Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hee mensen.
![]() Ik heb jullie hulp nodig. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ze zeggen dat als je weinig hebt geslapen en je de volgende nacht weer gewoon je normale hoeveelheid slaapt die je altijd slaapt (8 uur ofzo) dat je dan gewoon weer fris bent, dat je er dus niet voor hoeft bij te slapen.
![]()
|
@ AllureV'tje
Wat Andijvie zegt. Bewaar even je huidige powerpont (met rooie achtergrond) en zet er vervolgens een witte achtergrond achter. Dit kan door een ander ontwerp maar oo door: muis op diablad, rechtermuisknop, één keer klikken, optie: achtergrond en dan de achtergrond wit maken. Vervolgens alles selecteren en de letters zwart maken. Deze onder een andere naam opslaan en dan uitprinten. okay, het moet vast makkelijker kunnen, maar dit moet ook lukken ![]()
||
Citaat:
|
Ik snap ook niets van docenten die powerpoints in kleur maken en ook gewoon in kleur online zetten. Het is toch gewoon logisch dat je ze bij je presentatie wit op zwart en bij het online zetten zwart op wit maakt?
|
Verwijderd
|
Ik slaap zoveel ik de kans krijg, eigenlijk. Als ik niet op hoef sta ik ook pas op rond twaalf uur. Ook al ben ik ook om twaalf uur naar bed gegaan. Maar ik ga dus vrijwel nooit om twaalf uur naar bed. Ik kan ook altijd overdag binnen een kwartier in slaap vallen. En word dan ook weer wakker als de wekker gaat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|