Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2008, 01:56
Verwijderd
Nu nog iemand die een willekeurige plaat op een platenspeler gaat mishandelen en we kunnen een band beginnen.
Advertentie
Oud 28-05-2008, 02:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, over platen gesproken, ik moet High Fidelity gauw nog eens kijken, want van de week was John Cusack op TV en toen had ik ineens zoiets van OMG h0tnezz, en die film is bruut en Jack Black's versie van Let's Get It On is te geniaal voor woorden (pure liefde!) en de vechtscene met Tim Robbins! <3

Ok, nu ga ik gauw slapen voordat ik 'm echt helemaal ga kijken, want moet morgen vroeg op om te blokken voor m;n examen. tis woensdag al en donderdag moet ik werken en vrijdag begint pinkpop, dus ik heb nog 2 dagen om een heel boek uit m'n hoofd te leren omgomgomg ieeeeek!
Oud 28-05-2008, 02:05
TopDrop
TopDrop is offline
Nu is iedereen net weg zeker? :')
Oud 28-05-2008, 02:06
TopDrop
TopDrop is offline
High Fidelity heb ik wel gezien

Alleen ben ik een beetje kwijt waar het over ging
Oud 28-05-2008, 02:09
Verwijderd
High Fidelity staat al jaren op m'n lijst van dingen die ik nog moet kijken. Brr.

En ik ben nog niet weg, maar ik luister muziekkkkkk en ben aan het bedenken of ik nog wil slapen. Want eigenlijk wil ik tekenen, maar Photoshop verneukt m'n kleuren zodra ik iets wil opslaan als jpg en ik heb alle voor de hand liggende opties met profielen toekennen en proof setup en al die shit al geprobeerd. Maar nog steeds doet 'ie kut. Het ligt ook niet aan m'n monitor. Dus ik moet dat fixen voordat ik iets tofs ga tekenen, maar ik kan niet vinden hoe dat moet. KGGGGG
Oud 28-05-2008, 02:09
Verwijderd
Oja, ik heb vandaag per ongeluk een kaartje gekocht voor Arrow Rock iiiieehhh.
Oud 28-05-2008, 02:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je MOET die film kijken, al is het alleen hier om:

En wat speelt er op Arrow?

Magoet, ik ga nu ECHT slapen. TRUSTEEEEEN! xxx
Oud 28-05-2008, 02:20
Verwijderd
Op Arrow heb je Kiss en Twisted Sister en Motorhead. En Def Leppard schijnt ook leuk te zijn, maar dat weet ik niet. Fijn heel veel ouwe rocklegendes, ha.

En het liedje dat ik nu luister doet zo van 'you. know. new. age. advaaaaaanced ambient motormusicmachine.' terwijl er op de achtergrond iemand zo doet van 'NNNNAAAAAAAAAAMMMMMMMMM' en ook nog leuke bliepjes. Ah <3 En nu is het zo van 'welcome to electric smog therapy' en is het zo van 'tzzzziii tziii tziii' en daarna 'hello monsieur guillotine' en dan 'das Lied schläft in der Machine, in der Machine schläft das Lied' en tussendoor ook nog zo van 'NNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM' en dan weer 'MOTOR. MUSIC. MACHINE'.

Maar het klinkt mooier dan het nu lijkt, hoor.
Oud 28-05-2008, 02:25
Verwijderd
Dat nummer heet ook echt NNNAAAMMM.
Oud 28-05-2008, 03:29
Verwijderd
grutjes die levensmotto's
Oud 28-05-2008, 07:29
Missy
Missy is offline
Vandaag en morgen nog een examen en het feestje weer voorbij. Olee.

Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 08:21.
Oud 28-05-2008, 07:38
Verwijderd
Ik vond High Fidelity echt zwáár tegenvallen.
Maar ik vind Jack Black dan ook absoluut niet grappig.
Oud 28-05-2008, 07:53
Verwijderd
Goeiemorgen! Ik kom naar school om te printen, is een printer kapot en staat de ander in een lokaal waarvan we de sleutel niet kunnen vinden
Oud 28-05-2008, 08:14
Fantôme
Fantôme is offline
Mevrouw Allure, ging jij mij naamzoeken ofzo in dit topic?
Oud 28-05-2008, 08:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Goeiemorgen! Ik kom naar school om te printen, is een printer kapot en staat de ander in een lokaal waarvan we de sleutel niet kunnen vinden
jij ook goeiemorgen
Oud 28-05-2008, 09:39
Missy
Missy is offline
Wiskunde voor de laatste keer doornemen en dan examen! Brr.
Oud 28-05-2008, 09:54
Verwijderd
Er is een hele basisschool op het veldje achter honderd schreeuwende kinderen en er is iemand als een bezetene op een sportfluitje aan het blazen ;(
Oud 28-05-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Op Arrow heb je Kiss en Twisted Sister en Motorhead. En Def Leppard schijnt ook leuk te zijn, maar dat weet ik niet. Fijn heel veel ouwe rocklegendes, ha.
Als je KISS en Twisted Sister leuk vindt, zal je Def Leppard ook wel leuk vinden.
Oud 28-05-2008, 10:14
Verwijderd
Goedemorgen, . Tentamen, spannend.
Oud 28-05-2008, 10:26
Verwijderd
Succes alvast

