Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2008, 14:52
ST*R
ST*R is offline
[QUOTE=Morgan;27655935]Juh, maar ik ben echt heel heel slecht in de dingen gewoon op z'n beloop laten, ik moet analyseren en denken enzovoort enzovoort.
[QUOTE]

haha ja ik kan het dan ook niet echt loslaten. maar zou het niet ook met onzekerheid te maken hebben? dat wanneer je 100% zeker ervan bent dat de jongen je écht heel erg leuk vindt, je het minder erg vindt als hij niet genoeg terug smst of niet altijd op het juiste moment lieve dingen zegt? dat het dan niet zo je stemming beinvloedt? toen ik nog in die relatie van 3,5 jaar zat en hij smste niet lief/snel genoeg had ik zoiets van 'whatever, het zal wel', omdat ik toch wel wist dat hij van me hieldt. maar nu weet ik niet 100% zeker dat mijn jongen me heel erg leuk vindt en dat dat voorlopig niet zal veranderen. als hij dan niet echt leuk terug smst denk ik sneller 'hm miss vind hij me minder leuk' dan wanneer ik helemaal zeker van de relatie ben. ofzo.
ja ik zeg ook maar wat, misschien is dat bij jou helemaal niet het geval
iig is loslaten een goed idee maar vrij lastig helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Gelijk heb je

Komt wel goed, na een tijdje kun je ze altijd nog laten zien
Yuh.... Thanks! Maar ik weet de achterliggende reden nu wel! Hij was gisterochtend boos en nog steeds raar aan het doen. Ik reageerde namelijk heel paniekerig toen hij in de buurt van die folder kwam en noemde vervolgens verscheidene redenen etc. en jah, ik raakte gewoon in paniek, en dan gaat alles gewoon fout in mijn hoofd.

Hij snapte mijn reactie niet echt, en het blijkt nu dus dat zijn ex(en) vele malen zijn vreemdgegaan en 1 meisje vooral heeft hem zo aan de kant gezet toen bleek dat HAAR ex geld gewonnen had. Zuur lijkt me dat... Maar daar komt dit blijkbaar allemaal uit voort... en vooral mijn reactie en mijn geslotenheid, helemaal omdat wij best wel snel aan het gaan zijn zo (ik vind het stiekem nog steeds eng) dat vond hij dan weer eng. En dat kan ik me ook wel voorstellen want ik ben niet echt een makkelijk mens.

Mjoh it kind of makes sense now. We zijn beiden gewoon een beetje bangig dat 1 van ons zo opstapt, maar alles is normaal besproken en alles is nu echt weer

En al zijn vrienden weten wie ik ben zei hij da's ook een goed teken dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hmja. Misschien vind ik het eigenlijk ook gewoon te eng dat ik er blij van word als hij belt en chagrijnig als hij dat niet doet terwijl het om de een of andere reden wel zou moeten enzo. Waarom zou ik weer zo emotioneel afhankelijk willen zijn?
Dat is ook eng... maar ervoor gaan kan ook leuk zijn als je eenmaal die rem er niet meer op zet en jezelf gewoon los laat.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 15:59
snoopy
snoopy is offline
Pfff... heb m gisteren aan de telefoon gehad en nu mis ik m nog meer

Ik vind het ook heel frustrerend dat hij eindelijk weer thuis is en dat ik er dan niet ben. Maar goed, morgen (of eigenlijk overmorgen want we komen pas rond 2 uur s nachts thuis) zie ik m weer!
Oud 03-06-2008, 17:20
Verwijderd
[QUOTE=ST*R;27656314][QUOTE=Morgan;27655935]Juh, maar ik ben echt heel heel slecht in de dingen gewoon op z'n beloop laten, ik moet analyseren en denken enzovoort enzovoort.
Citaat:

