon ook echt niet. En het is ook niet zo dat ik het erg vind dat hij nog met haar omgaat, maar hij heeft het er nog lastig mee en niets is kutter dan daar steeds weer mee geconfronteerd te worden... Het er toch maar eens over hebben? Bleh, ik weet het niet want ik heb ook weer geen zin in gezeik. Ik kijk wel, komend weekend...
|
Verwijderd
|
Het is atm een beetje stom want komend weekend zien we ons waarschijnlijk niet, het weekend daarna ben ik op weekend met Jong Nederland, en het weekend daarna gaat hij waarschijnlijk stappen in Arnhem (=vanuit hier ver weg). En komende dinsdag ben ik ook niet op de repetitie, want ik heb cursus. Wel klote, eignelijk.
Hoop stiekem dat hij zaterdag om een moet beginnen, dan issie ook een beetje op tijd klaar en dan schuift hij misschien nog aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
dankje
![]() OT: Weer een relatietest naar mijn idee; één van zn beste vrienden ligt nu in het ziekenhuis met een hersenvliesontsteking en een cyste in zn kop. En ik kan zo goed omgaan met zulke dingen als het iemand anders zn verdriet of stress is..maar niet heus. K ben niet zo heel goed in steunen. K ben een kluns wat dat betreft. Hopen dat het allemaal maar goed komt. *zucht* |
![]() |
|
Verwijderd
|
nog meer rottigheid.
14 juni zouden we naar Defqon gaan. Moet meneer op internationale rit. Ondertussen is dat al vervroegd naar de 11e terwijl ik de 12e jarig ben. EN de week van zn eigen verjaardag moet hij op oefening. Vorig jaar was hij ook al werken tijdens zn verjaardag. Klootzakken zijn het. Hij mag nooit ruilen en moet altijd inleveren. Dikke baal nu. Daar gaat de leukste maand van t jaar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|