Ik heb volgende week vrijdag mn eerste tentamen, Rechtspersonen en Personenvennootschappen. Delen van de stof heb ik al gehad bij oa handelsrecht A, dus ik onderschat het waarschijnlijk gigantisch, want het is geen klein vak. Hmmmz. En er was geen samenvatting van te koop @ de studievereniging
Dan relatievermogensrecht, europees recht, fiscale specten van registergoederen (daar is-ie weer ) en ehm publiekrecht onroerend goed.
Waar ben ik aan begonnen ;(
Oud 28-05-2008, 10:30
Verwijderd
Ik heb nog contractrecht, aansprakelijkheidsrecht, encyclopedie der rechtsgeleerdheid, europese rechtsgeschiedenis en contractrecht in perspectief te gaan, . Dat zijn in totaal 35 studiepunten, heh.
Oud 28-05-2008, 10:31
Neko*
Neko* is offline
Blaat.
Oud 28-05-2008, 10:34
Verwijderd
Rechtsgeschiedenis is leuk ik had een fucking 10 voor Rechtsgeschiedenis 1 en een 6 voor Rechtsgeschiedenis 2 en voor Geschiedenis van de Europese Rechtswetenschap (keuzevak) een 7 ;x
Oud 28-05-2008, 10:39
Verwijderd
Ja, eigenlijk zou ik nog maar twee tentamens hebben: contractrecht en contractrecht in perspectief. Helaas ben ik zo'n luie flikker dat ik soms niet eens naar mijn tentamen gegaan ben, of dat ik daarheen ging zonder te hebben geleerd. Herkansen dus.

Oh ja, ik heb ook geen werkgroepen dus daar heb ik dan ook nog niets behandeld.
Oud 28-05-2008, 11:06
Verwijderd
Hm. Middagdutje, yay or nay?
Oud 28-05-2008, 11:07
Verwijderd
Ik neig naar yay.
Oud 28-05-2008, 11:10
Fantôme
Fantôme is offline
maar dan moet je niet te lang slapen want daar word je juist suf van
Oud 28-05-2008, 11:13
Verwijderd
Mja ik voel me na een middagdutje altijd alsof ik een megakater heb. Maar ik heb vannacht minder dan drie uur geslapen, en moet morgen weer om half vijf op, dus ik moet ergens wel wat extra uurtjes slaap incalculeren ;x
Oud 28-05-2008, 11:20
Verwijderd
ooooh pr0x heeft Het Gifje als ava <3
Oud 28-05-2008, 11:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar ik vind Jack Black dan ook absoluut niet grappig.
QFT! Irritant mannetje...

Buh, ik had me vanmorgen er zo op ingesteld dat ik vóór negen uur de trein naar Eindhoven zou nemen, zodat ik tenminste nog de bus kon nemen, verslaap ik me weer (voor de derde dag op een rij), en mis ik nét de trein op het station waarmee ik met doorlopen nog op de valreep op tijd zou zijn, en was ik weer een kwartier te laat voor mn werkcollege.
Oud 28-05-2008, 11:41
Lethe
Lethe is offline
Hee mensen.

Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil namelijk graag hoorcollegesheets uitprinten en eerst deed ik dat altijd als hand-outs, maar nu heb ik een andere printer en staat die optie er niet meer bij. Ik kan wel heel veel op één pagina doen, dat heb ik net ook gedaan, maar de dia´s hebben een gekleurde achtergrond en dat vind ik zonde van de inkt. Maar ik weet niet hoe ik dat wit kan maken. En de letters dan zwart, want die zijn wit.
Oud 28-05-2008, 11:44
Tink*
Tink* is offline
Gewoon in de presentatie alle achtergronden veranderen? /ook n00b
Oud 28-05-2008, 11:47
Lethe
Lethe is offline
Ja ik weet dus niet hoe. Er is nu een rode achtergrond ingesteld met universiteit utrecht erop. En ik wil gewoon wit.
Oud 28-05-2008, 11:54
Tink*
Tink* is offline
Ik ben ook een powerpointn00b. Of nou ja, ik weet wel dingen, maar meer voor maken dan voor iets veranderen aan een bestaande. ;x
Oud 28-05-2008, 12:07
Lethe
Lethe is offline
Ik heb hetzelfde.