haha ja ik kan het dan ook niet echt loslaten. maar zou het niet ook met onzekerheid te maken hebben? dat wanneer je 100% zeker ervan bent dat de jongen je écht heel erg leuk vindt, je het minder erg vindt als hij niet genoeg terug smst of niet altijd op het juiste moment lieve dingen zegt? dat het dan niet zo je stemming beinvloedt? toen ik nog in die relatie van 3,5 jaar zat en hij smste niet lief/snel genoeg had ik zoiets van 'whatever, het zal wel', omdat ik toch wel wist dat hij van me hieldt. maar nu weet ik niet 100% zeker dat mijn jongen me heel erg leuk vindt en dat dat voorlopig niet zal veranderen. als hij dan niet echt leuk terug smst denk ik sneller 'hm miss vind hij me minder leuk' dan wanneer ik helemaal zeker van de relatie ben. ofzo.
ja ik zeg ook maar wat, misschien is dat bij jou helemaal niet het geval
iig is loslaten een goed idee maar vrij lastig helaas.
Oh ik bedoelde meer dat ik het gevoel dat ik moet kiezen, is dit het nou of niet, niet goed los kan laten. Dat bellen en smsen heb ik niet zo'n probleem mee, het is niet dat ik daar echt lást van heb, ik weet alleen van mezelf dat ik het prettiger vind als ik me niet druk maak om iemand, dat ik wel hou van dat relaxte onafhankelijke gevoel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Oh ik bedoelde meer dat ik het gevoel dat ik moet kiezen, is dit het nou of niet, niet goed los kan laten. Dat bellen en smsen heb ik niet zo'n probleem mee, het is niet dat ik daar echt lást van heb, ik weet alleen van mezelf dat ik het prettiger vind als ik me niet druk maak om iemand, dat ik wel hou van dat relaxte onafhankelijke gevoel.
Maar niemand behalve jijzelf legt je die keuze op? Of wel? En als je dan zo per se moet kiezen van jezelf, maar dat nog niet kunt, kun je jezelf dan geen datum geven waarop je eruit moet zijn en het tot die tijd gewoon leuk hebben, hoe dan ook?

OT: beste vriend is lief dat ie belt als ik ziek ben (en langs zou komen als ie niet vast zou zitten op zn werk). Ik ga hem, maar ook mijn andere goede vrienden echt missen als ik straks zeven weken weg ben!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 18:53
Nienna*
Nienna* is offline
<3
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 23:04
Luna
Luna is offline
ik ben op hem en hij op mijjjj<3
Oud 04-06-2008, 00:02
Orpheo
Orpheo is offline
hmm... Hoe kan ik 't het beste verwoorden:

Shoot my heat into your body, twirl your hips around, eat my meat till it makes you breathless, lift you off the ground, dynamite!

zoiets denk ik

of uhm...

The bitch is hungry she needs to tear, so I give her inches and feed her well! Rock you like a hurricane!

zoiets denk ik
Oud 04-06-2008, 00:22
Nienna*
Nienna* is offline
Hmja nou weet ik het niet (meer). .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 06:50
Rob
Rob is offline
Wrr! <3
Het was best wel heel erg fijn om 'r nog één keertje te zien en hier te hebben voor 't weekend. Nu moeten we wachten tot ergens volgende week, maar dat gaat helemaal goed komen.

Aaah, dit voelt allemaal zo goed. <3
Oud 04-06-2008, 07:35
Verwijderd
wij rocken

Ik begin er werkelijk vertrouwen in te krijgen dat wij een LAT-relatie op kunnen bouwen.
Het enige waar ik nog over 'twijfel', is niet OF hij het gaat verzieken, maar WANNEER. Verzieken in de zin van me een streek flikken. Me ergens laten zitten terwijl we afgesproken hebben owso.

Maarja..niet teveel over nadenken, maar genieten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 09:30
Joehoedith
Joehoedith is offline
na een kleine (non)crisis in het gezin en een lieve knuffel van mijn vriend is nu alles weer goed

*nestelt zich nog maar eens comfortabel op wolkje*
Oud 04-06-2008, 10:01
Lilium
Lilium is offline
Morgen zie ik hem eindelijk weer! Ik kan de uren gaan aftellen...
Oud 04-06-2008, 10:47
groovy
groovy is offline
Citaat:
Juh, maar ik ben echt heel heel slecht in de dingen gewoon op z'n beloop laten, ik moet analyseren en denken enzovoort enzovoort.

