Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde iets printen maar er kwamen duizend papiertjes uit met gekke tekentjes, dus ik heb de printertaken verwijderd, maar hij ging door!
Dus ik heb het papier er uit gehaald, maar nu blijft de printer ratelen en elke keer als ik em uit zet, gaat hij na 10 seconden van zelf weer aan Wat gebeurt er? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh! En anders moet je dat stekkertje van dat dingetje even uit je computer trekken en er weer opnieuw indoen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: OMG mijn kat speelde met de muis, mijn thee beker, het papier dat uit de printer bleef komen, de webcam, de pen op het bureau en is nu rondjes achter zijn staart aan aan het rennen waardoor alles van het bureau valt en hij elke keer weer verschrikt opspringt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat heb ik ook al geprobeerd ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
*dingdong*
*opendoet* "Hallo, ik vroeg me af wat iemand van jouw leeftijd doordeweeks overdag thuis doet" "Nou niet zo veel eigenlijk" "Jij hebt zeker een uitkering, moet je niet naar school ofzo" "Nou nee, ik volg geen school" "Die jeugd van tegenwoordig" ![]() toen heb ik maar uitgelegd dat ik 6 avonden per week werk en dus overdag thuis ben. Waarom zij overdag tijd heeft om kansloos aan te bellen voor een buurt enquete vraag ik me ook af! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de week waren ze in de stad van die mannencreme aan het uitdelen, en niet alleen de mannen die langsliepen kregen er een, maar ook de vrouwn met de mededeling 'voor je vriend/man/vader/whatever'. En tegen mij zei die snotneus 'Voor je vader
![]() ![]() ![]() Ik heb er gemengde gevoelens over. Dit heeft verder nergens iets mee te maken, maar ik denk, ik zeg het even. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
Iemand voor de saaien werpen #227 Verwijderd | 501 | 02-06-2008 22:15 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 |