powerpointexperts naamzoek!
Oud 28-05-2008, 12:08
Tink*
Tink* is offline
Jammer dat de helpfunctie van dat soort programma's ook zo slecht is.
Oud 28-05-2008, 12:09
Verwijderd
Helpt het niet als je een ander ontwerp kiest voor de dia's? En dan gewoon een saaie met witte achtergrond en zwarte letters?
Oud 28-05-2008, 12:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja ik voel me na een middagdutje altijd alsof ik een megakater heb. Maar ik heb vannacht minder dan drie uur geslapen, en moet morgen weer om half vijf op, dus ik moet ergens wel wat extra uurtjes slaap incalculeren ;x
Zo werkt dat niet met slaap. Je kunt niet vooraf of achteraf bijslapen, daar word je alleen maar suffer van.
Oud 28-05-2008, 12:14
Tink*
Tink* is offline
Ze zeggen dat als je weinig hebt geslapen en je de volgende nacht weer gewoon je normale hoeveelheid slaapt die je altijd slaapt (8 uur ofzo) dat je dan gewoon weer fris bent, dat je er dus niet voor hoeft bij te slapen.
Oud 28-05-2008, 12:14
Fantôme
Fantôme is offline
@ AllureV'tje

Wat Andijvie zegt.
Bewaar even je huidige powerpont (met rooie achtergrond) en zet er vervolgens een witte achtergrond achter. Dit kan door een ander ontwerp maar oo door: muis op diablad, rechtermuisknop, één keer klikken, optie: achtergrond en dan de achtergrond wit maken. Vervolgens alles selecteren en de letters zwart maken. Deze onder een andere naam opslaan en dan uitprinten.

okay, het moet vast makkelijker kunnen, maar dit moet ook lukken
Oud 28-05-2008, 12:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze zeggen dat als je weinig hebt geslapen en je de volgende nacht weer gewoon je normale hoeveelheid slaapt die je altijd slaapt (8 uur ofzo) dat je dan gewoon weer fris bent, dat je er dus niet voor hoeft bij te slapen.
Zo is dat. Zeven tot acht uur per nacht volstaat altijd.
Oud 28-05-2008, 12:20
Uice
Uice is offline
Ik snap ook niets van docenten die powerpoints in kleur maken en ook gewoon in kleur online zetten. Het is toch gewoon logisch dat je ze bij je presentatie wit op zwart en bij het online zetten zwart op wit maakt?
Oud 28-05-2008, 12:22
Lethe
Lethe is offline
Ik ga even proberen wat Andijvie en Fantoom zeggen.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap ook niets van docenten die powerpoints in kleur maken en ook gewoon in kleur online zetten. Het is toch gewoon logisch dat je ze bij je presentatie wit op zwart en bij het online zetten zwart op wit maakt?
Nee, dat is niet logisch.
Verwijderd
Ik slaap zoveel ik de kans krijg, eigenlijk. Als ik niet op hoef sta ik ook pas op rond twaalf uur. Ook al ben ik ook om twaalf uur naar bed gegaan. Maar ik ga dus vrijwel nooit om twaalf uur naar bed. Ik kan ook altijd overdag binnen een kwartier in slaap vallen. En word dan ook weer wakker als de wekker gaat.
Oud 28-05-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik slaap zoveel ik de kans krijg, eigenlijk. Als ik niet op hoef sta ik ook pas op rond twaalf uur. Ook al ben ik ook om twaalf uur naar bed gegaan. Maar ik ga dus vrijwel nooit om twaalf uur naar bed. Ik kan ook altijd overdag binnen een kwartier in slaap vallen. En word dan ook weer wakker als de wekker gaat.
Ik wou dat ik dat kon. Als mijn wekker gaat kom ik er misschien een uurtje later uit...
Oud 28-05-2008, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat ik dat kon. Als mijn wekker gaat kom ik er misschien een uurtje later uit...
Jawel nee ik bedoelde ik word niet zomaar eerder wakker.

Ik zet standaard mijn wekker een half uur voor het moment dat ik echt op moet staan en verzet hem dan tot dat moment.
Oud 28-05-2008, 12:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, dat is niet logisch.
Waarom niet?
Oud 28-05-2008, 12:26
Fantôme
Fantôme is offline
oww en anders: kun je ze niet gewoon uitprinten en dan aangeven dat het in zwart/wit uitgeprint moet worden (bij de printerinstellingen)?
Oud 28-05-2008, 12:26
Lethe
Lethe is offline
De optie achtergrond staat er niet bij.

Regels voor berichten