Maar goed. Ja. Als ik hier voor ga, dan is dit het ook, weet je. Dan moet ik maar hopen dat het deze keer wel goed gaat, wel leuk blijft, en hij heeft genoeg minder leuke dingen dus waarom zouden die niet de overhand gaan nemen dan? Maar goed. Tja.
Oh geloof me, ik moet ook altijd alles helemaal analyseren en overdenken..mijn vriend wordt er soms gek van! Soms had ik het er ook wel moeilijk mee, maar dan nam ik wat afstand en wat tijd voor mezelf. En was hij daarna zo onweerstaanbaar lief dat ik mezelf uiteindelijk een bitch vond dat ik zo deed. Op den duur besloot ik dat ik de leuke jongens niet moest wegjagen alleen omdat het met mijn ex niet goed liep.

Ja, iedereen heeft zijn minpunten, het is net met welke minpunten je kunt en wilt leven. Ik heb nu ook wel eens dat ik denk 'dit is het, zo blijft het, neem ik hier genoegen mee?' Terwijl hij eigenlijk heel goed en lief voor me is, toch vraag ik het me soms nog af..en die dingen kunnen ook de overhand nemen, maar daar kom je alleen achter als je het probeert. Ik heb ook wel eens dat ik alleen het negatieve wil zien, maar hij kan er goed mee omgaan, in tegenstelling tot mijn ex die meteen kwaad werd.

Als je plezier hebt, moet je denk ik daar lekker van genieten en met de dag kijken hoe het gaat..in de liefde kun je niet alles analyseren, de liefde maakt misschien een verhaal vanuit zichzelf, zonder dat jij of je german boy daar inspraak in kunt hebben .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 10:48
I C U
I C U is offline
Whaha, z'n vader begroet me met 'hé schoondochter', z'n zusje vertelt me hele verhalen over school, met z'n moeder praat ik over Sonja Bakker en met hem... Is het gewoon heerlijk en fijn en relaxed. Ja. 't Voelt zo fijn en echt.
Oud 04-06-2008, 11:59
Verwijderd
Weer bij hem blijven slapen. Midden in de nacht wakker worden omdat alle dekens ineens weg zijn Maar t bleek dat hij t warm had en dus alle dekens had weggegooid. Dus toen had ik de kans om hem eens ongegeneerd te bekijken. Hij is zó mooi en het zit ontzettend goed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 12:08
Verwijderd
Goeoeooeooeoeoeod en vrijdag naar Londen voor een week samen <3 En mjah.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 12:10
Nienna*
Nienna* is offline
Wat ben ik toch overduidelijk een meisje. :')
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 12:25
Neko*
Neko* is offline
Het is gewoon heel fijn. Zou hem eigenlijk niet zien deze week, maar nu geeft een gezamelijke vriend een bbq/zwemfeest en dat heb ik dan maar zo in het leren gepast dat ik wel kan. Heerlijk, zoveel zin in, nu al! Ondanks dat er mensen komen met wie ik het nog steeds niet echt kan vinden. En zij niet met mij, geloof ik. Zal ook wel nooit komen. Maar dat kan de pret niet drukken, hmm zwemmen en bbq, een gouden combinatie.
En zaterdagavond komt hij heel laat nog langs omdat hij graag bij me wou slapen. ik ben zo gek op hem, ik kan niet wachten tot we in Frankrijk zitten. Hopelijk blijft dit zo goed gaan, want dit is echt fijn.
Oud 04-06-2008, 14:35
Verwijderd
hmmm ik heb weinig zin in de derde date, terwijl de eerste twee superleuk waren...

ik snap mezelf nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 16:39
Luna
Luna is offline
bindingsangst?!
Oud 04-06-2008, 16:46
Qimm
Qimm is offline
Vanavond etentje met mijn moeder als dank voor alle hulp en steun die wij (een vrij grote groep mensen) haar de afgelopen tijd hebben gegeven. Wel fijn. Ik vind dat ze het zó goed doet!
Oud 04-06-2008, 16:51
Verwijderd
Oh, smsje van een vriendin die hem in de trein tegenkwam:

"Nooit meer laten gaan, hij is echt zo leuk!"

Uhuhuh en helemaal mine.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:02
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wat ben ik toch overduidelijk een meisje. :')
Da's niet zo'n groot/geen nadeel. *aai over de bol*
Oud 04-06-2008, 18:14
Lente
Lente is offline
Citaat:
hmmm ik heb weinig zin in de derde date, terwijl de eerste twee superleuk waren...

ik snap mezelf nog steeds niet
ahh sufferd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 19:43
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Da's niet zo'n groot/geen nadeel. *aai over de bol*

Omdat jij ook vrouwelijke trekjes hebt, bedoel je?

OT: Hmm. Dit kan wel eens de goede kant uitgaan .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 19:50
Pluis
Pluis is offline
Hm, dat was een nare gewaarwording.
Kijk ik net een aflevering van gossip girl (voordeel van het hele seizoen al hebben, muhaha), happy end enzo en toen dacht ik ineens: ik moet iets doen, ik heb zin om spontaan een leuke jongen verrassen.
En dan tot de conclusie komen dat je momenteel geen jongen weet die dat a. zou waarderen en b. jij de moeite waard vindt....

bah.

waarom kan je nergens een liefdesleven kopen of opgraven of in elkaar knutselen?
Oud 04-06-2008, 20:20
Verwijderd
@ Dvine; gaaf! Gefelicteerd!

OT: Tja, nog steeds goed! Gisteren Acda en de Munnik en dat was leuk (alleen al om het feit dat we daardoor niet naar zijn broer en feeks konden...), maar AedM waren ook goe-hoed!
Nu zie ik hem morgenavond 'pas' weer, en ik mis hem Doordat ik de hele dag hard aan het werk ben, besef ik pas 's avonds hoe hard de dag gaat en hoe hard ik een kusje en een knuffel van hem wil. Hij is mijn leukerd!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 20:44
stout!
stout! is offline
Goed, hij maakt me zo aan het lachen. Gisteren hebben we even echt goed gepraat en dat is zo belangrijk, om even echt tijd samen te hebben, ook al is het maar kort. We moeten niet langs elkaar leven.
Oud 04-06-2008, 21:14
Verwijderd
Net hello goodbye gezien, dan komt het toch allemaal wel dichtbij ofzo. Misschien sta ik volgend jaar ook wel zo afscheid te nemen op Schiphol...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 21:54
I C U
I C U is offline
Hm, er zit niet bijster veel variatie in m'n berichtjes Maarre, ja het gaat goed enzo Hij is leuk.
Oud 04-06-2008, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, ik kreeg vanochtend echt duizent aanmoedings smsjes van mensen. "Zet 'm op meid" "Knock 'm dead", "Ik duim keihard voor je".
Superlief, ookal is het kut gegaan. Gelukkig heeft beste 'din me opgevrolijkt, bij haar vergeet ik alle doordeweekse onzin.

En h0mie: Je bent een lieverd. En soms ben je ook cool, al doe je dat altijd heel stiekem. Als je nou es minder verlegen was...
Oud 04-06-2008, 23:32
Verwijderd
hij is soms lastig te peilen, maar volgens mij doet hij dat expres. en eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg. gisteren ging z'n acteren kut, en nu is hij bang dat het morgen weer zo gaat, dus ik heb hem vanavond aan de telefoon een beetje moed ingepraat/gesmst. en overmorgen zie ik hem weer, en dat is leuk!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:34
Verwijderd
Ha! het is na 00.00 en als hij nou voor 23.59 weer hier is, komt ie vandaag weer thuis
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 07:16
Verwijderd
T gaat zo goehoed!

Gisteren kreeg ik op mn werk een lijst onder ogen wie er in november naar afhganistan gaat.
Dan zie ik gewoon zijn naam erbij staan.. t maakt me spontaan sip.
Hij wil graag..prima leuk voor hem dat hij gaat. Ik zou zelf ook willen dus ik snap hem echt!
Maar damn.. ik ben hier sraks thuis een beetje op hem aan het wachten terwijl hij daar zn ding doet.

Achja.. t duurt nog ff
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 08:47
snoopy
snoopy is offline
Yiiiiihaaa! Thuiskomen was zo geweldig Hij heeft allemaal dingen opgeknapt de afgelopen paar dagen, zodat het steeds meer mijn huis wordt. Ja, ik ben gelukkig.
Oud 05-06-2008, 09:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
T gaat zo goehoed!

Gisteren kreeg ik op mn werk een lijst onder ogen wie er in november naar afhganistan gaat.
Dan zie ik gewoon zijn naam erbij staan.. t maakt me spontaan sip.
Hij wil graag..prima leuk voor hem dat hij gaat. Ik zou zelf ook willen dus ik snap hem echt!
Maar damn.. ik ben hier sraks thuis een beetje op hem aan het wachten terwijl hij daar zn ding doet.

Achja.. t duurt nog ff
Puur uit nieuwsgierigheid, wat gaat hij in Afghanistan doen? Leger?

Ennn verder... Tja, tis gewoon fijn dat we elkaar wel snappen enzo, kunenn elkaar pesten maar lachen en... Nou ja, het klopt gewoon.

Alleen weet ik niet zo goed wat ik met dat vriendinnetje moet Ze is leuk en gezellig maar ook redelijk vermoeiend, zo nu en dan... Hm.
En sommige dingen zijn nog steeds niet afgesloten en dat is wel jammer, maar ik weet goed wat ik er dan aan zou moeten doen. Ik weet het echt niet. Ik durf ook niet zo goed
Het was fijn om dat ene vriendinnetje weer te zien, gewoon gezellig enzo Moeten we eigenlijk vaker doen, maar ja. You know.
Oud 05-06-2008, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Puur uit nieuwsgierigheid, wat gaat hij in Afghanistan doen? Leger?
Ja, wij zijn beide militair. Hij al een stuk langer en dit wordt zijn tweede uitzending. Ik wilde ook graag, maar omdat ik mijn contract niet verleng gaat dat niet door.
Ik ben blij voor hem dat hij weer mag, maar ik weet dat hij in hart en nieren en echte infantrist is en het gevaar op gaat zoeken. Dat is wat mij bang maakt. Als jij met de Amerikanen mee wil op 1 van de posities waar je het snelst neergehaald wordt, maakt dat mij niet blij.
Maar hij weet dat ik er zo over denk. Hij en ik weten ook dat als hij nu niet de kick krijgt van het gevaar opzoeken enzo, dat hij dat later nog wel gaat doen. Dan liever nu, als wanneer wij misschien ooit wel kinderen hebben owso.

Misschien moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Hm ik snap het wel, als dat toch een beetje in je karakter zit kun je dat inderdaad beter nú doen dan wanneer je verantwoordelijk bent voor mensen enzo. Kun je later wel gaan bergbeklimmen o.i.d.

OT: Ja hm..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, wij zijn beide militair. Hij al een stuk langer en dit wordt zijn tweede uitzending. Ik wilde ook graag, maar omdat ik mijn contract niet verleng gaat dat niet door.
Ik ben blij voor hem dat hij weer mag, maar ik weet dat hij in hart en nieren en echte infantrist is en het gevaar op gaat zoeken. Dat is wat mij bang maakt. Als jij met de Amerikanen mee wil op 1 van de posities waar je het snelst neergehaald wordt, maakt dat mij niet blij.
Maar hij weet dat ik er zo over denk. Hij en ik weten ook dat als hij nu niet de kick krijgt van het gevaar opzoeken enzo, dat hij dat later nog wel gaat doen. Dan liever nu, als wanneer wij misschien ooit wel kinderen hebben owso.

Ohjee wat heftig! Wanneer gaat hij? Kan me voorstellen dat je je er niet echt op verheugd, ookal gun je het hem wel..

Ontopic: Aaaaaah zin in het weekend.. ookal moet ik de hele tijd leren, ik heb hem wel weer eens het hele weekend om me heen <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:11
Verwijderd
hij vertrekt in november. Helaas regel ik de cursussen bij ons en zie ik elke keer weer staan:

cursus X tbv uitzending 'naam vriendje'

Elke keer mee geconfronteerd worden is minder. Ik steek liever mn kop in t zand en zwaai em uit alsof hij een week later weer terug is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:12
metallica
metallica is offline
Ahh, bijna weer weekend <3 Begin het wel een beetje zat te worden bijna elk weekend 'gezellig' met zijn ex op stap te gaan. Ik snap hem wat dat betreft gewoon ook echt niet. En het is ook niet zo dat ik het erg vind dat hij nog met haar omgaat, maar hij heeft het er nog lastig mee en niets is kutter dan daar steeds weer mee geconfronteerd te worden... Het er toch maar eens over hebben? Bleh, ik weet het niet want ik heb ook weer geen zin in gezeik. Ik kijk wel, komend weekend...
Oud 05-06-2008, 10:28
punkstar
punkstar is offline
grr waarom ben ik zo jaloers ik wil dat hij zijn ding kan doen maar ik zit hier in mn eentje met dat knagende gevoel in mijn maag
Oud 05-06-2008, 10:28
Verwijderd
Het is atm een beetje stom want komend weekend zien we ons waarschijnlijk niet, het weekend daarna ben ik op weekend met Jong Nederland, en het weekend daarna gaat hij waarschijnlijk stappen in Arnhem (=vanuit hier ver weg). En komende dinsdag ben ik ook niet op de repetitie, want ik heb cursus. Wel klote, eignelijk.
Hoop stiekem dat hij zaterdag om een moet beginnen, dan issie ook een beetje op tijd klaar en dan schuift hij misschien nog aan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 12:41
tuttebel
tuttebel is offline
nu een week opvoeringen elke avond, dus zag m maandag. en dinsdag kwam die kijken. maar nu dus een week elkaar niet zien.
Oud 05-06-2008, 13:18
I C U
I C U is offline
Citaat:

Neuh, ik geloof dat ik het wel snap. Niet dat iets snappen het makkelijker maakt, maar het maakt dat je erover kan praten. Sterkte ermee in elk geval
Oud 05-06-2008, 14:04
Verwijderd
dankje Maar ik denk zo: Ik heb er voor gekozen met een militair te gaan en als iemand weet wat dat inhoud is het wel een militair zelf.

OT: Weer een relatietest naar mijn idee; één van zn beste vrienden ligt nu in het ziekenhuis met een hersenvliesontsteking en een cyste in zn kop. En ik kan zo goed omgaan met zulke dingen als het iemand anders zn verdriet of stress is..maar niet heus. K ben niet zo heel goed in steunen. K ben een kluns wat dat betreft.
Hopen dat het allemaal maar goed komt. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:21
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Omdat jij ook vrouwelijke trekjes hebt, bedoel je?

OT: Hmm. Dit kan wel eens de goede kant uitgaan .
Ik doelde nu juist weer meer op de relatie met mijn mannelijke trekjes.

OT:
Oud 05-06-2008, 14:38
Verwijderd
nog meer rottigheid.

14 juni zouden we naar Defqon gaan. Moet meneer op internationale rit. Ondertussen is dat al vervroegd naar de 11e terwijl ik de 12e jarig ben. EN de week van zn eigen verjaardag moet hij op oefening. Vorig jaar was hij ook al werken tijdens zn verjaardag.

Klootzakken zijn het. Hij mag nooit ruilen en moet altijd inleveren. Dikke baal nu. Daar gaat de leukste maand van t jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten